معرفی و دانلود کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو

عکس جلد کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو
قیمت:
49500 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو

کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو، تالیف جان میلتون فاگ، ویرایش جدید و تجمیع دو کتاب «بزرگترین بازاریاب شبکه‌ای دنیا» و «گفتگو با بزرگترین بازاریاب شبکه‌ای دنیا» است. اکنون که فروش مستقیم به‌ عنوان یک صنعت مطرح شده است، لازم است که با آن به‌ طور کامل و صحیح آشنا شده و از فرضیه‌پردازی‌هایی که معمولاً در برخورد اول با هر پدیده جدیدی بروز می‌کند دوری نماییم.

فروش مستقیم سابقه‌ای حدوداً 70 ساله دارد و گفته می‌شود به یک صنعت تبدیل شده است. فروش مستقیم از آمریکا آغاز شده و امروزه بیش از 44 میلیون نفر در جهان به آن مشغولند و حدود 3000 شرکت در سراسر دنیا از طریق آن کسب درآمد می‌کنند. این شرکت‌ها، محصولات متنوع و طرح‌های گوناگونی برای ارائه محصولات و پرداخت کمیسیون به اعضای خود دارند ولی اصول کار آن‌ها تقریباً یکسان است.

 بازاریابی شبکه‌ای عرصه‌ای رو به رشد است. از این روی می‌تواند تجربه‌ای دشوار و خسته‌ کننده باشد. افراد بسیاری به موفقیت اندکی دست یافته‌اند، و افراد بسیار بیشتری هرگز پولی در نیاورده‌اند. با این آمار و ارقام دلسرد کننده، چطور می‌شود کسی جزو معدود افراد موفق باشد؟ بسیاری معتقدند بهترین روش برای این کار این است که مدتی را با بزرگترین بازاریاب شبکه‌ای دنیا سپری کنید.

داستان معروف جان میلتون فاگ، حکایت مرد جوانی است که در شرف ترک کردن کسب‌و‌کار بازاریابی شبکه‌ای‌ خود است. مرد جوان بزودی می‌آموزد که رازهای این کسب‌و‌کار، ارتباط بسیار اندکی با راه و رسم معمول بازاریابی دارد. در واقع، او مجبور است هر چیزی را که گمان می‌کرد درباره‌ی کسب‌و‌کار می‌داند، از یاد ببرد. «الگوی بازاریابی شبکه‌ای آنچنان از اساس، متفاوت و متمایز از دیگر الگوهای کسب‌و‌کار است که ناچار برای فهمیدن و دانستن ارزش‌اش، دیدگاه‌مان به کسب‌و‌کار را باید کاملا تغییر دهیم.»

جان میلتن فاگ (John Milton Fogg) نویسنده، سخنگو، استاد و مربی، عکاس، فروشنده و سردبیر نشریه است. او دارای مدرک کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنرهای زیبای فیلادلفیاست. وی در کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، جزیره کرت، امارات، کره، مالزی، نیوزلند، روسیه، سنگاپور، کاستاریکا و همچنین سخنرانی کرده است.

آقای فاگ صاحب امتیاز دو مجله درباره فروش مستقیم به‌نام‌های Upline و Network Marketing Lifestyles و سردبیر مجله Networking Times و یکی از نویسندگان مجله Success است. او چندین کتاب نوشته یا در نوشتن آن‌ها دخیل بوده است.

آقای فاگ معتقد است 95 درصد از افرادی که وارد فروش مستقیم می‌شوند به اهداف خود نمی‌رسند. آن‌ها مذبوحانه تلاش می‌کنند یا شکست می‌خورند. آن‌ها بر چیزهای نادرست، بدون کاربرد، اشتباهات، مشکلات، چیزهایی که دارند و چیزهایی که ندارند متمرکز می‌شوند. ولی او باور دارد که می‌توان به این 95 درصد کمک کرد تا بتوانند راهی برای موفقیت پیدا کنند.

در بخشی از کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو (The Greatest Networker in the World) می‌خوانیم:

هرگز نمی‌توانم آن شب را فراموش ‌کنم. -‌ اولین ملاقاتم با «بزرگترین بازاریاب» - شبی که بعد از آن زندگی‌ام رو به بهبود گذاشت - برای همیشه!

