معرفی و دانلود کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند

عکس جلد کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند

میزان موفقیت، به نحوه‌ی عملکرد ما در مقابل سختی‌ها و مشکلات زندگی برمی‌گردد. رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی در کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند، به شما یادآور می‌شوند که فرار از مشکلات راه‌حل نیست؛ بلکه موضوع مهم، حل کردن آن‌هاست.

درباره‌ی کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند

تاکنون چقدر پیش آمده است که از مشکلات خود فرار کنید و مواجهه با آن‌ها را به تعویق بندازید؟ در طرف مقابل، چند بار تاکنون در مقابل مسائل و مصایب زندگی ایستادگی کرده و برای رفع آن‌ها کوشیده‌اید؟ بسیاری از ما، مورد اول را بسیار بیشتر از مورد دوم انجام داده‌ایم؛ اما به نظر شما، دلیل آن چیست؟

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) و کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) در کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند، به ما نشان می‌دهند که بسیاری به‌خاطر ترس و بسیاری به این دلیل که فکر می‌کنند زرنگی کرده‌اند، از زیر بار مشکلات شانه خالی می‌کنند. اگر به زندگی این افراد بنگیریم، متوجه می‌شویم که پیشرفت خاصی در زندگی آن‌ها رخ نداده است و مدام یک مسیر را طی کرده‌اند. با این حال، کسانی که به نبرد سختی‌های زندگی رفتند و به حل کردن آن‌ها اندیشیده‌اند، همیشه پیشرفت‌های چشمگیری در زندگی خویش داشته‌اند.

کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند به این موضوع می‌پردازد که افراد دست‌به‌گریبان با چالش‌های زندگی، افراد پخته‌تر و ریسک‌پذیرتری به‌شمار می‌روند. این افراد با عبرت گرفتن از شکست‌های خود در گذشته، مسیری را طراحی می‌کنند که به بهترین نحو، آن‌ها را به دریای موفقیت و ثروت می‌رساند؛ پس تعجب‌آور نیست که ببینیم این افراد، همیشه، پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کنند.

تغییر زندگی، در گرو اعمالی است که شما در هر لحظه مرتکب می‌شوید. اعمال امروز شما نیز ریشه در زندگی گذشته دارند؛ بنابراین از این غافل نشوید که اگر مانند فردی مستحکم و چالش‌پذیر بارآمده و رشد کرده‌اید، اکنون به راحتی می‌توانید ثروت و موفقیت را از آن خود کنید. مصداق این سخن نیز خود رابرت و کیم کیوساکی هستند؛ یعنی کسانی که توانستند در مسیر پرفراز.نشیب زندگی، از پس مشکلات بربیایند و به افرادی موفق و مشهور بدل شوند.

این کتاب ارزشمند، در عین اینکه به شما مبانی اقتصاد و سرمایه‌گذاری را می‌آموزد، اصول خودسازی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و به همین دلیل نیز، منبعی مهم و ضروری برای رسیدن شما به ثروت و موفقیت به‌شمار می‌رود.

کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کسانی که به دنبال موفقیت در زندگی شخصی و شغلی خود هستند، کتابی مفید به‌شمار می‌رود.

با رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت و کیم کیوساکی، زوج مشهور و ثروتمندی هستند که با کتاب‌های خود در زمینه‌ی خودسازی و بازاریابی، در حوزه‌ی نویسندگی به شهرت رسیدند. رابرت و کیم کیوساکی با نوشتن کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» مورد استقبال بسیاری از مردم در سراسر دنیا قرار گرفتند. از دیگر آثار آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «هزینه‌ها را درز نگیرید»، «رازهای غلبه بر باورهای محدودکننده»، «شاهراه کارآفرینی» و «کسب‌وکار در قرن بیست و یکم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند می‌خوانیم

موسسه Urban می‌نویسد: «برای خرید چیزهای کوچک کارت نکشید. وقتی زیر 20 دلار است از پول نقد استفاده کنید.»

شگفت‌انگیز است که چقدر سریع همه خریدهای کوچک ما تلنبار می‌شوند. چیزهایی مانند قهوه روزانه یا یک میان وعده از بازار بیش از آنچه تصور می‌کنید برای شما هزینه دارد. توجیه همه آن خریدهای کوچک در آن زمان آسان است. فقط 3 دلار برای یک بطری آب معدنی؟ مشکلی نیست! اما در پایان ماه، این خریدها جمع می‌شوند.

