معرفی و دانلود خلاصه کتاب محدوده صفر: روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش

عکس جلد خلاصه کتاب محدوده صفر: روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب محدوده صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب محدوده صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب محدوده صفر: روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش

جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن، نویسندگان خلاصه کتاب محدوده صفر از شما پرسشی دارند: اگر بی آن ‌که زمان به عقب بازگردد، ذهنتان از تمام خاطرات تلخ و افکار آزاردهنده خالی می‌شد، زندگیِ پیش روی شما چه تغییری می‌کرد؟ میکروکتاب حاضر، خلاصه‌ای از کتاب اصلی است که با بیانی روان، راه‌های دستیابی به ذهنی شفاف و ضمیر ناخودآگاهی تهی از ناآرامی را به شما معرفی می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب محدوده صفر

از دیرباز تا کنون، انسان برای ارتباط برقرار کردن و اتصال با جهان هستی خود، روش‌های گوناگونی را امتحان کرده است. برای مثال یوگا یا مراقبه از متداول‌ترینِ این روش‌ها به‌منظور اتصال با منابع انرژی جهان و پاک‌سازی روح بوده است. هدف میکروکتاب محدوده صفر همانند جلسات مراقبه، این است تا ذهن انسان از افکار و خاطرات تلخ و آزاردهنده‌ی خود رها شود و در نهایت آرامش جسمی و روانی را تجربه کند. اما اگر ذهن آدمی مشوش باشد و آمادگی تغییر برای تحقق اهداف مطلوب را نداشته باشد، آن‌گاه می‌بایست همه چیز را از نقطه اول، یعنی محدوده‌ی صفر آغاز کند.

میکروکتاب محدوده صفر (Zero limits) چکیده‌ای مفید و کارآمد از راهکارهای عملی برای آماده‌سازی ذهن پیش از انجام هرگونه برنامه‌ریزی و اقدام مهم در زندگی است. کتاب محدوده‎ی صفر از شما می‌خواهد تا با قبول کامل مسئولیت گذشته‌ی خود، اثر اشتباهات آن را در مسیر پیش رو و آینده پاک کنید. جو ویتالی (Joe Vitale) و ایهالیا کالاهولن (Haleakalā Hew Len) در این کتاب با تأکید بر عشق ورزیدن به پروردگار، به شما کمک می‌کنند تا ضمیر ناخودآگاهتان را از افکار مسموم رهایی بخشید و با فکری آزاد برای تحقق رؤیاهایتان برنامه‌ریزی کنید.

راهکار کتاب محدوده‌ی صفر برای رسیدن به این هدف، مبتنی بر یک روش بومی در مناطق هاوایی آمریکا است. در واقع داستان نوشتن این کتاب از زمانی شروع می‌شود که دکتر جو ویتالی اخبار پزشکی را می‌شنود که توانسته بدون دیدار و معاینه‌ی بیماران ر‌‌‌‌وحی و روانی خود، آن‌ها را درمان کند. این موضوع به‌قدری جو ویتالی را کنجکاو می‌کند که برای کشف این راز راهی سفری پرماجرا می‌شود. ویتالی در این سفر با ایهالیا کالا‌هولن آشنا می‌شود. کالاهولن روشی به نام «هُواُپونوپونو» که برگرفته از روش بومیان هاوایی است، به دکتر ویتالی آموزش می‌دهد. نتیجه‌ی این سفر و تمام تحقیقات پس از آن، نوشتن کتاب محدوده‌ی صفر توسط جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن می‌شود. در میکروکتاب محدوده‌ی صفر، بر اساس روش هُواُپونوپونو سه گام مؤثر توبه، بخشش و دگرگونی برای رسیدن به معجزه‌ی آرامش، ثروت و سلامتی در زندگی، شرح داده می‌شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی میکروکتاب