شاید بهتر باشد ابتدا زندگی آن‌ زمان خود را برای شما شرح دهم. چهار ماه بود که درگیر یکی از این شرکت‌های فروش مستقیم شده بودم و کارم خوب پیش نمی‌رفت. در واقع زندگی من مثل یک لطیفه‌ی بی‌مزه شده بود. با اینکه محصولات عالی بودند و همه‌ی کسانی که محصولات را به آن‌ها معرفی می‌کردم این را قبول داشتند؛ ولی باز هم نمی‌توانستم کسی را مجذوب این فرصت شغلی کنم. سی ساعت در هفته - به‌ طور نیمه وقت - به این کار مشغول بودم - شب‌ها و بیشترِ آخر هفته‌ها - اما تمام چیزی که از این خرده‌ فروشی به‌دست می‌آوردم 150 تا 200 دلار در ماه بود! (نگفتم مثل یک لطیفه بی‌مزه شده بود.)

تمام وقتم پر شده بود. برای بچه‌هایم غریبه شده بودم و همسرم نیز از من دلسرد شده بود. به نظر می‌رسید که نه این حرفه برای من مناسب است و نه من برای این کار ساخته شده‌ام. به همین دلیل تصمیم خود را گرفته بودم، و به عنوان ختم ماجرا، می‌خواستم برای آخرین بار در جلسه هفتگی همکاران شرکت کرده و سپس دست از کار بکشم.

جلسه در سالن اجتماعات هتل برگزار می‌شد که درب آن هنوز بسته بود. من هم مثل برخی از دوستان زود رسیده بودم و باید تا شروع جلسه همان‌جا صبر می‌کردم. جلوی درب سالن عده‌ای را دیدم که گرداگرد یک نفر حلقه زده و مشغول صحبت بودند. یکی از دوستان همکارم را که نزدیک من بود مخاطب قرار داده و پرسیدم: این کیه که این همه آدم دورش جمع شدن؟
با تعجب نگاهم کرد و گفت: این؟! ما بهش می‌گیم بزرگترین بازاریاب! می‌خوای باهاش آشنا بشی؟

فهرست مطالب کتاب

توضیح
مقدمه مترجم
درباره نویسنده
بخش اول: بزرگترین بازاریاب
فصل 1: پایان
فصل 2: بیان حقیقت
فصل 3: کشف راز
فصل 4: پرده نقره‌ای
فصل 5:‌ هدفی فراتر از بردن
فصل 6: به بچه‌ها بیاموزید که بیاموزند
فصل 7: پرسیدن سوال صحیح
فصل 8: "عادت‌های باور شده"
فصل 9: عالیجناب خدمتکار ! 25
فصل 10: تعهد و آزادی
فصل 11: عادت‌های ناباور
فصل 12: مظاهر باور
فصل 13: آموزشِ آموزگاران
فصل 14: گام بعدی چیست؟
فصل 15: آغاز
فصل 16: مؤخره
بخش دوم: گفتگو
فصل 1: ادامه داستان
فصل 2: تعریف جدید باور
فصل 3: اگر آنچه را می‌دانم، می‌دانستی...
فصل 4: تمرینِ تشویق کردن
فصل 5: مکث کنید، بنگرید و بشنوید
فصل 6:‌کجا زندگی می‌کنی؟
فصل 7: ارزش‌ها، تعهد و سینرژی
فصل 8: وقت ناهار
فصل 9: آگاهانه و دانسته
فصل 10: گام بعدی
از همین مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو
نویسنده
مترجمنیما عربشاهی
ناشر چاپیانتشارات اشک یاس
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-964-8864-70-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
49500 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو

N Ahrari
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
کتاب دقیق و کاملی است مگر اینکه بخوانی و یاد بگیری و یاد بدی و بهش عمل کنی.... وَ وَهای دیگه
حامد عسگری
۱۴۰۱/۹/۱۳
اگه نتورکر هستید حتماً و قطعاً باید این کتاب دوگانه رو مطالعه کنید. فوق‌العاده عالی و تاثیرگذاره
مهدخت زارع
۱۴۰۰/۵/۷
عالی بود پیشنهاد میکنم اگر کسی دوست داره توی تجارتش موفق بشه این کتاب رو حتما بخونه
ساناز یحیی پور
۱۳۹۹/۷/۱۳
کتاب فوق العاده بود. حتما پیشنهاد میدم بخوانید
جواد سلیمی
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
کتاب واقعا عالیه و پر از نکته کاربردی
مینا صیامی
۱۴۰۰/۶/۱۷
برا نتورکرها عالیه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو

برای دریافت کتاب بزرگترین بازاریاب و گفتگو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.