معرفی و دانلود رایگان خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟

جک کنفیلد نویسنده‌ای پرفروش و سخنرانی کارآمد در خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟ با ارائه‌ی مهم‌ترین آموزه‌های خود به شما یاد می‌دهد که چطور با بهره‌گیری از قانون جذب به شکلی آگاهانه مسیر زندگی خود را تغییر دهید و مسیرهایی تازه و رو به رشد را تجربه کنید. این اثر ترجمه‌ی یکی از سمینارهای جک کنفیلد است.

درباره‌ی خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم:

«شما دقیقا همان چیزی هستید که بدان فکر می‌کنید». این اصل مهم ایده‌ای است که امروزه به آن قانون جذب گفته می‌شود. جک کنفیلد (Jack Canfield) یکی از بهترین متفکرانی‌ست که در این حوزه فعالیت و تحقیق نموده است. وی در خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟ تمام نکات و مطالبی که در این باره نیازمند به دانستنش هستید را با شما در میان خواهد گذاشت.

چیزی که مانع از موفقیت و پیشرفت‌مان می‌شود، باورهای ما هستند. بایستی از خودتان بپرسید باورهای منفی ما چه هستند که مانع حرکتمان می‌شوند؟

رها شدن از افکار منفی و زندگی کردن در عالی‌ترین سطح ممکن، هدفی‌ست که هر فردی به صورت غریزی به دنبال آن است. اما متاسفانه افراد بسیار کمی هستند که برای رسیدن به این آرزوی خود تلاش می‌کنند. جک کنفیلد در این اثر به شما یاد می‌دهد که برای تحقق بخشیدن به خواسته‌هایتان باید تحولی اساسی در نوع نگرش و دیدگاهتان ایجاد کنید. باید بپذیرید که باورهای خودتان است که مانع پیشرفت و رشدتان می‌شود. پس از پذیرش این نکته است که تغییر اساسی آغاز می‌شود. زیرا دقیقا در همان زمان است که می‌توانید از خودتان بپرسید «حالا باید چه تحولی در سبک زندگی و عقاید خود به وجود آورم؟»

به یاد داشته باشید هر جای زمین که باشید و هر فکری که کنید به طور ناخواسته یک پیام به کل کائنات ارسال خواهید کرد و در زمان مناسب انعکاس این پیام‌ها به شما بازخواهد گشت. پس با برگزیدن هدف در زندگی و تمرکز بر اهدافتان به خواسته‌های خود دست پیدا کنید. فراموش نکنید هر رخداد و اتفاق بد در زندگی ما مملو از جنبه‌های مثبتی هستند که معمولا آن‌ها را نمی‌بینیم.

خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این خلاصه کتاب برای افرادی مناسب است که قصد بهبود شرایط زندگی خود را دارند و می‌خواهند با بهره‌گیری از قانون جذب، به موفقیت برسند.

با جک کنفیلد بیشتر آشنا شویم:

وی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز است. آثار او عمدتاً درباره‌ی شیوه‌های تغییر زندگی‌اند. کنفیلد یکی از متخصصانِ به‌نام در حوزه‌ی قانون جذب است. او ضمناً سخنرانی چیره‌دست نیز هست. بنا بر گزارش مجله‌ی USA Today، کتاب‌های «سوپ جو برای روح» (به قلم کنفیلد)، یکی از برترین کتاب‌های جهان در دو دهه‌ی اخیر بوده است. از دیگر آثار مهم او می‌توان بدین عناوین اشاره کرد: «10 قانون موفقیت جک کنفیلد، ضربه‌های شفابخش، مبانی موفقیت».

در بخشی از خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟ می‌خوانیم:

