معرفی و دانلود کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟

عکس جلد کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟

کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟ به قلم پر توان ژوزف مورفی، با ارائه نکاتی کاربردی به شما کمک می‌کند تا افکار و عقاید خود را در راستای رسیدن به اهدافتان تغییر دهید.

آیا می‌خواهید بر یک عادت بد غلبه کنید و یا به اهدافی نائل شوید که تاکنون برایتان دست نیافتنی بوده‌اند؟ اگر چنین است پس کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟ (The miracles of your mind) بهترین انتخاب شما خواهد بود.

انسان با وجود تنها یک ذهن، دو مرحله یا عملکرد مجزا برای ذهن خود دارد که هر مرحله با پدیده‌هایی مختص به خود مشخص می‌شود. هر کدام از این ذهن‌ها قادر به انجام یک عمل مستقل و همچنین یک عمل هم‌زمان هستند و با نام‌های ذهن برونی و درونی شناخته می‌شوند. ذهن درونی به وسیله‌ی ذهن برونی یا هوشیار (آگاه) آرام و کنترل می‌شود. در حقیقت ذهن برونی باعث شناخت دنیای عینی می‌گردد.

واسطه‌ی مشاهدات، پنج حس فیزیکی هستند. ذهن برونی راهنمای شما در تماستان با محیط است. ما از طریق این پنج حس دانش کسب می‌کنیم. ذهن درونی از طریق مشاهده، تجربه و آموزش یاد می‌گیرد. پس بزرگ‌ترین کارکرد ذهن آگاهانه استدلال خواهد بود. اگر به اطراف لس‌آنجلس نگاه کنید؛ بر مبنای مشاهده‌ی پارک‌ها، ساختمان‌ها، ساختارهای زیبا، باغ‌های گل دوست داشتنی و ... به این نتیجه می‌رسید که لس‌آنجلس شهری زیباست. این کار ذهن آگاهانه یا برونی شماست.

کلمه برونی به این مفهوم است که ذهن با چیزهای عینی سر و کار دارد. اما ذهن درونی، محیط پیرامون خود را از طریق ابزاری مستقل از حواس پنج‌گانه می‌شناسد. در واقع ذهن درونی یا ذهن ناخودآگاه جایگاه احساسات شماست.

در این کتاب شگفت‌انگیز، دکتر ژوزف مورفی (Joseph Murphy) با توجه به مطالب گفته شده، نشان می‌دهد که چگونه قدرت‌های نهفته‌ی ذاتی در ناخودآگاه ما می‌توانند در زندگیمان ایجاد پیشرفت کنند. او با بهره‌گیری درست از ابزارها و نگرش‌هایی که قدرت لایتناهی ذهن ناخودآگاه انسان‌ها را باز خواهند کرد، مراحل ویژه‌ای را برای تقویت ذهن خودآگاه فراهم می‌کند.

در بخشی از کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟ می‌خوانیم:

در حال حاضر موضوع روان‌درمانی علاقه‌ی گسترده‌ای در سراسر جهان خلق کرده است. انسان به تدریج در حال بیدار شدن برای اداره کردن قدرت‌های شفابخش موجود در ضمیر ناخودآگاه است. این یک واقعیت شناخته شده است که همه‌ی مکتب‌های مختلف درمانی، علاج شگفت‌انگیزترین شخصیت‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند. جواب همه اینها این است که یک اصل شفابخشی جهانی وجود دارد: یعنی ذهن ناخودآگاه و یک روند بهبود که ایمان نام دارد. به همین دلیل است که پاراکلسوس این حقیقت بزرگ را بیان کرد: "خواه هدف ایمان شما واقعی یا نادرست باشد، با این حال شما همان تأثیرات را خواهید گرفت.

این یک واقعیت اثبات شده است که در سراسر دنیا شفا در زیارتگاه‌های مختلف رخ داده است، مانند ژاپن، هند، اروپا و قاره آمریکا. نظریه‌های بسیار متفاوتی خواهید یافت که هر یک شواهد غیرقابل انکار شفابخشی را ارائه می‌دهند. به طور مشخص برای متفکر، باید یک اصل اساسی در همه آن‌ها مشترک باشد. بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی یا وسایل مورد استفاده فقط یک اصل شفا وجود دارد و روند هر شفابخشی ایمان است.

اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید ماهیت دوگانه‌ی ذهن شماست. ذهن ناخودآگاه دائماً با قدرت پیشنهاد آرام می‌شود؛ علاوه بر این ذهن ناخودآگاه کنترل کامل بر عملکردها، شرایط و احساسات بدنتان دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: ذهن شما چگونه کار می‌کند؟
فصل 2: سلامتی و ذهن ناخودآگاه
فصل 3: ذهن ناخودآگاه و اعتیاد به الکل
فصل 4: ذهن ناخودآگاه و ثروت
فصل 5: نحوۀ بکار بردن ذهن ناخودآگاه در مشکلات زناشویی
فصل 6: ذهن ناخودآگاه و هدایت
فصل 7: غلبه بر ترس از طریق ذهن ناخودآگاه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟
نویسنده
مترجملیلا دژآلون
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-7391-30-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟

