معرفی و دانلود کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر: کسب آرامش ذهنی در مواجهه با ناشناخته‌ها

عکس جلد کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر: کسب آرامش ذهنی در مواجهه با ناشناخته‌ها
قیمت:
۸۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر: کسب آرامش ذهنی در مواجهه با ناشناخته‌ها

کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر، اثری از سوزان جفرز، روانشناس و نویسنده‌ی شناخته‌شده‌ی آثار پرفروش حوزه‌های موفقیت و خودیاری است. جفرز در این کتاب صوتی، به شما کمک می‌کند تا در مواجهه با ناشناخته‌ها، بر ترس و اضطرابِ خود غلبه کرده و با افزایش اعتمادبه‌نفس در خود، نه‌تنها از چالش‌ها نگریزید بلکه با اشتیاق به استقبال آن‌ها بروید و راهی به سمت سعادت و موفقیت بگشایید. گفتنی‌ست اثر پیشِ رو در سال 2002 برنده‌ی جایزه‌ی کتاب رشد شخصی از مجله Kindred Spirit شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر

سوزان جفرز (Susan Jeffers) در کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر (Embracing Uncertainty) به شرح و بسط ایده‌ای به‌ظاهر ساده پرداخته است: در مسیر زندگی نباید مدام از یک نگرانی به نگرانی دیگر حرکت کنیم؛ ایده‌ای که به کلام ساده است و به عمل دشوار! سوزان جفرز، روانشناس برجسته و نویسنده‌ی آثار بسیاری در زمینه‌های موفقیت و خودیاری است و اکثر آثار این نویسنده‌ی فقید به زبان‌های مختلف ترجمه شده و در سراسر جهان، مخاطبان بی‌شماری دارد. او با سخنرانی‌ها و تألیفات متعددش، توانست به افراد زیادی کمک کند تا بر ترس‌های خود غلبه کنند، کیفیت روابط شخصی و اجتماعیِ خود را ارتقا دهند و با اعتماد، عزت‌‌نفس و عشق بیشتری با رویدادهای زندگی مواجه شوند. کتاب صوتی حاضر نیز یکی از همان دست آثار اوست که شما را به شنیدنِ آن، دعوت می‌کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر

سوزان جفرز در کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر تلاش کرده است تا باری را از روی دوش‌تان بردارد و شما را از تحمل رنج‌هایی برآمده از امور غیرقابل‌کنترل برهاند. در این کتاب، نکات کاربردی و درخشانی برای مبارزه با افسردگی، اضطراب و ناامیدی مطرح شده است. جفرز از ترس و نگرانی می‌گوید و از اینکه آن‌ها گاهی مانند سدهای غیرقابل عبور بر سر راه موفقیت افراد قرار می‌گیرند و مانع از حرکت رو به جلوی آنان می‌شوند. او ترس را نتیجه‌ی مستقیم مواجهه‌ی ذهن با ناشناخته‌ها می‌داند و در این کتاب صوتی شیوه‌ی صحیح روبه‌رو شدن با پدیده‌های ناآشنا و هراس‌آور را به شما می‌آموزد.

زندگی از نگاه سوزان جفرز سراسر ابهام است و او در کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر، فراخوانی به مخاطب خود ارسال کرده است که زندگی، آن جریان ابهام‌آورِ هول‌انگیز را به تمامیت بپذیرد. در پسِ پذیرفتنِ زندگی و همین‌طور قبولِ لحظات عاشقانه خود و دوست‌داشتن سرنوشت خویشتن است که کمتر آسیب‌پذیر خواهیم بود. جفرز به ما می‌آموزد که چگونه ذهن احتمالی داشته باشیم و بتوانیم در مواجهه با ناشناخته‌ها و مسائل مبهم و نامشخص، هم‌زمان هم ابعاد مثبت و هم ابعاد منفی را به‌طور کامل در نظر بگیریم.

کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر یک پاسخ به این پرسش است که «چگونه می‌توانیم به یک زندگیِ شاد و شگفت‌انگیز دست پیدا کنیم؟». پاسخی که سوزان جفرز در این کتاب به چنین پرسشی داده، پذیرش عدم قطعیت در تمامیِ ابعاد زندگی است؛ اینکه بتوانیم بپذیریم زندگی انباشته‌ای عجیب از ناشناخته‌هاست و هیچ‌کسی نمی‌داند در لحظه‌ی بعدی چه اتفاقی برای او رقم خواهد خورد. تنها قطعیتِ زندگی، عدم قطعیتِ آن است و درست است که صرف غیرقابل پیش‌بینی بودنِ زندگی، می‌تواند نگرانی‌ها و اضطراب‌های فراوان برای ما در بر داشته باشد اما در عین حال، امیدب خش و هیجان‌انگیز است و ما را به سمت کشف‌های جدید و تجربیات تازه، سوق می‌دهد. جفرز در چهل‌ودو تمرین این کتاب به شما می‌آموزد چگونه از افکار آزاردهنده رهایی پیدا کرده و در لحظه‌ی اکنونِ شگفت‌انگیز زندگی کنید و سفر زندگیِ خود را از زیبایی، شادی و معجزات پیاپی، آکنده سازید.

کتاب ابهام را در آغوش بگیر توسط انتشارات نسل نواندیش و با ترجمه‌ی بهار صادقیان به چاپ رسیده است. نسخه‌ی گویای این کتاب را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش کتایون نژاده می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر

  • کتاب ابهام را در آغوش بگیر، کتابی فوق‌العاده است. (جک کنفیلد، نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های پرفروش حوزه‌های خودیاری و توسعه‌ی فردی)
  • دانشی که سوزان جفرز در کتاب ابهام را در آغوش بگیر ارائه کرده، موهبتی بی‌نظیر است. (ماریان ویلیامسون، مدرس تحسین‌شده‌ی بین‌المللی و نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش خودیاری و موفقیت شخصی)
  • سوزان جفرز، نویسنده‌ی کتاب ابهام را در آغوش بگیر، بهترین راهنمایی است که هر فردی می‌تواند آرزو داشته باشد. (وین مولر، روان‌درمانپر، سخنران و نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش حوزه‌ی روانشناسی)
  • کتابی اصیل، شجاعانه و درخشان!‌ (وارن فارل)

کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر برای تمامی علاقه‌مندانِ آثار روانشناختی و همین‌طور طرفداران حوزه‌های خودیاری و موفقیت، مطالب و نکات مفید و در خور توجهی در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر: کسب آرامش ذهنی در مواجهه با ناشناخته‌ها می‌شنویم

انتظارات آرامش ذهنی ما را از بین می‌برند. ما دیوانه‌ی کنترل‌کردن می‌شویم زیرا نسبت‌به «شیوه‌ی صحیح» پیش‌رفتن امور وسواسی می‌شویم. من به‌عنوان «فردی که از جنون کنترل در حال رهایی‌ام»، می‌دانم در چه مورد صحبت می‌کنم! (بله من نه‌تنها در حال رهایی از حالت دانای کل هستم، بلکه از جنون کنترل نیز در حال رهایی‌ام!) به‌جای آنکه بهترین تلاش‌مان را انجام دهیم و سپس امور را رها کنیم، شب‌ها بیدار می‌مانیم و به اموری فکر می‌کنیم که می‌توانستیم انجام دهیم یا باید انجام می‌دادیم تا امور را به شیوه‌ای غیر از آنچه رخ داده‌اند، پیش ببریم. ما هرگز نیاموخته‌ایم که بازاندیشی برای آموزش ما مفید است نه آنکه ما را غمگین کند. زمانی که بتوانیم با شیوه‌ای صحیح امور را رها کنیم، سرانجام می‌توانیم آرامش داشته باشیم و راحت‌تر حقیقت امور را بپذیریم.

انتظارات مانع می‌شوند که احتمالات هیجان‌انگیزی را که همیشه ما را احاطه کرده‌اند، متوجه شویم و با آن‌ها بازی کنیم. تا زمانی که اصرار داریم امور به شیوه‌ی به‌خصوصی پیش روند، موجب محدودشدن دید خودمان می‌شویم. زمانی که انتظاراتمان را رها کنیم با حس خلاقیت و کنجکاوی و احتمالات بیشتری زندگی می‌کنیم. در این حالت درک می‌کنیم که زندگی بسیار وسیع است!

