معرفی و دانلود کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

عکس جلد کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید
قیمت:
۲۷۰۰۰ 13500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید نوشته‌ی دو نویسنده‌ی سرشناس و استاد خودیاری، لوئیز ال هی و شریل ریچاردسون و حاصل گفت‌وگویی ویژه بین آن دو است. آن‌ها در پی سفری طولانی با هم به گفت‌وگو می‌نشینند و حاصل تفکرات و اندیشه‌های خود در خصوص داشتن زندگانی آسوده و بی‌نظیر را برای مخاطب بازگو می‌کنند.

درباره‌‌ی کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

چگونه یک زندگی بی‌نظیر را رقم بزنیم؟ برای این سوال مهم و اساسی، صدها پاسخ از دل فرهنگ‌ها، عقاید و تفکرات مختلف وجود دارد. با این وجود، دو آموزگار خودیاری، لوئیز ال هی (Louise L. Hay) و شریل ریچاردسون (Cheryl Richardson) در کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید (You can create an exceptional life) وجه‌ جدیدی از این دغدغه‌ی مهم، یعنی داشتن زندگی سعادت‌مند را به تصویر می‌کشند.

امروزه هزاران نفر از کسانی که در پی روشنی هستند، آموزه‌های لوئیز ال هی را به چراغی در مسیر تاریک زندگی خود تعبیر می‌کنند. شریل ریچاردسون، دیگر نویسنده‌ی این کتاب، که خود صاحب چندین کتاب پرفروش است، از جمله مخاطبان آموزه‌های ال هی به‌حساب می‌آید. حال حاصل تلاش و همکاری این دونفر برای کشف کلید یک زندگی بی‌نظیر را تصور کنید! نتیجه‌ی آن یک گفت‌وگوی بی‌نظیر در کتابی‌ست که اکنون با نام زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید، مشاهده می‌کنید.

این کتاب نه مثل یک مقاله‌ای سخت و دشوار، بلکه مانند صرف عصرانه با دونفر از دوستان صمیمی‌تان، چالش‌های اساسی و مهم زندگی را به بحث می‌کشاند. ال هی و ریچاردسون در طی یک سفر طولانی به سوی آمریکای شمالی و اروپا، گفت‌وگو‌های جذاب و بی‌نظیر خود در خصوص مفاهیم مختلف زندگی را با ما در میان می‌گذراند. آن‌ها حین این سفر، از اهمیت خوددوستی و حسی که افراد به بدن خود دارند می‌گویند؛ از مفهوم پیری صحبت می‌کنند و بار دیگر موضوع رفاه در زندگی را به چالش می‌کشند. ال هی و ریچاردسون در ادامه، به موضوع مهم خانواده و ارتباط با دیگران گذر می‌کنند و عقاید خود در خصوص مرگ را با نگاهی جدید و زیبا به تصویر درمی‌آورند. این دو زن، ضمن بیان نظرات مختلف در خصوص وجه‌های زندگی، در یک حقیقت مهم و انکارناپذیر هم‌نظر هستند و آن این است: «زندگى دوستدار شماست» و تک‌تک شما نیز مثل سرگذشت پربار این دونویسنده، توانایی رقم زدن یک زندگی بی‌نظیر را دارید!

این کتاب نخستین بار در سال 2011 وارد بازار جهانی شد. نسخه‌ی فارسی این کتاب به همت نشر لیوسا و با ترجمه‌ی مینا اعظامى در دسترس تمامی علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌ها‌ی کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

  • حین مطالعه‌‌ی این کتاب، متوجه خواهید شد که شما نیز توانایی ایجاد یک زندگی استثنایی را دارید! (وب‌سایت آمازون)
  • این کتاب مملو از تجربه‌ی زیستی دو زن است که با استفاده از اصول معنوی قابل‌اعتماد زندگی کرده‌اند. خواندن و به‌کار‌بردن دانش آن‌ها زندگی شما را نیز به طور اساسی تغییر می‌دهد! (بُوک‌توپیا)

کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پیشنهاد فوق‌العاده‌ای‌ست به تمامی علاقه‌مندان دنیای پررمز و راز درون و نیروهای اعجاب‌آور آن. این کتاب همچنین هدیه‌ی ویژه‌‌ای‌ست به تمامی کسانی که برای کشف راه‌وروش زندگی بهتر، به‌دنبال فانوس و چراغ راهی مطمئن می‌گردند.

با لوئیز ال هی و شریل ریچاردسون بیشتر آشنا شویم

لوئیز ال هى (متولد 1926)، نویسنده، سخنران سرشناس و آموزگار دروس خودتوانمند‌سازی در آمریکا‌ست. او بیش از هرچیز بابت کتاب مورد تمجید خود یعنی «شفای زندگی» به شهرت رسید. آموزه‌ها و راهبرد‌های ال هی راهنما و الهام‌بخش زندگی هزاران نفر در جهان بوده و کتاب‌های او جزو پرفروش‌ترین آثار حوزه‌ی خودیاری به‌حساب می‌آید. برنامه‌های تلویزیون و رادیویی لوئیز ال هی همچنین یکی از پرطرفدارترین برنامه‌ها با موضوع خودسازی است. لوئیز ال هی در سال 2017 به جهان دیگر رفت.

