معرفی و دانلود کتاب هفت راز موفقیت مالی

عکس جلد کتاب هفت راز موفقیت مالی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هفت راز موفقیت مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت راز موفقیت مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت راز موفقیت مالی

مت موریس در کتاب هفت راز موفقیت مالی با ارائه راهکارهایی کاربردی به شما کمک می‌کند تا در حوزه فروش مستقیم به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنید.

تصور کنید ده سال آینده است و یک روز عصر در خانه خود نشسته‌اید. به هیچ وجه مکان بدی نیست، اما مطمئناً خانه‌ی رویاهایتان نخواهد بود. بیاید با مطالعه کتاب هفت راز موفقیت مالی (7Secrets to Success) خود را به رویاهایتان نزدیک کنید. چرا که شما با انتخاب این کتاب و با صرف زمان و انرژی مورد نیاز برای مطالعه و استفاده از اصول و استراتژی‌های بیان شده در آن، یعنی تصمیم گرفته‌اید زندگی آینده خود را دگرگون سازید.

موضوع کتاب هفت راز موفقیت مالی چیست؟

مت موریس (Matt Morris) در این کتاب اسراری را بازگو می‌کند که خود قبلا در جهت دستیابی به فروشی بهتر از آن‌ها استفاده کرده است. شما نیز با بهره‌گیری از تکنیک‌های پرکاربرد او می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی برسید.

جهان امروز فرصت تجربه کردن به شما نمی‌دهد، بنابراین افرادی موفق می‌شوند که بتوانند از تجربیات دیگران بیشترین استفاده را کنند. در حال حاضر بهترین راه برای رسیدن به موفقیت، پیدا کردن اشخاصی است که مسیر موفقیت را قبلا طی کرده‌اند. پس اینکه شما بفهمید آن‌ها چطور این کار را کردند، سپس آن روند را تکرار کنید، یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت محسوب می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب هفت راز موفقیت مالی:

- سرمایه‌گذاری در دانش، بهترین سود را به شما می‌پردازد.
- اگر چیزی را هدف قرار ندهید، هر بار به آن ضربه خواهید زد.
- راه شروع کار این است: از حرف زدن دست بکشید و عمل کنید.
- تنها محدودیت‌های زندگی شما، باورهای محدود‌کننده در ذهن شما هستند.
- اگر می‌خواهید کشتی بسازید، از مردان نخواهید چوب جمع کنند، تقسیم کار کنید و دستور دهید. در عوض، به آن ها بیاموزید که مشتاق دریای پهناور و بی‌پایان باشند.

در بخشی از کتاب هفت راز موفقیت مالی می‌خوانیم:

در هر زمینه‌ای که دنبال می‌کنید، موقعیت تجاری شما هر چه که باشد، هر کاری که می‌خواهید انجام دهید و سبب شده به منظور مدیریت نتایج‌تان این کتاب را بردارید و بخوانید، مطمئن شوید که در آن زمینه متخصص هستید.

حالا می‌دانم شما چه فکر می‌کنید... "متخصص شویم؟ آیا به سالیان سال مطالعه، زمان و تلاش نیاز ندارد؟ نمی‌دانم که آیا می‌توانم به آن متعهد شوم... "خوب، این همان چیزی است که من هم در ابتدا به آن فکر کردم.

می‌توانید تصور کنید چقدر شوکه شدم وقتی فهمیدم متخصص شدن نه تنها کار بسیار بسیار آسانی است، بلکه در واقع یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید و یکی از مفیدترین راه‌هایی است که می‌توانید از وقت و انرژی گرانبهای خود استفاده کنید.

شما می‌پرسید چگونه؟ جواب این سوال در اواخر شب در حالی که در یک همایش مجازی بودم به من رسید (هر یک از شما آن را به یاد دارید؟) و چند میلیونر بسیار موفق که اداره‌ی سمینار را برعهده داشتند آن را این چنین تعریف کردند:

"تعریف من از متخصص کسی است که در مقایسه با هر کس دیگری در جهان در یک درصد بالایی سطح دانش باشد. "

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: تنها تفاوت بین من و شما
فصل 1: کلید پیروزی
فصل 2: متخصص شدن
فصل 3: برنامۀ بازی هفت رقمی
فصل 4: لازمۀ موفقیت بزرگ
فصل 5: قوانین رهبری
فصل 6: رؤیاهایتان را بسازید
فصل 7: صفت اصلی هفت رقمی
افکار نهایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت راز موفقیت مالی
نویسنده
مترجملیلا دژآلون
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-739186-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هفت راز موفقیت مالی

روح الله بابایی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی بی نظیر خیلی دی. ادم رو عوض می‌کنع
فاطمه محمودی
۱۳۹۹/۸/۱۰
عالی بود من عاشقشم حتما بخونید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب هفت راز موفقیت مالی

برای دریافت کتاب هفت راز موفقیت مالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.