وقتی از پول کاغذی فیزیکی استفاده می‌کنید، می‌تواند به شما کمک کند تا از میزان هزینه‌های خود آگاه شوید. حتی ممکن است باعث شود زمانی که متوجه شدید پول نقد به سرعت تمام می‌شود، در خریدهای کوچک تجدیدنظر کنید.

بنابراین در آینده، هنگام خرید چیزهای زیر 20 دلار، سعی کنید به جای آن از پول نقد استفاده کنید و ببینید که چگونه عادات خرج کردن شما تغییر می‌کند.

قانون سرانگشتی بعدی می‌گوید: «اعتبار همچنان شارژ می‌شود. تقریباً 20 درصد به کل اضافه می‌شود.» سود کارت اعتباری همیشه در حال افزایش است و با گذشت زمان به سرعت اضافه می‌شود.

فرض کنید 100 دلار بدهی دارید و هر ماه 20 درصد سود تعلق می‌گیرد. در ماه اول، 20 دلار از شما دریافت می‌شود که به بدهی اصلی شما اضافه می‌شود. ماه بعد، دوباره 20 درصد از شما دریافت می‌شود که اکنون به 24 دلار می‌رسد؛ بنابراین پس از گذشت تنها دو ماه، بدهی شما از 100 دلار به 144 دلار افزایش یافته است.

این سود مرکب علیه شما کار می‌کند، زیرا سعی می‌کنید بدهی کارت اعتباری خود را بپردازید. برخی از شرکت‌های کارت اعتباری حتی با نرخ روزانه و نه ماهانه ترکیب می‌شوند، بنابراین آگاهی از نحوه رشد بدهی‌ها می‌تواند به شما کمک کند از مشکلات دور بمانید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
دورۀ آموزشی میلیاردرها
بازنشستگی را چگونه تعریف می‌کنید؟
سه الگوی جریان نقدی شخصی
مهم‌ترین مهارت‌های موفقیت در کارآفرینی
پسران بد، پسران خوب و آدم‌های بی‌روح
چرا ورزشکاران پردرآمد شکست می‌خورند؟
داشتن پول- مشکلات بیشتر
اجتناب از بدهی بد
4 نکتۀ سادۀ پول درآوردن برای زوج‌ها
سه چیز که نیاز به تغییر دارند...
اگر می‌خواهید تغییر دهید
مزیت فروش آنلاین محصولات فیزیکی
توهم نجات‌دهندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-284-249-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند

