معرفی و دانلود کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

عکس جلد کتاب برای زندگی خودت به پا خیز
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برای زندگی خودت به پا خیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برای زندگی خودت به پا خیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

شریل ریچاردسون، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب برای زندگی خودت به پا خیز، با ارائه‌ی برنامه‌ای تعاملی به خوانندگان کمک می‌کند تا تردیدها و تعارض‌های درونی‌شان را از بین ببرند. با خواندن این کتاب، دیگر از آنچه دیگران درباره‌ی شما فکر می‌کنند نمی‌ترسید. شجاعت و اعتمادبه‌نفس جای احساسات منفی شما را خواهند گرفت و با سرمایه‌گذاری روی رشد شخصی و معنوی خود، شخصیتی قوی خواهید ساخت و زندگی را از زاویه‌‌ای دیگر خواهید نگریست.

درباره‌ی کتاب برای زندگی خودت به‌پا خیز

همه‌ی ما می‌خواهیم در دنیا تغییر ایجاد کنیم. دوست داریم بدانیم که زندگی‌مان اهمیت دارد و حضورمان روی زمین بامعنا و هدفمند است. شریل ریچاردسون (Cheryl Richardson) در کتاب برای زندگی خودت به‌پا خیز (Stand Up for Your Life) به شما اطمینان می‌دهد که یک وظیفه‌ی الهی دارید، یک مأموریت مهم که باید انجام دهید و اولین گام در کشف و انجام این مأموریت این است که نقش رهبری را در زندگی خود به‌عهده بگیرید.

معرفی و دانلود کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

شریل ریچاردسون با ارائه‌ی مهارت‌های درونی به آن‌هایی که حاضرند قدرت خود را پنهان نسازند و شروع به زندگی بر اساس وظیفه‌ی الهی خود کنند، در نقش یک مربی و یک دوست حقیقی ظاهر می‌شود. او در کتاب برای زندگی خودت به‌پا خیز با استفاده از داستان‌ها و مثال‌هایی از زندگی‌های واقعی (از جمله زندگی خودش)، برنامه‌ای عملی و گام‌به‌گام را در اختیارتان می‌گذارد: با تقویت رابطه‌‌های‌تان، اعتماد‌به‌نفس خود را بالا ببرید. افکار و کلمات منفی و عواملی که قدرت و عزت‌نفس را از شما سلب می‌کنند، شناسایی و حذف کنید. با گفتن حقیقت با لطافت و مهربانی، با فوبیای تعارض روبه‌رو شوید، از ترس به‌عنوان عاملی برای یافتن شجاعت در خود استفاده کنید و با تمرکز بر ارزش‌های خود، خوب را به عالی تبدیل کنید. شما با خواندن کتاب پیش رو و اجرای هر مرحله از برنامه‌ی پیشنهادی شریل، متوجه خواهید شد که نه تنها قدرت و بینش لازم برای تحقق بزرگترین پتانسیل‌های خود را پیدا کرده‌اید، بلکه توانایی کمک به دیگران را نیز برای انجام همین کار دارید. این کتاب، یک راهنمای کاربردی است که خوانندگان را ترغیب می‌کند تا از استعدادهای ذاتی خود برای داشتن یک زندگی پرشور و رضایت‌بخش استفاده کنند.

معرفی و دانلود کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

کتاب برای زندگی خودت به‌پا خیز بیشتر به‌عنوان یک کتاب کار شناخته می‌شود، چراکه تمرینات بسیار زیادی دارد تا شما با انجام آن‌ها بتوانید در مورد آنچه که قدرت شما را محدود می‌کند فکر کنید. به این ترتیب، می‌توان آن را یک کتاب خودیاری در نظر گرفت که نویسنده‌‌اش شما را به سفری می‌برد که در آن راهبردهای جدیدی برای تجلیل از خود را بیاموزید و ترس و شک و تردیدهایتان را به قدرت خالص تبدیل کنید. در این سفر شما یاد خواهید گرفت که به خودتان اعتماد کنید و سطح جدیدی از اعتمادبه‌نفس را برای قدم گذاشتن در قلمروی ناشناخته‌ها در خود ایجاد خواهید کرد. اگر در این مسیر با شریل ریچاردسون همراه شوید، او به شما کمک خواهد کرد تا:

  • بدانید که هستید؛
  • ارزش‌های خود را تعریف کنید؛
  • قدرت خود را پنهان نکنید؛
  • برای خودتان بایستید؛
  • بازوهای شجاعت خود را بسازید؛
  • از خوب به عالی برسید؛
  • زندگی خود را حول ارزش‌های خود متمرکز کنید؛
  • و در پایان خودتان نیز بتوانید به روشی معنادار به دیگران کمک کنید.

