معرفی و دانلود کتاب رازهای ناگفته مالیات

عکس جلد کتاب رازهای ناگفته مالیات
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای ناگفته مالیات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای ناگفته مالیات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای ناگفته مالیات

رابرت کیوساکی در کتاب رازهای ناگفته مالیات سعی دارد تا به شما نشان دهد که چطور می‌توان از کد مالیاتی جهت پول درآوردن استفاده کرد. تنها چیزی که کافیست بدانید قوانین و شیوه‌ی بازی با آن‌هاست.

دوران رابین هود سال‌هاست که به سر آمده، اما هم نظران او هنوز در همه جای دنیا هستند. در بیشتر مواقع می‌شنویم که مردم می‌گویند: «چرا ثروتمندان مالیات خود را پرداخت نمی‌کنند؟» یا «توانگران باید مالیات بیشتری پرداخت کرده و آن را به فقرا بدهند.» این خیالبافی‌های رابین هودی منجر به دردی بزرگ برای فقرا و طبقه‌ی متوسط جامعه شده است.

اکثر مردم ایده‌ی استفاده از مالیات به نفع خود را پوچ و یا غیرممکن می‌دانند. امروزه مالیات بسیاری از افراد را از نظر مالی می‌کشد. آیا هر ماه به چک حقوقی خود نگاه می‌کنید و تعجب می‌کنید که پول‌های شما کجا می‌رود؟ پول شما به سراغ کسانی می‌رود که نحوه استفاده از مالیات برای پول درآوردن به جای از دست دادن پول را می‌دانند.

شما نباید اجازه دهید مالیات‌ها شما را از نظر مالی بکشند. قوانین موجود در کد مالیاتی، خواه آن را بشناسید یا نه، برای کمک به شما هستند؛ نه ضرر به شما. پس اگر به واسطه‌ی انجام کارهایی که دولت می‌خواهد و باید انجام گیرد، به دنبال کسب درآمد بیشتر و پرداخت مالیات کمتری هستید، این همان کتابی است که نیاز دارید. رابرت کیوساکی (Robert T Kiyosaki) در کتاب رازهای ناگفته مالیات (Education on tax secrets) معلوماتی در اختیار شما می‌گذارد که هر کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق باید بداند.

جملات برگزیده‌ی کتاب رازهای ناگفته مالیات:

- اگر چیز بیشتری می‌خواهید، سوبسید بگیرید.
- وقت آن است که از دورانی و دور باطل خارج شوید!
- هر چه برای پول سخت‌تر کار کنید، مالیات بیشتری پرداخت می‌کنید.

در بخشی از کتاب رازهای ناگفته مالیات می‌خوانیم:

یک برنامه بازنشستگی سنتی امروز موجب کاهش پس‌انداز شما می‌شود و بنابراین مالیاتی که پس از بازنشستگی باید بدهید از برنامه بازنشستگی خارج می‌شود. خوب به نظر می‌رسد، درست است؟ اشتباه است! به سه دلیل: اول، اگر شما قصد دارید پس از بازنشستگی همانطوری زندگی کنید که قبلاً کار می‌کردید و بازنشسته نشده بودید، به این معنی که در واقع به همان اندازه درآمد دریافت کنید، در این‌صورت احتمالاً هنگام بازنشستگی در یک طبقه مالیاتی بالاتر قرار خواهید گرفت. دلیل این است که شما کسر مشاغل، کسر وام مسکن و کسری برای وابستگانتان ندارید (امیدوارید آن‌ها بزرگ شده و بروند).

دوم، شما واقعاً می‌توانید درآمد غیرفعال یا اسناد بهادار را به درآمد عادی تبدیل کنید. در نظر بگیرید که اگر در سهامی خارج از برنامه بازنشستگی سرمایه‌گذاری کنید، با نرخ سود سرمایه‌ی پایین‌تر مالیات آن را پرداخت می‌کنید. اما اگر در یک برنامه بازنشستگی سرمایه‌گذاری کنید، با بالاترین نرخ مالیات بر درآمد عادی مالیات پرداخت خواهید کرد.

سوم و مهم‌تر از همه، وقتی پولتان در برنامه بازنشستگی سرمایه‌گذاری شده باشد، تا حد زیادی کنترل بر پولتان را از دست می‌دهید. فقط می‌توانید در انواع خاصی از سرمایه‌گذاری‌ها (در درجه اول صندوق مشترک) سرمایه‌گذاری کنید، و کارفرمای شما و دولت به شما می‌گویند چه زمانی می‌توانید پول را خارج کرده و از آن استفاده کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای ناگفته مالیات
نویسنده
مترجملیلا دژآلون
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-622-712618-1
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه، کتاب‌های حقوق بازرگانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای ناگفته مالیات

علیرضا قنائی
۱۴۰۲/۶/۲۹
کتاب خوبیه نکته‌ای که من از توی این کتاب یادگرفتم این بود که با ثبت شرکت در بعضی کشور‌ها مثل کانادا و سوییس میتونید مالیات خیلی کمتری بدید بیشتر به درد کسایی می‌خوره که می‌خوان مهاجرت کنند
محمد نعمت زاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با سلام و خسته نباشیدبه تیم کتابراه. این کتاب با قوانین ایران همخوانی نداره و چیز خاصی را ارائه نمیده
محمد رضی
۱۴۰۱/۷/۱۶
سلام
راههای خوبی رو پیشنهاد داده برای اینکه پول تو جیبتون بمونه. حتما بخونین
آزاده مینویی
۱۴۰۱/۶/۲۹
به درد ایران نمیخوره ولی من چون میخواستم مهاجرت کنم گرفتم ولی گنگ
vahid zakouri
۱۴۰۰/۶/۱۹
کتاب برای ایرانی کارایی ندارد و متناسب با قوانین مالیاتی ایران نیست
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب رازهای ناگفته مالیات

برای دریافت کتاب رازهای ناگفته مالیات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.