معرفی و دانلود کتاب صوتی محدودیت صفر

عکس جلد کتاب صوتی محدودیت صفر
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی محدودیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی محدودیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی محدودیت صفر

تا به حال نام هواوپونوپونو به گوشتان خورده است؟ می‌دانید ممکن است همین حالا کلمه‌ای را خوانده باشید که قرار است زندگی‌تان را متحول کند؟ در کتاب صوتی محدودیت صفر با راز و روش بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامت و صلح آشنا می‌شوید. جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن در این زمینه رهنمودهای خارق‌العاده‌ای برای شما دارند.

درباره‌ی کتاب صوتی محدودیت صفر

هواوپونوپونو روشی است که بومیان هاوایی و برخی از جزایر سراسر اقیانوس آرام جنوبی از آن برای پالودن خود و دفع سموم روانی‌شان استفاده می‌کنند. جو ویتالی (Joe Vitale) و و ایهالیا کالاهولن (Haleakalā Hew Len) در کتاب صوتی محدودیت صفر (Zero limits) با استفاده از این روش‌مندی به شما کمک می‌کنند تا برای رسیدن به موفقیت و ثروت از راه‌های میان‌بر حرکت کنید. عنوان کتاب به مرحله‌ای از این تمرین‌ها ارجاع دارد که در آن هیچ خبری از هیچ‌گونه محدودیتی نیست. همچنین می‌توان چنین برداشت کرد که برای رسیدن به موفقیت در زندگی هیچ محدودیتی برای ما وجود ندارد. سخت‌ترین گردنه‌ها و بلندترین دست‌اندازها در برابر قدرت و اراده‌ی ما هیچ به شمار می‌آیند.

دکتر ایهالیا کالاهولن روان‌شناسی است که توانسته با استفاده از این روش یک بیمارستان روانی را در در هاوایی به تعطیلی بکشاند! او با یاد دادن چهار ذکر ساده به بیماران و آموزش این طرز تفکر که جنبه‌ی تیره و تاریک خود را بپذیرند، موجب شد بیماران شفا بیابند و گفته شده است که در نهایت بیمارستان تعطیل شده. این چهار ذکر ساده از ارکان اصلی سیستم هواوپونوپونو هستند: «متأسفم»؛ «لطفاً مرا ببخش»؛ «متشکرم» و «دوستت دارم». البته جو ویتالی بعدها در کتاب عبارت پنجم از ذکر دیگری نیز رونمایی کرد. او با شنیدن خبر شفابخشی ایهالیا کالاهولن رهسپار هاوایی شد و با او از نزدیک دیداری ترتیب داد. ماحصل آن سفر و آن دیدار و پژوهش‌های مشترک بعدی، کتاب محدودیت صفر است که اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست.

جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن در این کتاب صوتی سه گام مؤثر توبه، بخشش و دگرگونی را -که از ارکان اصلی سیستم هواوپونوپونو به شمار می‌روند- با شما به اشتراک می‌گذارد تا با به‌کارگیری آن‌ها بتوانید سریع‌تر و چابک‌تر جاده‌های موفقیت را طی کنید. نشر صوتی شار این اثر را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی محدودیت صفر

  • این کتاب باید یک فیلم باشد. یک شاهکار قصه‌گویی و افشاگری در مورد چگونگی کارکرد سیستم درمانی هاوایی (Barnet Bain)
  • کتاب محدودیت صفر به شما نشان می‌دهد که چگونه بر مشکلاتی که در شما برنامه‌ریزی‌شده غلبه کنید و بخشی از راه‌حل باشید. (awakening)
  • کتاب جدید جو دقیقاً همان‌طور بود که می‌دانستم خواهد بود... باشکوه! کتاب با داستان‌های متقاعدکننده و بینش روشنگر، روحیه‌ی مرا بالا برد و روح مرا پر از عشق کرد. این در واقع مسیری برای معجزه‌ است. (Janet Bray Attwood)

کتاب صوتی محدودیت صفر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی هستید که زندگی‌تان را دیگرگون کند، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن بیشتر آشنا شویم

این معلم، سخنران، موسیقی‌دان و نویسنده معنوی آمریکایی به علت شرکت در فیلم مشهور «راز» شناخته شد و اولین کتابش با نام «ذن و هنر نوشتن» در سال 1984 به چاپ رسید. از جمله آثار ویتالی می‌توان به «عامل جذب، کلید، ایمان، هر دقیقه یک مشتری زاده می‌شود و حضور در وضعیت صفر» اشاره کرد. کتاب «عامل جذب» نیز لقب پرفروش‌ترین کتاب سال 2005 را از آنِ خود کرد.

