معرفی و دانلود کتاب استراتژی‌های موفقیت

عکس جلد کتاب استراتژی‌های موفقیت
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی‌های موفقیت

متخصصان و کارآفرینان برجسته‌ی جهان، در کتاب استراتژی‌های موفقیت، اسرار خود را درباره‌ی داشتن یک زندگی شادتر و ثروتمندتر فاش می‌کنند. جک کنفیلد، الی یورگنسن همراه با برخی دیگر از نام‌آوران عرصه‎‎‌ی کارآفرینی، در این اثر مشترک به معرفی و تحلیل نکات کلیدی در تکنیک‌های موفقیت پرداخته و از استراتژی‌هایی پرده بر می‌دارند که باعث تغییر همه چیز و درنهایت رسیدن به موفقیت شخصی و شغلی می‌شوند.

درباره‌ی کتاب استراتژی‌های موفقیت

با ظهور شبکه‌ی جهانی اینترنت و تغییر و تحولات بنیادین در عرصه‌ی کسب‌وکار، موفقیت به واژه‌ی کلیدی هزاره‌ی سوم تبدیل گردید. این امر باعث پدید آمدن موج جدیدی در دنیا شد و کتاب‌های گوناگونی در زمینه‌ی تکنیک‌های موفقیت در دسترس خوانندگان قرار گرفت. جک کنفیلد (Jack Canfield) نویسنده‌ی مشهور مجموعه کتاب‌های «سوپ جوجه برای روح» و اَلی یورگنسن (Allie Jorgensen) از نام‌آوران این عرصه، همراه با کارآفرینان و متخصصان دیگری از سرتاسر جهان، یافته‌های ناب خود را در کتاب استراتژی‌های موفقیت (Success Strategies) گرد هم آورده و معجونی منحصربه‌فرد از تکنیک‎‌های گوناگون موفقیت را به خوانندگان اثر خود عرضه کرده‌اند.

سرآغاز کتاب با یک استراتژی بنیادین شروع می‌شود و نویسندگان به نکته‌ای کلیدی که نخستین گام در راه موفقیت محسوب می‌شود، اشاره می‌کنند: «اولین قدم ضروری برای رسیدن به چیزهایی که از زندگی می‌خواهید، این است که تصمیم بگیرید چه چیزی می‌خواهید.» شاید این استراتژی در نظر نخست امری واضح و بدیهی به نظر برسد، اما حقیقت این است که اکثر ما واقعاً نمی‌دانیم چه می‌خواهیم و تصویری روشن از خواسته‌هایمان نداریم. در بسیاری از کتب موفقیت، به خواننده توصیه می‌شود فهرستی دقیق از آرزوها و خواسته‌های خود تهیه نماید و بی‌سبب نیست که کنفیلد و یورگنسن در همان نخستین صفحه از کتاب استراتژی‌های موفقیت، این نکته‌ی مهم را به خواننده گوشزد می‌کنند.

کتاب استراتژی‌های موفقیت دربرگیرنده‌ی موضوعاتی متفاوت است و نمونه‌های عینی از موفقیت افراد گوناگون را به عنوان مثال برای خواننده ذکر کرده. ماندن در مسیر موفقیت، باور و اعتماد، دانش تخصصی، استراتژی‌های مدیریت زمان، تمرین قدردانی، زندگی متعادل و بسیاری نکات دیگر، مواردی هستند که در این کتاب مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته‌اند.

کتاب استراتژی‌های موفقیت در سال 2020 منتشر شده و نشر شادن پژواک آن را با ترجمه‌ی حامد اسماعیلی به چاپ رسانده.

کتاب استراتژی‌های موفقیت مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به دوستداران کتب انگیزشی مرتبط با مقوله‌ی موفقیت و تکنیک‌های رشد فردی توصیه می‌شود.

با نویسندگان کتاب استراتژی‌های موفقیت بیشتر آشنا شویم

جک کنفیلد نویسنده‌‌، کارآفرین و سخنران معروف آمریکایی است که در نوشتن مجموعه کتاب‌های مشهور «سوپ جوجه برای روح» مشارکت داشته. این مجموعه به چهل زبان ترجمه شده و بیش از پانصد میلیون نسخه به فروش رفته است. او دوران تحصیل خود را در دانشگاه هاروارد و ماساچوست طی کرده و مدرک دکترای افتخاری او از سوی دانشگاه سانتا مونیکا به کنفیلد تقدیم شده است. کنفیلد در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی گوناگونی حضور یافته، مقالات او در روزنامه‌ها منتشر می‌شوند و با دارا بودن همزمان هفت کتاب در فهرست آثار پرفروش نیویورک تایمز، توانسته رکورد گینس را از آن خود کند. کنفیلد همچنین بنیان‌گذار چند مؤسسه‌ی آموزشی در ایالت کالیفرنیاست و بسیاری از افراد او را به دلیل مشارکت در فیلم «راز» به خاطر دارند. از دیگر آثار مشهور او می‌توان به «قدرت تمرکز»، «جسارت پیروزی» و «مبانی موفقیت» اشاره کرد.

