معرفی و دانلود کتاب راز تیم‌ها: آنچه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند

عکس جلد کتاب راز تیم‌ها: آنچه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند
قیمت:
۱۷۵۰۰ ۸,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز تیم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز تیم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز تیم‌ها: آنچه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند

مارک میلر در کتاب راز تیم‌ها درباره‌ی آنچه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند، صحبت می‌کند. او در این اثر ایده‌هایی را مطرح می‌کند که مدیران و صاحبان کسب‌وکارها با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانند عملکرد سازمان خود را بالا ببرند تا به اهداف دلخواهشان دست یابند.

درباره کتاب راز تیم‌ها

تشکیل گروه‌ مطمئنا یک ایده جدید نیست. اکثر ما تجربه شرکت کردن در یک گروه را داشته‌ایم. ممکن است یک گروه ورزشی بوده باشد یا یک گروه مباحثه، یا گروهی که شکل گرفته تا مشکلی را حل کند یا عضوی از یک سازمان غیرانتفاعی یا شاید یک گروه در محل کار. بنابراین هرکدام از ما بر اساس نتیجه تجربه‌های فردی‌مان، کتاب راز تیم‌ها (The Secret of Teams) را خواهیم خواند. با این حال مارک میلر (Mark Miller) ما را تشویق می‌کند آن تجربه‌ها را پشت سر بگذاریم، چون بیشتر ما تجربه‌ی حضور در گروه‌هایی را داشته‌ایم که از حالت ایده‌آل بسیار دور بودند و تقریبا هیچکدام‌مان هرگز عضوی از یک گروه واقعی با عملکرد بالا نبوده‌ایم.

اگر بتوانید با نگاهی نو با ایده گروه‌ها برخورد کنید، قطعا در معرض یک پیشرفت بزرگ قرار خواهید گرفت، و این پیشرفت بزرگ می‌تواند در عملکرد، مدیریت خودتان، ترقی افراد و در نهایت کیفیت زندگی نمود یابد.

مارک میلر در کتاب راز تیم‌ها حقایقی مقدماتی را در مورد گروه‌ها به اشتراک می‌گذارد که اگر به کار گرفته شوند نه تنها تیم شما، بلکه تمام جنبه‌های حرفه شما را دگرگون می‌کنند. او به شما نشان خواهد داد چطور گروه‌هایی را به وجود آورید که بتوانند مراحل غیر‌قابل پیش‌بینی کار را تحمل کرده و بر آن فائق آیند.

کتاب راز تیم‌ها ایده‌های ساده‌ای در بر دارد که می‌تواند تحولی در تیم شما و عملکردش ایجاد کند، اما این تحول نیازمند مدیریت شماست و بدون آن، تحقق هیچ‌ پیشرفتی امکان‌پذیر نیست. در انتهای کتاب، شما با یک تصمیم‌گیری مهم مواجه می‌شوید و باید به سوال پیش‌رو پاسخ دهید: «بعد از تحول در تیمتان چه کار می‌کنید؟». پاسخ به این سوال به شما کمک می‌کند که در راستای تحقق اهداف و پیشبرد تیم خود حرکت کنید.

مارک میلر در تلاش برای جواب دادن به این سوال، چند مورد اقدام پیشنهادی و یک آزمون ارزیابی عملکرد تیم را در کتاب حاضر ارائه داده. امید است، این تمرین‌ها در نمودار جریان پیشرفت‌تان، مفید باشند. این اثر درباره اهمیت به وجود آوردن حس تعهد و تعلق گروهی در یک تیم صحبت می‌کند؛ مطلبی که کمتر کتابی به آن پرداخته است.

همین حالا برای یک سفر شگفت‌انگیز همراه با مارک میلر آماده شوید تا توان مدیریت خود را چندین برابر کنید، از استعداد افراد گروهتان بهره بگیرید و نتایج قابل‌توجهی به وجود آورید.

این کتاب با ترجمه‌ی حامد اسماعیلی و به همت نشر صوتی شادن پژواک منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب راز تیم‌ها

  • مارک تجربه و بینش منحصربه‌فردی را در مورد نحوه عملکرد تیم‌ها و آنچه برای بهره‌برداری بیشتر از تلاش‌های تیمی لازم است، ارائه می‌دهد. (جان کاتزنباخ نویسنده)

  • در کتاب راز تیم‌ها، مارک به طرز ماهرانه‌ای نشان می‌دهد که چگونه او و همکارانش توانسته‌اند به ماهیت چیزی که به تیم‌ها امکان می‌دهد به بهترین نسخه خود تبدیل شوند، دست یابند. (مارکوس باکینگهام، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

  • مارک میلر برخی از رازهای خود را در این کتابِ قابل توجه به اشتراک می‌گذارد. اگر می‌خواهید تیم خود را از درجه خوب به عالی برسانید، مطالعه‌ی کتاب راز تیم‌های مارک میلر ضروری است که به زبانی بسیار ساده، واضح و مختصر نوشته شده. راز تیم‌ها تئوری پیچیده مدیریت را به روان‌ترین شکل بیان می‌کند. من این کتاب را به همه‌ی کسانی که تیمی را رهبری می‌کنند یا به زودی رهبر یک تیم می‌شوند توصیه می‌کنم. (ژنرال چارلز کرولاک، سی و یکمین فرمانده سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده و رئیس کالج بیرمنگام-ساوترن)

کتاب راز تیم‌ها مناسب چه کسانی است؟

مدیران، رهبران و صاحبان کسب‌وکارها مخاطبان اصلی کتاب راز تیم‌ها هستند.