خیلی خوب. تصویری که اینجا می‌بینید عکس یه کوه یخه. کوه یخ نشان‌دهنده‌ی ذهن شماست. حدودا ده الی پانزده درصد از ذهن شما هوشیاره. همین الان شما دارید فکر می‌کنید، گوش می‌کنید. فکر می‌کنید که باید چیکار کنید، یا اینکه کِی می‌رسید خونه و این جور چیزا. در همین حال، ذهن ناخودآگاه شما کار قلب و تنفس شما رو کنترل می‌کنه و به هر حال فعاله. شما در حالت عادی نمی‌دونید توی پای راستتون چه خبره اما به محض اینکه من اسمشو می‌برم شما متوجهش می‌شید. یعنی از ناخودآگاه به خودآگاه منتقل می‌شه. تمرین مرغ دریایی و درل رو به خاطر بیارید. تصویری از قبل تو ذهنتون شکل گرفته و ثابت شده اما تو ناخودآگاه شماست و حتی نسبت بهش هشیار نیستید و نمی‌دونید که اون تصویر ملکه‌ی ذهنتون شده. اما اون همون چیزیه که شما رو کنترل می‌کنه. اگه قسمت بالایی کوه یخ رو یه موتور با 15 اسب بخار قدرت در نظر بگیریم، قسمت زیری 85 اسب بخار نیرو داره. اگه اونا در جهت مخالف همدیگرو بکشن، کدوم برنده می‌شن؟ مطمئناً قسمت زیرین برنده می‌شه.

برای همینم هست که شما باید با مثبت اندیشی، کار روی باور‌هاتون، تمرکز، کار روی تصویرسازی، تکرار، کتابایی که می‌خونید و برنامه‌هایی که نگاه می‌کنید مدیریت ناخودآگاهتونو در دست بگیرید. همه‌ی این کارها روی ذهن ناخودآگاهتون تأثیر میزارن. خب، ببینیم اینجا چی نوشته. اولین قدم اینه که نمی‌تونم آره، نمی‌تونم رو از گنجینه‌ی واژگانمون حذف کنیم. حالا بزارید یه داستان براتون تعریف کنم. همتون با آنتونی رابینز از طریق کتاباش یا برنامه‌های تلویزیونی آشنا هستید. اون بهتر از هر کسی که من می‌شناسم می‌تونه این مسئله رو برامون روشن کنه. یه بار اون تو نیویورک بود. این داستانو تو اولین کتاب سوپ جوجه برای روح هم تعریف کردم. اون از کارمنداش می‌خواد که برن یه وَن بگیرن تا باهاش 35 تا سبد مواد غذایی رو به هارلِم ببرن و به فقرا بدن. اون می‌ره که چند تا مصاحبه‌ی رادیویی و تلویزیونی انجام بده و وقتی بر می‌گرده از کارمنداش می‌پرسه پس وَن کجاست؟ اونا می‌گن نتونستیم پیدا کنیم. می‌گه چی؟ کارمندای من با این همه آموزشی که بهشون دادم نتونستن تو نیویورک که 12 میلیون آدم توش زندگی می‌کنن یه دونه وَن پیدا کنن؟!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟
نویسنده
مترجمسید محمدرضا سیدآقا
ناشر چاپی دید مثبت
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-964-8617-82-5
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟

Ehsan
۱۴۰۱/۳/۲
این کتاب در اصل سخنرانی تو یه سمینار بود ولی خیلی جذاب وروحیه بخش بود شاید بسیاری از دوستان چنین چیزایی رو دوست نداشته باشن یا باور ندارن برای موفق شدن اول از همه باید هممون یه تصور و یه رویا داشته باشیم بعد اراده‌ی قوی وبرای داشتن اراده‌ای قوی باید امید به آینده وبرنامه ریزی داشته باشیم وبعدش تلاش واستقامت تو اون مسیری که پا گذاشتیم این کتاب خیلی خوب وامید وار کننده بود بننظرم داشتن امید به آینده با خوشحالی وتلاش بهتر از اینکه دست رود دست بزاریم و هیچکاری نکنیم ویا فقط با تلاش خوشک وخالی ادامه بدیم بدون هدف گذاریو برنامه ریزی چون وسط راه حتما کم میاریم تو این کتاب هدف این بوده که بگه ما میتونیم ادمای موفقی باشیم چون خیلی از کسایی که شاید شرایطی بد تر از ما داشتن تونستن یکی از موفق ترین‌ها در سطح جهان باشند
Adib
۱۴۰۲/۱۰/۲
خلاصه کتاب خیلی جامع و مفیدی بود، این کتاب، کتابی از جک کنفیلد که از مدرسین قانون جذب هستن و در مستند راز هم حضور داشتن. این کتاب ببشتر در زمینه باورهای انسان است. باور‌های ما چگونه ما رو در مسیر موفقیت یا شکست قرار میدن. خیلی‌ها شاید قانون جذب رو باور نداشته باشن ولی چه باور کنیم چه نکنیم باورهای آدمی تاثیر مستقیم و بسیار زیادی در اتفاقات زندگی و نحوه برخورد ما با آن‌ها دارند. اینطور نیست که اگر بگیم قانون جذب درست نیست پس دیگه باورهای ما در زندگی نقشی ندارن و میتونیم با باورهای محدود کننده و منفی به سمت پیشرفت قدم برداریم. نه اینگونه نیست. حداقل نقشی که باورهای ما دارن اینه که باورهای سازنده و مثبت موجب ایجاد امید و انگیزه و احساس خوب میشن و همین عاملیست برای رفع تنبلی و بلند شدن و تغییر زندگی. چطور ممکنه با باورهای مخرب انسان انگیزه تغییر زندگی و بهبود اونو پیدا کنه. واقعا از جک کنفیلد بابت این کتاب فوق العاده و کتابراه که این کتاب رو نشر الکترونیکی کرده سپاسگذارم. حتما پیشنهاد میکنم.
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۹/۱۷
این کتاب قسمتی از یک سخنرانی هست که توسط جک کنفیلد در یک سمینار انجام شده و وقتی کتابو میخونی انگار سمینار شرکت کردی. کتاب با این که کوتاهه بنظرم خیلی مفیده
جک کنفیلد در مستند راز هم حضوز داشت اگه این مستند رو دیده باشین تقریبا مشابه همون مستند صحبت میکنه و داستانهایی که در کتاب سوپ جوجه برای روح
هست رو بازگو میکنه
از اصول رسیدن به خواسته‌ها میگه و میگه ک باید اول فکر کنید به خواستتون، هدفتون رو مشخص کنید و تصویرسازی کنید که به هدفتون رسیدید انتظار مثبت داشته باشین و اقدام کنید
میگه که ۱۰۰ تا هدفی که دوست دارید تا اخر عمرتون بهش برسید رو مشخص کنید خودش این کارو در ۴۷ سالگی کرده و در عرض ۱۶ سال به تعداد زیادی ازین اهداف رسیده، تاکید داره که مشخص و واضح بودن هدف خیلی مهمه، تصویرسازی مهمه انتظار نثبت داشتن مهمه و دراخر حتما اقدام کنید و ادامه بدید و ادمه بدید و دلسرد نشید تا به هدفتون برسید
در جایی میگه بهتره زمان رسیدن به هدف هم مشخص کنید که مثلا تا فلان تاریخ به هدفم میرسم
میگه که به الهاماتی که بهتون میشه توجه کنید، مثلا برای انتخاب اسم کتاب سوپ جوجه برای روح خودشون چند روز تمرکز کردن تا اسم خوب و مناسبی الهام بشه
خیلی تاکید داره روی اقدام کردن و دلسرد نشدن و ادامه دادن و اینکه به نشدن و نرسیدن فکر نکنید بلکه به شدن و رسیدن فکر کتید تصویر سازی و اقدام کنید.
احمد
۱۴۰۳/۱/۱۹