الی یورگنسن نویسنده‌ی آمریکایی است که تخصص و شهرت او بیشتر به دنیای موسیقی تعلق دارد. او بنیان‌گذار و مدیر مسئول مؤسسه‌ی «قدرت موسیقی» (Strength Thru Music) است که در واقع شبکه‌ای متعلق به موزیسین‌هاست. هدف او از تأسیس این مؤسسه، کمک به اهالی موسیقی است تا بتوانند زمان خود را به درستی مدیریت نموده و برنامه‌هایشان را طبق زمان‌بندی در نظر گرفته شده به پایان برسانند. به این شکل آن‌ها می‌توانند بر استرس و فشار کاری زیادی که در زندگی کاری‌شان بر آن‌ها وارد می‌شود، غلبه کرده و توجه خود را به آثار و زندگی شخصی‌شان معطوف سازند. او مشاور و سخنرانی فعال است و با پژوهش‌های زیادی که در زمینه‌ی کاری خود انجام داده، توانسته به بسیاری از افراد شاغل در حوزه‌ی موسیقی کمک کند.

جملات برگزیده کتاب استراتژی‌های موفقیت

  • اولین قدم ضروری برای رسیدن به چیزهایی که از زندگی می‌خواهید این است که تصمیم بگیرید چه چیزی می‌خواهید.

  • تصمیم بگیرید می‌خواهید چه کسی باشید، چه کاری انجام دهید یا چه چیزی داشته باشید و اینکه چرا آن‌ها را می‌خواهید.

  • وقتی به خواسته‌هایتان فکر می‌کنید جلوی خودتان را نگیرید. به خودتان اجازه دهید هرچیزی که به ذهنتان آمد را لیست کنید.

  • به یاد داشته باشید که رویای بزرگ داشته باشید. تنها عامل محدودکننده، تصور شما و تمایل و تعهد شما برای انجام اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف‌تان است.

در بخشی از کتاب استراتژی‌های موفقیت می‌خوانیم

هنر مراقبت از انسان، آخرین استراتژی موفقیتِ نجات‌دهنده است. من این را می‌دانم زیرا هنر مراقبت از انسان، تجسم هدف، توجه شخصی و مشارکت؛ زندگی‌ام را نجات داد. من در هر مقطعی از حرفه پزشکی‌ام دوستان و همکارانی را به دلیل خستگی و فرسودگی شغلی، ترک حرفه پزشکی و در موارد زیادی خودکشی، از دست دادم. دوستان و همکارانی که هرگز هنر مراقبت از انسان را تمرین نکردند چون زندگی کوتاه است. دکترهایی که هرگز یک زندگی را نجات نخواهند داد، چون هیچ‌کس نتوانست به آن‌ها کمک کند زندگی خودشان را نجات دهند. بیست سال پیش، اصطلاح «فرسودگی شغلی» به خوبی امروزه تعریف و مطالعه نشده بود. در سال 2019 در دانشگاه هاروارد مطالعه‌ای توسط جوئل گو و همکارانش انجام شد که مصمم بودند که مسئله فرسودگی شغلی فقط مسئله‌ای نیست که روی احساس شادی پزشک تاثیر بگذارد. فرسودگی شغلی، مفهوم شدیدی در مراقبت‌های بهداشتی دارد و با توجه به کاهش ساعت کار، تعویض شیفت، و هزینه‌های یافتن و جایگزینی پزشکانی که حرفه خود را ترک می‌کنند، هزینه‌ای حدود 4.6 میلیارد دلار دارد.

فرسودگی شغلی میان پزشکان تقریبا دو برابر جمعیت عمومِ مردم است و با این وجود، ریشه اصلی این مشکل چند عامل است-از جمله فرسودگی احساسی، احساسات بدبینانه، کناره‌گیری از کار و دستاورد شخصی پایین. من در طول ده سال گذشته عمیقا به این موضوع فکر کردم، درباره دوستان و همکارانی که به دلیل فرسودگی شغلی، افسردگی و خودکشی از دست دادم فکر کردم و راه‌حلی برای کمک به خورد با مشکل فرسودگی شغلی پیدا کردم و برای مراقبت از سلامتی اشتیاق مجددی ایجاد کردم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: استراتژی‌ای که همه چیز را تغییر می‌دهد.
درباره جَک کنفیلد
فصل دوم: استراتژی موفقیت نجات‌دهنده: هنر مراقبت از انسان
درباره دکتر حسن تِته
فصل سوم: در مسیر خود بمانید
درباره اِریک زوویگارت
فصل چهارم: باور، اعتماد... ایمان
درباره آدرینا
فصل پنجم: دانش تخصصی، نشان تجاری مشهور
درباره‌ی نیک نَنتون
درباره جی‌دبلیو
فصل ششم: سرچشمه‌های آفرینش
درباره‌ی دکتر آنا پاولینا
فصل هفتم: سرنوشت خود را مشخص کنید.
درباره‌ی آناشال واشیستا
فصل هشتم: سه گذرواژه اساسی برای عبور از غیرممکن به غیرقابل‌توقف
درباره جِیمی دِنووُ
فصل نهم: استراتژی‌های مدیریت زمان
درباره‌ی اَلی جُرگِنسِن
فصل دهم: نقشه راه موفقیت
درباره‌ی فیا جوهانسون
فصل یازدهم: ورزش بی‌انتهای قدردانی
درباره‌ی گرِیس گرینلَند
فصل دوازدهم: زندگی متعادل، موفقیت شیرین
درباره میشِل هورنبی
فصل سیزدهم: دانش موفقیت
درباره اِستِیسی اوبِرن
فصل چهاردهم: جدایی با وقارش
درباره‌ی لیزا زاکرین مَک‌هیو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی‌های موفقیت
نویسنده
مترجمحامد اسماعیلی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات161
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استراتژی‌های موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی‌های موفقیت

برای دریافت کتاب استراتژی‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.