معرفی و دانلود کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی

عکس جلد کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی

این انگیزه است که حرف اول را در شروع هر کاری می‌زند. باور ندارید؟ رام ال پراساد در کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی قرار است به ما بیاموزد که چطور با تقویت انگیزه‌ی درونی به بهترین شکل ممکن ظاهر شویم. اگر شما هم برای به ثمر رساندن کارهای بزرگ و تاثیرگذار در زندگی شخصی و اجتماعی، نیازمند انگیزه هستید، این کتاب برای شما نوشته شده است!

درباره‌ی کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی

شاید بارها این جمله را از افراد موفق شنیده باشید که «انگیزه ندارم»! یا حتی خودتان بارها دچار بی‌انگیزگی، رخوت و سکون شده باشید. اما راه چاره چیست؟ چه کار باید کرد که گرفتار این دست احساسات نشد؟

کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی (Motivating the unmotivated: Motivation techniques) نوشته‌ی رام ال پراساد (Ram lakhan Prasad) همه‌ی آنچه را باید درباره‌ی انگیزه و بازیابی آن بدانید، به شما خواهد گفت. این کتاب دربردارنده‌ی 24 سخنرانی از دکتر رام ال پراساد است که سال‌هاست با نقش‌های معتبر و تاثیرگذاری همچون مشاور و مربی در دنیا شناخته می‌شود. او طی این سخنرانی‌ها که به شکل مکتوب درآمده است، چکیده‌ای از مهم‌ترین و عمیق‌ترین تجربیات خود را در زمینه‌ی تاثیر انگیزه و تقویت آن با ما به اشتراک گذاشته است.

می‌توان گفت که احساس ما نسبت به اکثر امور زندگی‌مان، به دو نوع خوشایند و اجباری تقسیم شود. بنابراین عموما برای به ثمر رساندن کارهایی که به آن‌ها علاقه‌مند هستیم، انگیزه‌ی کافی داریم. اما، چالش اصلی تازه در مواجهه با انجام کارهایی که چندان جذابیتی برایمان ندارند یا آنچنان دلچسب نیستند رخ می‌دهد! به‌همین‌دلیل ما هم‌زمان با حفظ انگیزه برای انجام کارهای موردعلاقه باید همواره در پی ایجاد انگیزه درونی برای به نتیجه رساندن تمام اموری باشیم که نسبت به آن‌ها احساس خوشایندی نداریم یا کمتر دوستشان داریم. رام ال پراساد نویسنده‌ی کتاب انگیزش خلاق در صفحه به صفحه کتاب تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی کاربردی‌ترین راهکارها برای رسیدن به مطلوب‌ترین اهداف‌مان، همواره با انگیزه به سوی مسیر پیش رو قدم برداریم.

نکته‌ی مهم درباره‌ی کتاب انگیزش خلاق که آن را از سایر کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند، این است که محتوای آن فقط جنبه‌ی شخصی ندارد؛ بلکه آموزه‌های آن می‌تواند برای مدیران ارشد، مربیان، و دست‌اندرکاران امور اجرایی مفید و سودمند باشد تا به آن‌ها کمک کند مانع از بی‌انگیزگی همکاران خود شوند. او به این نکته اشاره می‌کند که اگر از کم‌کاری یا سهل‌انگاری افراد تحت نظارت خود کلافه شده‌اید، راهِ درست آن تزریق انگیزه است.

کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی نوشته‌ی دکتر رام ال پراساد با ترجمه‌ی سید محمدعلی بهروزی و به همت نشر رسپینا منتشر شده است.

کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی مناسب چه کسانی است؟

ما در هر کاری نیازمند انگیزه‌ی کافی هستیم، زیرا انگیزه را می‌توان مهم‌ترین قوه‌ی محرکه برای انجام همه‌ی امور دانست. از این رو می‌توان این کتاب را به همه‌ی افراد توصیه کرد. علاوه بر این‌که موضوعات مطرح شده در این کتاب به تقویت انگیزه‌ی درونی کمک می‌کند، همچنین می‌تواند به کمک مدیران و افراد تصمیم‌گیرنده هم بیاید که از بی‌انگیزگی کارمندان خود در رنج هستند و به دنبال راهکار تاثیرگذاری می‌گردند تا انگیزه را به آن‌ها باز گردانند.