خانم کتابخوار
۱۴۰۱/۱۰/۸
"ورزشکاران میلیون‌ها دلار درآمد دارند، اکثر آن‌ها واقعاً اصلاً ثروتمند نیستند. چرا؟ زیرا آن‌ها پول زیادی را توسط چهار نیروی دزد ثروت از دست می‌دهند: مالیات، بدهی، تورم و بازنشستگی. "
انتظار داشتم مطالب بیشتری از کتاب یاد بگیرم اما یه جورایی بیشتر تبلیغ کتاب‌های دیگه نویسنده بود!
چیزایی که یاد پس
گرفتم:
آدم‌های فقیر دنبال انداز کردن و صرفه جویی و چشم پوشی از بعضی خواسته هاشون هستن
آدم‌های پولدار دنبال پیدا کردن منابع بیشتری برای پول درآوردن و رسیدن به خواسته هاشون.
اگه شما پولتون رو تو بانک بذارید بعد یه مدت به خاطر تورم اون پولتون تقریبا بی ارزش شده و نمی‌تونید باهاش هیچ کاری انجام بدید! نویسنده توصیه میکنه به جای سپرده گذاری در بانک خودتون به فکر سرمایه گذاری باشید برای این کار بهتره به دنبال پیدا کردن بهترین شرکا باشید چون کار تیمی بهتره نتیجه می‌ده
نویسنده توصیه کرده بود برای خرید از کارت اعتباری استفاده نکنید چون اینطوری بدهی هاتون بیشتر میشه و به جاش از خرید نقدی استفاده کنید. من اولین بار کارت اعتباری رو در کتابهای آموزش زبانم دیده بودم نمی‌دونم تو ایران جا نیافتاده یا من بی‌خبرم! بعد از خوندن کتاب با یه سرچ ساده متوجه شدم در ایران هم کارت اعتباری داریم.
راهکارهای دیگه‌ای هم در کتاب بود که می‌تونید خودتون بخونید البته اگر به سرمایه گذاری و مسائل مالی علاقه مند هستین..
مجید فرهمندیان
۱۴۰۱/۱۲/۶
مطالب کتاب در مجموع اموزنده بود اما برخی مفاهیم گنگ نوشته شده بود به طوریکه می‌بایست چند بار به عقب برگشت و از نو شروع به خواندن کرد.
نکات جالبی که من از این کتاب آموختم و‌ ای کاش زودتر می‌دانستم‌شان این بود که در بانک پول نگه ندارید. و تاکید بر سرمایه گذاری بود تا پس اندازه اینکه از خواسته‌های و
مالی خود دست نکشید بلکه تلاش خود را بیشتر کنید تا بدست شان بیاورید نه این که هزینه‌ها را پایین بیاورید بلکه درآمد خود را بالا ببرید تا از پس هزینه‌های چیزهایی که می‌خواهید بر بیایید. این بود که ادامه تحصیل را برای به دست آوردن پول نفی می‌کرد. و این که اول هزینه‌های خودتان را بپردازید بعد بدهی هایتان را پرداخت کنید. تمامی نکات این کتاب حایز اهمیت هستند هرچند حس کردم برخی از قسمت‌های کتاب جنبه‌ی تبلیغاتی و کلیشه‌ای داشتند. باز هم ممنون از کتابراه بابت کتاب ارزشمندی که به ما بی چشم داشت هدیه کرد🌺
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب متوسطی بود با ترجمه خوب، درسته مشکلات سازنده است، درسته استقامت و صبر رو یاد میده، درسته باعث میشه یه آدم خام و بی‌تجربه به یه ادم پخته تبدیل بشه، اما همینطور که اگه به آجر هم بیش از حد حرارت بدی، بجای مقاومت بیشتر، شکننده‌تر میشه، هر آدمی تو این دنیا یه آستانه‌ای از صبر و تحمل داره، مشکلات از اگه حد بیشتر بشه، آدما میشکنن، له میشن و چیزی که ازشون باقی میمونه قطعا انسان نیست، بنظر من خیلی از عقد‌ه‌های آدم‌های صاحب منصب که تو جامعه میبینیم، ناشی از همین مشکلات زیاد بوده که انسانیتی براشون باقی نذاشته، آدم بزرگ بدون انسانیت و با عقده‌های فراوان فقط از دور بزرگ دیده میشه، از نزدیک خیلی حقیر و بیچاره‌ و نیازمند توجه هست.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
در فصل‌های پایانی کتاب، راهکارهای عملی و بهتری رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی، زوج نویسنده‌های کتاب، ارائه می‌دهند. اصولا راهکار یافتن در کتاب‌های خانواده کیوساکی، کمی مویرگی و زیرپوستی است یا در برخی موارد مغایر قوانین کشور ما یا عدم وجود چنین قوانینی د کشور است. اما کتاب شما رو بدون راهکار رها و از نمی‌کند استفاده درصد پس انداز فعال و جریان نقدینگی فعال از سرمایه و درآمد را در بیشتر کتاب‌هایش به عنوان فکری ثروتمندان بیان می‌کند. برای خودت زندگی کردن و عدم توجه به مقبولیت از خرید و سرگرمی با دیگران رو هم زیر پوستی به ما در فصول انتهایی کتاب، با توصیف از راهکارهای تیتروارش به خوبی ارائه می‌دهد.
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۰/۸
دقیقا کلیه انسانهای بزرگ و سرنوشت ساز جهان و ایران از درون خاکسترهای جنگها و مشکلات و دشواریها مانند یک ققنوس ظهور کرده و سر براورده و ملتی را از یک فاجعه سربلند بیرون اورده اند
حقیقتا این سختیها و مشکلات هست که از انسان یک ابرمرد و یک منجی میسازد. برخیها بر این معتقدند که میراث افراد فقیر برای از
