معرفی و دانلود کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش

عکس جلد کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش

کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش اثری آموزنده به قلم آیدا مهراد است که مواردی طلایی و انرژی‌بخش جهت بهتر زندگی کردن به شما ارائه می‌دهد؛ نکاتی که با تغییر نگرش‌تان نسبت به محیط و اطرافیان، انرژی‌های منفی ساطع شده را از شما دور خواهند کرد.

درباره‌ی کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش:

زندگی افراد با توجه به شرایط و نوع طبقه اجتماعی، شغلی، تحصیلی و... می‌تواند دارای تلاطم‌های بسیار باشد و آن‌ها را با رویدادهای متفاوتی روبه‌رو سازد. در واقع، افراد بر اساس عوامل درونی و بیرونی که در زندگیشان ظاهر می‌شوند رفتارها، واکنش‌ها و عملکردهای متفاوتی را از خود نشان می‌دهند که می‌توانند در حد قابل توجهی کنترل‌پذیر باشند و در سوی درستی قرار گیرند.

در واقع تحقق این مسئله نیازمند این است که فرد تا چه میزان ویژگی‌های شخصیتی و خود واقعی‌اش را می‌شناسد و بر آن‌ها اشراف دارد. زیرا عدم شناخت خود می‌تواند منجر به این شود که فرد نتواند رفتارها و عملکردهایش را به درستی تحت کنترل در آورد و از خود واکنش‌هایی نشان دهد که تا مدت‌ها یا شاید برای همیشه نتیجه منفی در زندگی فردی و اجتماعی‌اش داشته باشد.

از این رو توصیه می‌گردد که هر کدام از ما در مرحله نخست به شناخت خود در تمام ابعاد بپردازیم و سپس برای ارتقاء روابط و زندگی فردی و اجتماعی خود راهکارهای مناسب و کارآمد را برگزینیم، زیرا که تنها شناخت خود کافی نیست و به کارگیری روش‌های درست در موقعیت‌های گوناگون تأثیری شگرف در شکوفایی فرد دارد و همچنین می‌تواند به رشد احساسی و فکری وی کمک قابل توجهی نماید.

نویسنده در این کتاب به نوعی می‌خواهد ابراز کند که هر کدام از ما می‌توانیم هر روز یک درس جدید و یک راهکار مناسب بیاموزیم و در زندگی روزمره‌مان به کار گیریم تا به آرامش بیشتری دست یابیم. در واقع، این کتاب با مثال‌ها و جملات انرژی‌بخش می‌تواند جرقه‌ای برای بهتر زیستن باشد.

کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانشان بسازند.

در بخشی از کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش می‌خوانیم:

با چه افرادی رابطه نداشته باشیم؟ افرادی که از پیروزی و خوشبختی دیگران احساس ناراحتی می‌کنند. افرادی که در صحبت‌هایشان مدام از کلمات منفی استفاده می‌کنند. افرادی که خود را برتر از دیگران می‌دانند. افرادی که در ظاهر خود را خوب نشان می‌دهند ولی حقیقتشان چیز دیگری‌ست. (تلاش می‌کنم با کسانی معاشرت کنم که به من احساس خوب و مثبت می‌دهند همان‌هایی که در تمام لحظات زندگی کنارم هستند).

فهرست مطالب کتاب

سخن نویسنده
مقدمه
کلیدهای آرامش‌بخش
سخن آخر
راه‌های ارتباط با نویسنده
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آزمون یار پویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-622-6833-14-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش

سارا غلامی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
عالیه
انگار تمام آدمهای موفق دنیا بهترین جمله خودشون و ارایه دادند و هر روز ازاین کتاب شروع تازه‌ی ماست.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش

برای دریافت کتاب 365 روز: 365 کلید برای رسیدن به آرامش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.