درباره‌ی رام ال پراساد بیشتر بدانیم

رام ال پراساد نویسنده‌ی کتاب انگیزش خلاق یکی از صاحب‌نظران شناخته‌شده در حوزه‌ی بازرگانی و صنعت است که به واسطه تخصصش توانسته است به تعداد زیادی شرکت مختلف و مشهور در زمینه روابط انسانی مشاوره بدهد. پراساد را به عنوان یک مدیر منابع انسانی هم باید شناخت که مجموعه‌ی تجربیاتش را در قالب چندین سخنرانی و کتاب گرد آورده است. فعالیت این نویسنده فقط در ارائه مشاوره‌ به کسب‌وکارها در زمینه‌ی منابع انسانی، سخنرانی و تألیف کتاب خلاصه نمی‌شود. نویسنده‌ی کتاب انگیزش خلاق در کارنامه‌ی خود، تالیف چند داستان کوتاه و رمان و سرودن شعر هم دارد.

در بخشی از کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی می‌خوانیم

من قاطعانه معتقدم که شور و اشتیاق، یکی از نیرومندترین موتور محرکه ی پیشرفت است. وقتی کاری را شروع می‌کنیم، باید آن را با تمام توان خود اجرا کنیم. باید آن را در شخصیت خود قالب‌ریزی کرده و از زحمات خود بهترین نتیجه را به دست آوریم، تا در پایان سرشار از رضایت و کامیابی بشویم. یک حقیقت مسلم این است که وقتی ما با خودمان فعال، پرانرژی و مشتاق و معتقد باشیم، همواره در رسیدن به اهداف خود، موفق خواهیم بود. اجازه دهید تا مجدداً یادآور شوم که هیچ نتیجه‌ی عالی بدون شور و اشتیاق به دست نمی‌آید. حالا که با نیروی شگفت‌انگیز شور و اشتیاق آشنا شده‌اید احساس می‌کنم زمان مناسب آن فرا رسیده تا نگرش مثبت ذهنی را به شما معرفی کنم.

مثبت‌اندیشی، دروازه‌ی همه‌ی واقعیت‌ها، زیبایی‌ها و خوبی‌های ما است. هر چند مثبت اندیشی حقیقتاً یک معجزه است، اما همیشه هم آسان به دست نمی‌آید، برای این که در زندگی با بسیاری از موقعیت های منفی و ناکامی روبرو شده‌ایم و از طرفی اعتقاد به دنیایی پر از مخاطرات و مشکلات فراوان زندگی که همیشه از دیگران چه در دوران بچگی و چه در بزرگسالی می‌شنویم، کافی است تا جرأت خطر کردن و انتخاب گزینه‌های نو را از ما سلب کند. این عارضه ناشی از یک میل درونی به نام ترس است و زمانی که اغلب از دیگران می‌شنویم کارها به خوبی انجام نمی‌شوند، یا مشکلات زندگی بی‌پایان هستند، بر شدت آن افزوده خواهد شد. ما باید دیدگاه متفاوتی در خود بسازیم که ترس از شکست و ناکامی را در وجود ما، برطرف کند.

فهرست مطالب کتاب

معرفی
انگیزش قرن بیست و یکمی
خودشکوفایی
مثبت اندیشی
کمال و فضیلت خواهی
توانایی ها و موقعیت‌ها
آزادی در اندیشه های والا
فاتحان حقیقی
شناخت زندگی خود و همکاران
بیایید خلاق باشیم
سائق‌های (سوق دهنده) طبیعی شما
برنامه ریزی مناسب، کارساز است
نیروی خود تصویری ذهنی
آموزش خود کنترلی
کنترل زندگی
نگرش مثبت ذهنی
ساخت اعتماد بنفس
تأکید بر تعهدات ما
پالایش و خلاقیت افکار
آرامش و موفقیت
شاد بودن مؤثر است
خودکاوی و پیروزی
دیون خود را به دارائی تبدیل کنید.
عامل بازدارنده
مثبت‌اندیشی، خلاقیت را به دنبال دارد.
ضمائم سودمند
رمز موفقیت در محل کار
بعضی صفات ناشایست
نشانه‌های شکست
شکست‌ها را به پیروزی تبدیل کنید.
شکست یعنی عدم خودتصویری کافی
در انتظار معجزه‌ای در زندگی خود باشید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی
نویسنده
مترجمسید محمدعلی بهروزی
ناشر چاپیانتشارات رسپینا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-964-8559-19-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی

برای دریافت کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.