معرفی و دانلود کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت

عکس جلد کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت
قیمت:
۵۲۵۰۰ ۳۶,۷۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت

هر روزتان را با مثبت‌اندیشی آغاز کنید. با پندهایی که لوئیز ال هی در کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت در اختیارتان قرار داده، دیدگاهتان را نسبت به زندگی دگرگون و شادی، نشاط و سرزندگی را مهمان روزهایتان کنید. جملاتی که نویسنده از بزرگان حوزه‌ی خودیاری و خودسازی در این کتاب پرفروش گرد آورده، هریک راهنمای شما برای تحولی بزرگ در جهان‌بینی و بینشتان خواهند بود. دیپاک چوپرا، وین دایر، دون میگوئل روییز و... استادان و راهنمایان شما در این کتاب شنیدنی هستند.

درباره‌ی کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت

زمانی جهان می‌تواند شما را دوست بدارد که شما نیز دوست داشتن خود را آغاز کنید. باور کنید یا نکنید، این شما هستید که با تفکرات، دیدگاه و بینش خود تمامی اتفاقات زندگی‌تان را به خود جذب می‌کنید و رخدادهای روزانه‌تان را رقم می‌زنید. زندگی شما به همان اندازه زیبا خواهد بود که نگاه شما نسبت به آن زیبا باشد. خوبی و بدی، همچنین مثبت و منفی از جایی درون ذهنتان سرچشمه می‌گیرند و به تمامی اتفاقات، اطرافیان و رفتارهایی که از طرف دیگران می‌بینید تسری پیدا خواهند کرد. با این‌ اوصاف، چه باید کرد؟ راه‌حل قطعی برای داشتن زندگی بهتر و جلوگیری از پیشامدهای منفی چیست؟ پاسخ یک کلمه است: مثبت‌اندیشی. اما چگونه می‌توانیم مثبت اندیشیدن را در افکار و ذهنیتمان نهادینه کنیم و عینک مثبت‌اندیشی را برای همیشه به چشممان بزنیم؟ یکی از روش‌های تغییر طرز تفکر و داشتن نگرش مثبت این است که نگاهی بیاندازیم به نوشته‌ها و توصیه‌هایی که موفق‌ترین افراد جهان، بزرگان معنوی و راهنمایان برجسته‌ی حوزه‌ی خودیاری و خودسازی برایمان به جا گذاشته‌اند. بااین‌حال، ممکن است مطالعه‌ی تمامی این آثار و دسترسی به آن‌ها کاری دشوار و زمان‌بر باشد که هرگز فرصت و انرژی لازم را برای انجام آن نداشته باشیم. به همین خاطر، لوئیز ال هی (Louise L. Hay) در کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت (Everyday Positive Thinking) مجموعه‌ای از جملات قصار، پیام‌ها و اندرزهای مطرح‌ترین نویسندگان کتاب‌های روان‌شناختی و معنوی را به مخاطبان این کتاب گویا ارائه کرده.

ریسمان نامرئی و نقطه‌ای که تمامی جملات و پیام‌های کتاب حاضر را به یکدیگر پیوند می‌زند همان مثبت‌اندیشی و راه‌های تحقق آن در وجودتان است. البته مثبت اندیشیدن نیز به‌خودی‌خود پیامدهای دیگری خواهد داشت از جمله تصمیم‌گیری درست، پرهیز از پوچ‌گرایی، استفاده از کلام مثبت نسبت به خود و دیگران، بهره‌گیری از نیروی شگفت‌انگیز عشق، رهایی از قیود دست‌و‌پاگیر کمال‌گرایی، رسیدن به شادکامی در تمامی لحظات زندگی، سپاسگزاری و قدردانی نسبت به نعمت‌های خداوند.

در کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت، اساتید برجسته‌ای چون «وین دبلیو. دایر»، «دیپاک چوپرا»، «سوزی اورمن»، «تیویس اسمایلی»، «ماریان ویلیامسون»، «دون میگوئل روییز» و «برایان ال. وایز» در کمال سخاوت نتایج اندیشه‌های روانشناختی-فلسفی و تجربیات خود را با شما در میان می‌گذارند.