کتاب برای زندگی خودت به‌پا خیز را انتشارات کهکشان دانش با ترجمه‌ی فریبا لطفی‌زاده منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب برای زندگی خودت به‌پا خیز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به‌دنبال بازسازی درون خود و کمک به خودتان و جهان اطراف‌تان هستید، کتاب مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید.

در بخشی از کتاب برای زندگی خودت به پا خیز می‌خوانیم

فکر می‌کنید چه کسی هستید؟

داشتن استعدادها می‌تواند مانند یک موضوع ریس‌کدار به نظر برسد. وقتی از آنچه می‌خواهیم صحبت می‌کنیم و اقداماتی را برای تحقق آن انجام می‌دهیم، دیگران ممکن است به شیوه‌ای آسیب‌زا واکنش نشان دهند. برای مثال، ممکن است بهترین دوست شما بداخلاق شود، چرا که شغل جدید، شما را کمتر در دسترس قرار می‌دهد. یا زمانی که ازدواج شاد شما به مادرتان یادآوری می‌کند که در رابطه‌اش چه چیزی را گم کرده است، او از نظر احساسی فاصله می‌گیرد. همان موقع که ما شروع به پیشی گرفتن از عزیزانمان می‌کنیم، ناراحتی ما از موفقیتمان بیشتر می‌شود. زمانی که آنچه را که دیگران می‌خواهند، ما داریم، تبدیل به هدف می‌شویم. به جای برهم‌زدن شرایط موجود و مواجه‌شدن با شنیدن سؤال فکر می‌کنید که چه کسی هستید؟ ما خود را در یک رابطه نیمه‌راحت توأم با نارضایتی قرار می‌دهیم. نیازمند بودن مطمئن‌تر است.

ما بیشتر از موفقیت، برای رنج کشیدن، از همدیگر حمایت می‌کنیم. وقتی کارهای بزرگی را انجام می‌دهید، به زخم‌های التیام‌نیافته‌ی دیگران ضربه می‌زنید و رؤیاهای ازدست‌رفته یا نیازهای برآورده نشده‌شان را برای آنها یادآوری می‌کنید. خانمی از مخاطبان من به‌خوبی گفت:

هنگامی که همسرم من را به خاطر یک زن جوان‌تر ترک کرد، دوستانم فوراً برای حمایت از من در هنگام طلاق جمع شدند. آنها به کمک من آمدند، غذا درست کردند، و تا پاسی از شب با من صحبت کردند. دو سال بعد، وقتی از نظر عاطفی بهبود یافتم، 15کیلو وزن کم کردم، و یک ترفیع بزرگ در محل کارم گرفتم، همان دوستان پشت سرم شروع به غیبت کردند که چقدر مغرور شده‌ام. من تغییر کرده بودم. من قوی‌تر و با اعتمادبه‌نفس بیشتری بودم، و به شدت نیاز کمتری داشتم. من حدس می‌زنم که آنها نمی‌توانستند این موضوع را تحمل کنند، گرچه این امر دردناک بودن وضعیت را کم نمی‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: فکر می‌کنی چه کسی هستی؟
فصل دوم: ارزش‌های خود را تعریف کن
فصل سوم: قدرت خود را پنهان نکن
فصل چهارم: از خودت دفاع کن
فصل پنجم: قدرت شجاعت خود را بساز
فصل ششم: از خوب برای دست‌یابی به عالی، بگذر
فصل هفتم: زندگی خود را حول ارزش‌های خود متمرکز کن
فصل هشتم: یک چشم‌انداز بزرگتر برای زندگی خود ایجاد کن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برای زندگی خودت به پا خیز
نویسنده
مترجمفریبا لطفی زاده
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-622-7402-91-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

برای دریافت کتاب برای زندگی خودت به پا خیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.