معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟

طراحی لوگو یکی از مهم‌ترین المان‌های تبلیغاتی کسب‌وکار شماست. مریم قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟ نکات مهمی را در این زمینه با شما به اشتراک می‌گذارد. این کتاب در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟

وقتی همه‌ی عواملی را که در ایجاد یک کسب‌وکار نقش دارند در نظر می‌گیرید، وجود لوگو یا هویت بصری ممکن است اولویت اصلی به نظر نرسد. صدای وسوسه‌گری در پس ذهن شما زمزمه می‌کند: «از کجا معلوم؟ شاید من اصلاً نیازی به لوگو نداشته باشم.» به آن صدا گوش ندهید! داشتن یک لوگو در موفقیت برند شما نقشی غیر قابل چشم‌پوشی دارد. مریم قریشی در مطالبی که از سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است، در خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟ موارد مهم را در طراحی لوگو برایتان شرح می‌دهد.

اما اساساً اهمیت لوگو در چیست؟ در بسیاری از موارد هویت بصری کسب‌وکارتان نخستین مواجهه‌ی مخاطبتان با شما را رقم می‌زند. لوگوی شما توجه‌ها را به سوی خود و در حقیقت به کسب‌وکار شما جلب می‌کند، و از این حیث تأثیر اولیه و قدرتمندی در ذهن مخاطب از خود بر جا می‌گذارد. می‌توان گفت لوگو پایه و اساس هویت برند شماست. پس باید به یاد ماندنی باشد و شما را در ذهن مخاطب با رقبایتان متفاوت کند.

یک لوگوی خوب می‌تواند به سرعت توجه بینندگان را جلب کند و ارزش‌های اصلی یک شرکت را به روشی منحصربه‌فرد با آن‌ها به اشتراک بگذارد. برای جلب کردن توجه مخاطب به سوی لوگوی خود فرصت کمی دارید؛ چیزی در حد چند ثانیه. مخاطبان و مشتریانْ کسب‌وکار شما را بر اساس ظاهر قضاوت می‌کنند و این می‌تواند به نفع شما باشد؛ اگر یک لوگوی خوب و استاندارد برای خود داشته باشید. فوت‌وفن‌های طراحی یک لوگوی خوب و استاندارد را در خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟ با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

این خلاصه کتاب صوتی به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا طراحی و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به هویت بصری کسب‌وکارتان رونق ببخشید، این خلاصه کتاب صوتی را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟ می‌شنویم

چندین طرح ایجاد کنید. در مراحل اولیه‌ی طراحی لوگو ممکن است چندین ایده داشته باشید که بخواهید در طرح لوگویتان بیان کنید. همه‌ی آن‌ها را روی کاغذ بیاورید تا بتوانید ببینید چه چیز کار می‌کند و چه چیز نمی‌کند. حتی یک طرح نه‌چندان خوب هم می‌تواند جرقه‌ی یک ایده را بزند یا یکی از المان‌هایی که می‌خواهید در ورژن بعدی طرحتان حفظ کنید را پیشنهاد دهد. بدون هدف طراحی کنید. در مراحل اولیه‌ی فرایند طراحی لوگویتان بهتر است مداد را روی کاغذ بگذارید. طراحی کردن یک راه سریع و آسان برای بیرون کشیدن ایده از سرتان و آوردن آن روی کاغذ است. یعنی جایی که می‌توانید آن‌ها را راحت‌تر برآورد و ارزیابی کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه لوگو طراحی کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی، خلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟

احمد سرداری
۱۴۰۲/۸/۳۰
نصبت به تبلیغ که برای کتاب شده جالب نیست توقع بیشتر از اسم کتاب داریم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه لوگو طراحی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.