معرفی و دانلود کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟

عکس جلد کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟

ثروتمند بودن یکی از ویژگی‌هایی است که زندگی را واقعی‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی، در کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟ راهکارهایی موثر را به شما ارائه می‌دهند که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید در مسیر پولسازی قرار بگیرید و زندگی خود را دگرگون کنید. ابوالفضل طاهریان ریزی این مطالب مفید را از منابع مختلف گردآوری و ترجمه کرده است.

درباره کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟

پولدار بودن از جمله لذت‌های زندگی‌ست که می‌توان گفت همه‌ی مردم علاقه دارند آن را تجربه کنند. با قطعیت می‌شود گفت دوره‌ی بد بودن پول در اذهان عمومی تمام شده و اکثراً معتقدند که پول از ویژگی‌های مهمی است که زندگی را شیرین‌تر و بهتر می‌کند. از این‌رو اگر ما پول نداشته باشیم و ادعا کنیم که پول برایمان بی‌ارزش و بی‌اهمیت است، تنها بی‌مایگی خودمان را توجیه کرده‌ایم.

تنها ثروتمندان هستند که پول برایشان اولویت اول نیست؛ چرا که ثروت واقعی آن‌ها هوش مالی‌شان است نه دارایی‌های مادی‌شان. برای چشیدن لذت زندگی‌ای همچون ثروتمندان حقیقی، همیشه فرصت هست و شاید فرصت از همین امروز که این مطالب را می‌خوانید، برایتان آغاز شده است. رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی در کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟ مطالبی را مطرح کرده‌اند تا عموم مردم را آگاه کنند؛ چرا که امروزه اکثر مردم چنان خود را درگیر مسائل بی‌اهمیت کرده‌اند که فرصتی برای کسب ثروت و حتی زندگی کردن به معنای واقعی را ندارند.

توجیه اکثر مردم برای ثروتمند نبودن از دست دادن فرصت‌ها و گوش سپاردن به وعده‌های دروغ مشاوران فیک مالی است که هدفی جز مال‌اندوزی بیشتر برای خود ندارند. اگر شما تنها از یکی از مباحث این اثر بهره ببرید کافی‌ست تا زندگیتان را تغییر دهید.

اگر به کمی انگیزه بیشتر نیاز دارید، با کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید شروع کنید! جایی که می‌آموزید چگونه با بهانه‌هایی که مانع پیشرفت می‌شوند مبارزه کنید، به‌علاوه کلیدهایی برای تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار موفق را کشف کنید. پس معطل نکنید و امروز مسئولیت پول و زندگی خود را بر عهده بگیرید!

کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید از ترفندهای پولسازی و کسب ثروت آگاه شوید، مطالعه کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده‌ی آمریکایی - ژاپنی، شهرت خود را مدیون کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است. او در طول زندگی خود به فعالیت‌های مختلفی پرداخته که تجارت، آموزش، سرمایه‌گذاری و... بخشی از آن را تشکیل می‌دهند.

کتاب‌های کیوساکی در سراسر جهان به چاپ رسیده‌اند و در تمام کشورها، ازجمله ایران، با استقبال خوانندگان مواجه شده‌اند. «ارتقای هوش مالی»، «دانشکده کسب‌وکار»، «راهنمای ثروتمند شدن» تنها بخشی از کتاب‌های این نویسنده‌ی پرفروش هستند.

کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت پدر پولدار است و در نگارش برخی کتاب‌ها با رابرت کیوساکی همکاری داشته است. دغدغه‌ی کیم معطوف به سواد مالی زنان است و عقیده دارد که «وقتی پای پول درمیان باشد، زنان آموخته‌اند که به همسرانشان، اعضای خانواده یا دولت وابسته باشند، درحالی‌که باید خودشان این مسئولیت را بر عهده بگیرند.»

جملات برگزیده کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟

- اگر برای شما مهم است، راهی پیدا خواهید کرد. اگر نه بهانه‌ای پیدا خواهید کرد.

- اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید کنترل تحصیلات مالی و همچنین جریان نقدینگی شخصی خود را در دست بگیرید.

- شما باید بدانید که می‌خواهید از چه کسی مشاوره بگیرید. شما و هر کس دیگری، مختارید که انتخاب کنید که چه اطلاعاتی را در مغز خود قرار دهید و از چه معلمانی می‌خواهید یاد بگیرید.

- این هفته، کمی وقت بگذارید و به اطراف نگاه کنید. چه ایده‌هایی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بهبود ببخشید؟ ایده بزرگ بعدی برای کسب و کار شما ممکن است درست زیر بینی شما باشد.

در بخشی از کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید می‌خوانیم

وقتی از من می‌پرسند اولین سرمایه‌گذاری موفق من چه بوده است، به سادگی پاسخ می‌دهم: "کسب و کار کتاب‌های کمیک استریپ".

در جوانی در فروشگاه زنجیره‌ای پدرپولدار کار می‌کردم. من این کار را دوست نداشتم، اما از آن جا من کتاب‌های کمیک رایگان می‌گرفتم، بنابراین این یک مزیت بود. پسر پدر پولدار، مایک، نیز با من همکاری می‌کرد. متوجه شدیم که وقتی توزیع کننده کتاب‌های مصور با شمارۀ جدیدی از مجلات کمیک می‌آمد، مدیر فروشگاه جلد مجلات قدیمی و فروش نرفته را پاره می‌کرد و به عنوان سند عدم فروش به توزیع کننده پس می‌داد.

مایک و من این ایده خوبی پیدا کردیم بنابراین پرسیدیم آیا می‌توانیم مجلات کمیک قدیمی را داشته باشیم. چون در مغازه کار می‌کردیم و با ما آشنا بود، او قبول کرد و از ما قول گرفت که آن‌ها را نفروشیم.

مایک و من با پایبندی به قولمان یک کتابخانه کتاب مصور در زیرزمین خانه‌شان راه‌اندازی کردیم. ما از بچه‌های دیگر 10 سنت در روز می‌گرفتیم تا بیایند هر تعداد کتاب کمیک خواستند بخوانند.

در نهایت، ما 9 دلار و 40 سنت در هفته درآمد داشتیم که بسیار بیشتر از 30 سنتی بود که در فروشگاه کسب می‌کردیم.

به عبارت دیگر، من کتاب‌های مصور را که قرار بود دور بریزند را گرفتم و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کردم. امروز استارباکس همین کار را با یک فنجان قهوه انجام داد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چرا نمی‌خواهید (فقط) پول زیادی به دست آورید؟
به من اعتماد کن، تو وقت داری
فرصت تکرار نشدنی
کمربندی ایمنی خود را برای سفر به دنیای سرمایه‌گذاری ببندید
کارآفرین بودن خوب است
از دلار تا دارایی!
زبان دارایی‌های کاغذی را بیاموزید
کلید یک آیندۀ مالی مطمئن
چرا ثروتمندان وقت بیشتری دارند؟
ریسک را به بهترین دوست جدید خود تبدیل کنید
دلیل واقعی اینکه شما احساس می‌کنید فقیرتر شده‌اید
تقویت ذهن برای حرفه‌ای شدن
چقدر می‌توانید جلو بروید؟
چرا سیستم‌ها و نه ایده‌ها، شما را ثروتمند می‌کنند؟
چرا یک ایدۀ عالی هرگز شما را ثروتمند نخواهد کرد؟
چگونه یک تیم برنده بسازیم؟
سه نوع سرمایه‌گذاری برای موفقیت مالی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-284-245-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟

برای دریافت کتاب آیا وقت پولدار شدن دارید؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.