معرفی و دانلود کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین به طیف گسترده‌ای از موضوعاتی مانند آناتومی محل ایمپلنت، انواع مختلف ایمپلنت‌های دندانی، و تشخیص و مدیریت عوارض ایمپلنت و... می‌پردازد. استوارت سی. وایت و مایکل جی. فارو سعی دارند یک نمای کلی را از ارزیابی رادیوگرافیک ایمپلنت‌های دندانی که دانستن آن برای هر متخصص دندان‌پزشکی ضروری است، ارائه کنند.

درباره‌ی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین

ایمپلنت‌های دندانی ریشه‌های دندان مصنوعی هستند که برای حمایت از دندان‌ها یا بریج‌های جایگزین در فک قرار می‌گیرند. تصویربرداری رادیوگرافی نقش مهمی در برنامه‌ریزی، قراردادن و نگهداری ایمپلنت‌های دندانی دارد. اما توجه به این نکته ضروری است که قرار گرفتن بیمار در معرض اشعه باید به حداقل برسد؛ بنابراین کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین (Oral radiology: principles and interpretation) استفاده از رادیوگرافی دیجیتال و تجهیزات تصویربرداری مدرن را به متخصصان دندان‌پزشک توصیه کرده است.

استوارت سی. وایت (Stuart C. White) و مایکل جی. فارو (Michael J. Pharoah) در این کتاب به بیان و معرفی پیچیدگی‌های ایمپلنت‌های دندانی می‌پردازند. آن‌ها نقش رادیولوژی را در ایمپلنتولوژی دندان بررسی کرده و در مورد ارزیابی قبل از عمل، برنامه‌ریزی ایمپلنت، ارزیابی تراکم استخوان، پیگیری و نگهداری و... توضیح می‌دهند. تأکید نویسندگان کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین این است که بیمار باید کم‌تر در معرض اشعه قرار گیرد.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین یک منبع ارزشمند برای دندان‌پزشکان و سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی است که نیاز به شناخت چگونگی ارزیابی رادیوگرافی ایمپلنت‌های دندانی دارند. حورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده و محمدامین توکلی سعی کرده‌اند با ارائه‌ی ترجمه‌ای روان فهم این کتاب را برای مخاطبان ساده‌تر کنند. کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان (وایت فارو)؛ ایمپلنت‌ها قوانین توسط انتشارات تیمورزاده، منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو

انتشارات تیمورزاده، مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان، وایت فارو را که شامل کتاب‌های گوناگون با موضوعات مختلف در حوزه‌ی رادیوگرافی دهان می‌شود، منتشر کرده است.این مجموعه تلاش دارد تا اطلاعات و نکات تخصصی درباره‌ی نحوه‌ی بررسی بیماری‌های فک و دهان، سینوس‌های اطراف بینی و... را از طریق رادیوگرافی آموزش دهد. این مجموعه با هدف آشنایی دانشجویان و متخصصان دندانپزشکی با مباحث متنوع و گوناگون مرتبط به سلامت دهان و دندان آماده شده است. از جمله عناوینی که ذیل این مجموعه منتشر شده می‌توان به «بیماری‌‌های سیستمیک»،‌ «تصویربرداری دیجیتال»،‌ «سیست‌ها»، «آناتومی داخل دهان»، «تصویربرداری با فیلم»،‌ «ناهنجاری‌های دندانی» و ... اشاره کرد.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان، وایت فارو؛ ایمپلنت‌ها قوانین برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب کاربردی را به دانشجویان و رزیدنت‌های رشته‌ی دندان‌پزشکی و پرتوشناسی، دندان‌پزشکان، رادیولوژیست‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 33: ایمپلنت‌ها
تصویربرداری تشخیصی
تکنیک‌های تصویربرداری
طراحی قبل از عمل
ارزیابی‌های حین و بعد از عمل
فصل 34: قوانین
هدف قوانین در دندانپزشکی
نیاز برای شناسایی بقایای انسانی
روش‌های تشخیص هویت
سودمندی رادیولوژی دندانی برای احراز هویت
احراز هویت یک جسد واحد
روش‌های رادیولوژیک برای احراز هویت
گزارش قانونی شناسایی دندانی
کاربرد رادیولوژی در سوانح جمعی
کاربرد رادیولوژی برای بقایای شناسایی نشده مدید
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین
نویسنده،
مترجمحورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده، محمدامین توکلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-238-499-7
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت
قیمت نسخه الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

راهنمای مطالعه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین

برای دریافت کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: ایمپلنت‌ها،‌ قوانین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.