معرفی و دانلود کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3

عکس جلد کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3

مژگان کلهر در کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3 با روایت داستانی جذاب،‌ کودکان کلاس اولی را وا می‌دارد تا کتاب بخوانند و درعین‌حال، مهارت روخوانی خود را نیز تقویت کنند. این کتاب از مجموعه‌ی «کلاس‌ اولی، کتاب‌ اولی» انتخاب شده و مجلد نخست این مجموعه است.

درباره‌ی کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3

کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3 نوشته‌ی مژگان کلهر است. دانش‌آموزان پایه‌ی اول ابتدایی که به تازگی خواندن و نوشتن را آغاز کرده‌اند و دوست دارند با کلمات تازه‌تر و جمله‌های طولانی‌تر آشنا شوند، با کمک این کتاب می‌توانند ضمن یادگیری الفبای زبان فارسی، داستان بخوانند. داستان این کتاب غالبا حروف الفبای درس‌های 11 تا 13 کتاب فارسی اول دبستان را شامل می‌شود؛ بنابراین، برای مطالعه‌ی کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3 لازم است دست‌کم تا درس 13 کتاب فارسی را خوانده باشید.

داستان بابابرفی در شب یلدا - سطح 3 به کمک کودکان نوسواد می‌آید که همراه با آموختن حروف الفبا در مدرسه، مهارت کتابخوانی و روان‌خوانی خود را پرورش دهند و دیکته‌های بی‌غلطی داشته باشند. در کتاب داستان بابابرفی در شب یلدا، یادگیری با خواندن قصه‌ای جذاب اتفاق می‌افتد و به درک بهتر منجر می‌شود. امتیاز این کتاب این است که آموختن زبان فارسی را از راه داستان‌خوانی دلپذیرتر و مؤثرتر می‌کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس‌ اولی، کتاب‌ اولی

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی به دانش‌آموزان کلاس اول کمک می‌کند داستان‌های شاد و کوتاهی را بخوانند و در حین سوادآموزی، از لذت قصه‌خوانی هم بهره‌مند شوند. داستان‌های این مجموعه در 5 سطح مختلف آموزشی تهیه شده است که دانش‌آموز بتواند درس به درس با قصه‌های مختلف پیش برود و هم‌زمان با یادگیری حروف جدید کتاب فارسی اول دبستان، با کلمات و جمله‌های متنوع‌تری در قالب داستان آشنا شود.

داستان‌های سطح یک شامل آسان‌ترین و ساده‌ترین داستان‌ها و داستان‌های سطح پنج مناسب دانش‌آموزانی است که همه‌ی حروف الفبا را خوانده و کتاب فارسی خود را به اتمام رسانده باشند. فعالیت‌های پایانی هر کتاب هم سواد کودک شما را ارزیابی می‌کنند.

این مجموعه کتاب که در جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد عنوانِ برگزیده را کسب کرد، به مدد نشر افق راهی بازار شده است.

کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی والدینی که دانش‌آموز کلاس اولی دارند و می‌خواهند او را به کتاب خواندن علاقه‌مند کنند، پیشنهاد می‌کنیم. مخاطبین این داستان باید دروس 11 تا 13 کتاب فارسی اول دبستان را پشت‌سر گذاشته باشند.

در بخشی از کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3 می‌خوانیم

ما داد زدیم: «آخ جان!»
خانم نمایش گفت: «راستی یادم رقت بگویم که دو سه نفر از شما باید لباس میوه‌ای بپوشید!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-940-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3

برای دریافت کتاب بابابرفی در شب یلدا - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.