دکتر ایهالیا کالاهولن، روان‌شناس و مشاور بالینی، در سال 1939 در اوهایوی آمریکا متولد شد. او حدود سه دهه در هاوایی مشغول به فعالیت در زمینه‌ی رهایی از استرس بوده‌ است. دکتر کالاهولن از سال 1983 به تدریس روش هواپونوپونو در سراسر جهان پرداخت. او توانست با کمک این روش، درمان برخی از بیماران روانی را با موفقیت اجرا کند. آثار او به‌شیوه‌ای روان و قابل‌فهم، بر اساس استدلال‌های علمی، اصول روان‌شناسی و دریافت‌های معنوی و عرفانی نوشته شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی محدودیت صفر می‌شنویم

آن که چشم به بیرون دارد، خواب می‌بیند. آن که درون را بنگرد بیدار می‌شود. (کارل یونگ)

وقتی به خانه‌ام در خارج از شهر اوستن در ایالت تگزاس برگشتم، فکر درمانگری که مردم را بدون ملاقات درمان می‌کرد، از ذهنم بیرون نمی‌رفت. این روش چگونه بود؟ این شخص کی بود و کجا بود؟ شاید کلاً ماجرا افسانه‌ای بیش نیست. با توجه به بیست سال وقتی که در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی صرف کرده‌ام و در کتاب‌هایم ماجراهای درون و عامل جذب ثبتشان کرده‌ام، شاید متوجه شوید که وجود چنین کنجکاوی‌ای در من اصلاً عجیب نیست. من می‌خواستم هر طور شده بیشتر بدانم. همیشه کنجکاو بودم. هفت سال از عمرم را در محضر فردی درویش‌مسلک گذرانده‌ام. با اساتید، نویسندگان، جادوگران، عرفا و سایر اشخاصی که در زمینه‌های ذهنی کار می‌کنند مصاحبه کرده‌ام. به مدد موفقیتی که کتاب‌هایم تا کنون داشته‌اند، بسیاری از کارشناسان بزرگ حوزه‌ی توسعه‌ی فردی تبدیل به دوستانم شدند. ولی نمی‌توانستم جریان این درمانگر را از سرم بیرون کنم. این فرق داشت. پیشرفتی غیرمنتظره محسوب می‌شد. لازم بود چیزهای بیشتری بدانم. پس دوباره شروع به جست‌وجو کردم. قبلاً برای یافتن اشخاصی که گم شده بودند، کارآگاه خصوصی گرفته بودند. هنگام نگارش کتابم به عنوان «هفت راز گم‌شده‌ی موفقیت» این کار را برای یافتن بروس پارتون، یکی از نوابغ حوزه‌ی تبلیغات انجام دادم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
پیشگفتار
14 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
بخش اول
14 دقیقه
بخش دوم
11 دقیقه
بخش سوم
22 دقیقه
بخش چهارم
24 دقیقه
بخش پنجم
30 دقیقه
بخش ششم
21 دقیقه
بخش هفتم
76 دقیقه
بخش هشتم
14 دقیقه
بخش نهم
26 دقیقه
بخش دهم
17 دقیقه
بخش یازدهم
35 دقیقه
بخش دوازدهم
26 دقیقه
بخش سیزدهم
20 دقیقه
بخش چهاردهم
12 دقیقه
بخش پانزدهم
5 دقیقه
پیوست یک
3 دقیقه
پیوست دو
27 دقیقه
پیوست سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی محدودیت صفر
نویسنده،
مترجمفروزان خدایی فر
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی محدودیت صفر

