معرفی و دانلود کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش

عکس جلد کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش
قیمت:
25350 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش

کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش نوشته‌ی محسن اسماعیل ثانی و علی بنسبردی، روش‌هایی را به شما معرفی می‌کند تا به وسیله‌ی آن‌ها افراد و سازمان‌ها را به مشارکت در فعالیت‌های ورزشی تشویق کنید و از این راه درآمد مطلوبی به دست آورید.

درباره‌ی کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش:

برندسازی از جمله فعالیت‌هایی‌ست که این روزها صحبت پیرامون آن در دنیای کسب و کار بسیار داغ است؛ ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست و برندسازی در این عرصه نیز همچون صنایع دیگر در حال رشد و گسترش است. سازمان‌های ورزشی که به اهمیت برندسازی پی برده‌اند، با اجرای آن توانسته‌اند توجه و علاقه‌ی جامعه را به شکل قابل توجهی به خود کسب کنند، افراد زیادی را جذب نمایند و درآمد خود را به شکل چشمگیری افزایش دهند.

از مهم‌ترین ابزار سازمان‌ها برای شکل‌گیری و توسعه فرصت‌های جدید کسب و کار می‌توان به برندسازی ورزشی اشاره کرد. استفاده از برندسازی در ورزش به این معناست که یک نوع ورزش یا رویداد ورزشی و... می‌تواند به عنوان برند در نظر گرفته شود. از این رو به دست آوردن تصویری مثبت در ذهن مشتری ورزشی بسیار اهمیت دارد.

برند باعث می‌شود حتی در صنعت ورزش نیز در میان رقیبان بیشتر شناخته شوید و توانایی تشخیص و توجه به محصول یا خدمات ورزشی شما در میان انبوهی از موسسات افزایش یابد. در بازار شلوغ امروزی ورزش، متمایز کردن خود از رقیبان کاری سخت به حساب می‌آید و روز به روز نیز دشوارتر می‌شود؛ به همین جهت اهمیت برند بیشتر از قبل می‌شود چرا که باعث می‌شود تا در میان رقیبان بیشتر به چشم آیید.

وجود یک برند قوی در سازمان باعث می‌شود تا فروش محصولات کاهش نیابد، مشتریان از دست نروند و در نهایت سازمان در برابر بحران‌ها مقاوم‌تر باشد. از طرفی برندسازی باعث ایجاد مشتریان وفادار می‌شود که به سازمان و محصولات شما اعتماد دارند و حاضرند برای خدمات شما هزینه بیشتری بپردازند. در واقع می‌توان گفت وجود یک برند قوی باعث می‌شود تا شایستگی سازمان شما برای مشتریان اثبات شود.

کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای مدیران و فعالان عرصه‌ی ورزش مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش می‌خوانیم:

برای مدیریت برند شخصی ورزشکاران باید سوابق و اجزای برند ورزشکار مورد مطالعه قرارداده شود که به صورت خلاصه عنوان می‌گردد: سوابق ورزشکاران به 5 گروه رسانه، ارتباطات شفاهی، مدیریت احساسات، عوامل اجتماعی و تیم و باشگاه ورزشی تقسیم می‌گردد و تصویر برند ورزشکاران به دو گروه ویژگی و صفات داخلی و ویژگی و صفات خارجی تقسیم می‌گردد و نتیجه این فرآیند و تدوین استراتژی و مدیریت آن تبدیل به برند شخصی ورزشی و افزایش وفاداری به برند شخصی می‌گردد. توصیه می‌کنم اگر یک ورزشکار محبوب هستید باید یک برند شخصی با ارزش و قدرتمند ایجاد کنید، چهره و مهارت یک ورزشکار باید در بازار ارزش پیدا کند تا شرکت‌ها و سازمان‌ها تمایل به سرمایه گذاری روی برند شخصی ورزشکار داشته باشند، برند شخصی ورزشکاران بسیار شکننده است و یک اشتباه، یک انتخاب بد، تبلیغات نامناسب و شایعه سازی در فضای مجازی می‌تواند به برند شخصی آن‌ها آسیب وارد کند، پس باید برند شخصی ورزشکاران بصورت حرفه‌ای مدیریت شود.

متاسفانه ورزشکاران ما، به جای توجه به مسئله‌ای مهمی چون برندشخصی همه چیز را در شهرت می‌بینند، شهرتی که اگر به درستی مدیریت نشود، ماندگار نخواهد بود. تدوین و تنظیم یک برنامه استراتژیک مطلوب قطعا بخش مهمی برای تقویت و توسعه برند شخصی است که باعث می‌شود فرد در ذهن مخاطبان خود سال‌های سال و بعد از پایان دوران ورزشی خود همچنان تأثیرگذار باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات68
زبانفارسی
شابک978-622-6169-27-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
25350 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش

برای دریافت کتاب برندسازی در ورزش و مدیریت بازاریابی برند در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.