میکروکتاب‌ها در واقع چکیده‌ای کاربردی از کتاب‌ها هستند که در حجمی کمتر، مطالب اصلی یک کتاب را در بر دارند. زندگی در دنیای مدرن و پرسرعت امروز، از بسیاری افراد فرصت مطالعه و کتاب خواندن را گرفته است. اما شما با خواندن یک میکروکتاب یا گوش‌دادن به نسخه‌ی صوتی آن، در کمتر از یک ساعت می‌توانید با گزیده‌ای از مطالب اصلی آن کتاب آشنا شوید. گروه سبکتو میکروکتاب‌های متنوعی در موضوعات و زمینه‌های مختلف برای مطالعه‌ی کتاب‌های ارزشمند زیر یک ساعت ارائه داده است. مطالعه‌ی میکروکتاب، علاوه بر افزایش تعداد کتاب‌های مفیدی که در طول زمان خواهید خواند، به افزایش ساعات کتاب‌خوانی و عادت به مطالعه نیز کمک می‌کند.

میکروکتاب «اعتماد به نفس»، «کسب و کارهای قرن 21»، «حافظه نامحدود» از جمله آثار منتشر شده از مجموعه‌ی میکروکتاب سبکتو هستند.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب محدوده صفر

  • این کتاب در خود پتانسیلی قدرتمند دارد که می‌تواند آغازگر جنبشی علیه جنگ، فقر و ویرانی محیط‌‌زیست در سیاره‌ی محبوب ما باشد. (دبی فورد، نویسنده نیویورک تایمز)
  • جو ویتالی حقیقتی را که بتواند همه‌ی اصول بزرگ معنوی، علمی و روان‌شناختی را در اساسی‌ترین سطح خود آموزش دهد، دریافته است. این کتاب یاد‌آور توانایی و حقیقتی است که همیشه در وجود خود داشته‌اید؛ آن را بخوانید. (جیمز آرتور ری، فیلسوف و نویسنده)

خلاصه کتاب محدوده صفر مناسب چه کسانی است؟

کتاب محدوده صفر به تمام کسانی که در جستجوی کشف نگاهی نو به جهان هستی و زندگی هستند پیشنهاد می‌شود؛ چراکه این کتاب باو‌رهای ذهنی شما را دگرگون می‌کند.

با نویسندگان کتاب محدوده صفر بیش‌تر آشنا شویم

جو ویتالی متولد 29 دسامبر 1953 در آمریکا است. او در زمینه‌ی موفقیت و پیشرفت نفس، نویسنده‌ای محبوب و تأثیرگذار است. افراد بسیاری توانسته‌اند با راهکارهای کتاب‌های جو ویتالی به ثروت و موفقیت در زندگی خود برسند.

از جمله کتاب‌های جو ویتالی می‌توان به کتاب «ذن و هنر نوشتن»، «راز موفقیت»، «بی‌خانمانی که میلیاردر شد»، «عامل جذب: پنج گام آسان برای خلق ثروت از درون به بیرون» و «عبارت پنجم» اشاره کرد. آثار او به‌شیوه‌ای روان و قابل‌فهم، بر اساس استدلال‌های علمی، اصول روان‌شناسی و دریافت‌های معنوی و عرفانی، باورهای این نویسنده برای داشتن زندگی بهتر را مطرح می‌کنند.

دکتر ایهالیا کالاهولن، روان‌شناس و مشاور بالینی، در سال 1939 در اوهایوی آمریکا متولد شد. او حدود سه دهه در هاوایی مشغول به فعالیت در زمینه رهایی از استرس بوده‌ است. دکتر کالاهولن از سال 1983 به تدریس روش هواپونوپونو در سراسر جهان پرداخت. او توانست با کمک این روش، درمان برخی از بیماران روان را با موفقیت اجرا کند.

در بخشی از خلاصه کتاب محدوده صفر می‌خوانیم

زمانی که به اصل خودتان بازمی‌گردید، نمی‌توانید هر چیزی که کاملا مناسب‌تان است را انکار کنید. با بازگشت به اصل خودتان می‌توانید در رفتار، کردار و اعمال‌تان به کمال دست یابید. وقتی در صندلی جلوی همایش نشسته بودم به این باور رسیدم که تنها کارم در زندگی گفتن «دوستت دارم» به خودم و تمام چیزهایی که در زندگی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوم است.

