معرفی و دانلود کتاب ارباب سرنوشت

عکس جلد کتاب ارباب سرنوشت
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارباب سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارباب سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارباب سرنوشت

کتاب ارباب سرنوشت نوشته‌ی جیمز آلن به شما می‌آموزد که چطور برده شرایط و عوامل محیطی نباشید و سرنوشتتان را با دستان خودتان رقم بزنید.

درباره کتاب ارباب سرنوشت:

این کتاب شاهکاری دیگر از جیمز آلن (James Allen)، نویسنده‌ی کتاب مشهور «آنسان که انسان می‌اندیشد» محسوب می‌شود و تاکنون مورد توجه بسیاری از مردم دنیا قرار گرفته است. او در کتاب ارزشمند دیگر خود با عنوان ارباب سرنوشت (The mastery of destiny) می‌کوشد تا شما را با تفکری نوین آشنا کند.

به گفته‌ی جیمز آلن در این کتاب قانون علیت در سراسر زندگی انسان جریان دارد، به طوری که می‌توان آن را همانند زنجیره‌ای از علت‌ها و معلول‌ها تصویر کرد.‌ در حقیقت هر عمل او علتی خواهد بود که باید با معلولی متعادل و جبران شود. انسان وقتی آزادانه و با خواست و اراده‌ی خود علتی را برمی‌گزیند نمی‌تواند از معلول آن که همان نتیجه و سرنوشت است، اجتناب ورزیده و دور شود.

به مفهومی دیگر اراده‌ی آزاد، همان نیروی ایجاد علت و سرنوشت، زاییده و معلول آن است. انسان، با اعمال و کردار خویش، شخصیت و در پی آن سرنوشت خود را می‌سازد؛ چرا که او با توانایی تغییر و اصلاح اعمالش می‌تواند شخصیت خود را به سمت خیر یا شر سوق دهد و مطابق با آن سرنوشت نیک یا بد خود را رقم بزند.

اتفاق‌هایی که برای انسان رخ می‌دهد، بازتاب شخصیت و اعمال او هستند. پس درست است اگر بگوییم سرنوشت بدی که گریبانگیر خیلی از افراد می‌شود و راه گریزی از آن نیست، مکافات خطاهای او هستند. بنابراین نعمت‌ها و مصیبت‌هایی که به سوی شما روانه می‌شود، انعکاس نداهایی است که خودتان از قبل فرستاده‌اید.

کتاب ارباب سرنوشت مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید زندگی خود را دگرگون کنید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

با جیمز آلن بیشتر آشنا شویم:

جیمز آلن، فیلسوف، نویسنده، شاعر و بنیانگذار جنبش خودیاری و تفکر نوین در بیست ‌و هشتم نوامبر 1864 میلادی در شهر لیسستر انگلستان متولد شد. پانزده سال بیشتر نداشت که پدرش مورد دستبرد قرار گرفت و به قتل رسید و آلن مجبور شد برای تأمین مخارج خانواده‌اش ترک تحصیل کند. او تا سال 1902 در مؤسسات تولیدی و تجاری مختلف به کار منشی‌گری پرداخت.

در سی‌و هشت سالگی تحت تأثیر آثار تولستوی، نویسنده‌ی بزرگ روسی قرار گرفت و همراه همسر و دخترش به یک ویلای کوچک در شهر ایلفراکامب رفت و شروع به نویسندگی کرد.

پس از 9 سال، او 19 عنوان کتاب را به ثبت رساند و به کمک همسرش مجله‌ فلسفی پرتو خرد را چاپ کرد. محتوای اغلب آثار آلن، بهره‌گیری از نیروی فکر برای توسعه شخصیت و بهبود شرایط زندگی است.

در حال حاضر فلسفه‌ی جیمز آلن الهام‌بخش بسیاری از نویسندگان و استادان انگیزشی مثل نورمن وینسنت پیل، ارل نایتینگل، اگ ماندینو، دنیس ویتلی و جان مکسول است. جیم ران، اسطوره‌ی فقید مباحث رشد شخصی و موفقیت نیز به شدت تحت تأثیر عقاید جیمز آلن بود و آثار او را می‌ستود تا جایی که معروف‌ترین اثر او یعنی کتاب آنسان که انسان می‌اندیشد را جزو بیست کتابی برشمرد که هرکس می‌بایست در طول زندگی‌اش بخواند.

