معرفی و دانلود کتاب برند ماندگار: 12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی

عکس جلد کتاب برند ماندگار: 12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی
قیمت:
66000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برند ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برند ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برند ماندگار: 12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی

کتاب برند ماندگار نوشته‌ی جرمی میلر اثری پرفروش و خواندنی در حوزه‌ی مدیریت کسب‌وکار است. این کتاب به معرفی اصول و فرایند‌ برندسازی در شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌پردازد و نقشه‌ی راه روشنی را به مدیران و صاحبان کسب‌وکار ارائه می‌دهد. گفتنی‌ست این اثر افتخارات متعددی را از آن نویسنده‌ی خود کرده است.

دربار‌ه‌ی کتاب برند ماندگار

کتاب برند ماندگار (Sticky Branding) اثری از جرمی میلر (Jeremy Miller) در حوزه‌ی برندسازی و بازاریابی است. شرکت‌هایی نظیر اپل، نایک و استارباکس به همان اندازه که موفق هستند، نامشان هم به همان میزان در دنیا شناخته شده‌ است. اما آیا بحث برندسازی و موفقیت فقط به شرکت‌های بزرگ تعلق دارد؟ نویسنده‌ی کتاب برند ماندگار معتقد است شرکت‌های کوچک و متوسط هم می‌توانند با به‌کارگیری اصول مشخصی نام خود را در دنیای کسب‌وکار برجسته کنند. در واقع، هر کسب‌وکاری که بخواهد و بتواند هنجارهای موجود در هر صنعتی را به چالش بکشد، خلاقیت را چاشنی کار خود کند و راه‌های نوآورانه‌ای را برای خدمت به مشتریانش بیابد، می‌تواند به یک برند ماندگار تبدیل شود.

جرمی میلر کارشناس برندسازی است و در کتاب حاضر اصول برندسازی را به تفصیل با شما به اشتراک می‌گذارد. این اثر حاصل بیش از یک دهه تحقیق در خصوص عوامل تأثیرگذار در موفقیت شرکت‌ها است و راهنمای کاملی برای برندسازی به شمار می‌رود. در کتاب برند ماندگار ایده‌ها، داستان‌ها و تمرین‌هایی ارائه شده است که می‌تواند شرکت شما را متمایز کند، مشتریان بیشتری را جذب کند و برند شما را به‌طرزی باورنکردنی برجسته و ماندگار سازد. اصول ارائه‌شده در این اثرِ خلاقانه از دل صدها گفتگو و مصاحبه با مدیران عامل و صاحبان کسب‌وکار در صنایع مختلف گردآوری شده است.

خودِ نویسنده اظهار می‌کند این اثر، یک کتاب اقدام‌محور است؛ به این معنا که راهنمای عملی برندسازی ماندگار را به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید از داستان‌های این کتاب الهام بگیرید و ایده‌های آن را در کار خودتان اجرایی کنید و در نهایت، مشتری بیشتری جذب کنید و به فروش بالاتری برسید.

جوایز و افتخارات کتاب برند ماندگار

  • ترجمه شده به چندین زبان زنده‌ی دنیا
  • صدرنشین فهرست کتاب‌های پرفروش گلوب و میل
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب برای کسب‌وکارهای کوچک در حوزه‌ی بازاریابی در سال 2016

نکوداشت‌های کتاب برند ماندگار

- کتاب برند ماندگار فرسخ‌ها فراتر از انتظارات من بود! (رابرت رایت، کارشناس برندینگ)

- جرمی میلر در کتاب برند ماندگار به طرز ماهرانه‌ و مختصری راز و رمزهای برندسازی را به ما نشان می‌دهد و برای پیمودن مسیر به سمت موفقیت کسب‌وکار نقشه‌ای واضح و آسان ترسیم می‌کند. (تام آساکر نویسنده‌ی کتاب کسب و کار باور)

- جرمی میلر نسبت به سایر کتاب‌های برندسازی پا را فراتر می‌گذارد و به‌جای اینکه صرفاً به اصول بپردازد وارد فرایند برندسازی می‌شود. کتاب برند ماندگار به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند برند خود را در مسیر رسیدن به موفقیت اصلاح کنند. (چارلز فرانکلین، نشریه اسمال بیزنس ترندز)

- این اثر، کتابی دانشگاهی نیست که صرفاً برای کسب‌وکارهای بزرگ نوشته شده باشد. جرمی میلر به کارآفرینان نشان می‌دهد چطور در کارشان پیشرفت کنند؛ او خودش این کار را در شرکتش انجام داده است. (دیوید میرمن اسکات، استراتژیست بازاریابی و نویسنده‌ی کتاب قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی)

- اگر شرکت خود را مطابق با یکی، دو تا از اصول جرمی میلر پیش ببرید، مشتریان زیادی به ویترین فروشگاه شما (چه مجازی، چه حقیقی) هجوم می‌آورند. اگر می‌خواهید در عصر انفجار اطلاعات برند خود را مطرح کنید، کتاب برند ماندگار برای شما گزینه‌ای عالی است. (دکتر نیک مورگان، نویسنده‌ی کتاب آموزش سخنرانی موثر)

کتاب برند ماندگار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر را به تمام صاحبان کسب‌وکار و علاقه‌مندان به آثار مرتبط با حوزه‌ی مدیریت و رهبری پیشنهاد می‌کنیم. اگر شما هم در حوزه‌ی برندسازی و تبلیغات فعالیت می‌کنید، مطالعه‌ی کتاب برند ماندگار را در برنامه‌ی مطالعاتی خود بگنجانید.

