معرفی و دانلود کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش

عکس جلد کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش
قیمت:
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش

در کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش، راندا برن به ما کمک می‌کند تا ماهیت واقعی وجودمان را کشف کنیم. او با بهره‌گیری از قانون جذب ما آموزش می‌دهد که چگونه نور راستین را در درونمان بیابیم و بکوشیم مطابق با آن زندگی کنیم تا به شادمانی و آرامش برسیم. گفتنی‌ست این اثر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

دربارۀ کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش

در وجود هر انسانی حقیقتی نورانی نهفته است. اما برای بهره‌مندی از این حقیقت لازم است ابتدا آن را در درونمان کشف کنیم. راندا برن برای مدت ده سال به دنبال کشف این حقیقت رفته است. او پس از خواندن کتاب راز در سال 2006 تغییرات بسیاری را در زندگی‌اش تجربه کرده است. او عقیده دارد که در این مدت انسانی خوشحال و با انرژی مثبت بوده است که ناراحتی و غم در زندگی‌اش بسیار کم‌رنگ شده. با وجود تأثیرات مثبت خواندن این کتاب، برن به احساس رضایت کامل دست نیافت. او احساس می‌کرد حقیقت دیگری وجود دارد که باید به دنبال یافتن آن برود. برن دقیقاً نمی‌دانست باید چه چیزی را جست‌وجو کند، اما نیرویی در درونش وجود داشت که او را وادار می‌کرد از تلاش دست برندارد. به این ترتیب راندا برن سفر ده سالۀ خود را آغاز کرد.

برن سفر خود را با مطالعه در مورد آموزه‌های یک آئین مربوط به اروپای باستان شروع کرد. او مطالعه را برای چند سال پیاپی ادامه داد و سپس به سراغ سایر ادیان رفت. راندا آموزه‌های خداشناسی، عرفان مسیحی، آئین‌های مربوط به آسیای شرقی مانند تائو و عرفان شرقی را مورد بررسی قرار داد. او پس از سیروسلوک در ادیان و آئین‌های تاریخی به زمان کنونی بازگشت و سیر مطالعاتی خود را در آموزه‌های استادانی چون کریشنا مورتی، رابرت آدامز، لستر لونسون و رامان ماهارشی ادامه داد. انجام این مطالعات برای او بسیار مفید و دلنشین بود اما هیچکدام از این‌ها به او این احساس را نمی‌داد که به حقیقت رسیده است. پس از گذشت ده سال، در سال 2016، واقعه‌ای برایش رخ داد که او را بسیار ناامید و ناراحت کرد. برن برای بهبود حالش به سراغ یک مصاحبۀ رادیویی رفت و سپس به پادکستی با موضوع مرتبط گوش داد. حقیقت برای راندا برن در همین زمان کشف شد.

راندا برن (Rhonda byrne) در کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش (The greatest secret) مفصلاً در مورد این حقیقت توضیح می‌دهد. اگرچه برن خود مدت زیادی را در جست‌وجوی این حقیقت ناب گذراند، اما به ما می‌گوید که یافتن آن بسیار ساده است. او در این کتاب به ما یاد می‌دهد چگونه در زندگی انسان شادتری باشیم، احساسات مثبت و خوشایند را افزایش دهیم و با آرامش بیشتری زندگی کنیم. او همچنین تمریناتی را در اثر حاضر قرار داده است که عمل به آن‌ها بر تأثیرگذاری آموزه‌هایش می‌افزاید.

کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال کشف نیروی درونتان و افزایش میزان شادی و آرامش در زندگی خود هستید، کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش مناسب شما است.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

راندا برن، نویسنده و تهیه‌کنندۀ استرالیایی، متولد سال 1945 است. عمده مخاطبانْ برن را با مجموعه کتاب‌های راز می‌شناسند. مجلۀ تایم در سال 2007 او را به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار معرفی کرد. از آثار برن می‌توان کتاب‌های «قهرمان»، «معجزه»، «بزرگ‌ترین راز» و «راز قدرت» را نام برد.

