معرفی و دانلود کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا

برای دانلود قانونی کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا

کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا نوشته‌ی دل گاندری در باب تغذیه، رژیم و تناسب اندام به نگارش درآمده است و سعی دارد به کسانی که می‌خواهند به طور سالم و ارگانیک به ماهیچه‌ دست‌ یابند و بدنِ خود را بسازند، صد دستور آشپزی مقوی پیشنهاد دهد.

درباره‌ی کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا

کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا (Plant Based High Protein Cookbook) اثری از دل گاندری (del Gundry) است که سعی دارد سالم‌ترین و ارگانیک‌ترین دستورهای آشپزی را برای کسانی که می‌خواهند چربی‌های بدن خود را بسوزانند و در طول مدتی مشخص به حجم ماهیچه دست یابند، ارائه دهد. این کتاب که صد دستور آشپزی گیاهی را گردآوری کرده، به کسانی که برای پرورش اندام خود به پروتئین نیاز دارند راهکارهای سالمی ارائه می‌دهد.

احتمالاً در صفحات مجازی و همچنین ویدئوهای اینترنتی هر روز با حجم زیادی از محتواها مواجه شده‌اید که به شما شیوه‌ی چگونه غذا خوردن را آموزش می‌دهند. اما بعید است پیشنهادی را در این میان بیابید که به لحاظ علمی و همچنین کاربردی بودن مفید واقع شود، ولی دل گاندری نویسنده‌ و پژوهشگری است که سال‌هاست در حال تحقیق و آزمایش این دستورهای غذایی است و به شما برنامه‌ای ارائه می‌دهد که قطعاً ثابت‌شده‌ است و صرفاً اعمال سلیقه‌های شخصی یا ترکیبِ مواد غذایی به صورت غیرعلمی نیست.

این روزها بیش از هر زمان دیگری افراد به این نتیجه رسیده‌اند که به واسطه‌ی هجوم اطلاعات و در دسترس بودن روش‌ها و سبک‌های سالم زندگی می‌توان بدن و روحیه‌ی خود را قوام بخشید و خود را از شرِ اضافه‌وزن و چربی که جدا از هرگونه نگاه زیبایی‌شناختی به بدن ممکن است به بیماری‌های گوناگون ختم شود، نجات داد. دل گاندری نیز یکی از همین افراد بوده است که پس از خلاص کردن خود از شر بیماری‌هایی که با وزن اضافه به وجود می‌آید، زندگی خود را صرف مطالعه و رسیدن به تخصص در زمینه‌ی مواد غذایی کرده است تا با کتاب‌ها و پیشنهادات علمی خود برای دیگران نیز این تجربه‌ی زندگی‌ای سالم را رقم بزند.

معرفی و دانلود کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا

دل گاندری، نویسنده‌ی کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا، متخصص تغذیه است و کتاب‌های گوناگونی در باب مواد غذایی، دستور آشپزی و ورزش به چاپ رسانده است. او یک زندگی سالم دارد و سال‌هاست که در این زمینه‌ مطالعه و تحقیقات علمی مستمری داشته است. دل گاندری که در خانواده‌ای بزرگ شده که در باب دست‌یابی به یک سبک زندگی سالم آموزش خاصی ندیده بودند، در نوجوانی بسیار اضافه وزن پیدا کرد و اندامی برایش شکل گرفت که خود او از آن بیزار بود. پس وقتی تصمیم گرفت که خود را از آن سبک زندگی رها کند، مسیر حرفه‌ای خود را نیز در همین رشته‌ی علمی دنبال کرد. او با بررسی‌هایی که داشت متوجه کیفیت غذاهای گیاهی شد و دستورهای آشپزی را بر اساس مواد غذایی گیاهی که واجد پروتئین بالا هستند مدون نمود. دل گاندری باور دارد که «شخصیت شما، غذایی است که می‌خورید». پس در همین راستا او عصاره‌ی زیستی هر شخص را در برنامه‌های غذایی‌اش معنا می‌کند.

کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا توسط نشر حتمی عرضه شده است.

کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کسانی که سعی دارند برنامه‌ی غذایی سالمی را دنبال کنند و برای پرورش اندام یا چربی‌سوزی نیاز به یک دستور آشپزی با پروتئین بالا دارند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا می‌خوانیم

بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای برای بهره‌بردن از مزایای سلامتی، حمایت از محیط زیست و حیوانات سبک زندگی وگان را انتخاب کردند. از آنجایی که این شیوه‌ی زندگی در دسترس و آسان، محبوب‌تر شده است، اکنون بسیاری از افراد، گیاه‌خواری را به عنوان راهی برای به حداکثر رساندن عملکرد ورزشی و بهبود زمان ریکاوری ترویج می‌کنند. آبیشک توار، بدن‌سازی که در اینستاگرام به هیولای وگان معروف است، یک رژیم غذایی 100 درصدی گیاهی را دنبال می‌کند. این مربی هندی کمک به دیگران در رشد عضلات بدون خوردن گوشت را وظیفه می‌داند. او می‌گوید: «این یک افسانه است که افرادی که ورزش می‌کنند لزوماً به پروتئین زیادی نیاز دارند چرا که این صرفاً یک ترفند بازاریابی است که دنبال شده است.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: پروتئین‌های گیاهی در مقابل سایر غذاهای پروتئینی
فصل 2: غذاهایی که حاوی پروتئین‌های گیاهی هستند
فصل 3: پروتئین برای ورزشکاران گیاه‌خوار
فصل 4: درشت مغذی‌ها
فصل 5: فواید پروتئین‌های گیاهی
فصل 6: حقایق غذایی (برچسب غذایی)
فصل 7: مکمل‌های غذایی
فصل 8: دستورالعمل 100 غذا با پروتئین گیاهی
فصل 9: جایگزین‌هایی با پروتئین بالا برای گوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا
نویسنده
مترجمفرهاد دریانوش، شادی جلالیان، پریسا کرمی، امیرحسین احمدی حکمتی کار
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات142
زبانفارسی
شابک978-600-355-679-9
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا

برای دریافت کتاب آشپزی گیاهی با پروتئین بالا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.