معرفی و دانلود کتاب صوتی بهترین عملکرد: نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی

عکس جلد کتاب صوتی بهترین عملکرد: نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی
قیمت:
۳۳۰۰۰ ۱۶,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهترین عملکرد: نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی

چگونه می‌توان با کمک تمرکز تحولی نوین در زندگی شخصی و کاری ایجاد کرد؟ استفان سی. لاندین و کار هگرمان در کتاب صوتی بهترین عملکرد با نگاهی متفاوت به دنیای تجارت و خدمت‌رسانی، رازهای اصلی رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای را برای شما فاش می‌کنند.

درباره کتاب صوتی بهترین عملکرد:

شاید شما در میان اطرافیان خود کسانی را دیده باشید که زندگی‌شان براساس نظمی مثال زدنی طی می‌شود و همیشه همهٔ تصمیم‌هایشان درست است. شاید برایتان سوال شده باشد که چگونه می‌توان به این شکل زندگی کرد و آن را با نظم و انضباط اداره نمود. اگر جزو کسانی باشید که در هر تصمیمی که اتخاذ می‌کنید شکست می‌خورید، باید به دنبال منبع انرژی جدیدی باشید.

کتاب بهترین عملکرد (top performer) یکی از بزرگ‌ترین رازهای موفقیت در هر زمینه را برای شما فاش می‌کند. آن منبع انرژی جدیدی که شما باید به دنبال آن باشید، همان چیزی است که نویسندگان این کتاب آن را «نیروی طبیعی» می‌نامند. تمرکز اصلی کتاب حاضر بر روی نحوهٔ ایجاد تحول در زندگی شخصی و کاری به کمک نیروی طبیعی است.

به عقیدهٔ استفان سی. لاندین و کار هگرمان (Carr Hagerman) سازمان‌ها و کسب‌وکارها در زمینهٔ فروش می‌توانند از این انرژی طبیعی استفاده کنند. در زمان استفاده از این انرژی طبیعی در زمینهٔ فروش، این انرژی به شکل خودکاری برانگیخته می‌شود و نتایج منفی را تا درصد خیلی زیادی کاهش می‌دهد. تنها کاری که باید بکنید یافتن سرمنشأ این انرژی طبیعی است.

با شنیدن کتاب صوتی بهترین عملکرد متوجه می‌شوید که انرژی طبیعی همیشه در اطرافتان وجود دارد و تامین کنندهٔ شما در هر کاری هستند. به منظور افزایش میزان بهره‌وری از این انرژی تنها باید بتوانید بیشترین تعامل را با اطرافیان خود ایجاد کنید. در این صورت است که در دنیای کسب‌وکار و تجارت به موفقیتی دوچندان خواهید رسید.

کتاب صوتی بهترین عملکرد مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های موفقیت در زندگی شخصی و کاری علاقه دارید، شنیدن این کتاب برایتان مناسب خواهد بود.

با استفان سی. لاندین بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده با نوشتن کتاب «فلسفهٔ ماهی» بود که شهرتی جهانی کسب کرد. او تجربهٔ خود از نوشتن این کتاب را در محل کار خود و سازمان‌های زیاد دیگری در 56 کشور دنیا به کار برد. استفان سی. لاندین (Stephen C. Lundin) هم‌اکنون بر امور عام‌المنفعه تمرکز کرده و به سازمان‌هایی که توسط افراد مسن یا آسیب‌پذیر اداره می‌شوند کمک می‌کند.

از آثار دیگر وی می‌توان به «اوبونتو»، «حلقه‌ها»، «ماهی برای همیشه» و «ماهی تداوم مسیر» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بهترین عملکرد می‌شنویم:

یه بعد از ظهر در لندن بعد از استراحت کوتاهی تصمیم گرفتم برای قدم زدن به خیابونای مرکزی لندن برم تا بتونم یه چیزی برای خوردن بگیرم. رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها در هر جای این شهر پیدا می‌شدن. در آنجا رستورانای زنجیره‌ای مثل مک دونالد نبود. ولی تابلوهای تبلیغاتی با عنوان چیپس و ماهی‌های تازه تقریبا تو هر خیابونی دیده می‌شد.

همینطور در اون‌ها کافی‌شاپ‌های زیادی وجود داشت که خیلی شلوغ بودن. از ربکا درخواست کرده بودم که با من بیاد. اما اون وسط یکی از ماموریت‌های کاریش بود و نتونست همراه من بیاد. همونطور که گفتم اون دختر باهوشیه. من خارج از هتل تو خیابون کوچیکی که به خیابون آکسفورد منتهی میشد قدم می‌زدم.

درحالی که از کنار یه کافی شاپ عبور می‌کردم، به داخل اون نگاه کردم. کارمندایی رو می‌دیدم که با کراوات‌ها شل کرده و تو یه دست لیوان نوشیدنی و اون یکی دست سیگار بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول: بی‌انگیزه و به دنبال یک محرک
37 دقیقه
فصل دوم: پیدا کردن خودم
43 دقیقه
فصل سوم: اکنون چه
61 دقیقه
فصل چهارم: زبان انرژی
21 دقیقه
فصل پنجم: عملکرد بالا در کار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهترین عملکرد: نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی
نویسنده،
مترجمحامد اسماعیلی
راویغلامرضا صادقی، کرامت رودساز، محسن زرآبادی پور، اعظم حبیبی، کتایون اعظمی، فرزانه فائزی، ایمان اصفهانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۳۳۰۰۰ ۱۶,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهترین عملکرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهترین عملکرد

برای دریافت کتاب صوتی بهترین عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.