معرفی و دانلود کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح

عکس جلد کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح
قیمت:
۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح

به جهان اشباح سرگردان خوش آمدید! مایکل کاکس، نویسنده‌ی مطرح و پرکار ادبیات کودک و نوجوان، در کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح، ده قصه‌ی خواندنی و مشهورِ مرتبط با ارواح و اشباح را به زبانی درخورِ سلیقه‌ی مخاطبین نوجوان، بازنویسی کرده است.

درباره کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح

شما در اتاق احضار هستید. حواستان را خوب جمع کنید و با دقت کامل نکات ایمنی را به یاد بسپارید: مبادا به چیزی دست بزنید! مبادا با صدای بلند شروع به صحبت کردن کنید! مبادا به وردهای عجیبی که احضارکننده زیر لب می‌خواند، بخندید! مبادا حواس او را پرت کنید و تمرکزش را بر هم بزنید! بله، خوب دست‌وپایتان را جمع کنید. کار احضار ارواح شوخی‌بردار نیست. اینجا کسی وجود ندارد که بتواند امنیت شما را تضمین کند. فرقی نمی‌کند تماشاچی‌ای ساده باشید، یا همان شخصی که ارواح را به یاری اوراد و اذکار جادویی، از عالم مردگان، به جهان زندگان فرا می‌خواند. بله؛ در اتاق احضار، وقوع هر حادثه‌ی شومی برای هر فردی، ممکن و محتمل است!...

در کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح (Top Ten Ghost Stories) مخاطب ده داستان سرگرم‌کننده از مایکل کاکس، نویسنده‌ی خوش‌ذوق بریتانیایی، خواهید بود. چنان‌که از عنوان اثر پیداست، تمام ده داستان حاضر در مجموعه‌ی پیش رو، در ارتباط با جهان ارواح و اشباح‌اند. البته بیشتر این داستان‌ها برای مخاطبینِ دوست‌دارِ این گونه از قصه‌ها، شناخته‌شده‌اند. چرا که از منابعِ سنتِ قصه‌گوییِ شفاهی وام گرفته شده‌اند. با این حال، چنان‌که خود خواهید خواند، تمامی داستان‌ها به فراخور نیاز و حوصله‌ی مخاطب امروزی، بازنویسی شده و در قالب مجموعه‌ای خواندنی، عرضه گشته‌اند.

از میان داستان‌های حاضر در کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح می‌توان به عناوینی چون «چطور اتفاق افتاد»، «سه سوت کنارتم رفیق»، «پیچ» و «مرده‌دزدان» اشاره کرد. گفتنی‌ست که در پایان هر یک از داستان‌های کتاب پیش رو، به بخشی جذاب و سرگرم‌کننده تحت عنوان «پرونده» برخواهید خورد که در آن، جزئیات جالب توجهی درباره‌ی شخصیت‌های داستان و محتوای قصه ارائه گشته است.

کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح به قلم آرزو احمی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات پیدایش در اختیار شما قرار گرفته است. امید که از مطالعه‌ی آن لذت ببرید.

درباره مجموعه ادبیات خفن

هر یک از عناوینی که ذیل مجموعه‌ی ادبیات خفن به انتشار رسیده‌اند، دربردارنده‌ی قصه‌هایی خواندنی و سرگرم‌کننده در ژانرهای گوناگون‌اند. مؤلف کتاب‌های مجموعه‌ی ادبیات خفن، مایکل کاکس، داستان‌نویس بااستعداد بریتانیایی‌ست. آثارِ متعلق به مجموعه‌ی مورد بحث، به همت انتشارات پیدایش در ایران منتشر شده‌اند.

«داستان‌های ارواح و اشباح»، «داستان‌های ترسناک» و «داستان‌های پریان»، اسامیِ برخی از بهترین کتاب‌های سری خواندنیِ ادبیات خفن‌اند.

در نکوداشت کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح

- در این اثر خواندنی از مایکل کاکس ده عنوان از بهترین داستان‌های ارواح و اشباحِ تمام دوران‌ها ارائه شده است. (آمازون)

کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانِ علاقه‌مند به داستان‌های ترسناک و رازآلود، و دوست‌داران جهان قصه‌های اشباح و پریان، بیش از همه از مطالعه‌ی کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح، نوشته‌ی مایکل کاکس، لذت خواهند برد.

با مایکل کاکس بیشتر آشنا شویم

مایکل کاکس (Michael Cox) نویسنده و موسیقی‌دان اهل انگلستان است. گرایش او به ادبیات هنگامی شکلی جدی به خود گرفت که یکی از قصه‌های کوتاهش، در سال 1990، جایزه‌ی معتبر Scholastic - Independent را برایش به ارمغان آورد. از آن پس او اغلب وقت و نیروی خود را صرف نوشتن داستان‌های کوتاه و بلند کرده است.