دوستان عزیز... چرا دنبال نکات اخلاقی و آموزنده میگردین؟ با خواندن اکثر نظرات میشه به این موضوع پی برد که تصور اکثریت جامعه از کتاب، برمیگرده به دوران کودکی و کتاب داستان‌های پند اموزی مثل قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب آقای رحماندوست!!! اون سبک کتاب برای یاد دادن نکات اخلاقی به کودکانی هست که هنوز به دنیای واقعی و آشفتگی هایش وارد نشده اندزندگی واقعی همیشه پیروزی و غلبه بر مشکلات نیست! سلیقه‌ها متفاوت هستند، برداشت‌ها متفاوت هستند. ولی تنها چیزی که نظرم رو جلب کرد این بود که اکثریت دنبال نکات و پند‌های اخلاقی میگردن داخل و ناراضی هستن از این موضوع و بیشترمون هم کتاب خوان هستیم که اینجاییم، بخاطر اشفتگی‌های زندگی و شرایط بد نمیشه بصورت فیزیکی کتاب خواند و شخص من موقع رانندگی و قبل خواب بجای اینستاگرام کتاب صوتی انتخاب کردم. سال هاست تنها زندگی میکنم، تنهایی مطلق... بخاطر ورشکستگی و... میشد ب سمت مواد مخدر یا... رفت، ساده‌ترین انتخاب! ولی کتاب‌ها، ارزش خواندن دارند چون شما به ذهن نویسنده وصل میشین، حتی اگر به کل از کتابی خوشتون نیاد و حس کنید ارزش خواندن نداشت، مطالب در قسمتی از ذهن شما ثبت شده و گاها یک اثر که بنظرتون مزخرف هست حتی، باعث تسریع در فهمیدن موضوعات دیگه میشه، و اینو شما دقیقا بعد خوندن کتاب شاید متوجه نشید. تجربه زندگی شخصیم این رو میگه که اگر کتاب‌هایی رو که بعد اشفتگی زندگیم خوندم، اگر زودتر میخوندم قطعا در تصمیم گیری هام تاثیر میذاشتن و شاید خیلی اتفاقات که باعث به باد رفتن چندین سال تلاش بی وقفم بود، رقم نمیخورد! خالق این اثر افکارش را خوب روی کاغذ اورده که شخصا چون این شرایط تجربه کردم، لحظه به لحظه رو تونستم ببینم.
فریماه پیرهادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
قانون جذب صد درصد واقعیه من ۲ ساله که دارم استفاده می‌کنم از ۱۷ سالگیم. روابطم با دوستان و خانواده و اطرافیان عالیه و همه همیشه به خونه هاشون دعوتم می‌کنن. دوستام همیشه برام هدیه می‌خرن. خانوادم همیشه عالیه رفتارشون باهام. با هر کسی اشنا میشم خیلی بهم علاقه پیدا می‌کنه به طوری که برای همه عجیبه. یه مثال براتون میزنم: دیروز داشتم با خودم تکرار میکردم "من خیلی ثروتمندم، ثروت به راحتی به سمت من میاد و.... "چند ساعت بعد برادرم گفت طیبه دستت رو بزار تو جیب لباسم هر چه قدر پول بیرون اوردی ببر برای خودت و من دو تا چک ۵۰ هزاری بردم. چند روز پیش سر نماز دعا کردم و گفتم خدایا همیشه برای من پول بفرست همون لحظه که جا نمازم رو جمع کردم و رفتم که شام بخورم بابام گفت هود قبلی رو تعمیر کردم برو ازش عکس بگیر بزار تو سایت دیوار منم همین کار رو کردم و به قیمت ۸۰۰ هزار فروختمش. این فقط دو نمونه بود و زندگی من پر از این اتفاقاته. خواهش میکنم گول کسانی رو که به این قانون ایمان ندارن نخورید و مطمئن باشید قانون جذب کار میکنه.
سعید خانی
۱۴۰۲/۹/۶
کتابی از جک کنفیلد که از مدرسین قانون جذب هستن و در مستند راز هم حضور داشتن. این کتاب ببشتر در زمینه باورهای انسان است. باور‌های ما چگونه ما رو در مسیر موفقیت یا شکست قرار میدن. خیلی‌ها شاید قانون جذب رو باور نداشته باشن ولی چه باور کنیم چه نکنیم باورهای آدمی تاثیر مستقیم و بسیار زیادی در اتفاقات و زندگی نحوه برخورد ما با آن‌ها دارند. اینطور نیست که اگر بگیم قانون جذب درست نیست پس دیگه باورهای ما در زندگی نقشی ندارن و میتونیم با باورهای محدود کننده و منفی به سمت پیشرفت قدم برداریم. نه اینگونه نیست. حداقل نقشی که باورهای ما دارن اینه که باورهای سازنده و مثبت موجب ایجاد امید و انگیزه و احساس خوب میشن و همین عاملیست برای رفع تنبلی و بلند شدن و تغییر زندگی. چطور ممکنه با باورهای مخرب انسان انگیزه تغییر زندگی و بهبود اونو پیدا کنه. واقعا از جک کنفیلد بابت این کتاب فوق العاده و کتابراه که این کتاب رو نشر الکترونیکی کرده سپاسگذارم
Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۸
کتابی خلاصه وبسیار مفیدی بودکه به من یاد دادچیزی که مانع حرکت و موفقیت ما می‌شود باورهای ماست، باید از خودتان سؤال کنید باورهای منفی ما چه هستند که مانع پیشرفت ما می‌شوند؟ و به این باورهای منفی اهمیت ندهیم. به یاد داشته باشید هر جای زمین که باشید و هر فکری که کنید به طور ناخواسته یک پیام به کل و در کائنات ارسال می‌کنید زمان مناسب به این پیام‌ها پاسخ داده می‌شود در اکثر مواقع این پاسخ‌ها به صورت یک فرصت در زندگی هر یک از ما وارد می‌شوند. به یاد داشته باشیم که به هر چیزی که فکر کنیم و به کائنات سفارش دهیم برای ما آماده می‌شود. با انتخاب هدف در زندگی و تمرکز بر اهداف به خواسته‌هایتان خواهید رسید. فراموش نکنید هر حادثه و اتفاق بد در زندگی ما سرشار از جنبه‌های مثبت خواهند بود. با سپاس فراوان از تمام کتابراهی‌های عزیز 🥰🥰🥰
Eli
۱۴۰۱/۱۱/۵
کتاب خوبی بود به نظرم مثال‌های ساده‌ای میزد و قشنگ ذهن خواننده رو به سمت خودش و تفکرش سوق میداد جوری مثال میزد که قابل درک اکثریت بود و این باعث میشه اکثرن همه حرفاشو باور کنن و بهش ایمان بیارن ولی نباید از اصل دور شد خیلی از ما بیش از حد شرایطمون محدوده شاید مثل اونی ک سنگ رنگ میکرد و می‌فروخت اما باید محیط رو هم در نظر گرفت الان با این اوضاع از طلا هم شروع کنی به فروختن ممکنه بد بیاری پس شانس و محیط هم بی تاثیر نیست وگرنه خب اینطور همه آدمایی که این کتاب رو خوندن موفق میشدن اما اصل مطلب در کل جالب بود خلاصه ش هم شد تصور کردن باور داشتن تلاش کردن و رسیدن ولی اصولی تر همین. به نظرم خیلی آدم باهوشیه و باید از آدم‌های باهوش ترسید چون خیلی رو مغز انسان‌ها اثر میذارن و اگه بخوان چیزی رو هم به دروغ به مردم بِباورونن حتمن موفق میشن
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۲۳
با درود خدمت دوستان کتابخوان. این کتاب که در واقع به نوعی مصاحبه تلویزیونی با آقای کنفیلد می‌باشد در مورد قانون جذب و فعال سازی ارتعاشات فکری و کار کردن بر باورهامون هست. نویسنده‌ی توانایی هستند ایشون که در سرتاسر دنیا شناخته شده هستند. در این اثر به صورتی واضح و قابل درک نکته‌های قانون جذب را با و بیان تجربیات زندگی شخصی خودشون دیگران به تصویر می‌کشند و به نوعی به خواننده القا کزده‌اند که همه چیز به قدرت افکارمون بستگی داره و باید بدونیم چی رو درخواست می‌کنیم. صبور باشیم در راه رسیدن به خواسته هامون و روحی شکر گزار داشته باشیم برای همه‌ی نعماتی که الان در اختیار داریم. بخشنده باشیم و از افکار منفی دور باشیم چرا که سطح انرژی مارو پایین تر می‌یاره و مارو از رسیدن به اهدافمان دور نگه می‌داره. سپاس از این کتاب خوب انگیزشی و پر مفهوم و تیم خوب کتابراه.
امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۱۸
کتاب‌های زیادی از جک را خواندم و قبول دارم
مثل سوپ جوجه برای روح اما این کتاب دربارۀ فعّال‌سازی قانون جذب در کار و زندگی است. قانونی که بسیار مهم و کاراست، و نویسندگان زیادی درباره‌اش نوشتن، نویسنده در این کتاب موانع حرکت و موفّقیت را معرفی کرده و نقش باورهای مثبت را در رسیدن به موفّقیت ترسیم است.
نموده باورها و کلام روح و انرژی دارند و میتونند بشدت موثر باشند و همچنین، نحوۀ برقراری روابط صحیح با خود و دیگران را شرح داده که باید بر طبق اولویتها و اهداف ما باشد نه رضایت دیگران و نکات مثبت و راهگشایی دربارۀ الگوسازی، تقلید و تصویرسازی ارائه شده است. ادمی باید الگوسازی و تجسم اهداف داشته باشد، در پایان، نقش تمرکز ذهنی در رسیدن به موفّقیت را توضیح داده است.
Kamranmaleki
