معرفی و دانلود کتاب صوتی نجات از هزارتو: شناخت الگوها، درمان گذشته، بازسازی خود

عکس جلد کتاب صوتی نجات از هزارتو: شناخت الگوها، درمان گذشته، بازسازی خود
قیمت:
۸۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نجات از هزارتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نجات از هزارتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نجات از هزارتو: شناخت الگوها، درمان گذشته، بازسازی خود

نیکول لپرا در کتاب صوتی نجات از هزارتو، به معرفی روان‌شناسی کل‌نگرانه می‌پردازد که دیدگاهی‌ست ساختارشکنانه برای تقویت سلامت ذهنی، جسمی و معنوی. با پیروی از توصیه‌های این کتاب پرفروش نیویورک تایمز شما قادر خواهید بود الگوهای رفتاری و فکریِ منفی خود را اصلاح، زخم‌های گذشته‌تان را ترمیم و خودآگاه‌تان را تقویت کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی نجات از هزارتو

نیکول لپرا (Nicole LePera) یکی از مشهورترین روان‌شناسان آمریکایی‌ست که توانسته با تأکید بر مفاهیمی چون خودسازی و توانمندسازی محبوبیت زیادی کسب کند. این روان‌شناس که در اینستاگرام نیز به فعالیت می‌پردازد و دنبال‌کنندگان زیادی در این شبکه‌ی اجتماعی دارد، در آثار خود نشان می‌دهد چگونه انتخاب‌های شخصی ما، سلامت ذهنی، جسمی و معنوی‌مان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند. او باور دارد همه‌ی ما ابزارهای مورد نیاز برای درمان را در خود داریم و با به‌کار گرفتن اراده‌مان می‌توانیم تروماها و آسیب‌های دوران کودکی خود را درمان کنیم. نیکول لپرا رویکرد خود در رابطه با درمان را روان‌شناسی کل‌نگرانه می‌نامد و در کتاب نجات از هزارتو (How to Do the Work) این رویکرد را زبانی ساده و جذاب معرفی می‌کند.

روش‌های ارائه‌شده در کتاب صوتی نجات از هزارتو، تمرین‌هایی را در بر می‌گیرند که به شما کمک می‌کنند قدرت درونی خودتان را تحت‌کنترل بگیرید و الگوهای منفی خود را اصلاح کنید. این تمرینات، قدرت جسمی، روانی و معنوی شما را تقویت می‌کنند و باعث خواهند شد بتوانید آسیب‌ها و زخم‌های گذشته‌ی خود را درمان کنید.

به باور نیکول لپرا، اکثر ما در حالت ناخودآگاه زندگی می‌کنیم و به‌طور خودکار و کورکورانه امور روزمره‌ی زندگی خود را انجام می‌دهیم. این سبک زندگی خودکار، باعث می‌شود که عادت‌هایی در ما شکل گیرند که چون از درون‌مان نشئت نمی‌گیرند، سودی برای‌مان در پی نداشته باشند و تنها ما را گمراه‌تر و خسته‌تر کنند. راهکارهایی که در کتاب صوتی نجات از هزارتو ارائه شده‌اند، به ما کمک می‌کنند دوباره بتوانیم به سیستم راهنمای درونی‌مان متصل شویم و از الگوهای آموخته‌شده در دوران کودکی جدا شویم.

شاید بتوان اصلی‌ترین مزیت و برتری رویکرد نیکول لپرا در کتاب نجات از هزارتو را این دانست که این روش، به‌شکلی یکپارچه، جنبه‌های روانی، جسمی و معنوی هر فرد را مدنظر قرار می‌دهد و یکی از موثرترین ابزارها را برای درمان و بازیابی سلامتی ارائه می‌کند. این رویکرد، بر مفاهیم آزادی، انتخاب و توانمندسازی استوار شده است و کمک زیادی به افرادی خواهد کرد که در گذشته و به‌خصوص در کودکی، دچار آسیب‌های روانی شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نجات از هزارتو

کتاب نجات از هزارتو، توسط نشر متخصصان و با ترجمه‌ی شهرام شیری منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را همین انتشارات به گویندگی نسترن نجاران تهیه کرده است.

