معرفی و دانلود کتاب رستوران میمون - سطح 2

عکس جلد کتاب رستوران میمون - سطح 2
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رستوران میمون - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رستوران میمون - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رستوران میمون - سطح 2

کتاب رستوران میمون - سطح 2 به‌قلم نویسنده‌ی سرشناس و صاحب‌سبک ادبیات کودک و نوجوان؛ مژگان کلهر، با هدف کمک به بهبود مهارت خواندن و نوشتن کودکان نوسواد فارسی‌زبان و در ژانر داستانی نگارش شده است. گفتنی‌ست این کتاب جذاب و آموزنده، در سال 1399 به‌عنوان برگزیده‌ی جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد شناخته شد.

درباره‌ی کتاب رستوران میمون - سطح 2

اگر آرزو دارید فرزندتان از همان ابتدای سوادآموزی‌اش کتاب بخواند، یا چنانچه دوست دارید سوادآموزی را با تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش آغاز کند، اگر می‌خواهید حروف الفبا را به‌راحتی یاد بگیرد، املای درست کلمه‌ها را به ذهن بسپرد، کلمات متنوع‌تر و جملات بیشتر و طولانی‌تری را به‌کار ببرد؛ از تأثیر معجزه‌آسای داستان‌‌ها غاغل نشوید! کم‌تر کسی‌ از میان ما بزرگسالان را پیدا می‌کنید که خاطره‌ی خوشی از قصه‌های کودکانه؛ نداشته باشد! کتاب رستوران میمون - سطح 2 یک راهنمای آموزشی در قالب داستانی به‌قلم مژگان کلهر و با تصویرگری آمنه اربابون است که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پیشرفت کودکان اول دبستان در روخوانی و تندخوانی متون گوناگون به‌شمار می‌رود.

معرفی و دانلود کتاب رستوران میمون - سطح 2

این کتاب پر از حیوانات بامزه و غذاهای جورواجور و خوشمزه‌ست. داستانِ کتاب از میمونی می‌گوید که صاحب یک رستوران است. در روزی که رستوران حسابی شلوغ شده و جای سوزن‌انداختن در آن نیست، اتفاق عجیبی رخ می‌دهد؛ غذاهای مشتری‌ها غیب می‌شوند! کتاب رستوران میمون - سطح 2 برای آن دسته از کودکان کلاس‌اولی‌ست که درس‌های 6 تا 10 کتاب فارسی خود را تمام کرده‌اند و می‌خواهند مهارتشان را در خواندن جمله‌های بیشتر و متنوع‌تر بهبود ببخشند. این دسته از کودکان در سطح 2 از مجموعه‌ی «کلاس اولی، کتاب اولی» جای داده شده‌اند.

مژگان کلهر نویسنده، مترجم و ویراستار ادبیات کودک و نوجوان، متولد 1350 و زاده‌ی تهران است. او در رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه تحصیل کرد. پس از اتمام تحصیلات، با انتشارات کودک و نوجوان درزمینه‌‌ی نویسندگی و درادامه با انتشارات شناخته‌شده‌ی دیگری همچون نشر افق و نشر پیدایش همکاری کرد. تلاش‌های حرفه‌ای او، جوایز متعددی را برایش به ارمغان آورده است که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به جایزه‌ی پروین اعتصامی، جایزه‌ی کتاب سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جایزه‌ی نیوبری (نخستین جایزه‌ی ادبی کتاب کودکان در دنیا) اشاره کرد. مژگان کلهر، صاحب آثار متعددی در حوزه‌ی نویسندگی و ترجمه است که از شاخص‌ترین آن‌ها؛ می‌توان «الینا در عروسی به صرف خارش»، «اگر به یک موش شیرینی بدهی»، «هِی با من دوست می‌شوی؟» و «کلاغ‌ها نمی‌پرند» را نام برد. کتاب هِی با من دوست می‌شوی؟ کلهر به زبان اسپانیایی ترجمه شده و مورد استقبال گسترده‌ی مخاطبان قرار گرفته است. کتاب رستوران میمون - سطح 2 را نشر افق، ذیل مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی منتشر کرده و در دسترس مخاطبان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی

مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی؛ مجموعه‌ای از کتاب‌‌داستان‌های کمک‌آموزشی با هدف کمک به بهبود و تسهیلِ فارسی‌آموزی کودکان پایه‌ی اول دبستان است. کتاب‌های این مجموعه، بر اساس حروف الفبای فارسی نوشته و در 5 سطح دسته‌بندی شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که کودک در سطوح ابتدایی، با حروف الفبا در قالب کلمه‌ها و جمله‌هایی ساده، کوتاه و صداگذاری‌شده آشنا می‌شود. مرحله‌به‌مرحله که به سطوح بالاتر می‌رود؛ حروف و صداهای بیشتری را یاد می‌گیرد و قادر به خواندن جمله‌های پیچیده‌تر و طولانی‌تر و کتاب‌های پرحجم‌تر خواهد شد.

کودک می‌تواند هم‌زمان با یادگیری هر حرف در مدرسه، به‌طور مستقل داستان مربوط به همان حرف را بخواند. همچنین، فعالیت‌هایی در پایان هر کتاب ارائه شده‌اند که کودک با انجام‌دادن آن‌ها می‌تواند دایره‌ی واژگان و جملات خود را گسترش دهد. کتاب‌های این مجموعه، مکمل و تقویت‌کننده‌ی مناسبی برای آنچه کودک در مدرسه یاد می‌گیرد به‌حساب می‌آیند.

عنوان برخی از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند ‌از: «یک روز پر دردسر»، «کارآگاه دلفین زبل»، «عیدی عمو نوروز»، «آفرین به خودمان!» و «گربه‌ریزه کو؟». همچنین، از بین نویسندگانی که در نگارش آثار این مجموعه سهم دارند؛ برای مثال می‌توان مژگان کلهر، لاله جعفری و آتوسا صالحی را نام برد. مجموعه‌ کتاب‌های کلاس اولی کتاب اولی را انتشارات افق ذیل مجموعه‌ی «کتاب‌های فندق» (واحد کودکِ نشر افق)، به انتشار رسانده است.

کتاب رستوران میمون - سطح 2 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب رستوران میمون - سطح 2 برای کودکان نوسوادی که درس‌های 6 تا 10 کتاب فارسی پایه‌ی اول دبستان را تمام کرده‌اند و می‌خواهند مهارت خواندن و نوشتن خود را به‌ مدد کتاب‌خوانی از ورای داستان‌هایی شیرین و جذاب تقویت کنند، مناسب است.

در بخشی از کتاب رستوران میمون - سطح 2 می‌خوانیم

در سکوت رستوران انگار یکی داشت آبمیوه می‌نوشید.
سوووووورت... سورت.
میمون سرش را گرداند، کسی نوشابه یا آبمیوه دستش نبود.
مار زیر میزش سرک کشید. کسی نبود
سمور زیر پایش را دید. کسی نبود.
سرآشپز راسو توی دیگ را گشت. کسی نبود.
سوووووورت... سورت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رستوران میمون - سطح 2
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353918-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رستوران میمون - سطح 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رستوران میمون - سطح 2

برای دریافت کتاب رستوران میمون - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.