در میانه صحبت‌های دکتر هولن مردی از میان جمع گفت که روی دیوار حفره‌ای دیده که مردگان از آن عبور می‌کردند. دکتر از او پرسید: «آیا می‌دانی چرا چنین چیزی دیده‌ای؟» مرد دیگری پاسخ داد: «چون در مورد ارواح حرف زده بودیم.» دکتر هولن گفت: «شما با صحبت کردن در مورد ارواح آن‌ها را به سمت خود جذب کرده‌اید. شما که نمی‌خواهید حالا به آن دنیا بروید، پس دیگر در مورد آن‌ها حرف نزنید.» البته من تا به حال روحی ندیده‌ام و دوست هم ندارم که ببینم. اما این‌طور به نظر می‌رسید که این امر برای دکتر هولن کاملا عادی به نظر می‌رسد. او داستانی از بیمارستان روانی برایمان تعریف کرد. گفت در مدتی که آن جا کار می‌کرده نیمه‌شب صدای کشیدن سیفون توالت را می‌شنیده است. سیفون خود به خود کشیده می‌شد. گفت: «آن جا پُر از ارواح بود. بیمارانی که سال‌ها قبل در این بخش فوت کرده بودند هنوز نمی‌دانستند که از دنیا رفته‌اند به همین دلیل هنوز در آن بخش حضور داشتند.» دکتر هولن تاکید کرد: «اگر با فردی هم صحبت شدید و فهمیدید که مردمک چشم‌های او هاله‌هایی از ابر سفید دارند، یادتان باشد که آن فرد تسخیر شده است و به هیچ عنوان با او صحبت نکنید. فقط به پاکسازی خودتان بپردازید و امیدوار باشید که پاکسازی شما باعث نجات آن فرد از گمراهی شود.»

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
راز جهان هستی
فصل اول. آغاز ماجراجویی
پیدا کردن عجیب‌ترین درمانگر دنیا
فصل دوم. اولین گفتگوی ما
حقیقت تکان دهنده درمورد نیت‌ها
استثناها کدام هستند؟
فصل سوم. دوستت دارم
غذا خوردن با خداوند
شواهد
فصل چهارم. چگونه به نتایج سریع‌تری دست یابیم؟
چگونه ثروت بیشتری به دست آوریم؟
فصل پنجم. ذهن‌های شکاک می‌خواهند بدانند
انتخاب، نوعی محدودیت است
سیگار، همبرگر و کشتن روح الهی
فصل ششم. حقیقت پشت داستان
سخن پایانی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب محدوده صفر: روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات146
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب محدوده صفر