مارک میلر را بیشتر بشناسیم

مارک میلر فعالیت خود را در چیک فیل اِی با کار کردن به‌عنوان یکی از کارکنان ساعتی تیم، در سال 1977 آغاز کرد. او در سال 1978 به کارکنان گمرک و پست‌خانه پیوست و از آن زمان رهبری بخش ارتباطات شرکت، عملیات میدانی، و کیفیت و رضایت مشتری را به عهده داشته و امروز به عنوان معاون بخش توسعه و آموزش خدمت می‌کند. در طول همکاری‌اش با چیک فیل اِی، فروش سالیانه تقریبا تا 4 بیلیون دلار رشد داشته است. این شرکت اکنون بیش از 1500 شعبه در 38 ایالت و بخش کلمبیا دارد.

نویسنده‌ی اثر در طول این سال‌ها به سازمان‌های بین‌المللی بی‌شماری آموزش داده است و مباحث آموزشی او شامل رهبری، خلاقیت، ساخت تیم و غیره است.

مارک با کِن بلانچارد (یکی از نویسندگان کتاب مدیر یک دقیقه‌ای و کتاب‌های پرفروش دیگر) برای نوشتن کتاب «راز! آنچه رهبران بزرگ می‌دانند و انجام می‌دهند»، همکاری کرد. بیش از 350 هزار نسخه از کتاب راز! منتشر شده و به بیش از 20 زبان ترجمه شده است.

مارک از یک سبک زندگی فعال برخوردار است. او به عنوان یک عکاس، از عکاسی کردن در برخی از سخت‌ترین مکان‌های دسترسی جهان، از جمله کوه کلیمانجارو (Mount Kilimanjaro)، اردوگاه اِوِرِست (Everest) و جنگل‌های رواندا (Rwanda)، لذت می‌برد. هم‌چنین او یک دونده است که به تازگی اولین ماراتون خود را کامل کرده است. مارک و همسرش دانا، تقریبا سی سال است که ازدواج کرده‌اند و دو پسر دارند.

جملات برگزیده کتاب راز تیم‌ها

  • راه‌های ساخت تیم‌های موفق، جامع و فراگیر هستند.
  • یک تیم نمی‌تونه واقعا یه تیم باشه اگه افرادش ندونن دارن چه کار می‌کنن.
  • اگه موفقیت ما مشروط به حضور فیزیکی من باشد، من اسیر شغلم خواهم شد.
  • مهارت‌ها نشان‌دهنده عنصر مهمی است که تیم‌هایی را که فقط قصد تیم شدن دارند از تیم‌های واقعی جدا می‌کند.
  • تیم شما هرگز به بالاترین سطح عملکرد ممکن نمی‌رسد، اگر اعضای تیم نسبت به همدیگر اهمیت و نگرانی واقعی نداشته باشند.

در بخشی از کتاب راز تیم‌ها می‌خوانیم

آموزش یک کلید محرک برای عملکرد برتر است که با گذشت زمان و تغییر موقعیت‌ها، قابل تکرار است. آموزش، مادر استحکام و ثبات تیم است. بدون مراحل بسیار زیاد آموزش، به هیچ وجه نمی‌تونید نتیجه رو با اطمینان پیش‌بینی کنید. و وقتی پای نیروهای ویژه در میان باشه، ما می‌خوایم هرکاری رو که می‌تونیم انجام بدیم تا یک نتیجه مثبت به وجود بیاریم. اونها اکثر اوقات جونشون رو به خطر می‌اندازن.»

راجِر مکث کرد و کمی چای نوشید. «سوالی هست؟»

خاویِر پرسید، «آیا مقاومتی در مقابل اون همه آموزش وجود داشت؟»

- «قطعا. اما این مورد غیر قابل بحث و مذاکره بود. سربازهای ما به طور واضح علت آموزش ما رو درک می‌کردند. زنده موندن معمولا یک انگیزه کافی بود. هرچند چیزی وجود نداشت که شما رو واقعا وادار کنه به عنوان یک تمرین ورزشی از یک هلیکوپتر به درون دریای شمال بپرید. اون واقعا سرده.»

راجِر طوری لبخند زد که هر سه بازدیدکننده به یک چیز یکسان فکر کردند، اون احتمالا عاشق این کار بود!

راجِر پرسید، «سوال دیگه‌ای در مورد آموزش ندارید؟»

آن‌ها چند سوال دیگر درباره مهارت‌های خاص تیمی که او به سربازان آموزش داده بود، پرسیدند. او بار دیگر با حُسن نیت و مهربانی به تمام سوالات پاسخ داد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه: یک سفر شگفت‌انگیز
فصل اول: بهترین‌ها را بررسی کنید
فصل دوم: حقیقت، حقیقت است.
فصل سوم: سه ستون
فصل چهارم: موفقیت، حاصلِ سخت‌کوشی است.
فصل پنجم: منافع شخصی روشن‌شده
فصل ششم: ایده بزرگ
فصل هفتم: تصحیح جریان
فصل هشتم: استعدادها نباید تلف شوند
فصل نهم: هدف: نتایج
فصل دهم: شروع یک جنبش
فصل یازدهم: سخت‌تر از آنچه به نظر می‌رسد
فصل دوازدهم: تغییر سخت است
فصل سیزدهم: مسئله واقعی
فصل چهاردهم: شانس دوباره
فصل پانزدهم: سفر ادامه دارد
فصل شانزدهم: نتیجه: قدم بعدی متعلق به شماست
ارزیابی تیمی با سطح عملکرد بالا
سپاسگزاری‌ها
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز تیم‌ها: آنچه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند
نویسنده
مترجمحامد اسماعیلی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰ ۸,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز تیم‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راز تیم‌ها

برای دریافت کتاب راز تیم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.