فاطمه رحیمی
۱۴۰۲/۴/۲
خیلی خوب بود بهتر از کتابها‌ی دیگر انگیزشی بود پیوست مطالب زیادی دارد ولی متاسفانه تند خوانده می‌شود تمام این مفاهیم خود سازی را ما در فرهنگ خود داریم خیلی عمیق هستند ولی متاسفانه ما نسبت به آن‌ها کنکاش عقلی نمی‌کنیم وطوطی وار از کنار آن‌ها رد می‌شویم این کتاب مبادرت به کنکاش کرده وبه منصه ظهور در وعمل آورده قران انسان فطرت پاک دارد که بمرور آلوده میشود ولی می‌تواند با طلب آمرزش وتوبه به فطرت پاک خود برگردد خداوند از روح خود در انسان دمیده است پس اگر با خود سازی آن راصیقل دهد روح بازتابش خود را پیدا می‌کند وانسان صاحب قدرت می‌شود و زندگی و لذت واقعی را درک میکند در دین ما انسان مسئول آفریده شده است و رها نیست در فرهنگ ما شکر کردن نعمت‌ها را زیاد می‌کند وبخشندگی ومهربانی که دائم از آن یاد میکنیم از‌صفات عالی انسانی هستند چرا که انسان واقعی متخلق است به اخلاق خدا و همه اینها چیزی نیست جز درونی کردن متاسفم مرا ببخش و مرنبطین به من راهم ببخش دوستت دارم و متشکرم واینکه همه چیز از خود ما شروع می‌شود و ما نیاز به پاکسازی مداوم درون خود داریم
حسین محبوب
۱۴۰۲/۳/۲۶
این کتاب عالیه و باید همه بخونندش.
البته پیشنهاد من پنج کتابه تا به درک کامل این روش برسید.
محدوده صفر
حضور در محدوده صفر
ذکر پنجم
اسرار هواوپونو پنو
آسانترین روش زندگی
ممنون از کتابراه که همش رو صوتی داره
احمد جعفری
۱۴۰۲/۳/۲۸
عالی بود
هر کسی باور داشته باشه براش کار میکنه و برعکس
فقط سرعت گوینده خیلی بالا بود. مکث نداشت. صداشون بالا و پایین نداشت. برای همین احساسات کافی رو درگیر نمی‌کرد.
پیشنهاد میکنم خوندنش رو
احمد فرهادی
۱۴۰۲/۲/۱۰
سلام اگر واقعا شما بتونید به نقطه صفر برسید مانند روزی میشید که از مادر متولد شده اید با عشق ورزیدن به هرچیزی میتونید بامحبت کردن همه چیز را به خودتون جذب کنید
طاهره زیوری
۱۴۰۲/۱/۸
روشی نوین. که در دین ما هم بدان بسیار تاکید شده. اما قطعاً زمانی که به صورت کتابی مدون و از زبان فرد غیر مسلمان بیان می‌شود بیشتر مورد توجه همگان قرار میگیرد
سجادمحمودی
۱۴۰۳/۱/۳۰
کتاب خیلی خوبیه من کتاب شو خوندم الان پادکست هم گوش دادم خیلی دوست داشتم توصیه میکنم هرکی وقت داره حتما حتما بخونه
فاطمه آقاجانی
۱۴۰۲/۸/۲۶
این روش بومیان هاوایی واقعا فوق العاده، من که استفاده کردم و واقعا پاکسازی خودمون بهترین کار برای رسیدن به اهدافمان هست
saba
۱۴۰۲/۴/۳۰
خیلی کتاب خوبی بود و صدای گوینده‌اش خیلی به دل مینشست.. حتما پیشنهاد میکنم این کتاب زیبا و مفید رو مطالعه کنید
مهسا طباطبایی
۱۴۰۲/۳/۹
کتاب عالی و مفیدی بود و عمل کردن به آموزه هاش در زندگیمون باعث آرامش و امیدواری میشه ممنون از کتابراه🌹
رضا روانبخش
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
بسیار سپاسگزارم از جوویتالی کتاب خیلی رو من تاثیر مثبتی گذاشت و سپاسگزارم از کتابراه و گوینده
هانیه حق پناه
۱۴۰۲/۵/۱۸
به نظر من اینکه همه چیز مسببش ما هستیم یکم غیرمنصفانه و غیر عادی هست.
زلیخا پاشایی
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب حاوی نکات آموزشی برای یک زندگی آرام ارائه میده، ارزش خواندن رو داره.
داریوش
۱۴۰۲/۵/۱۲
عجیبه که چطور دستورات این کتاب واقعا عمل میکنه
حسن فدایی
۱۴۰۲/۴/۵
کتاب خیلی خوبی از کتاب‌های در این زمینه مفیدتره
دانیال کرمی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
طرز فکرت رو عوض کن اگر جواب نمیگیری عالیه این کتاب
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب صوتی محدودیت صفر

برای دریافت کتاب صوتی محدودیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.