با جرمی میلر بیشتر آشنا شویم

جرمی میلر کارشناس برندسازی، نویسنده، سخنران و رئیس موسسه‌ی برندسازی برند ماندگار است. او بعد از ایجاد تغییراتی در برند کسب‌وکار خانوادگی‌اش، به‌مدت یک دهه راجع به توسعه و ایجاد برند کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مطالعه کرد. او به خوبی می‌داند برای ایجاد یک برند ماندگار چه مواردی لازم است و چطور می‌توان این کار را انجام داد. از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به کتاب‌های «برند ماندگار» و «نام‌گذاری برند: راهنمای گام‌به‌گام برای خلق نامی به یاد ماندنی برای برندتان» اشاره کرد که هر دو در ایران به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

جملات برگزیده کتاب برند ماندگار

- استراتژیِ برندۀ امروز شاید فردا دیگر جواب‌گو نباشد. شاید اصلاً در دنیای فردا جایی نداشته باشد. (دیوید آکر، استاد بازنشستۀ دانشکدۀ کسب‌وکار هاس)

- خواستن کلید انگیزه است؛ ولی عزم و تعهد به تعقیب بی‌امان هدفتان، به شما کمک می‌کند به موفقیت مدنظرتان برسید. (ماریو آندرتی، قهرمان مسابقات اتومبیل‌رانی جهان)

- هیچ شرکتی نمی‌تواند در همۀ حوزه‌ها حضور یابد و با این حال برندۀ رقابت باشد. بنابراین، مهم است بدانید انتخاب محل نقش‌آفرینی بهترین راه برای پیروزی شرکت است. (ای‌جی لَفلی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سابق)

- شاید فکر کنید همیشه نیاز به فروش وجود دارد؛ ولی هدف بازاریابی بی‌اهمیت‌کردن فروش است. هدف بازاریابی این است که به درک و شناختی از مشتریان برسید که محصول یا خدمتی متناسب با آن‌ها عرضه کنید که خودش می‌فروشد. (پیتر دراکر، استاد مدیریت)

در بخشی از کتاب برند ماندگار می‌خوانیم

برندهای ماندگار بر مبنای مجموعه‌ای از تجارب خلق می‌شوند. مهم‌ نیست شرکت چه‌چیزی را تبلیغ می‌کند، بلکه تجربۀ مشتری مهم است. این تجربه درک از برند را شکل می‌دهد. برندهای ماندگار تجارب جذابی برای مشتریانشان رقم می‌زنند که آن‌ها را دوباره برمی‌گرداند.

آنچه‌کسب‌وکارتان را منحصربه‌فرد و از بقیه بهتر می‌کند، پیدا کنید و آن را با تجربۀ مشتری پیوند بزنید.

«کمتر حرف بزنید. بیشتر تجربه خلق کنید»

لازم نیست به مشتریانتان بگویید چرا بهتر است از شما خرید کنند. اجازه دهید خودشان تصمیم بگیرند.

گزارۀ منحصربه‌فرد فروش (یو‌اس‌پی) بیشتر از شصت سال است که مطرح است. این عبارت را اولین بار راسر ریوز، مدیر تبلیغاتی و افسانه‌ایِ مؤسسۀ تد بیتس، ابداع و استفاده کرد. ریوز معتقد بود هدف تبلیغات، فروش است. گزارۀ منحصربه‌فرد فروش، استراتژی او برای شناسایی وجه تمایز محصول و بیان مختصر آن در قالب عبارت بود. برای مثال، ریوز بر خلق شعار آب‌نبات M&M نظارت داشت: «در دهانتان آب می‌شود، نه در دستتان.» گزارۀ منحصربه‌فرد فروشی که ریوز برای M&M طراحی کرده بود، به مشتریان بهانه‌ای برای صحبت دربارۀ آن و تمرکز تجربه‌شان داد. او وجه تمایز این محصول را به مشتریان گفت و برای نهادینه‌سازی این باور در مشتریان، از تبلیغات بهره برد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
دربارۀ نویسنده
پیشگفتار نویسنده
سپاسگزاری نویسنده
مقدمه
12/5 اصل برندهای ماندگار
بخش 1: در جایگاه برنده قرار بگیرید
اصل 1: شفافیت به زبان ساده
اصل 2: تغییر اوضاع به‌نفع خود
اصل 3: محصول یا خدمتی ارائه کنید که به مذاق مشتریانتان خوش بیاید
بخش 2: تمایز اصیل
اصل 4: چشم‌نواز باشید
اصل 5: تجربۀ‌ جامع مشتری
اصل 6: «جالبه. بیشتر دربار‌ه‌ش بگو.»
بخش 3: با سنگین‌وزن‌تر از خودتان مبارزه کنید
اصل 7: اولین انتخاب در ذهن مشتری باشید
اصل 8: همه‌جا حضور داشته باشید
اصل 9: اولویت‌هایتان را مشخص کنید
بخش 4: ورای تعهد، ورای انتظار
اصل 10: برندسازی همه‌جانبه
اصل 11: خدمت‌رسانی مایۀ افتخارتان باشد
اصل 12: اهداف بزرگ و اقدامات جسورانه
اصل 12/5: برندتان را انتخاب کنید
برندهای ذکرشده در این کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برند ماندگار: 12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی
نویسنده
مترجمسعید یاراحمدی
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات262
زبانفارسی
شابک978-600-8237-54-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
66000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برند ماندگار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برند ماندگار

برای دریافت کتاب برند ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.