معرفی و دانلود کتاب آرامش آگاهانه: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در هر دورانی

عکس جلد کتاب آرامش آگاهانه: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در هر دورانی
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرامش آگاهانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرامش آگاهانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرامش آگاهانه: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در هر دورانی

از میان نگرانی‌ها و تنش‌های روزمره، با آرامشی بی‌پایان به زندگی بنگرید. کتاب آرامش آگاهانه اثر نویسنده و واعظ مشهور آمریکایی، جول اوستین است که با ذکر روایات پندآموز، ذهن خواننده را از سرخوردگی‌ها و مشکلات زندگی دور می‌سازد و دریچه‌ای نو به سوی آرامشی عمیق می‌گشاید. توانایی حفظ آرامش و اعتماد‌به‌نفس در هر دورانی، هنری است که با خواندن این کتاب خواهید آموخت.

درباره‌ی کتاب آرامش آگاهانه

در روزگاری که عمده‌ی اقشار جامعه هر روز با مشکلی تازه دست‌وپنجه نرم می‌کنند، حفظ آرامش و داشتن شخصیتی قوی که به آسانی دچار فروپاشی نشود، کیمیایی نایاب است. افراد بسیاری با اعتقادات و باورهای دینی به این مهم دست یافته‌اند و عنان خود را به دست مشکلات گذرای زندگی نمی‌دهند. جول اوستین (Joel Osteen) نویسنده‌ی مشهور کتاب آرامش آگاهانه (Peaceful on Purpose) که در اصل واعظ کلیسا و سخنران مذهبی می‌باشد، در این اثر به ذکر روایاتی پندآموز از انجیل پرداخته و نکاتی مهم در رابطه با حفظ آرامش در شرایط گوناگون را بازگو کرده است. شاید بسیاری از ما در مواقع عادی آدم‌هایی خونسرد باشیم، اما مهم این است که در صورت بروز مشکلات و سختی‌ها، بتوانیم قدرت و اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کرده و به آسانی تسلیم نشویم.

کتاب آرامش آگاهانه شامل شش فصل و چندین گفتار است که روایات کهن مذهبی را بازگو نموده و سپس مثال‌هایی از روزگار معاصر ارائه می‌کند تا خواننده بهتر بتواند با ماجراهای ذکرشده هم‌ذات‌پنداری نماید. صبوری، ایمان داشتن به حکمت خداوند، محافظت از آرامش، رسیدن به آرامش درونی و باور به تقدیر الهی، از جمله موضوعات کلیدی هستند که نویسنده روایات خود را بر اساس آن‌ها انتخاب کرده است.

انتشارات شبگیر کتاب آرامش آگاهانه با ترجمه‌ی رؤیا عبادی را به چاپ رسانده و در دسترس علاقه‌مندان به کتابخوانی قرار داده است.

کتاب آرامش آگاهانه مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به دوستداران کتب خودسازی، فراگیری تکنیک‌های آرامش و روایات پندآموز توصیه می‌شود.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اسکات اوستین نویسنده، تاجر، واعظ و سخنران آمریکایی متولد 1963 است. وی در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و پدرش از کشیشان فرقه‌ی باپتیست جنوب (Southern Baptist) بود. جول اوستین تحصیلات دانشگاهی‌اش را نیمه‌کاره رها کرد و در سال 1982 به زادگاهش بازگشت. او برنامه‌‌ای تلویزیونی را بنیان گذاشت که جلسات موعظه‌ی پدرش را به مدت هفده سال تا قبل از مرگش، پخش می‌کرد. او نیز راه پدر را پیش گرفت و به خاطر سخنرانی‌های مذهبی‌اش در برنامه‌های هفتگی تلویزیونی به شهرت رسید. هرچند سخنرانی‌های او مخاطبان میلیونی دارد، اما افراد زیادی نیز منتقد شیوه‌ی سخنرانی او هستند و بر این باورند که وی بیش از حد به جنبه‌های مثبت و خیر جهان می‌پردازد و جنبه‌های منفی و شر را به طور کل نادیده می‌گیرد. کتاب‌های او جزو آثار پرفروش فهرست نیویورک تایمز قرار گرفته و از مشهورترین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: «احساسات منفی را خالی کنید»، «قدرت لطف خداوند» و کتاب «قدرت من هستم».

در بخشی از کتاب آرامش آگاهانه: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در هر دورانی می‌خوانیم

حضرت داوود مخالفان بسیاری داشت؛ نه‌تنها افراد غول‌پیکر و سپاهیان؛ بلکه خانواده‌اش نیز با او مخالف بودند. او دلایل زیادی برای نگرانی، ترس و ناراحتی داشت؛ اما در مزمور می‌گوید: «خداوند نور من و نجات من است؛ از که بترسم؟ خداوند مرا از خطر حفظ می‌کند؛ چرا باید هراسان شوم؟ وقتی دیگران علیه من بسیج می‌شوند، می‌لغزند و می‌افتند. اگر لشکر قدرتمندی مرا احاطه کند، دلم نخواهد ترسید. حتی اگر حمله کنند، اعتمادبه‌نفسم را حفظ خواهم کرد.» داوود با این نگرش زندگی می‌کرد که: «خداوند حواسش هست. نگران نخواهم بود. با ناراحتی زندگی نخواهم کرد. می‌دانم که خداوند بزرگ‌تر از هر مانعی است که با آن روبه‌رو می‌شوم.»