جملات برگزیده کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش

- یگانه شیوۀ مؤثر، برای این‌که کسی بتواند به شما کمک کند، این است که اندیشه‌های شما را به‌چالش بکشد. (آنتونی دی‌ملو)

- ما با ساختار جسمانی‌مان به این دنیا آمده‌ایم تا بیاموزیم به جسممان محدود نمی‌شویم و جسممان به‌معنای‌واقعی هویت واقعی و راستینمان را تشکیل نمی‌دهد. (لستر لونسون)

- گاهی نشانه‌ها را در زندگی‌مان هدف می‌گیریم؛ اما از هدف اصلی زندگی‌مان غافل می‌مانیم. هدف اصلی‌مان در واقع شناختن و درک‌کردن ماهیت واقعی و راستین وجودمان است. چنین هدفی یگانه درمان هر دردی خواهد بود. (موجی)

- یگانه هدف واقعی از حضورداشتن ما روی این کرۀ خاکی این است: حالت طبیعی و اصیلمان را بیاموزیم یا دوباره آن را به‌یاد آوریم که عاری از هرگونه محدودیت است. (لستر لونسون)

در بخشی از کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش می‌خوانیم

اگر شما یک اندیشه بودید؛ با از بین رفتن آن اندیشه و ناپدیدشدنش بی‌تردید از بین می‌رفتید و ناپدید می‌شدید. برای نمونه؛ می‌توانیم اندیشه‌ای ناامیدکننده را در نظر بگیریم. اگر شما یک اندیشۀ ناامیدکننده بودید؛ سپس، با از بین رفتن آن اندیشۀ ناامیدکننده بی‌تردید از بین می‌رفتید. شما به‌راستی یک اندیشه، حس یا عاطفه نیستید زیرا در غیر این صورت، با ناپدیدشدن و از بین رفتن هر یک از آن‌ها، شما هم از بین می‌رفتید؛ درحالی‌که شما پس از پایان‌یافتن آن‌ها هنوز حضور دارید. شما قبل از به‌وجودآمدن یک اندیشه، حس یا عاطفه در این جهان حضور دارید و پس از ناپدیدشدن و از بین رفتن آن‌ها نیز همچنان حضور خواهید داشت. وقتی با دقت به این موضوع توجه کنید؛ آشکارا به حقیقت آن پی می‌برید. ما بی‌تردید اندیشه‌ها، حواس و عواطفمان را درک و تجربه می‌کنیم؛ اما هیچ‌یک از آن‌ها ماهیت واقعی و راستین ما را تشکیل نمی‌دهند.

به‌هرحال، درک‌کردن این موضوع بسیار آسان است که ما چگونه در زمینۀ توجه‌کردن به ماهیت واقعی وجودمان و شناختن آن اشتباه می‌کنیم. در واقع، جسم و ذهنمان در این زمینه گونه‌ای عامل ترکیبی متقاعدکننده را به‌وجود می‌آورند و ما را به‌سوی مسیری اشتباه پیش می‌برند. ذهنمان همواره اندیشه‌هایی پی‌درپی را حفظ و نگه‌داری می‌کند که بسیاری از آن‌ها ضمیر ”من“ را شامل می‌شوند. به‌این‌ترتیب، این احتمال افزایش می‌یابد که ما متقاعد شویم ذهنمان تعیین‌کنندۀ هویتمان است. به‌علاوه، شما ممکن است با پی‌بردن به این موضوع غافلگیر شوید که همۀ حواس جسمانی ما نیز از ذهنمان ریشه می‌گیرند. به‌این‌ترتیب، باور ما دراین‌باره تقویت می‌شود که جسممان تعیین‌کنندۀ ماهیت واقعی وجودمان است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
سرآغاز
فصل اول: حضوری ناب در چشم‌اندازی ساده
فصل دوم: باشکوه‌ترین راز آفرینش آشکار می‌شود
فصل سوم: آشکارسازی ادامه می‌یابد
فصل چهارم: شما در خواب هستید......
فصل پنجم: رهایی‌یافتن از محدودیت‌های ذهن
فصل ششم: درک‌کردن تأثیرگذاری احساسات
فصل هفتم: پایان‌یافتن احساسات منفی
فصل هشتم: رنج‌کشیدن بس است
فصل نهم: ازبین‌بردن باورهای محدودکننده
فصل دهم: شادی ناب و ماندگار
فصل یازدهم: جهان: اوضاع در کل روبه‌راه است
فصل دوازدهم: پایان: هیچ پایانی وجود ندارد
باشکوه‌ترین راز آفرینش. تمرین‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش
نویسنده
مترجمسیما فرجی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات325
زبانفارسی
شابک978-622-220-706-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش

مرتضی
۱۴۰۲/۱/۱۰
هر چقدر که آدما به راز آفرینش وجود خودشون نزدیک بشن همین اندازه میفهمم که چقدر قدرت دارن...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش

برای دریافت کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.