افتخارات کتاب نجات از هزارتو

  • از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
  • از پرفروش‌ترین‌های ساندی تایمز

نکوداشت‌های کتاب نجات از هزارتو

  • آیا از زندگی‌تان چیز بیشتری می‌خواهید؟ به‌دنبال یافتن پاسخ هستید؟ کتاب نجات از هزارتو به شما یاد می‌دهد چطور این پاسخ‌ها را در درون خودتان کشف کنید. (مل رابینز، نویسنده‌ی کتاب «قانون 5 ثانیه»)
  • مهم نیست در کدام قسمت از درمان قرار دارید، کتاب نجات از هزارتو، برای شما روابطی مستحکم‌تر و شادی بیشتری به ارمغان خواهد آورد و مسیر آینده‌تان را شفاف‌تر خواهد ساخت. (لوییس هاوز، نویسنده)
  • خواندن این کتاب برای هر کسی که در مسیر توسعه‌ی فردی قرار دارد، الزامی‌ست. (گابریل برنستین، نویسنده‌ی کتاب «کائنات هوای شما را دارد»)
  • کتاب نجات از هزارتو، دعوتی‌ست برای انجام کارهایی که همه‌مان آمادگی انجام‌شان را داریم. (کَریل پرسیل، مدیرعامل شرکت KDPM Consulting Group Inc)
  • در ظاهر، کتابی که نیکول لپرا نوشته است، چیزی جز یک کتابچه‌ی دستورالعمل به‌شمار نمی‌رود؛ اما با عمیق‌تر شدن در آن متوجه می‌شویم کتاب نجات از هزارتو دریچه‌ایست به شناخت خودمان. (گروه The Minimalists)

کتاب صوتی نجات از هزارتو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که خودتان را بهتر بشناسید و در برابر سختی‌ها و دشواری‌های زندگی آمادگی بیشتری داشته باشید، شنیدن کتاب صوتی نجات از هزارتو به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی نجات از هزارتو: شناخت الگوها، درمان گذشته، بازسازی خود می‌شنویم

ذهن می‌تواند تغییرات واقعی و قابل‌اندازه‌گیری در بدن ایجاد کند. شواهد و مدارک زیادی از تأثیر دارونماها بر بسیاری از بیماری‌ها، از پارکینسون گرفته تا سندرم روده تحریک‌پذیر، وجود دارد. یکی از قابل‌توجه‌ترین آن‌ها، مربوط به مطالعاتی بود که بر روی افسردگی انجام شد. به شرکت‌کنندگان در این آزمایش گفته شده بود که داروی ضدافسردگی به آن‌ها داده شده است. درحالی‌که به آن‌ها دارونما (قرص‌های بی‌خاصیت) داده شده بود و در کمال تعجب، حس‌وحال عمومی افراد بهبود یافت. برای تجربه کردن اثر دارونما، حتماً لازم نیست که بیمار باشید. طی تحقیقاتی که در دانشگاه گلاسکو انجام شد، محققان به 15 دونده گفتند که به آن‌ها داروی زورافزا (دوپینگ) تزریق شده است و سپس از آن‌ها خواسته شد که در یک مسابقه شرکت کنند. عملکرد دونده‌ها به طرز قابل‌توجهی افزایش یافت؛ ولی نکته جالب این بود که به آن‌ها محلول آب و نمک تزریق شده بود، نه داروی زورافزا!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
20 دقیقه
معرفی کتاب و پیشگفتار
13 دقیقه
معرفی: مقدمه‌ای بر روان‌شناسی کل‌نگرانه
61 دقیقه
1. شما بهترین درمانگر خودتان هستید
45 دقیقه
2. خودآگاه شدن
71 دقیقه
3. نظریه جدید تروما
56 دقیقه
4. بدن ترومازده
59 دقیقه
5. تمرینات ذهنی بدنی برای درمان‌ شدن
41 دقیقه
6. قدرت باور
53 دقیقه
7. ملاقات با کودک درون
43 دقیقه
8. داستان‌های ایگو
56 دقیقه
9. پیوندهای ترومایی
68 دقیقه
10. مرزبندی
48 دقیقه
11. باز والدگری
49 دقیقه
12. بلوغ عاطفی
13 دقیقه
سخن آخر: جعبه پیتزا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نجات از هزارتو: شناخت الگوها، درمان گذشته، بازسازی خود
نویسنده
مترجمشهرام شیری
راوینسترن نجاران
ناشر صوتیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نجات از هزارتو