حسین علیزاده
۱۴۰۲/۱/۱۴
باسلام خدمت جناب آقای طالبی و همکاران گرامی کتابراه...
من به شخصه لذت بردم از مطالعه میکروکتاب محدوده صفر...
نکاتی رو توی این کتاب یادآور شده که خیلی از ما دقیقا همانند پاکسازی که کل کتاب در موردش بحث و بررسی شده خیلی وقته از ذهنمون پاکشون کردیم که لازمه یه زندگی و دیدی نو به جهان و دنیای همه
پیرامون ما انسانهاست... (دوست داشتن، پاک کردن کینهایی که یکی یکی زیاد شده،،، شده خوره ذهن تا ما نتوانیم از فرصتی که خالق هستی به ما داده تا درست طعم یک زندگی واقعی رو بچشیم استفاده کنیم...
به دوستان پیشنهاد میکنم مطالعه داشته باشند...
با تشکر...
محمدحسن گیاه
۱۴۰۲/۵/۱۹
این کتاب به نظرم باتوجه به اینکه مورادی ماورایی را عنوان میکند که اثبات نشده است بیشتر ذهنیت را منحرف میکند در شرایطی که عقل و علم مناسب‌ترین گزینه است به طور مثال در قسمتی از کتاب استاد میگوید شخصی که چشمانش سفید شده است فلان ارتباط را دارد که واقعا خارج از عقل و منطق است.
Masumepishkool
۱۴۰۱/۹/۴
کتاب محدوده صفر به شما کمک میکنه که بتونید از درون خودتون به همه چیز دست بیابید این کتاب برگرفته از واقعیت هستش و زندگی نویسنده و توصیه‌های دکتر هولن برای زندگی بهتر رو به رخ میکشه اگر دوست دارید دید واضحی از درون خودتون داشته باشید پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونید
کمال الدین عبداللهی
۱۴۰۲/۴/۱۴
سلام و عرض ارادت. از بهترین متون خواندنی در تمام عمرم بود. سپاس بیکران از خداوند حکیم، مؤلفین محترم، مترجمان نازنین، کتابراه دوست داشتنی و خود خود خودم. خلاصه این کتاب این عبارت روحانی است، لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین (ذکر یونسیه) ❤️
ایرج پسندیده
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کتاب بسیار مفیدی می‌باشد و نحوه ارتباط با افراد جامعه رو به بهترین حالت ممکن شرح می‌دهد
خواندن این کتاب و به همه مخصوصا کسانی که در محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد فعالیت دارن توصیه میکنم
مخصوصا قضات دادگاه ها
پیمان فتح الهی
۱۴۰۲/۴/۲۶
بنظر من هرکسی که این کتاب را نخواند از یک موهبت الهی بی بهره خواهد ماند برای عزیزان جوان که سرفرازی و موفقیت رو براشون ارزو دارم استفاده از این کتاب بسیار مفیده مطالعه کنن حتما با سپاس از همگی شما
مهسا سلطانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
به نظرم یه روش جدید و مثبت رو آموزش داد و خیلی ملموس و روان توضیح داد چجوری روشش رو تو سبک زندگی مون پیاده کنیم خیلی مفید و کاربردی بود ممنون
نگار ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
سلام واقعا این کتاب خیلی مفید و آموزنده است من کتاب صوتیش دارم چون علاقه خاصی به این کتاب داشتم متنیش رو هم خریدم با تشکر از نویسنده و سازنده اش
F. Salehi
۱۴۰۲/۷/۱۳
این کتاب برای من بسیار الهام بخش بود راهکار پاکسازی و فراموش کردن بسیار کارساز و کاربردی است ارزش خواندن و تمرین کردن دارد
بهمن رضایی بابادی
۱۴۰۱/۱۲/۸
از اینکه خلاصه ان تهیه تا نکات مهم ان یاداور شد خیلی عالی است که ان شالله همه به سوی الوهیت و یکتا رفته و فقط از او کمک بخواهیم
فاطیما عاشوری
۱۴۰۱/۱۱/۵
محدودیت صفر کتابیه که باور‌های محدودکننده تو ذهنتون رو برطرف میکنه
و کمک میکنه که فکرتون باز بشه
تصمیمات بهتری بگیرید
لیلارنجبر
۱۴۰۲/۱/۵
بسیارعالی بود به همه پیشنهاد میدم که مطالعه کنند وچهارقانون رو پیاده کنن درزندگیشون ونتایج عالی ش روببینن
شهنازبراتعلی
۱۴۰۱/۱۰/۶
باید تغییر را از درون شروع کرد اول بایدخودمان را اصلاح کنیم و هر آنچه برای خود میخواهیم ابتدا برای دیگران بخواهیم.
سمیه ره خوبروی
۱۴۰۲/۹/۱۲
اگه میخواین ترس و استرس و افکار و خاطرات اشتباه ازبین بره حتماا این کتاب رو بخونیین
کاربر mrym
۱۴۰۲/۵/۳۱
بنده فکر کردم کتاب جامع هست اون نوشته خلاصه رو با فونت بزرگتر و بُلد بنویسین ممنون
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب محدوده صفر

برای دریافت خلاصه کتاب محدوده صفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.