معرفی و دانلود کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3

عکس جلد کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3

برای ارتقای مهارت‌های ذهنی کودکان، علاوه‌بر تقویت اعتمادبه‌نفس آن‌ها، باید روحیه‌ی تلاشگری و توانایی حل مسئله را در وجودشان بیدار کرد. کتاب‌ تقویت هوش CGP - سطح 3 با هدف ایجاد این آمادگی ذهنی تنظیم و طراحی شده تا بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای نهفته‌ی کودکان در زمینه‌های مختلف فکری باشد.

درباره‌ی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3

وقتی صحبت از تیزهوش بودن می‌شود، معمولاً این تصویر وجود دارد که فردی به‌طور خدادادی و از بدو تولد توانایی‌های ذهنی خارق‌العاده‌ای داشته باشد. اما باید پذیرفت همه‌ی کودکان نابغه به‌دنیا نمی‌آیند و بخش زیادی از مهارت‌های فکری انسان می‌تواند با تمرین و تمرکز کافی‌ رشد پیدا کند. کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3، ترجمه‌ی مریم جامه بزرگ، با هدف آموزش مباحث تقویت‌کننده‌ی هوش و ارزیابی توانایی‌های ذهنی کودک شما در سطح استانداردهای جهانی طراحی شده است. این کتاب شامل دو بخش آموزش (یادگیری) و ارزیابی (هوش‌نوردی) است که بخش اول 13 مبحث مختلف را دربرمی‌گیرد. بخش دوم نیز شامل 7 آزمون ارزیابی از سطح آسان تا دشوار ا‌ست. سرعت و دقت در پاسخگویی به این سوالات اهمیت زیادی دارد. هر آزمون دارای 25 دقیقه زمان است که حل آن با کمک والدین، و در محیطی آرام و به دور از فشار، تاثیر پایداری بر ابعاد مختلف هوش کودک به‌جا خواهد گذاشت.

همان‌طور که شاید بدانید هوش انسان به شاخه‌های مختلفی مثل هوش منطقی و ریاضی، هوش کلامی و جنبه‌های متنوع دیگری چون هوش تصویری، طبیعت‌گرا، وجودی، بدنی، تصویری، میان‌فردی و خودآگاهی تقسیم می‌شود. معمولاً در هر فرد یک یا چند بخش قوت بیشتری دارد، اما بخش‌های دیگر نیز می‌توانند با تمرینات ذهنی پرورش پیدا کنند. این کتاب 400 تست موضوع‌بندی را دربرمی‌گیرد و اخیراً از سوی نشر پویش اندیشه‌ی خوارزمی که فعالیت مستمری در زمینه‌ی نشر کتاب‌های هوش دارد، منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب های تقویت هوش CGP

مجموعه کتاب‌های تقویت هوش CGP، منبعی باکیفیت و مهم برای افزایش هوش‌های تصویری، تجسمی و هوش ریاضی است. طبق بررسی‌ها هرساله بسیاری از تست‌های هوش در آزمون‌های تیزهوشان ایران با بهره‌گیری از این منبع طراحی می‌شوند. اما هدف از ترجمه‌ی این مجموعه تنها موفقیت در چنین آزمون‌هایی نیست، بلکه با استفاده از این کتاب‌ها می‌توانید مهارت‌های مهمی مثل حل مسئله، مهارت‌های کلامی و تحلیلی کودکتان را گسترش دهید تا در فعالیت‌های متنوع آینده و ارتباط با دیگران از آنها کمک بگیرند. چرا که هیچ‌چیز به اندازه‌ی تمرین و ممارست در تقویت هوش موثر نیست.

کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3 مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب دانش‌آموزان سوم و چهارم دبستان است، چه آن‌هایی که خود را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کنند، چه کودکانی که والدینشان به ارتقای مهارت‌های ذهنی آن‌ها اهمیت می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

علائم
یادگیری
شکل‌ها
شمارش‌
اشاره
انواع خط و رنگ و هاشور
ترتیب و جایگاه
دوران
بازتاب (قرینه)
موقعیت شکل‌ها
شکل پنهان
دوران شکل‌های سه‌بعدی
شکل‌های دوبعدی و سه‌بعدی
تا کردن کاغذ
شکل پنهان
اتصال شکل‌ها
هوش‌نوردی
طبقه 1
طبقه 2
طبقه 3
طبقه 4
طبقه 5
طبقه 6
طبقه 7
پاسخ‌نامه
یادگیری
هوش‌نوردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقویت هوش CGP - سطح 3
مترجممریم جامه بزرگ
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-622-5868-00-7
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3

mohammad rashidian
۱۴۰۳/۱/۱۲
ممنون به خاطر قرار دادن این مجموعه کتاب‌ها در کتابراه
انیسا خوشبخت
۱۴۰۲/۲/۲۹
خیلی خوب بود و پله‌های مفید داشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3

برای دریافت کتاب تقویت هوش CGP - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.