معرفی و دانلود کتاب بی‌پروا و رها

عکس جلد کتاب بی‌پروا و رها
قیمت:
۳۲۰۰۰ 16000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بی‌پروا و رها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بی‌پروا و رها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بی‌پروا و رها

کتابی الهام‌بخش که خواندن آن به شما انگیزه می‌دهد زندگی‌تان را به شیوه‌ای دلخواه پیش ببرید. ویکتوریا اوستین در کتاب بی‌پروا و رها از شما دعوت می‌کند تا به یک سبک زندگی بدون تنش و به دور از آشفتگی و آشوب سلام کنید.

درباره‌ی کتاب بی‌پروا و رها

در جهانی که هرروز تنش‌ها و مشکلات در آن به شکل و شمایلی تازه درمی‌آیند و قصد ندارند که برای لحظه‌ای ما را به حال خود آسوده بگذارند، چگونه می‌توانیم زندگی خود را از آرامش و رهایی برخوردار سازیم؟ ویکتوریا اوستین در کتاب بی‌پروا و رها (Fearless and Free) شیوه‌ای آزموده را برای دستیابی به چنین شرایطی در اختیار خوانندگان خود قرار می‌دهد.

نویسنده از خلال فصل‌های گوناگون کتاب، خوانندگان را تشویق می‌کند تا پتانسیل واقعی خود را به بهترین نحو شکوفا کنند و زندگی‌ای هدفمند و سرشار از انگیزه‌ را برای خود رقم بزنند. اوستین در کتاب بی‌پروا و رها تجربه‌ی سفر شخصی خود را به این مقصد و همچنین درس‌هایی را که در این راه آموخته است، با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد و می‌کوشد با ارائه‌ی توصیه‌های عملیِ آزموده به آن‌ها کمک کند بر ترس‌های خود غلبه کنند و به‌جای ترسیدن، رؤیاهایشان را دنبال کنند.

یکی از نقاط‌ِقوت کتاب بی‌پروا و رها را می‌توان تمرکز روی مثبت‌اندیشی و خودتوانمندسازی در نظر گرفت. اوستین پیوسته در این کتاب بر اهمیت پرورش ذهنیت مثبت، حفظ ارتباط با افراد حامی و اقدام در جهت اهداف خود تأکید می‌کند. او همچنین نکات مفیدی را برای مقابله با مشکلات و چالش‌های پیش رو ارائه می‌دهد و به خوانندگان یادآوری می‌کند که آن‌ها از قدرت انتخاب نگرش و واکنش به موقعیت‌های مختلف برخوردارند.

مثبت‌اندیشی، که هسته‌ی مرکزی ایده‌های کتاب بی‌پروا و رها است، به مدیریت استرس کمک می‌کند و حتی می‌تواند شما را از حیث سلامتی فیزیکی در شرایط بهتری قرار دهد. شما می‌توانید غلبه بر منفی‌نگری را با راهکارهایی که ویکتوریا اوستین در چهل‌وهفت فصل این کتاب ارائه کرده است تمرین کنید.

به طور کلی کتاب بی‌پروا و رها را می‌توان یک خواندنی انگیزشی قلمداد کرد که خوانندگان را به زیستنِ بهترین نسخه از زندگی خود ترغیب می‌کند. اگر به دنبال غلبه بر ترس‌هایتان هستید، در پی علایق خود می‌باشید و یا حتی اگر به‌سادگی در زندگی روزمره‌ی خود شادی و رضایت دارید، این کتاب بینش‌های ارزشمند و ابزارهای عملی کارآمدی را در اختیارتان می‌گذارد تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

پرجنب‌وجوش زندگی کنید، آشکارا عشق بورزید و مهربانی را به‌مثابه‌ی عبادتی روزانه نثار دیگران کنید. همه و همه در کتاب بی‌پروا و رها، اثری از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، ویکتوریا اوستین. نشر شبگیر ترجمه‌ی رؤیا عبادی را از این اثر الهام‌بخش تهیه و منتشر کرده است و اکنون نسخه‌ی الکترونیکی آن در دسترس شما قرار دارد.

کتاب بی‌پروا و رها برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های مثبت‌نگری و انگیزشی را به مطالعه‌ی این کتاب دعوت می‌کنیم. اگر می‌خواهید زندگی خود را دستخوش تغییری بزرگ سازید، کافی‌ست بی‌پروا و رها باشید.