ملودى
۱۴۰۲/۸/۲۲
به جرات یه تراپیه بلند مدت با بازدهیه بالاس ولی بنظرم هر کسی توانِ درک و هضم‌اش رو نداره. چون توی تمامِ طولِ کتاب باید هم تغییر کرد و هم واقعیت‌ها رو شنید. و فقط آدمی که دنبالِ تغییره میتونه به آخر برسونه. تمامِ مطلب رو باید با دقت گوش کرد و نزدیک دو هفته اس شروع کردم. هر فایل یک ساعته حداقل و و رو مطالب سنگین سخت. ولی اگه دنبالِ تغییرین. این کناب خیلی چیزا شفاف میکنه و ریشه‌ی خیلی چیزا رو بهتون نشون میده از کجا نشات میگیره. و این بستگی به خودتون داره گوشتون رو ببندین و ندید بگیرین یا تغییر کنین. چون دیگه حد وسطی نداره و یا باید صفر باشی یا صد
atefeh habibi
۱۴۰۲/۸/۱۵
اگر همیشه درگیری دهنی دارید، حس میکنید به جمع تعلق ندارید و جدا افتاده ید، کسی درکتون نمیکنه، همیشه درجا میزنید، این کتابو بخونید حتما.
هزارتو یعنی همین جایی که گیر کردیم.
حس میکنم یه جورایی همون کار کتاب"زندگی خود را دوباره بیافرینید" رو انجام میده.
و صدالبته اگر میخواید نتیجه بگیرید فقط به
خوندنش اکتفا نکنید، تمریناتش رو حتما انجام بدید و براش خیلی وقت صرف کنید. خیلی خیلی ارزشش رو داره.
موفق باشید.
مرسی از تیم کتابراه.
سیمین خانجانی
۱۴۰۲/۹/۱۳
من برای کمک به خودم راه طولانی رفتم
حتی تحصیلات آکادمی و کارگاه‌های مربوطه رو طی کردم،
چون هنوز کامل گوش ندادم ولی به نظرم میاد چراغی در مسیرت روشن میکنه که بتونی راهت رو پیدا کنی
آرزو کیاسروش
۱۴۰۲/۱۱/۷
من لحظه به لحظه زندگیم مرور شد و تروماهای زندگیم رو‌ پیدا کردم و دوباره میخواهم بخونمش دارم تمرین هایش رو انجام میدهم همین الان کلی اتفاقات خوب رو به واسطه تمرین هایش تجربه کردم
مهسا .ر
۱۴۰۲/۱۲/۶
کتاب عالی و کاربردی و پر از نکته‌های مهم برای درمان و شرایط روحی بهتر، برای من نتایج خوبی داشت، تصمیم دارم دوباره گوش بدم...
Mojdeh
۱۴۰۲/۹/۲۴
کتاب فوق العاده حوبی هست توصیه میکنم حتما یکبار بخونید با خوندن این کتاب احتیاجی به رفتن پیش روانشناس ندارین
مهری امیدی
۱۴۰۳/۱/۳
واقعا توصیه میکنم این کتاب و بخونین. یک کتاب روانشناسی خوب با رویکردی جدید و کاربردی
رزا امینی
۱۴۰۲/۹/۲۹
حتما بخونید خیلی کمک میکنه و کتاب مفید و سازنده ایه برای شناخت تروماها و گذر از آنها
انیس شهمرادی
۱۴۰۲/۸/۵
دقیقا میره آدمو از دل چیزی که توش غرق شدی میکشه و میاره بیرون...دقیقا معنی اسمشه... نجات از هزارتو
Parinaz Haghighi
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
خیلی از دوستان روانشناسم بهم پیشنهاد دادن بخونم
مطمئنم خیلی موثر خواهد بود
نسترن مطلوب
۱۴۰۲/۹/۷
واقعا کتابی بود که حین گوش دادنش تو زندگیم تغییراتو به وضوح حس کردم🩵✨
محمود قاسم شیرازی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلام و عرض ادب من تو طول عمرم کتاب به این خوبی ندیدم
شادی شادباد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
بی نظیر بود. کمک کننده و جذاب و علمی.
ممنون از کتابراه
پگاه پگاه
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
این کتاب ساده حرفه‌ای و بدون خزعبلات روانشناختیست
Atena Shoghi
۱۴۰۲/۸/۲۸
کتابی بسیار جامع برای خودشناسی و درمان ان
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نجات از هزارتو

برای دریافت کتاب صوتی نجات از هزارتو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.