معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی

دیوید اورباخ در خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی مهم‌ترین پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه‌ی هوش مصنوعی را بررسی نموده است. در این مسیرْ او از الگوی رفتاری کودکان برای توضیح مطالب خویش بهره برده، و از این طریق به پرسش‌هایی که پیرامون تفاوت‌ها و شباهت‌های هوش مصنوعی و هوش انسانی وجود دارد نیز پاسخ داده است. لازم به ذکر است که اثر حاضر ذیل مجموعه سخنرانی‌های تدتاک به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی:

عالی‌ترین درجه‌ی هوش مصنوعی چه تفاوتی با هوش بشری خواهد داشت؟ به عبارتی، اگر فرضاً روزی هوش مصنوعی به پیچیده‌ترین سازوکار ممکن مجهز شود، می‌توان میان آن و قوای فکری - شناختی انسان تفاوتی یافت؟ این احتمالاً چالش‌برانگیزترین پرسش در زمینه‌ی فناوری و دانشِ مربوط به هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) است_ پرسشی نه فقط علمی، بلکه فلسفی و چه بسا اخلاقی.

دیوید اورباخ در خلاصه کتابی که پیش رو دارید، به شیوه‌ی خاص خود این سوال و دیگر سوالات مشابه را طرح نموده و با زبانی همه‌فهم بدان‌ها پاسخ داده است؛ برای این کار، اورباخ علاوه بر دانش تخصصی خود، از تجاربش به عنوان یک پدر نیز بهره برده است. توضیح آنکه او پس از تولد دخترش، مدتی را صرف دقت در رفتارهای او کرد و این‌چنین، شباهاتی خارق‌العاده را میان نوزادان و سامانه‌های هوش مصنوعی کشف نمود. با گوش سپردن به کتاب حاضر خواهید دید که درس اصلی‌ای که دیوید اورباخِ محقق پس از پدر شدن گرفت، چه بود.

خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به مباحث مربوط به تکنولوژی و فناوری مخاطبین اصلی اثر حاضر به شمار می‌روند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی می‌شنویم:

در سال 1951، پیشگام فناوری شبکه‌های عصبی، وارن مک کولاک، تفاوت ماشین‌ها و انسان‌ها رو در اون دیده بود که ذهن انسان‌ها به محیط اطراف واکنش نشون می‌ده و خودش رو با اون هماهنگ می‌کنه. در واقع، ذهن انسان برای پیشرفت در محیط موجود، راه‌های متعددی رو برای هماهنگی اتخاذ می‌کنه.

مک کولاک در جایی نوشته بود: چرا ذهن در سر قرار داره؟ چون تنها در اونجا اتصالات ممکن در صورت نیاز شکل می‌گیرن. هر اتصال جدید، زمینه رو برای بقیه فراهم می‌کنه و مجموعه‌ی اونا سازگاری ما با جهان رو افزایش می‌ده. بازخوردهای متعددی که از طریق کورتکس به مغر برمی‌گرده هم وظیفه‌ی هدفمند نگه داشتن ذات انسان رو بر عهده دارن. لذت ساختن ایده‌آل‌ها در دنیای اطراف، همون خصوصیتی هست که روبات‌ها ندارن و ما رو از اونها متمایز می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت یک
4 دقیقه
قسمت دو
5 دقیقه
قسمت سه
5 دقیقه
قسمت چهار
6 دقیقه
قسمت پنج
5 دقیقه
قسمت شش
7 دقیقه
قسمت هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی

هانیه پیران
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
من به عنوان یه مادر خواستم اطلاعات عمومیم بالا ببرم اما اصلا کتاب جالبی نبود گوینده هم یه جمله میگفت نیم ساعت مکس میکرد جمله بعد میگفت خلاصه به درد من نخورد و اصلا اصلا از بیان گوینده خوشم نیومد شبیه لالایی حرف میزد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کودکان و هوش مصنوعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.