محمد.م
۱۴۰۱/۹/۷
سلام دوستان عزیز با آرزوی شادی و تندرستی با شما و خانواده تون 🙏❤️
درباره کتاب میخوام بگم تقریبا نزدیک به کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه دیگر کتاب همین نویسنده بود که البته اون خیلی کامل تر از اینه، اما این کتاب ترجمه بسیار ضعیفی داره و به نظر مترجم گرامی به این سطح از ترجمه‌ای که ارائه دادند به بی در حق
معرفتی خریداران این کتاب کردند، با این حال بهتون توصیه میکنم کتاب رو حتما بخونید هرچیزی که بتونه کلیشه‌های ذهنی ما رو باز کنه باید بریم سمتش حتی اگر ترجمه ضعیفی داشته باشه، ولی توصیه میکنم کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه ژوزف مورفی رو حتمی بخونید با به صورت صوتی چندین بار گوش بدید خیلی کتاب خوبیه، طریقه آشنایی من با کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه برمیگرده به معرفی این کتاب توسط باب پراکتور در یمی از آخرین سمینارهاش که این کتاب رو بهترین کتاب در زمینه ذهن ناخودآگاه معرفی کرد
دوستون دارم و برای همتون آرزوی موفقیت دارم 😘🌺
دلارام 0074
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
متاسفانه کتاب برخلاف نوشته روی اون تمریناتی برای بیدار کردن قدرت درونی نداده بود من حس میکنم نویسنده اصلا نخواسته به این موضوع اشاره کنه و برای جذب ثروت یا بیدار کردن ذهن از لحاظ ثروت گفته کاری که دوست دارید انجام بدید کلمات مثبت به کار ببرید و کلمه ثروت موفقیت رو با خودتون تکرار کنید همین؟؟؟ واقعا واسه این که قدرت درونی ما سمت ثروت بره همین کار رو کنیم؟؟ به نظرم اگر کتاب کاربردی در ارتباط با این موضوع میخواید کتاب ارتباط با خود برتر رو تهیه کنید
نبی والی
۱۴۰۰/۱/۲۵
من کتابهای ژوزف مورفی در نوجوونی خونده بودم، وبخاطر نگارش روانی که داشت و مطالب اموزندش، خیلی ازش تاثیر گرفتم، واولین بار باواژه ضمیر ناخوداگاه... اشناشدم خوندن کتاباش برام خیلی لذت بخش بود، وبعد از اینکه بااپیکیشن کتابراه اشناشدم اولین اسمی که جستجو کردم ژوزف مورفی بود و خاطرات خوش اون دوران برام زنده شد.... واقعا از کتاب راه ممنونم 🙏🙏🙏درودهابرشما🙏
مرجان فخار
۱۴۰۰/۲/۲۹
سلام
وقتتون به خیر
مررررررررررررررسی از زحماتی که کشیدین
برای تولید و پشتیبانی و بروز رسانی کتابراه
دستتون طلا.
ولی فکر میکنم
اگر اصلِ متن کتاب باشه
خواننده کتاب
راضی تره.
مررررررسی از شما 😇🌼🌼🌼🌼🌼🌼
مرتضی حاتمی
۱۴۰۱/۷/۳۰
کتابهای ژورف مورفی بسیار عالی و بی نظیر هستند. ذهن ناخودآگاه و مدیریت صحیح آن با تمرین و عمل، راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.
سپیده رادخوشنود
۱۴۰۱/۵/۱۰
کتاب بسیار قشنگی بود زیرا در حالی که کتاب را گوش میدهی موزیک همراه با صوت خواندی خیلی تاثیر بسزایی روی ادم میگذارد.
Mahmood Mohamadi
۱۳۹۹/۱۱/۴
امیدوارم. وسیله ایی بسیار مفید برای بالا بردن سطح فرهنگ غنی ما مردم باشد. با مطالعه فراوان. و رواج فرهنگ مطالعه.
حسین احمدزاده
۱۴۰۲/۷/۲۲
عالیه واقعا به طور اسان طریقه تسلط بر ذهن ناخوداگاه رو توضیح میده و انسان به وجد میاد از این سادگی
محمد عبدالهی
۱۴۰۲/۶/۸
این کتاب خیلی خلاصه مفید و آموزنده است و از کتابراه کمال تشکرو قدردانی را دارم
ali zarei
۱۴۰۱/۴/۲۲
بسیار عالی کتابی هست که هر انسانی نیاز داره تا به خواسته هاش برسه
Zhkz Kz
۱۴۰۰/۴/۱۲
کتاب جالبی بود. واقعا لذت بردم
به نظرم هر چند وقت یکبار باید خونده بشه
محمد جان آبادی
۱۴۰۰/۸/۲۳
کتابی عمیق وعالی برای پیشرفت توسط دانشمندی بزرگ
زهرا شیرازی
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
تکرار کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه، نوشته‌ی همین نویسنده، است.
فاطیما
۱۴۰۰/۱۱/۲
عالی بود ارزش خواندن داره
حمید صالحی
۱۴۰۰/۸/۷
کتاب بسیار خوبی بود ممنونم از زحماتتون
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟

برای دریافت کتاب جادوی ذهن: چگونه توانایی‌های درونمان را بیدار کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.