معرفی و دانلود کتاب کارور گرافیک پیشرفته

عکس جلد کتاب کارور گرافیک پیشرفته
قیمت:
۳۲۰۰۰ ۲۸,۸۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارور گرافیک پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارور گرافیک پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارور گرافیک پیشرفته

کتاب کارور گرافیک پیشرفته یک اثر آموزشی در زمینه‌ی گرافیک است که توسط الهه فخریان به رشته‌ی تحریر درآمده. نویسنده‌ی این اثر سعی دارد تا با ارائه‌ی مراحل کاربردی آموزشی مطابق با استاندارد سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به کسانی که در زمینه‌ی گرافیک پیشرفته علاقه‌مند هستند اطلاعات مفیدی ارائه دهد.

درباره‌ی کتاب کارور گرافیک پیشرفته

کتاب کارور گرافیک پیشرفته یکی از آثار قابل‌ِتوجه در حوزه‌ی کتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن است که توسط الهه فخریان به نگارش درآمده. این کتاب به مخاطبانی که قصد دارند در زمینه‌ی گرافیک و در مختصات این حوزه‌ی تصویری اطلاعات کسب کنند، هرآنچه که باید بدانند را آموزش می‌دهد. این کتاب برای اشخاصی مناسب است که برای فعالیت در زمینه‌ی گرافیک آن هم به صورت پیشرفته خود را نیازمند یک مجموعه‌ی آموزشی می‌دانند که به واسطه‌ی آن سازوکارهای گرافیکی را دریابند و در کارهای خود به کار گیرند.

الهه فخریان در کتاب کارور گرافیک پیشرفته در فصل‌های آموزشی خود سعی دارد تا مخاطبان علاقه‌مند را با آماده‌سازی زمینه‌ی کار و انتقال طرح آشنا سازد و پس از این آموزش‌های اولیه، آنان را با مباحثی چون شناخت کاتالوگ و کاربردهایی که می‌تواند داشته باشد، طراحی و اجرای گرافیکی انواع سررسیدها و تقویم‌های فارسی و خارجی آشنا کند. مهم‌تر از همه، الهه فخریان در کتاب خود می‌خواهد رایج‌ترین روش‌های تحقیقاتی روز را پیش روی مخاطبان علاقه‌مند به گرافیک قرار دهد.

یکی دیگر از مباحثی که احتمالاً برای اکثر علاقه‌مندان به مباحث آموزشی و اجرایی گرافیک می‌تواند جذاب باشد، روش‌هایی است که می‌توان یک پوستر گرافیکی باکیفیت طراحی و اجرا کرد. طراحی پوستر که در این روزها از اهمیت بالایی در تبلیغات مدرن برخوردار است و می‌تواند به خوبی نماینده‌ی یک کالا و اثر تولیدی باشد، تبدیل به یک دل‌مشغولی برای گرافیست‌ها شده تا وسواس‌ بیشتری در طراحی و آموزش اجرای پوستر داشته باشند. کتاب کارور گرافیک پیشرفته می‌تواند یک اثر عالی برای مخاطبانی توصیف شود که در پی آموزش کاربردی طراحی پوستر برای امور مختلف تجاری و فرهنگی هستند.

همچنین در کتاب کارور گرافیک پیشرفته، الهه فخریان به مخاطبان در باب بروشور و تفاوت‌هایی که با کاتولوگ در کارکرد دارد و همچنین شیوه‌هایی که به لحاظ گرافیکی این دو محصول طراحی می‌شوند نکاتی آموزش ارائه می‌دهد. از دیگر مباحثی که این کتاب آموزش می‌دهد می‌توان به طراحی و ترسیم اینفوگراف اشاره کرد که می‌تواند برای کسانی که این زمینه تحصیل یا فعالیت می‌کنند بسیار مؤثر باشد.

کتاب کارور گرافیک پیشرفته را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر ساخته است.

کتاب کارور گرافیک پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانشجویان گرافیک و همچنین کسانی که علاقه‌مند هستند تا به طور تخصصی و کاربردی در زمینه‌ی طراحی‌های گرافیکی آموزش ببینند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب کارور گرافیک پیشرفته می‌خوانیم

جلدی که جلب توجه می‌کند: به‌منظور جلب توجه مخاطبین هدف، طراحی چشمگیر بصری اهمیت زیادی دارد. نما و طراحی صفحات داخلی باید با محتوا هم‌خوانی داشته باشد. فضای خالی جهت مطالعه‌ی راحت‌تر مطالب درنظر گرفته شود. المان‌های بصری بروشور (رنگ، تصویر، فونت، لوگو و غیره) با هدف شما هم‌خوانی داشته باشند.

تصاویری که با مخاطب ارتباط برقرار کند: کیفیت بالای تصاویر، نوشته‌های کمتر؛ تصاویر بیشتر، رنگ‌های جذاب و چشمگیر و در نهایت استفاده از کم‌ترین عناصر که در کوتاه‌ترین زمان، بیش‌ترین پیام را به مخاطب منتقل کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آماده‌سازی کار و انتقال طرح
فصل دوم: طراحی بروشور و تراکت
فصل سوم: طراحی و ترسیم کاتالوگ
فصل چهارم: طراحی و ترسیم فولدر
فصل پنجم: طراحی انواع تقویم و سررسید
فصل ششم: طراحی و ترسیم اینفوگرافیک
فصل هفتم: طراحی و انجام پوستر
فصل هشتم: انجام طرح‌های گرافیکی محیطی
فصل نهم: ارائه محصولات و بازاریابی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارور گرافیک پیشرفته
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-600-124-680-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۰۰۰ ۲۸,۸۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارور گرافیک پیشرفته

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارور گرافیک پیشرفته

برای دریافت کتاب کارور گرافیک پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.