بازمندگانشان بسیار بیشتر افراد ثروتمند است
میرات فقرا برای فرزندانشان مقاومت در مقابل مشکلات و ایستادگی در سختی هاست که به مراتب از میراث ثروتمندان نسبت به فرزندانشان با ارزشتر و گرانبهاتر است که همیشه همراه افراد است
انسان چیزی نیست جز مقاومت در مقابل مشکلات
افسون
۱۴۰۱/۱۱/۹
سلام
تقریبا کتاب خوبی بود ولی موضوع را باید بیشتر می‌شکافت و این که افراد فقیر پول خود رو خرج می‌کنند دلیلش این است که باید اول سرمایه‌ای داشته باشی که بتوانی سرمایه گذاری کنی وقتی به ابتدایی‌ترین هزینه‌های زندگیت لنگی چطور می‌تونی به سرمایه گذاری فکر کنی افراد ورزشکار فقیر همین که پولی از قراداد
خود می‌گیرند باید اول چاله چوله‌های زندگی خود و اطرافیانشون رو پر کنن ولی افراد ثروتمند می‌تونن سرمایه گذاری کنن و از در آمد سرمایه گذاریشون خرج کنن
ریحانه محمدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
این کتاب در کل سطح متوسطی داره
نه میشه گفت کتاب عالییه
نه میشه گفت بده
درسته انگار بیشتر از جملات و متن مورد نظر اومده بقیه‌ی کتاب هاشو معرفی کرده و تا یه جایی خواننده خسته میشه ممکنه کنار بزارتش
اما بنظرم در کل برای یک سری تفکرات پایه و خیلی ساده برای کسایی که میخوان شروع کنن این مدل و سبک بد
کتاب بخونن نیست و بعد خوندنش احساس نمیکنید وقتتون هدر رفته
درکل دقت کنیم کتاب هاش انگار یک طور مکمل یک دیگه هستن
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۳
در این نوبینده با لیان راهکارهایی که خودش در مسیر پولسازی به استفاده کرده قصد دارند تعریفی جدید از موفقیت مالی را به خواننده ارائه بده. شما قرار نیست برای هم‌رنگی با جماعت حقوق‌بگیر کامیابی و موفقیت خود را فدای حاشیه‌نشینی و عافیت‌طلبی کنید و با هر بحران اقتصادی در زیر خط ایدئال‌های خود زندگی کنید بلکه به دنبال فرصت‌های جدید و گسترش منابع مالی خود باشید.
Mohammad Aslanpour
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
انسان‌ها هر چقدر که بتوانند مشکلات بزرگ و بیش تری را حل کننده به همان اندازه ثروتمند می‌شوند. با مطالعه این کتاب متوجه می‌شوید که همه چیز برای موفقیت در درون شما است. گفته‌های رابرت کیوساکی در این کتاب به گفته‌های شوارتز در کتاب جادوی فکر بزرگ شبیه است. حتی بهتر است اول کتاب جادوی فکر بزرگ را مطالعه کنید و بعد از آن به سراع این کتاب بیایید.
مراد
۱۴۰۲/۱/۱
کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته میشوند به شیوهای خاص انگیزه افراد را برای بهبود اوضاع مالی و شخصیتی تقویت میکند اما برداشت من این است که هر فرد برای آموختن هر فن و علمی مستلزم تحمل برخی مشکلات است و در نتیجه هر کس باهنر تر و عالمتر باشد مشکلات بیشتری را پشت سر گذاشته است
Pantea
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
این کتاب بیشتر تبلیغ کتاب‌های خودش بود. از چند جمله‌ای که می‌گفت کتاب خودشم معرفی می‌کرد. من کتاب‌های کیوساکی چندتاشون خوندم و این تکرار همونا بود به صورت خیلی ابتدایی.
اگر با این مرد آشنا هستید نخونید، اگر نیستید بخونید تا با کتاب هاش آشنا بشید.
محمدرضا مولاءی
۱۴۰۲/۴/۷
‌کتاب خوبی است ولی برای جامعه ما بایستی کتاب نوشته شود که به مردم آگاهی بدهد چگونه از پول و مال خود مواظب باشند. تا مفت از دستشان خارج نکنند. به خصوص حق بازنشستگی.! می‌بخشید نمی‌توان خیلی موارد را نوشت. ممنون
تامی امانی
۱۴۰۲/۱/۳
داشتن یه دیدگاه درست تو زندگی میتونه خیلی از ابهامات زندگی رو پاسخ بده، من هیچ آدم بزرگی رو ندیدم که دیدگاه اشتباه و سرسری به زندگی داشته باشه رابرت کیوساکی در بیان دیدگاه‌های مفید در زندگی واقعا استاده
حانیه رنجبر
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
نگرش‌های مثبتی گفته شده که من فکرمیکنم نه تنها در پول درآوردن بلکه برای رهایی از محدودیت‌های زندگی و برطرف کردن مشکلات موثر است اگه کسی بتونه جدی بگیره و عملی کنه سطح زندگی با کیفیت بالاتری رو تجربه میکنه
فرشته کروبیان
۱۴۰۲/۱/۵
واقعا همینطوره. آدمهای بزرگ با حل کردن تک تک مشکلات و چالشها و پشت سرگذاشتن موانع کلی تجربه بدست میارن و بعدش میتونن از همین راه حلها برای کمک به دیگران یا راه انداختن کسب و کار خودشون کمک بگیرن
مشاهده همه نظرات 77

راهنمای مطالعه کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند

برای دریافت کتاب آدم‌های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.