معرفی و دانلود کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک به ارائه‌ی نکات جامعی درباره‌ی بیماری‌های سیستمیک و مشکلات دهانی آن‌ها می‌پردازد و خوانندگان را با مهارت‌هایی که برای تشخیص، تفسیر و مدیریت این شرایط در عمل بالینی موردنیاز است، آشنا می‌کند. استوارت سی. وایت و مایکل جی. فارو بر اهمیت همکاری میان متخصصان دندان‌پزشکی و سایر پزشکان برای تشخیص و درمان بیماران، تأکید می‌کنند.

درباره‌ی کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک

بیماری‌های سیستمیک بیماری‌هایی هستند که نه یک یا چند عضو بلکه کل بدن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. این بیماری‌ها می‌توانند اثرات مختلفی مانند تغییرات در تراکم استخوان، تغییرات در بافت‌های نرم، تغییرات در مفصل گیجگاهی فکی و... بر ناحیه دهان، فک و صورت داشته باشند؛ بنابراین شناخت بیماری‌های سیستمیک برای متخصصان حوزه دندان‌پزشکی بسیار مهم است. تصویربرداری رادیوگرافی می‌تواند برای شناسایی اثرات ظاهری این نوع بیماری‌ها استفاده شود و پزشکان را قادر سازد اثرات ظاهری این بیماری را تشخیص داده و آن‌ها با بهترین تکنیک‌ها درمان کنند.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک (Principles and Interpretation of Oral Radiology (White Farrow) ; Systemic diseases) به موضوع بیماری‌های سیستمیک می‌پردازد و بر نقش تصویربرداری رادیوگرافی در ارزیابی و تشخیص تظاهرات دهانی مرتبط با شرایط سیستمیک تأکید می‌کند. این کتاب کاوش جامعی را در مورد بیماری‌های سیستمیک و پیامدهای آن‌ها برای سلامت دهان به خوانندگان ارائه کرده و بستری را به‌وجود می‌آورد تا متخصصان دندان‌پزشکی بتوانند از نکات عملی آن نهایت بهره را ببرند.

استوارت سی. وایت (Stuart C. White) و مایکل جی. فارو (Michael J. Pharoah) سعی دارند بینش‌های دقیقی را در مورد پیچیدگی‌های بیماری‌های سیستمیک و نقش تصویربرداری رادیوگرافی در ارزیابی و درمان آن‌ها ارائه دهند. نویسندگان کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک به همکاری و رویکرد مشترک میان رشته‌های مختلف می‌پردازند و بر اهمیت هماهنگی برنامه‌های درمانی، به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات و پرداختن به پیامدهای سلامت دهان و دندان بیماری‌های سیستمیک توسط متخصصان حوزه دندان‌پزشکی تأکید می‌کنند.

حورا هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده و محمدامین توکلی که خود از پزشکان و متخصصان دندان‌پزشکی هستند، ترجمه این کتاب را برعهده داشته‌اند. کتاب اصول و تفسیر اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک توسط انتشارات تیمورزاده و در سال 1396 به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو

انتشارات تیمورزاده، مجموعه کتاب‌های اصول و تفسیر رادیولوژی دهان، وایت فارو را که شامل کتاب‌های گوناگون با موضوعات مختلف در حوزه‌ی رادیوگرافی دهان می‌شود، منتشر کرده است.این مجموعه تلاش دارد تا اطلاعات و نکات تخصصی درباره‌ی نحوه‌ی بررسی بیماری‌های فک و دهان، سینوس‌های اطراف بینی و... را از طریق رادیوگرافی آموزش دهد. این مجموعه با هدف آشنایی دانشجویان و متخصصان دندانپزشکی با مباحث متنوع و گوناگون مرتبط به سلامت دهان و دندان آماده شده است. از جمله عناوینی که ذیل این مجموعه منتشر شده می‌توان به «بیماری‌‌های سیستمیک»،‌ «تصویربرداری دیجیتال»،‌ «سیست‌ها»، «آناتومی داخل دهان»، «تصویربرداری با فیلم»،‌ «ناهنجاری‌های دندانی» و ... اشاره کرد.

کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای دانشجویان دندان‌پزشکی، دندان‌پزشکان و متخصصان پرتوشناسی مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 25: بیماری‌های سیستمیک
مکانیسم بیماری
نماهای تصویربرداری تشخیصی
اختلالات اندوکرین
بیماری‌های متابولیک استخوان
دیگر بیماری‌های سیستمیک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک
نویسنده،
مترجمحورا السادات هادیان، سولماز ولیزاده، مهدی ولیزاده، محمدامین توکلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-600-238-491-1
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۱۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

راهنمای مطالعه کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک

برای دریافت کتاب اصول و تفسیر رادیولوژی دهان وایت فارو: بیماری‌های سیستمیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.