انتظارات ما به ما حس ناامنی می‌دهند؛ زیر در ترس‌های‌مان گم می‌شویم. ترس از اینکه امور ممکن است آنگونه که ما می‌خواهیم پیش نروند؛ دیگر نمی‌بینیم که ظرفیت فوق‌العاده‌ای داریم تا در هر موقعیتی چیزی شگفت‌انگیز خلق کنیم... حتی زمانی که امور با تصور ما از شیوه‌ی پیشرفت آن‌ها هماهنگی دارند (بعدها در مورد این ظرفیت فوق‌العاده بیشتر صحبت خواهم کرد.)

انتظارات بر احساسات، قضاوت و برخی اوقات اعمال‌مان تأثیر می‌گذارند. آن‌ها به‌همراه خود ناامیدی، سرسختی، عصبانیت، بی‌صبری و وسواس می‌آورند. توجه کردید که اصلاً به آرامش ذهن، لذت، شادی، خلاقیت و خودانگیختگی اشاره نکردم. دلیلش این است که این احساسات عالی حاصل حضور نداشتن انتظارات است. مسئله کاملاً وارونه است؛ در حالی که فکر می‌کنیم انتظاراتمان تا حدی به ما قدرت کنترل می‌دهند، در حققت انتظارات‌مان در حال کنترل ما هستند! آیا لازم است بیشتر ادامه دهم؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
نمونه‌ی چهار
27 دقیقه
معرفی: چه شیوه‌ای را برای زندگی انتخاب می‌کنید؟
25 دقیقه
بخش اول: شگفتی کنجکاوی
20 دقیقه
بخش دوم: قدرت احتمال، ارزش شک - قسمت اول
28 دقیقه
بخش دوم: قدرت احتمال، ارزش شک - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش سوم: رهایی از وابستگی به غمگین بودن - قسمت اول
28 دقیقه
بخش سوم: رهایی از وابستگی به غمگین بودن - قسمت دوم
28 دقیقه
بخش چهارم: افزایش شانس بردن - قسمت اول
27 دقیقه
بخش چهارم: افزایش شانس بردن - قسمت دوم
19 دقیقه
بخش پنجم: آموختن را در آغوش بگیر - قسمت اول
20 دقیقه
بخش پنجم: آموختن را در آغوش بگیر - قسمت دوم
24 دقیقه
بخش ششم: گردآوری قهرمانان - قسمت اول
30 دقیقه
بخش ششم: گردآوری قهرمانان - قسمت دوم
30 دقیقه
بخش هفتم: یافتن معنا و هدف زندگی‌تان - قسمت اول
28 دقیقه
بخش هفتم: یافتن معنا و هدف زندگی‌تان - قسمت دوم
27 دقیقه
بخش هشتم: در آغوش گرفتن ابهام نهایی - قسمت اول
19 دقیقه
بخش هشتم: در آغوش گرفتن ابهام نهایی - قسمت دوم
27 دقیقه
بخش نهم: لذت بردن از ضیافت! - قسمت اول
24 دقیقه
بخش نهم: لذت بردن از ضیافت! - قسمت دوم
24 دقیقه
بخش دهم: بگذارید خداوند نگران امور باشد - قسمت اول
20 دقیقه
بخش دهم: بگذارید خداوند نگران امور باشد - قسمت دوم
29 دقیقه
بخش یازدهم: دنیایی از خبرهای خوب ایجاد کنید - قسمت اول
21 دقیقه
بخش یازدهم: دنیایی از خبرهای خوب ایجاد کنید - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش دوازدهم: آماده باشید
14 دقیقه
سخن آخر: هر آنچه هست را بیاور!

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر: کسب آرامش ذهنی در مواجهه با ناشناخته‌ها
نویسنده
مترجمبهار صادقیان
راویکتایون نژاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر

برای دریافت کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.