شریل ریچاردسن نیز از نویسنده‌های سرشناس دنیای خودیاری و توانمند‌سازی نیروی درون است. او ضمن چاپ کتاب‌های مختلف، جایزه‌ی کتاب انگیزشی (Motivational Book Award) در سال 2000 را به دست آورده و همچنین در سال 1997 توسط خوانندگان مجله‌ی مربی حرفه‌ای به‌عنوان یکی از ده مربی برتر در آمریکا انتخاب شده است. او اکنون عمده‌ی فعالیت‌های خود را وقف آموختن دروس زندگی به‌وسیله‌ی شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلوزیونی کرده است.

در بخشی از کتاب زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید می‌خوانیم

ما یک دستگاه معنوى بى‌نظیر هستید. درست هم‌اکنون، بیش از پنجاه‌تریلیون سلول در جسمتان با یکدیگر کار مى‌کنند، درنتیجه شما مى‌توانید این جمله را بخوانید. سلول‌هایتان با هم جدل نمى‌کنند. آن‌ها در چگونگى عملکردها تردید نمى‌کنند. آن‌ها همچنین درباره‌ى اینکه چه کسى باهوش‌تر یا لایق‌تر است، بحث نمى‌کنند. آن‌ها با هم در نوعى هماهنگى زیبا قرار مى‌گیرند تا دستگاهى که «بدن شما» نامیده مى‌شود، در هر دقیقه، در بالاترین سطح ممکن کار کند. چه اعجازى! همین هماهنگى متقابل در دنیاى بیرونمان نیز صورت مى‌گیرد. هر روز افکار، گفتار، اعمال، و احساسات شایعمان، بنا به مشیت الهى، با انرژى کائنات همکارى مى‌کند تا زندگى‌مان را رقم بزند. با تمرکز انرژى‌مان به شیوه‌اى مثبت، بسیار محتمل است که رویدادهایى خوب براى‌مان رقم بخورد. به همین سادگى است.

ممکن است در ابتدا، وقتى بخواهید این قدرت رقم‌زننده را مصرانه فرابخوانید و انرژى‌تان را خردمندانه به‌کار برید، این کار را کمى دشوار بیابید. به‌طور کلى، بیشتر ما به‌گونه‌اى تربیت شده‌ایم که در ترس زندگى کنیم؛ در لاک دفاعى فرو برویم و بر این اساس فکر و عمل کنیم؛ به دنبال آنچه کارایى ندارد باشیم، آنچه ممکن است اشتباه باشد، یا آنچه براى زندگى ما مناسب نیست. کافى است فقط چند دقیقه‌اى به اخبار نگاه کنید، یا عناوین روزنامه‌ها یا خبرهاى برخط را بخوانید، تا ببینید تمرکز اصلى جمع بر چیست. این پیام‌هاى بیشتر، بیهوده و ترس‌آلود، مى‌تواند بى‌آنکه خودتان آگاه باشید بر شما اثر بگذارد. فروبردن خود در این انرژى ترس‌آلود و افسرده‌ساز، منفى‌ها را همیشگى مى‌کند. براى مثال، ممکن است به‌شدت به برنامه‌هایى مستند عادت کنید که مردم را در بدترین اوضاع نشان مى‌دهد، و ببینید که شما نیز در احاطه‌ى کسانى هستید که همیشه در بحرانى از آن جنس گرفتارند. یا اینکه در سر کارتان، به ماجراهاى اندوهبارى کشانده شوید و با حرف‌زدن از جزئیات بى‌مورد مسائل زندگى‌تان یا شکوه کردن از آنها، در آن مشکل سهیم شوید.

فهرست مطالب کتاب

زندگى بى‌نظیرتان را رقم بزنید
درباره‌ى لوئیز هى
درباره‌ى شریل ریچاردسن
مقدمه (به‌قلم لوئیز هى)
مقدمه (به قلم شریل ریچاردسن)
مقدمه‌ى مترجم
فصل اول: به تلفن جواب دهید و صندوق پست الکترونیکى را باز کنید
فصل دوم: رقم‌زننده‌ى زندگى بى‌نظیر خود شوید
فصل سوم: «چگونه آغاز کردن» روزتان به معنى «چگونه سپرى کردن» آن روز است
فصل چهارم: «چگونه آغاز کردن» روزتان، بیانگر «چگونه سپرى کردن» زندگى‌تان است
فصل پنجم: خلاف عادت عمل نکنید، آن عادت را برطرف کنید
فصل ششم: زیبایى حاصل از خِرَد
فصل هفتم: پایان نمایش
فصل هشتم: عبارت‌هاى تأکیدى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید
نویسنده،
مترجممینا اعظامی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-340-197-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۰۰۰ 13500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید

برای دریافت کتاب زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.