در چند آیه‌ی بعد، داوود اضافه کرد که: «خداوند در روز بلا مرا در سایبان خود نهفته، در پرده‌ی خیمه‌ی خود مخفی خواهد داشت و مرا بر صخره، بلند خواهد ساخت.» شما ممکن است دشمنانی داشته باشید؛ اما یک برتری نیز دارید. خداوند شما را مخفی کرده است. آنان نمی‌توانند شما را شکست دهند و شما را از سرنوشت‌تان بازدارند. اکنون هم‌چون داوود عمل کنید و اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کنید. آرامش‌تان را حفظ کنید. ممکن است حس کنید لشکری شما را احاطه کرده‌اند. حقیقت این است که لطف خداوند شما را احاطه می‌کند. نیروهای موافق شما بزرگ‌تر از نیروهای مخالف‌تان هستند. داوود می‌گوید: «حتی اگر آنان حمله کنند، آشفته نخواهم شد.» ممکن است بیماری، اعتیاد و بدهی به‌شما حمله کرده باشند. این یک امتحان است. آیا نگران می‌شوید و با ترس زندگی می‌کنید؟ آیا با خود فکر می‌کنید که: «اگر حل نشود، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا گزارش پزشکی را دیدید؟ چهل‌هزار دانشجو وجود دارد؛ بنابراین اگر فرزندم با افراد مناسبی آشنا نشود، چه؟» آرامش خود را حفظ کنید. اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کنید. خداوند در گذشته آن را برای‌تان انجام داده است و دوباره در آینده نیز چنین خواهد کرد. داوود در چند آیه می‌گوید: «اطمینان دارم که احسان خداوند را خواهم دید.» با خود فکر می‌کنید که بعد از همه‌ی اتفاقاتی که او پشت‌سر گذاشته بود، باید منفی‌باف و نگران می‌شد و می‌گفت: «خداوندا! کجا بودی؟» او درست برعکس عمل کرد. نگرش او این‌گونه بود: «می‌دانم که احسان خداوند را خواهم دید. به‌عبارت دیگر، می‌دانم که خداوند حواسش هست.»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: همه چیز خوب است
این تنها یک علف هرز است
ابتدا علف هرز، بعد برداشت
این همان ایمان است
قدرت را از دشمن بگیرید
به چه می‌شودها ایمان داشته باشید
به‌شما وعده داده می‌شود
فصل دوم: از آرامش خود محافظت کنید
همیشه لاستیک یدک خود را به‌همراه داشته باشید
برای حفظ آرامش‌تان از قدرت بهره بگیرید
طعمه را نگیرید
فقط در میدان‌هایی بجنگید که اهمیت دارند
بر سر سفره بنشینید
در نادیده‌گرفتن مهارت کسب کنید
کفش‌های خود را بپوشید
فصل سوم: محافظ جان شما
تفاوتی که شما دارید
چه می‌گویید؟
پنهان از دشمن
موضع قدرت شما
در جایی مخفی بمانید
مصون بمانید
فصل چهارم: آرامش درونی
همچون شیر شجاع باشید
بارها را کنار بگذارید
از پیش جبران شده است
به‌بازی برگردید
یکبار دیگر
برچسب «بدون احساس گناه» به‌خود بزنید
فصل پنجم: خداوند حواسش هست
ایمان خود را حفظ کنید
دهان شیرها بسته می‌شود
بدون خراش از آن گذر کنید
در نقطه‌ای از آرامش زندگی کنید
پیروزی‌ها فقط برای شما نیستند
لطفی که شما را احاطه می‌کند
فصل ششم: از پیش آماده شده است
خودش نزد شما می‌آید
لحظات سرنوشت‌ساز
افراد مناسب در مقام مناسب
با حرف‌های دیگران منصرف نشوید
جواب ازپیش در راه است
سؤالاتی برای بحث گروهی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرامش آگاهانه: توانایی حفظ آرامش، قدرت و اعتماد به نفس در هر دورانی
نویسنده
مترجمرویا عبادی
ناشر چاپیانتشارات شبگیر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-6774-32-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرامش آگاهانه

shahrzad izadi
۱۴۰۲/۳/۲۲
درست مثل باقی کتابهای جول اوستین بسیار عالی بود. کتابی پر از آرامش و حس خوب. ترجمه هم عالی است. تشکر از کتابراه عزیز.
اصغربهمنی
۱۴۰۲/۳/۱۵
عالی می‌توان گفت بارها باید کتاب خوانده شود تا اطلاعات لازم و از بر شدن کتاب و راه کارهای موثر و بهتر زندگی کردن ممنون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آرامش آگاهانه

برای دریافت کتاب آرامش آگاهانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.