از مایکل کاکس تاکنون حدود چهل عنوان اثر به انتشار رسیده است. نوشته‌های کاکس عمدتاً برای مخاطبین کودک و نوجوان نگاشته شده‌اند؛ با این حال برخی‌شان برای خوانندگان بزرگسال نیز جذاب و مناسبند.

کتاب‌های مایکل کاکس به بیشتر زبان‌های مهم دنیا ترجمه شده و از سوی مخاطبین خاص و عام، با نقدهایی مثبت مواجه گشته‌اند. از میان این کتاب‌ها می‌توان به عناوین پیش رو اشاره نمود: «ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح»، «ادبیات خفن: داستان‌های ترسناک»، «مشاهیر خفن: توتان خامون و گور گنجینه‌هایش»، «دزدان دریایی و گندکاری در کارائیب»، «هنر هول‌آور».

در بخشی از کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح می‌خوانیم

خیلی چیزا از اون شب یادمه، خیلی خوب هم یادمه! من و گروه، تازه، تور پرفروش آمریکا رو تموم کرده بودیم و حدود 5 عصر به وقت انگلستان به هیترو رسیدیم.

تور ترکونده بود! هر شب استادیوم گوش‌تاگوش پر بود. من و گروه اسکوییفت‌هدز هم کم نگذاشتیم و طرفدارهای آمریکایی‌مون هم داد و بیداد که بیشتر براشون اجرا کنیم. برای فروش سی‌دی‌مون چقدر خوب بود. نمایندۀ رسانه‌ایم سوار هواپیما بود که برام ای‌میل زد تا خبر بده «پودینگ خام» کار نیک رمزباتم و گروه اسکوییف‌هدز صاف به جایگاه شمارۀ یک فهرست پرفروشای آمریکا صعود کرده. احسنت، بچه‌ها! اما خدایا، خیلی خسته شده بودم!

بعد از پشت سر گذاشتن رسم و رسوم معمول، یه دستۀ عادی از طرفدارای دوآتیشه‌مون رو دیدیم که داشتن فریاد می‌زدن و دست تکون می‌دادن، منم چند تا امضا بهشون دادم و با چند تا از دیوونه‌تراشون روبوسی کردم و اونام طبق معمول زار زار، غش. به این فکر افتادم که: رویاهام واقعیت پیدا کرده‌ها! هشت‌تا تک آهنگ پرفروش، قایق تفریحی تو مدیترانه و عمارتی مجلل تو سوری! همه‌اش هم در سن حساس بیست ‌و پنج‌سالگی!

بعدم یه کم با پسرای ملودی اکسپرس و پرایم اسلایم گفتم و خندیدم و از ترمینال شماره 2 اومدم بیرون... و دیدم که اونجاست! عزیز دلم. اسباب‌بازی جدیدم. منتظرم بود... زیر نور آفتاب غروب می‌درخشید، سقفش پایین بود، جَگِر پیر با گاز ماشین بازی می‌کرد و موتورش مثل پلنگ شکاری خرخر می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
داستان 10: چطور اتفاق افتاد
پروندۀ 10: ده چیزی که همیشه می‌خواستید دربارۀ ارواح بدانید
داستان 9: پیچ
پروندۀ 9: راهنمای بی‌دل و جرأت‌ها برای پرهیز از ارواح
داستان 8: در جادۀ برایتون
پروندۀ 8: ده مسافر ترسناک
داستان 7: سه سوت کنارتم، رفیق
پروندۀ 7: راهنمای ارواح خوب (و بد)
داستان 6: مرده‌دزدان
پروندۀ 6: ارواح مردم‌آزار و اشباح ریاکار
داستان 5: هورلا
پروندۀ 5: ده روح بین‌المللی
داستان 4: جمجمه‌ای که جیغ می‌کشید
پروندۀ 4: راهنمای شکار روح برای شجاعان
داستان 3: کمانگیرها
پروندۀ 3: شب وحشتناک من نوشتۀ تری فایید
داستان 2: ‌ چگونه ترس از تالار دراز رخت بر بست
پروندۀ 2: سه خانۀ روح‌زدۀ «واقعی»
داستان 1: پست شبانه
پروندۀ 1: نمونه‌هایی از وسایل حمل و نقل هول‌انگیز
گفتار پایانی
پانوشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح
نویسنده
مترجمآرزو احمی
ناشر چاپینشر پیدایش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات237
زبانفارسی
شابک978-600-296-540-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح

مایا بحرینی
۱۴۰۲/۵/۶
کتاب جالبی بود خیلی خوب و بامزه و ترسناک.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح

برای دریافت کتاب ادبیات خفن: داستان‌های ارواح و اشباح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.