لوئیز ال هی کوشیده تا کتابی کم‌حجم، اما سراسر روشنگرانه و آگاهی‌بخش را در اختیارتان قرار بدهد. کتاب حاضر را می‌توان نوعی دفترچه‌ی راهنما دانست که چگونه زیستن را به شما می‌آموزد. پیشنهاد می‌کنیم در شنیدن آن عجله نکنید و با آرامش، روزانه تنها به بخش کوچکی از آن گوش بسپارید. درعین‌حال، تلاش کنید تا مطالعه‌ی آن را به بخشی از زندگی روزمره‌ی خود تبدیل کنید و بارها مطالب آن را مرور نمایید. هریک از جملات این کتاب پیامی است از دنیای خرد و آگاهی که راهنمای شما به‌سوی معنویت و آرامشی پایدار خواهد بود.

شیده جهرانی برگردان این اثر را به عهده داشته و فریبا فصیحی نیز خوانش آن را با صدای دلنشین خود به انجام رسانده. نشر آسمان نیلگون نسخه‌ی چاپی آن را روانه‌ی بازار کتاب کرده و هم‌اینک نشر صوتی جیحون نسخه‌ی گویای آن را به مشتاقان آثار روان‌شناختی و رهروان مسیر خودسازی و خودیاری عرضه کرده است.

کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت برای چه کسانی مناسب است؟

برای اینکه مثبت‌اندیشی را به یکی از عادت‌های خود بدل کنید و در نتیجه‌ی آن، تحولی بزرگ در زندگی شخصی و شغلی خود ایجاد نمایید، توصیه می‌کنیم سری بزنید به کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت و از نکات کاربردی و آموزنده‌ی آن بهره‌مند شوید.

با لوئیز ال هی بیشتر آشنا شویم

لوئیز ال هی (1926 تا 2017) نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که آثارش غالباً در زمره‌ی کتاب‌های خودیاری و خودسازی قرار می‌گیرند. قرار گرفتن در بدترین شرایط خانوادگی و روحی در دوران کودکی، بارداری زودهنگام در پانزده‌سالگی و دوری از فرزند ناخواسته، هرگز مانع موفقیت او نشد. پس از جدایی از همسرش بود که نخستین بار سخنرانی برای مردم در کلیسا را آغاز کرد. کاری که بعدها آن را به‌طور حرفه‌ای و برای عموم مردم به انجام می‌رساند. به‌تدریج به نویسندگی نیز روی آورد و مخاطبان گسترده‌ای را مجذوب آثار خود کرد.

این نویسنده و سخنران انگیزشی کتاب‌هایی ازجمله «شفای زندگی»، «زنان توانمند: راهنمای همه زنان به سوی زندگی موفق»، «معجزه کار با آینه: زندگی خود را در 21 روز بهبود دهید» را نگاشت که از موفق‌ترین آثار روان‌شناختی به شمار می‌آیند.

در بخشی از کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت می‌شنویم

  • عشق نیرویی است که آدم‌ها و چیزها ساخته‌اند. با عشق می‌توانید به هرآنچه در هستی‌ست، بپیوندید.

  • تفاوت خودباوری و عادت را تشخیص دهید، بسیاری از عادت‌ها چونکه می‌خواهند احساساتی را که قادر به مهارش نیستند پنهان کنند عادت‌هایی کسب می‌کنند یا به چیزهایی معتاد می‌شوند.

  • خود و زندگی‌تان را جدی بگیرید. زمانی را به ابراز عقاید و خصوصیاتتان اختصاص دهید، خودمهار باشید؛ این شیوه‌ی پرورش استعداد‌ها و موهبت‌های منحصربه‌فرد شماست.

  • مردم جهان دو دسته شده‌اند؛ کسانی که شما را بالا می‌برند و آنانی که شما را پایین می‌کشند. تشخیص دهید چه کسانی شما را بالا می‌برند و سپاس‌گزارشان باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
20 دقیقه
قسمت یک
22 دقیقه
قسمت دو
21 دقیقه
قسمت سه
24 دقیقه
قسمت چهار
25 دقیقه
قسمت پنج
25 دقیقه
قسمت شش
17 دقیقه
قسمت هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت
نویسنده
مترجمشیده جهرانی
راویفریبا فصیحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
۵۲۵۰۰ ۳۶,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت

الهام مهرعلیان
۱۴۰۲/۷/۹
این کتاب عالی است و حال روح و روان را عالی می‌کند. به ما یاد می‌دهد چگونه نیکو بیندیشیم و چگونه نیکو زندگی کنیم. من شنیدن این کتاب را با گویندگی عالی خانم فریبا فصیحی به همه آنهایی که می‌خواهند زندگی سرشار از آرامش و خوشبختی داشته باشند پیشنهاد می‌کنم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت

برای دریافت کتاب صوتی هر روز با تفکر مثبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.