معرفی و دانلود کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد

عکس جلد کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد
قیمت:
۶۶۰۰۰ ۴۶,۲۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد

در کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد به شش داستان کوتاه درخشان و جایزه برده در ژانر علمی - تخیلی گوش خواهید سپرد که به قلم شش نویسنده‌ی خوشنام و پرافتخار نگاشته شده‌اند: جیمز مکسی، مایکل سوان ویک، تیم پاورز، پیتر استراب، جنی وترز و کیج جانسون. داستان‌ها به ترتیب عناوین پیش رو را بر خود دارند: «گردباد جرقه، دریاچه‌ی دیوها، خط‌های موازی، مالون گورو، عنان سرنوشت، مردی که بر مه پل زد.»

درباره کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد:

داستان‌های علمی - تخیلی و فانتزی همیشه دنبال‌کنندگانی خاص خود را در سراسر دنیا داشته‌اند؛ از طرف دیگر، این گونه‌ از روایات به سبب پتانسیل‌های داستانی فراوانی که دارند، همواره بستری برای قلم‌آزماییِ نویسندگانی با تخیل شگرف بوده‌اند. علاوه بر این، از آنجا که معمولاً موضوع اینگونه داستان‌ها درباره‌ی آینده‌ی انسان و تأثیر تکنولوژی بر جوامع و فرهنگ بشری‌ست، متفکرانِ حوزه‌های گوناگون علوم انسانی نیز، همواره علاقه‌ای خاص به کنکاش در محتوای این دسته از آثار نشان داده‌اند.

با وجود این، متأسفانه این ژانر ادبی هرگز (به استثنای چند مورد خاص) مورد علاقه‌ی نویسندگان ما نبوده است، و این امر، یقیناً بیش از هر چیز مبین فقدان جسارت در نوآوری در قلمرو ادبیات داستانیِ ماست؛ اما برای طرفداران فارسی‌زبان ژانر علمی - تخیلی جای نگرانی نیست، چرا که به هر رو، مترجمان خوبی داشته‌‌ایم که جور کم‌توجهی نویسنده‌هایمان به این ژانر را کشیده‌، و آثاری قابل توجه را از نویسندگان خارجی‌زبانِ این ژانر به فارسی برگردانده‌اند.

در کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد به شش داستان کوتاه از شش نویسنده‌ی به نام و مطرح فانتزی‌نویس به نام‌های جیمز مکسی (James Maxey)، مایکل سوان ویک (Michael Swanwick)، تیم پاورز (Tim Powers)، پیتر استراب (Peter Straub)، کیج جانسون (Kij Johnson) و جنی وترز گوش خواهید سپرد. این نویسندگان اگرچه در زبان فارسی چندان شناخته‌شده نیستند، در سطح بین‌المللی بسیار نام‌آشنا و پرطرفدار به شمار می‌روند. همچنین برخی از ایشان، از جمله کیج جانسون و جیمز مکسی، برنده‌ی جوایزی معتبر نظیر جایزه‌ی هوگو و جایزه‌ی نبولا نیز شده‌اند.

آنچه در ادامه آمده، عناوین شش داستانی است که در این کتاب به آنها گوش خواهید داد:
گردباد جرقه
دریاچه‌ی دیوها
خط‌های موازی
مالون گورو
عنان سرنوشت
مردی که بر مه پل زد

لازم به ذکر است که انتخاب این آثار برای ترجمه و انتشار در قالب کتابی واحد، توسط تیم نشر پریان صورت گرفته است.

در پایان، مروری سریع خواهیم داشت بر خلاصه‌ی واپسین و طولانی‌ترین قصه‌ی کتاب، یعنی داستان مردی که بر مه پل زد (The Man Who Bridged the Mist): سال‌های سال است که رودخانه با مه معلق بر فراز خود، امپراتوری را به دو قلمرو مجزا تقسیم کرده، و رفت‌وآمدِ تجاری و نظامی میان این دو قلمرو را به امری محال بدل نموده است. آخرین گروهی که قصد پل زدن بر مه را داشتند، جان خویش را بیهوده در این راه از دست دادند. حالا «کیت» واپسین امید شهر است. آیا او همان کسی‌ست که سرانجام مه را شکست داده، بر آن پل خواهد زد...؟

کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد مناسب چه کسانی است؟

از تمام دوست‌داران ژانر علمی - تخیلی و آثار فانتزی دعوت می‌کنیم که شنونده‌ی این مجموعه‌ی ارزشمند باشند.

