معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

عکس جلد کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

اگر خود را شایسته‌ی بهترین‌ها و یک زندگی ایده‌آل می‌دانید، لازم است دست‌کم یک بار به مکالمه‌ی لوئیز ال هی و شریل ریچاردسون در کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید، گوش بسپارید. این دو نویسنده‌ی برجسته‌ی خودسازی و خودیاری رمزورازهای داشتن یک زندگی آرام و مملو از خوشبختی و نشاط را به شما می‌آموزند.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

همه می‌دانیم که داشتن یک زندگی بی‌نظیر آرزوی تمام انسان‌ها بوده و هست اما آنچه که نمی‌دانیم، راه دستیابی به چنین زندگی‌ای‌ست. ممکن است فلاسفه، جامعه‌شناسان، اساتید معنویت و... تعریف‌های متفاوتی از چنین زندگی‌ای داشته باشند و راه‌های متنوعی را هم برای رسیدن به آن پیشنهاد بدهند. لوئیز ال هی (Louise L. Hay) و شریل ریچاردسون (Cheryl Richardson) نیز به‌عنوان آموزگاران خودسازی، راه‌کارهای ویژه‌ی خود را در کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید (You can create an exceptional life)، به شما عرضه می‌کنند. برای تجربه کردن خوشبختی بی‌پایان کافی‌ست با آن‌ها همراه شوید.

هسته‌ی اصلی کتاب را گفت‌و‌گوی دو نویسنده درمورد رموز زندگی آسوده و همراه با سعادتمندی تشکیل می‌دهد. شما در خلال مباحث این اثر، به نکته‌هایی دست پیدا می‌کنید که می‌توانند فردایی کاملاً متفاوت را برایتان رقم بزنند. قرار نیست با دستورالعمل‌های غیرممکن یا نسخه‌های پیچیده‌ی روانشناسی مواجه شوید. این کتاب به‌گونه‌ای تدوین شده که گویا به یک مهمانی عصرانه دعوت شده‌اید تا شاهد یک مکالمه‌ی دوستانه بین دو تن از بزرگان حوزه‌ی خودیاری باشید.

دوست داشتن خود و خودباوری، چه به لحاظ جسمانی و چه از نظر روانی، همین‌طور داشتن یک زندگی مرفه و راه تحقق آن، پیری و احساسی که درمورد آن در ذهن داریم و مسائلی از این دست، موضوعات اصلی کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید را می‌سازند.

با شنیدن این کتاب گویا، نکات سودمندی را درمورد خانواده و برقراری ارتباط سالم با اطرافیان می‌آموزید، پدیده‌ی مرگ را با نگاه متفاوتی می‌بینید و تفسیر تازه‌ای از آن را درک می‌کنید. پیام لوئیز ال هی و شریل ریچاردسون این است که زندگی شما را دوست دارد، تنها باید با جریان آن هماهنگ و همگام شوید. هیچ‌کس و هیچ‌چیز توان آسیب زدن به شما را ندارد جز خودتان.

به کمک کتاب حاضر به اهمیت نخستین ساعات روز پی می‌برید و راه‌کارهایی را یاد می‌گیرید که با استفاده از آن‌ها، هرروزه شروعی پرانرژی و پربازده را تجربه کنید. یادتان باشد که کل زندگی شما مجموعی از روزهای متعدد است و اگر هر روز را سرحال و بانشاط آغاز کنید، به این معناست که سراسر زندگی خود، شاد و پرنشاط خواهید بود. این کتاب همچنین تأثیر انکارناپذیر عادت‌ها را در خوشبختی و موفقیت شما نشان می‌دهد و راه‌حل‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد برای اینکه عادت‌های مضر را با رفتارهای مثبت جایگزین کنید.

کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید، از اهمیت خرد و خودآگاهی برایتان می‌گوید و جملاتی تأکیدی را به شما آموزش می‌دهد تا با تکرار آن‌ها کنترل ضمیر ناخودآگاهتان را به دست بگیرید. کلید داشتن یک زندگی شگفت‌انگیز در دستان شما خواهد بود اگر با لوئیز ال هی و شریل ریچاردسون سفرتان را به سوی سعادت حقیقی آغاز کنید.

انتشارات لیوسا این کتاب را با ترجمه‌ی مینا اعظامی روانه‌ی بازار کتاب کرده و نشر صوتی ماه آوا آن را با صدای محبوبه سعیدی به علاقه‌مندان آثار انگیزشی ارائه نموده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

  • وقتی این کتاب را می‌خوانید متوجه می‌شوید که می‌توانید یک زندگی فوق‌العاده را برای خود بسازید. (آمازون)

  • کتاب پیش‌رو سرشار از تجربیات حقیقی دو زن است که همواره براساس اصول معنوی زیسته‌اند. مطالعه‌‌ی این اثر و کاربرد آموزه‌های آن، زندگی شما را نیز دگرگون خواهد کرد. (بوک توپیا)

  • این کتاب حاصل ترکیب خرد دو نویسنده است و مجموعه‌ای از گفتگوها را درمورد اهمیت دوست داشتن خود و بدنمان، پیری آگاهانه و ایجاد روابط مثبت شامل می‌شود. (سان)

  • کتاب زندگی بی‌نظیرتان را بسازید، اثری ایده‌آل برای هر کسی است که امید دارد تغییرات مثبت را در زندگی خود اعمال کرده و رفاه و شادی خود را در رأس برنامه‌هایش قرار دهد. (Soul & Spirit)

  • اثر پیش‌رو کاملاً قانع‌کننده بوده و مطمئناً از همان آغاز، شما را به خود جذب می‌کند. (Soul & Spirit)

کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از زندگی فعلی ناراضی هستید و خود را لایق بیش از این‌ها می‌دانید، همچنین حاضرید اساسی‌ترین تغییرات را در زندگی متحمل شوید، خب، کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید، همان راهنمایی‌ست که بدان نیاز دارید؛ اثری کاربردی در حوزه‌ی خودسازی و تحول درونی.

