معرفی و دانلود کتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان

عکس جلد کتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان

مجموعه‌ای غنی و معتبر از آزمون‌های بین‌المللی! سجاد اسماعیل‌زاده در کتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان با بررسی آزمون‌های هوش در سه کشور آمریکا، انگلستان و ایتالیا شما را با تازه‌ترین سوالات تیزهوشان در مدارس کشورهای پیشرفته آشنا می‌کند. این مجموعه سوالات از سری کتاب‌های توریست است و به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان از سد آزمون تیزهوشان عبور کنید.

درباره‌ی کتاب سه کشور UBI: سؤالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان

اکثر کتاب‌هایی که هدفشان آشنایی دانش‌آموزان با آزمون تیزهوشان است، بر سوالات و آزمون‌های داخلی ایران متمرکز بوده‌اند اما سجاد اسماعیل‌زاده این‌بار به سراغ آن سوی مرزها رفته است. کتاب سه کشور UBI: سؤالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان، شما را با آخرین سوالاتی که دانش‌آموزان کشورهای آمریکا، انگلیس و ایتالیا در آزمون‌های تیزهوشان پاسخ داده‌اند آشنا کرده و می‌کوشد مجموعه‌ی متنوعی از آزمون‌های استاندارد هوش را در اختیار شما قرار دهد. این کتاب مملو از پرسش‌هایی است که تاکنون در آزمون‌های داخلی به آن‌ها برنخورده‌اید و کاملاً برای شما تازگی دارند.

با مطالعه‌ی کتاب حاضر نه‌تنها برای آزمون تیزهوشان آماده می‌شوید، بلکه به کمک سوالات تراز اول جهانی، به تقویت هوش عمومی خود نیز کمک می‌کنید. نکته‌هایی که نویسنده برای پاسخگویی بهتر و سریع‌تر به سوالات در اختیار شما قرار داده همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی که شما را از هر درسنامه‌ای بی‌نیاز می‌کند، ویژگی‌های قابل‌توجه این کتاب هستند. کتاب سه کشور UBI به شما می‌آموزد که در مواجهه با سوالات چگونه از راه‌حل‌های جدید استفاده کنید و خلاقیت خود را در پاسخ‌دهی به سوالات ارتقا بدهید.

سجاد اسماعیل‌زاده در این کتاب علاوه بر اینکه رویکرد آزمون‌های تیزهوشان را در سال‌های گذشته به‌خوبی نشان می‌دهد، شما را برای هرگونه تغییر احتمالی در آزمون‌های آینده نیز آماده می‌کند. انتشارات پویش اندیشه خوارزمی کتاب حاضر را با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان دبستانی برای موفقیت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و سمپاد به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های توریست

مجموعه کتاب‌های توریست شامل سوالات به‌روز و استانداردی است که متخصصان حوزه‌ی تست هوش و آزمون‌های تیزهوشان با بررسی منابع معتبر بین‌المللی فراهم کرده‌اند. انتشارات پویش اندیشه خوارزمی مجموعه کتاب‌های توریست را با هدف آشنایی عموم فارسی‌زبانان با آزمون‌های هوش و همچنین آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان یا سمپاد به چاپ رسانده است.

کتاب سه کشور UBI: سؤالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان ششم دبستان، به‌ویژه کودکان و نوجوانان 11 تا 13 سال که در حال آماده شدن برای آزمون تیزهوشان هستند، مناسب است. کتاب حاضر به تمامی علاقمندان کتاب‌های تست هوش و هوش عمومی نیز پیشنهاد می‌شود.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-5868-02-1
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی، کتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان

mohammad rashidian
۱۴۰۳/۱/۱۱
آشنایی معلمان و دانش آموزان با نحوه‌ی آزمون‌های هوش در کشورهای دیگر، دید وسیع تری به آن‌ها خواد داد.
انیسا خوشبخت
۱۴۰۲/۲/۲۹
تستاش چیزایی که خودمون توازمونامون داریم برای همین خوبه مفیده
کیان جهانی
۱۴۰۲/۱/۹
کتاب خبیه سوالاش خوشم اومد تازه خریدم 3 آزمون زدم بدک نبود متوسط به بالا
ارش
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
از اینکه بتونم تستهای سایر کشورها روبزنم هیجان داشتم، ممنون
اعظم راینی زاده
۱۴۰۱/۹/۱۷
بخش ادبیاتش فارسی بود و کاش از ضرب‌المثل فارسی استفاده می‌شد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان

برای دریافت کتاب سه کشور UBI: سوالات منتخب آزمون‌های تیزهوشان جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.