در بخشی از کتاب ارباب سرنوشت می‌خوانیم:

کمال، یعنی به جزئی‌ترین کارها چنان بپردازیم که گویا مهم‌ترین کار جهان است. متأسفانه بسیاری از مردم این حقیقت را درک نمی‌کنند که جزئیات زندگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، و این تصور که می‌توان از جزئیات صرف ‌نظر یا چشم‌پوشی کرد، منشاء فقدان کمال است که بسیار رایج شده و کار و زندگی بسیاری از آدم‌ها را تباه کرده است.

وقتی کسی این مطلب را درک کند که امور مهم دنیا و زندگی، ترکیبی از امور جزئی است یا به قولی، اندک ‌اندک خیلی شود و قطره قطره سیلی، نسبت به جزئیاتی که پیشتر بی‌اهمیت می‌پنداشت، حساس می‌شود. بدین ترتیب، ریزبینی و کمال‌جویی در او زنده می‌شود و این ویژگی، او را به انسانی مفید و تأثیرگذار بدل می‌کند. برخورداری یا عدم‌ برخورداری از همین ویژگی است که تفاوت میان یک زندگی آرام و مقتدرانه و یک زندگی فلاکت‌بار و حقیرانه را رقم می‌زند.

هر کارفرمایی می‌داند که این ویژگی چه قدر نادر است و چه دشوار می‌توان مرد یا زنی را یافت که دل به کار بدهد و آن را تمام و کمال انجام دهد. ناشیگری بیداد می‌کند و تنها تعداد انگشت شماری در کار خود زبردست و استادند. بی‌فکری، بی‌دقتی و تنبلی به قدری شایع شده است که جای تعجب نیست چرا با وجود اصلاحات اجتماعی، اینقدر شمار افراد بیکار زیاد شده است؛ کسی که امروز کارش را درست انجام ندهد، فردا اخراج می‌شود و ناچار است در به ‌در دنبال کار بگردد!

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
درباره‌ی مترجم
پیشگفتار
فصل اول: اعمال، شخصیت و سرنوشت
فصل دوم: علم تسلط‌برنفس
فصل سوم: علت و معلول در رفتار انسان
فصل چهارم: پرورش اراده
فصل پنجم: کمال
فصل ششم: ساختن ذهن و ساختن زندگی
فصل هفتم: تقویت تمرکز
فصل هشتم: تمرین مراقبه
فصل نهم: عزم و هدفمندی
فصل دهم: شادی ناشی از تحقق اهداف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارباب سرنوشت
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-600-7632-50-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارباب سرنوشت

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۶/۲۲
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. نویسنده‌ای اسطوره‌ای با اندیشه‌های فوق العاده قدرتمند. قلمی جادویی. نیاز به تعریف و تمجید نداره آقای آلن که همیشه با کتاب‌ها و سخنانی معنوی از قدرت فکر و اندیشه با خواننده ارتباط برقرار کرده است. این کتاب هم به مانند کتب دیگرشون سرشار از نکات ارزشمند و و قوی هست که هر انسانی باید آن را بداند در زندگی روزمره به کار بگیره تا به نتیجه‌ی ممکن برسد. اینکه برایدست یابیبه هدفی مشخص باید از لحاظ معنویت و درون شناسی خودت به مرحله‌ی بالایی رسیده باشی بسیار حائز اهمیت است و اینجا به خوبی بیان شده است. بهای زندگی، تلاش است و محصول تلاش، دستاورد. پاداش دستاورد، شادی است. چقدر عالی سخن می‌گن آقای آلن. ترجمه‌ی بسیار عالی و روانی هم داره و ممنونم از مترجم این کتاب. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این اثر عالی
سالار هلاکوئی
۱۴۰۰/۴/۲۰
من عاشق طرز فکرشم. از اینا نیست که میگه بشین یکنارو به آرزوهات فکر کن. من به کسایی که اهل عمل هستن این کتاب و کتابا دیگشو پبشنهاد میدم
امیر قنبری
۱۴۰۰/۸/۱۹
واقعا کمک کننده هستش دیدگاه انسان رو تغییر میده نسبت به یه سری چیزا. در کل مفید و عالی
سیاوش سعادت
۱۴۰۰/۴/۲۴
کتابی بسیار کاربردی و اثر گذار که انسان رو به آگاهی میرسونه. متشکرم
حسین اسماعیلی
۱۴۰۱/۶/۱۹
کتاب عالی هست....... پیشنهاد میکنم بخونید.
Azade Namvar
۱۴۰۰/۵/۲۹
کتابهای جیمز آلن مارو با قدرت درونمون اشنا میکنه
حسین قارلقی
۱۴۰۰/۷/۲۷
کتاب فرایند ذهنو بدن رو خوب نشون میده
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب ارباب سرنوشت

برای دریافت کتاب ارباب سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.