با ویکتوریا اوستین بیشتر آشنا شویم

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) مبلغ مسیحی، نویسنده و همسر جول اوستین -نویسنده و سخنران پرآوازه‌ی حوزه‌ی موفقیت- است. ویکتوریا اوستین با بیش از هشت میلیون دنبال‌کننده و هوادار در شبکه‌های اجتماعی، از موقعیت‌های مختلف برای برقراری ارتباط با علاقه‌مندان آثار خود و ایجاد پیوندی معنوی با آنان بهره می‌گیرد. از دیگر آثاری که از این نویسنده منتشر شده‌اند می‌توان به عناوین کتاب‌هایی همچون «عاشق زندگی‌ات باش»، «هر روز صبح با امید از خواب بلند شو»، «شکرگزاری»، «تغییر کنید»، «تو بی‌نظیری» و «خداوند شما را انتخاب کرده است» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بی‌پروا و رها می‌خوانیم

داستان بوکسوری را خواندم که یک مربی مشهور جهانی را استخدام کرد تا او را به یک قهرمان تبدیل کند. مربی توانایی این بوکسور جوان را باور داشت و مشتاق بود تا به‌او در کسب مقام قهرمانی کمک کند. این بوکسور در تمرینات، سخت کار می‌کرد و در سطح بالایی آموزش می‌دید تا آمادگی لازم را کسب کند؛ اما تردید او درمورد پیروزی‌اش در مسابقه بر عملکرد او در رینگ تأثیر می‌گذاشت. مربی برای افزایش اعتمادبه‌نفس او، عددی را روی یک ورق کوچک کاغذ نوشت و آن‌را داخل دستکش بوکسور گذاشت.

شاید دادن چنین چیزی به بوکسور آن‌هم درست قبل از مسابقه، عجیب به‌نظر می‌رسید؛ اما او برای این کار دلیلی داشت. عددی که او روی آن برگه نوشت، راندی بود که پیش‌بینی کرده بود بوکسور در آن حریفش را ناک‌اوت می‌کند. این نشان می‌داد که او به‌حدی به توانایی بوکسور اطمینان داشت که نه‌تنها برنده‌شدنش؛ بلکه راندی که در آن برنده می‌شد نیز برایش مسأله شده بود. این مسأله چنان تأثیر مثبتی بر تفکر بوکسور جوان داشت که او نیز به توانایی خود در مبارزه اطمینان یافت. او به‌خاطر توانایی مربی‌اش که بهترین‌ها را از وجود او بیرون آورد، به‌عنوان محمد‌علی قهرمان سنگین‌وزن جهان شناخته شد.

اطمینان، نقش به‌سزایی در موفقیت علی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بوکسورهایی داشت که تاکنون زیسته است. مربی علی، آنجلو داندی به توانایی او برای موفقیت اطمینان داشت و این اطمینان به‌او ذهنیت قهرمانی داد. آن تکه‌کاغذی که داخل دستکش علی بود، تنها یک عدد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. عشق بی‌قیدوشرط خداوند
2. ترس ارباب نیست
3. از چیزهای ساده لذت ببرید
4. سیگنال شادی را ارسال کنید
5. روز خود را اولویت‌بندی کنید
6. همواره در ذهن او
7. از قلب خود محافظت کنید
8. به دستان خداوند اعتماد کنید
9. نگرش سپاسگزاری
10. متعهد در کارهای کوچک
11. با اشتباهات خود به پیشگاه خداوند بروید
12. هر فصلی را بپذیرید
13. بگذارید نورتان بتابد
14. خداوند به توانایی‌های شما اطمینان دارد
15. از خداوند لذت ببرید
16. هیچ فیلتری نیاز نیست
17. خداوند پشت شما می‌ایستد
18. دیگران را بالا ببرید
19. حالت عادی شما فوق‌العاده است
20. استعداد پنهان خود را پرورش دهید
21. هدیه‌ی شما به خداوند
22. آن‌را به خداوند واگذارید
23. برادر بزرگ خود را بشناسید
24. مانع خداوند نشوید
25. به منفی‌گرایی حیات نبخشید
26. برای وقت خود هدف داشته باشید
27. دیدگاهی تازه
28. در دام مقایسه گرفتار نشوید
29. بگذارید خداوند داشته‌های‌تان را چندبرابر کند
30. صبور باشید، در دست ساخت است
31. پرونده‌ی خود را ارائه دهید
32. برکت در عمل
33. رها از رنجش
34. طلب حکمت کنید
35. اعمال خود را وقف خداوند کنید
36. خدا ساخته باشید
37. کلامش را به‌او یادآوری کنید
38. در شادی رشد کنید
39. رهبر خدمتگزار
40. متعادل بمانید
41. فکر خود را کنترل کنید
42. نسبت به عشق متعهد باشید
43. خداوند می‌تواند از انتظارات شما فراتر رود
44. هویت واقعی شما
45. آن‌چه ‌را که نیاز دارید، از پیش دراختیار دارید
46. چشم‌تان به توپ باشد
47. در آرامش زندگی کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بی‌پروا و رها
نویسنده
مترجمرویا عبادی
ناشر چاپیانتشارات شبگیر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات179
زبانفارسی
شابک978-600-6774-36-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۰۰۰ 16000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بی‌پروا و رها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بی‌پروا و رها

برای دریافت کتاب بی‌پروا و رها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.