با لوئیز ال هی و شریل ریچاردسون بیشتر آشنا شویم

لوئیز ال هی، زاده‌ی 1926، نویسنده و سخنران انگیزشی اهل آمریکاست که به تدریس اصول خودیاری نیز می‌پردازد. اثر وی، کتاب «شفای زندگی» یکی از موفق‌ترین آثار خودسازی به شمار می‌رود که شهرت و محبوبیت به‌سزایی را برای این نویسنده به همراه آورد.

او تاکنون توانسته از طریق کتاب‌های خود به هزاران نفر در سراسر جهان یاری برساند و همچنین از پرفروش‌ترین نویسندگان در زمینه‌ی روانشناسی باشد. لوئیز ال هی حضور در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را نیز در کارنامه داشته. او در سال 2017 پس از سال‌ها تألیف و سخنرانی درگذشت.

شریل ریچاردسون نیز از دیگر نویسندگان محبوب در حوزه‌ی خودسازی و موفقیت شخصی است. دریافت جایزه‌ی «کتاب انگیزشی» از افتخارت اوست. این نویسنده در سال 1997 به‌عنوان یکی از ده مربی برتر در کشور آمریکا از دیدگاه خوانندگان مجله‌ی مربی حرفه‌ای شناخته شد. نگاشتن آثار خودیاری و آموزش نکات روانشناختی در شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلویزیونی، بخشی از فعالیت‌هایی است که شرلی ریچاردسون در حال حاضر به آن‌ها اشتغال دارد.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید می‌شنویم

چه بسیار پیش مى‌آید آزادانه و بى‌محابا، عنان افکار را رها مى‌کنیم تا به هر جا (و چه‌بسا ناکجاآبادى) که میل دارد سر بکشد و توقف کند و گاه، بى‌اندازه در جاهایى نابجا لنگر بیندازد و به نیت سیر و سیاحت، چنان درگیر خیال‌پرورى‌ها و توهمات افسارگسیخته شود که مدت‌هاى مدید، گاه به بلندى سال و سال‌ها، و به بهاى افسوسِ شاید تمام عمر، در دام آن غفلت و بى‌خبرى اسیر بمانیم! نظارت بر فکر یا همان گنجینه‌ى ذهن، هرچند به‌ظاهر مجاز است به‌آسانى و به هر میزان و با هر وسعت و در هر سرعت و از هر جنسى، آمدورفت‌هاى مداوم داشته باشد، به دلیل نقش مؤثرى که در تعیین کیفیت زندگى آدمى بازى مى‌کند، بسیار اساسى و حتى حیاتى به‌نظر مى‌رسد.

شیوه‌ى فکر کردنمان، یعنى افکارى که مى‌توانیم سنجیده و آگاهانه در سر بپرورانیم، افکارى که مى‌تواند نتیجه‌ى برنامه‌ریزى‌هایى براى چگونه زیستن باشد، در قالب گفتار و اعمالمان، رویدادهاى زندگى را براى‌مان رقم مى‌زند. بنابراین، بسیار حائز اهمیت است که برخلاف آنچه شاید روال عرفى به‌نظر آید، با نظارت و توجهى دقیق، فکرها را نیز گلچین کنیم و امتیاز ورود آزادانه‌ى سرکشى‌هاى مفرح یا جدى را تنها به برخى از آن‌ها بدهیم.

هر فکر، بذر تجربه‌هایى است که به‌صورت اتفاقات خوش و ناخوش، زندگى‌مان را شکل مى‌دهد. کشاورز در مراحل کاشت و برداشت، با برنامه‌ریزى هشیارانه، بذرهایى مى‌کارد به این منظور که محصول مورد نظرش را با کیفیتِ تا حد ممکن بالا به بار نشاند. او پیش از مرحله‌ى کاشت، با شخم زدن و کندن علف‌هاى هرز و کود دادن، زمین را براى بذرپاشى آماده مى‌کند. در فرایند محصول‌دهى نیز هرچند قرار نیست کار چندانى انجام دهد، از آن غافل نمى‌ماند و با سرکشى‌ها و پیگیرى‌هاى معمول، نظارت لازم را ادامه مى‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
بخش اول
52 دقیقه
بخش دوم
32 دقیقه
بخش سوم
26 دقیقه
بخش چهارم
54 دقیقه
بخش پنچم
42 دقیقه
بخش ششم
36 دقیقه
بخش هفتم
27 دقیقه
بخش هشتم
15 دقیقه
بخش نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید
نویسنده،
مترجممینا اعظامی
راویمحبوبه سعیدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

Hoori
۱۴۰۲/۵/۶
جالب بود. گفتگوی خانم لوئیز ال هی با خانم ریچاردسون بود. بیشتر شبیه یک مصاحبه بود؛ و خانم لوئیز هی از زندگش و سرگذشتش صحبت میکنه و سوالات خانم ریچاردسون رو جواب میده.
من بیشتر صدای راوی و تسلط‌ در اجرا را دوست داشتم.
الهام کریمی
۱۴۰۲/۴/۸
من از زندگی نامه لوییز با خبر بودم اما این خیلی دقیق تر بود و من از جملات تاکیدی‌اش خیلی بهره بردم ممنونم
یاسمین باقری
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
من کتاب شفای زندگی رو از این نویسنده خونده بودم کلا با قلمش ارتباط برقرار میکنم و انگیزه میگیرم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

برای دریافت کتاب صوتی زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.