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
باسلام
من این کتاب رو تا نیمه خوندم. درک کلیم ازش این بود که ادم باید برای خودش ارزش قاعل باشه و اگه اهدافش براش مهم هستن بخاطرشون رویا پردازی کنه و به راهش باتلاش و پشتکار ادامه بده و موانع منفی رو سریع به خودش نگیره، یا جذب نکنه...
در کل سعی کن خودت باشی چون خودت بودن حس خوبی بهت میده..
یه و
لحضه تصور کن که اموال داراییت رو از دست دادی، ها چیه میری خودکشی میکنی یا خودت رو با مشکل
روحی و روانی درگیر میکنی...
دوسته من نمیگم اشتباه میکنی اما همون لحظه مادرت رو تصور کن اعضای خانوادت رو تصور کن سعی کن اونا دلخوشیت باشن ن پولی که معلوم نیست چیه که رنگ ادمارو عوض میکنه
امیدوارم که همیشه خوش باشید و در سلامت کامل ❤
محمد فروهر
۱۴۰۲/۱/۱۲
این کتابها بازاری هستند و اسمشون هم روخودش هستند انگیزشی!
انگیزش حالت پایدار نداره، بالا و پایین میره، بنابراین برای موفقیت شنیدن و گفتن کلمات مثبت مثل تو میتونی، یا افکارت رو مثبت کن یا به قدرت کائنات فکر کن سودمند نیست.
کتابهای موفقیت شناخت محور بخونید، اونهایی که باعث تغییر در تفکر شما و به
میشوند قوای سیم پیچی مدارهای عصبی شما رو اصلاح میکنند. کتابهای دارن هاردی از این نظر فوق العاده هستند. کتاب سرمایه روانشناختی لوتانز هم عالیه و من خودم واقعا به عنوان مترجم ازش خیلی استفاده کردم. کتاب مثبت گرایی فردریکسون هم محشره‌
قانون جذب هم هیچ مبنای علمی نداره و قابل نقد هست.
صدیقه فتحی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
کلا مبحث جذب واقعا جالب هست و قوانین هستی در این رابطه رو توضیح میده و یه مدت کتاب‌هایی شبیه این رو هم خوندم
ولی متوجه شدم با وجود درک کامل این مطالب باز در جذب مشکل دارم علت آن هم عدم احساس لیاقت بود که ربشه در شخصیت و ناخودآگاهم داشت که از طریق آشنایی با مکتبی به نام ساتویکا تا حدودی حل کردم که
دقیقا بعد از آن معجزه و چگونگی جذب را لمس کردم البته هنوز هم تحت نظر استادم یک سری تمرین‌ها ادامه میدهم و بعد از هر جلسه مشاوره با ایشان واقعا معجزات ناشی از حل شدن و پاکسازی هر بخش وجودم را به عینه می‌بینم
Sogol Salami
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
وای، وای، عالی بود این کتاب. من جواب خیلی از سوال هامو گرفتم. اینو می‌دونم یک روزی خواهم گفت این کتاب سرنوشت منو عوض کرد. فقط اینو می‌تونم بگم این کتاب رو از دست ندید و هر طوری شده بخونیدش و مخصوصا پشت سر هم. من عاشق و شیفته‌ی این کتاب شدم. شاید اگر آدم بود بهش پیشنهاد ازدواج میدادم. محشر بود. فقط دوست دارم هزارن کلمه پشت سر هم از این کتاب تعریف کنم. نمی تونم متنی از اون رو جدا کنم و بگم این مطلب عالی بود. چون همش عالی بود. صد در صد بخونیدش. همین 💛
Faezeh Zaher
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
یکی از بهترین کتاب هاست هم مختصر و مفید، هم قابل درک و فهم، یکی از مواردی که باعث میشه ما مباحث موفقیت رو درک کنیم و وارد مرحله عمل بشیم به نظرم تکرار کردن مفاهیم هست و چون این کتاب کمه راحت میشه حداقل هفته‌ای یک بار خوندش تا به درک عالی برسیم و عمل کنیم واقعا عمل به همین یک کتاب بی نهایت نتیجه تو همه زمینه‌ها وارد زندگیمون می‌کنه، در مورد متن کتاب هم دوستان کامل توضیح دادند دیگه من نمی‌نویسم. فقط خواستم بگم که بخونید و عمل کنید و لذت ببرید از حال خوب و نتایج فوق العادتون. بهترین‌ها براتون اتفاق بیفته عزیزان اهل مطالعه و پیشرفت
مشاهده همه نظرات 785

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب چگونه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.