با نویسندگان کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد بیشتر آشنا شویم:

کیج جانسون سه رمان و بیش از سی داستان کوتاه نوشته است. او را بیشتر برای اقتباس‌هایش از افسانه‌های ژاپنی عصر هین می‌شناسند. برخی از جوایز او عبارتند از: جایزه‌ی تئودور استرجین و جایزه‌ی کرافورد.

جیمز مکسی نویسنده‌ای بی‌قرار و جاه‌طلب است که رمان‌ها و داستان‌های کوتاهش مهمترین جوایز این حوزه، از جمله نبیولا، هوگو، تئودور استارجین و جایزه‌ی جهانی فانتزی را برایش به ارمغان آورده است.

پیتر فرانسیس استراب، نویسنده  و شاعری آمریکایی است. داستان های وحشت او جوایزی مانند جایزه‌ی برام استوکر، جایزه‌ی جهانی فانتزی و جایزه‌ی بین المللی داستان های وحشت را برده‌اند.

جنی ورتز داستان‌نویس و تصویرسازی اهل آمریکاست. او چند مجموعه داستان نوشته است، از جمله جنگ‌های نور و سایه و سه گانه‌ی حلقه‌ی آتش.

در بخشی از کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد می‌شنویم:

وندورکس حتی نصف شاه هم نبود. این نهایت گستاخی‌اش بود که خود را هم‌رده‌ی آنها حساب کرده و اجازه‌ی ورود به دربار را خواسته بود. در این قلمرو پادشاهی، اژدهاهای آسمانی مثل ادبا و هنرمندان مورد احترام فراوان بودند، اما به ندرت در مقام و منصب واقعی دیده می‌شدند. چالش بزرگ وندورکس این بود که ارزشش را به شاه بقبولاند. تا اینجا، او توانایی‌هایی را از خود نشان داده بود که مطمئن بود به نظر شاه برای جادوگری شخصی لازم و مفیدند: نامرئی شده بود؛ اتاق را پر از نسخه‌های دیگری از خودش کرده بود؛ و از هیچ آتش آفریده بود. آلبکیزان با بی‌تفاوتی و حتی کسالت به این شاهکارها نگاه کرده بود. وندورکس به دو همراه شاه نگاه کرد. زانزروث، اژدهایی که بیست سال بزرگ‌تر از شاه بود، با بدگمانی به او نگاه می‌کرد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
گردباد جرقه - بخش یک
23 دقیقه
گردباد جرقه - بخش دو
17 دقیقه
دریاچه‌ی دیوها - بخش یک
17 دقیقه
دریاچه‌ی دیوها - بخش دو
30 دقیقه
خط‌های موازی
15 دقیقه
مالون گورو
13 دقیقه
عنان سرنوشت - بخش یک
20 دقیقه
عنان سرنوشت - بخش دو
23 دقیقه
عنان سرنوشت - بخش سه
18 دقیقه
مردی که بر مه پل زد - بخش یک
30 دقیقه
مردی که بر مه پل زد - بخش دو
25 دقیقه
مردی که بر مه پل زد - بخش سه
30 دقیقه
مردی که بر مه پل زد - بخش چهار
25 دقیقه
مردی که بر مه پل زد - بخش پنج
34 دقیقه
مردی که بر مه پل زد - بخش شش
29 دقیقه
مردی که بر مه پل زد - بخش هفت
20 دقیقه
مردی که بر مه پل زد - بخش آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مردی که بر مه پل زد
نویسنده، ، ، ، ،
مترجمآرزو احمی
راویامیر جلیلی
ناشر چاپیانتشارات پریان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۶۰۰۰ ۴۶,۲۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد

برای دریافت کتاب صوتی مردی که بر مه پل زد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.