معرفی و دانلود کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی

برای دانلود قانونی کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی

کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی اثری مرجع از ادام کامبل در زمینه‌ی کتاب‌های ورزشی و دانشگاهی است که به شما منبعی کامل و پرجزئیات از تمرینات بدنسازی را پیشنهاد می‌دهد. این کتاب که در نسخه‌ی جدید، تمرینات تازه‌ای به آن اضافه شده، یک مرجع علمی و معتبر برای انجام صحیح تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی است.

درباره‌ی کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی

احتمالاً بسیاری از کسانی که می‌خواهند ورزش بدنسازی را دنبال کنند، خواهان کتابی‌ هستند که بتوانند به عنوان یک منبع معتبر به آن مراجعه کنند. ادام کامبل که کتاب‌های گوناگونی در زمینه‌ی بدنسازی منتشر کرده، کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی را برای بدنسازی مردان نوشته است. البته او کتابی مخصوص زنان نیز به چاپ رسانده.

کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی (The Men's Health Big Book of Exercises) تصاویر و توضیحاتی دقیق از تمریناتی که عموماً مردان برای پرورش بدن خود انجام می‌‌دهند را شامل می‌شود. در نسخه‌ی چاپ جدید این کتاب ادم کامبل برای شما صد تمرین جدید نیز تدارک دیده و به مجموعه‌ی خود اضافه کرده است. ادام کامبل (Adam Campbell) در این کتاب تمریناتی را انتخاب کرده که بیش از هر چیز در عضله‌سازی و حجم گرفتن ماهیچه‌ها به ورزشکاران کمک می‌کند. ادام کامبل همچنین تمرینات هیجان‌انگیز و کاربردی‌ای برگزیده که در بهبود انجام تمرینات هوازی، سلامت ماهیچه‌ها و همچنین بهبود گردش خون در بدن، شما را یاری کند. گفتنی‌ست اکثر این تمرینات را می‌توان در خانه انجام داد. همچنین وضعیت جسمانی شخص که او باید پیش از انجام تمرین به آن توجه کند، با استفاده از تصاویر توضیح داده شده است. گفتنی است ادام کامبل در کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی علاوه بر تمرینات بدنسازی برای شما پیشنهاداتی در باب سبک زندگی و رژیم‌های غذایی نیز ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی

کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی همان‌طور که از عنوان آن آشکار است می‌خواهد هرآنچه نیاز دارید در مورد بدنسازی بدانید را در اختیار شما قرار دهد. ادام کامبل همچنین در این کتاب به شما تمریناتی آموزش داده که بتوانید مشکل اضافه وزن خود را برطرف کنید و دیگر مانند گذشته از چاقی رنج نبرید. او در واقع بیست‌وپنج تمرین از نسخه‌ی به‌روزشده‌ی کتاب را به تمریناتی برای کاهش اضافه وزن اختصاص داده است. کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی را می‌توان یک وسیله‌ی الزامی برای هر خانه توصیف کرد. وسیله‌ای که در دسترس و موجود بودن آن در خانه می‌تواند به شما در مقیاس‌های گوناگونی کمک کند و مفید واقع شود.

ادام کامبل که در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی مانند «صبح به‌خیر» شرکت کرده، دارای مدرک تخصصی در زمینه‌ی ورزش بدنسازی و مربی‌گری است. کتاب‌های او در این زمینه تابه‌امروز از اقبال خوبی برخوردار بوده‌اند و فروش بالایی داشته‌اند. از دیگر کتاب‌های ادام کامبل می‌توان به مجموعه‌ی آموزشی و ورزشی‌ای که در باب بدنسازی زنان منتشر کرده اشاره کرد.

کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی به تمام کسانی که در رشته‌ی بدن‌سازی تحصیل می‌کنند، کسانی که در زمینه‌ی ورزش به طور جدی فعالیت دارند و کسانی که به دنبال مرجعی برای تمرینات بدنسازی هستند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی می‌خوانیم

عضله‌ی اصلی سینه‌ی شما، عضله‌ی سینه‌ای بزرگ می‌باشد. وظیفه‌ی این عضله کشیدن بازو به سمت خط میانی بدن است. در مورد حرکت پرس سینه روی نیمکت بیاندیشید. هنگامی که هالتر را از بدن دور می‌کنید، بازو تا جایی که کاملاً صاف شود، به سمت سینه حرکت می‌کند. دلیل این امر اتصال عضله‌ی سینه‌ای بزرگ به قسمت داخلی استخوان بازو است. بنابراین هنگامی که عضله‌ی سینه‌ای شما منقبض می‌شود، تارهای این عضله کوتاه شده و بازو را به سمت مبدأ عضله یعنی قسمت میانی سینه می‌کشد (انقباض درونگرا یا کانسنتریک).

این امر روشن می‌کند که چرا تمریناتی از قبیل شنا و یا پرس سینه بهترین راه برای تقویت این عضله هستند. با نگه داشتن یک میله در بالای سینه هنگامی که حرکت پرس سینه را انجام می‌دهید، به‌دلیل افزایش وزن، نیروی بیشتری بر روی عضله‌ی سینه‌ای بزرگ وارد می‌شود. نتیجه‌ی نهایی، سینه‌ای حجیم‌تر و قوی‌تر است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: معجزه تمرینات با وزنه
فصل 2: چگونه یک بدن ایده‌آل بسازیم؟
فصل 3: بزرگترین برنامه‌ی غذایی و تمرینی چهار هفته ‌ای در دنیا
فصل 4: سینه
فصل 5: پشت
فصل 6: شانه‌ها
فصل 7: بازو
فصل 8: چهارسرران و ساق پا
فصل 9: سرینی و همسترینگ
فصل 10: عضلات مرکزی
فصل 11: تمرینات کل بدن (فول بادی)
فصل 12: تمرینات چربی‌سوزی
فصل 13: تمرینات گرم کردن
فصل 14: بهترین تمرینات برای تمامی اهداف
فصل 15: بهترین تمرینات کاردیو
فصل 16: بهترین تمرینات جدید چربی‌سوزی
فصل 17: فصلی جامع درباره رازهای تغذیه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی
نویسنده
مترجمحسین منظوری، احسان یوسفعلی زاده، مهدی محسن زاده، فرشید علی عسکری، ریحانه سادات حسینی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات510
زبانفارسی
شابک978-600-355-550-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۹۵۰۰ ۹۹,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی

محمد سجاد شریفی
۱۴۰۳/۱/۲۷
عالی عالی عالی پیشنهاد میکنم بخونید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی

برای دریافت کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.