معرفی و دانلود کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ

عکس جلد کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ
قیمت:
۶۸۰۰۰ 47600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ

کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ شرح تجربه‌ی نزدیک به مرگ دکتر برجسته مغز و اعصاب ایبن الکساندر در دوران هفت روز کما است.

هزاران نفر تجربه نزدیک به مرگ (nde) داشته‌اند، اما دانشمندان اغلب بر این باورند که چنین امری غیرممکن است. دکتر الکساندر (Eben Alexander) هم یکی از همان دانشمندان بود. وی به زندگی پس از مرگ یا روح غیرجسمانی اعتقاد نداشت. او همیشه از آن دسته افرادی بود که بدون اعتقاد به روح، روی بعد مادی زندگی تمرکز می‌کردند. او مانند تمام آدم‌هایی که به دین و عقاید مذهبی شک دارند، معتقد بود داستان‌های پس از مرگ فقط توهم و محصول تخیل انسان هستند.

دکتر الکساندر که خود جراح برجسته مغز و اعصاب است به بیماری نادری مبتلا شد و هفت روز متوالی در کما رفت. سپس هنگامی که پزشکان معالج امکان متوقف کردن درمان او را بررسی می‌کردند، ناگهان چشمانش باز شد و از کما بیرون آمد. او بازگشته بود.

بهبودی دکتر الکساندر یک معجزه پزشکی است. اما معجزه واقعی سرگذشت او مربوط به جای دیگری است. در مدتی که جسم او در کما بود، دکتر الکساندر به ماورای این جهان سفر کرد و موجود فرشته‌گونه‌ای او را به عوالم ژرف موجودیت فرامادی هدایت کرد. او در آنجا به مشاهده و درک حضور الهی نائل شد و توانست با مبدا ارتباط برقرار کند. قبل از این تجربه، او نمی‌توانست دانش خود را درباره مغز و عصب‌شناسی با اعتقاد به بهشت، خدا و یا روح تطبیق دهد. اما امروز دکتر الکساندر معتقد است سلامت کامل هنگامی است که ما دریابیم خدا و روح واقعیت دارند و مرگ پایان موجودیت ما نیست، بلکه تنها یک انتقال است.

او در کتاب بهشت برین حقیقت دارد (Proof of heaven) تایید می‌کند زندگی ما روی زمین فقط یک آزمایش است که کمک می‌کند روحمان تکامل بیابد و رشد کند، و روش موفقیت در این مسیر، زندگی با عشق و شفقت است. وی در توضیح تجربه‌اش فرضیه‌های متعددی را در نظر می‌گیرد و از لحاظ علمی موثق بودن آن را اثبات می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن روی جلد
25 دقیقه
سرآغاز
1 دقیقه
موسیقی
14 دقیقه
فصل اول - درد
1 دقیقه
موسیقی
14 دقیقه
فصل دوم - بيمارستان
1 دقیقه
موسیقی
5 دقیقه
فصل سوم - نمی‌دانم از كجا
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
فصل چهارم - آيبن چهارم
1 دقیقه
موسیقی
8 دقیقه
فصل پنجم - دنيای زيرين
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
فصل ششم - لنگری برای زندگی
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
فصل هفتم - ملودی چرخان و دروازه
1 دقیقه
موسیقی
7 دقیقه
فصل هشتم - اسراییل
1 دقیقه
موسیقی
12 دقیقه
فصل نهم - هسته‌ی مركزی
1 دقیقه
موسیقی
20 دقیقه
فصل دهم - آنچه اهميت دارد
1 دقیقه
موسیقی
21 دقیقه
فصل يازدهم - پايان سرگردانی
1 دقیقه
موسیقی
13 دقیقه
فصل دوازدهم - هسته‌ی مركزی
1 دقیقه
موسیقی
4 دقیقه
فصل سيزدهم - چهارشنبه
1 دقیقه
موسیقی
7 دقیقه
فصل چهاردهم - نوع خاصی از ان دی یی
1 دقیقه
موسیقی
16 دقیقه
فصل پانزدهم - موهبت فراموشی
1 دقیقه
موسیقی
4 دقیقه
فصل شانزدهم - چاه
1 دقیقه
موسیقی
13 دقیقه
فصل هفدهم - مورد بی‌سابقه
1 دقیقه
موسیقی
3 دقیقه
فصل هجدهم - فراموش کردن و به یاد آوردن
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
فصل نوزدهم - جایی برای پنهان شدن نیست
1 دقیقه
موسیقی
5 دقیقه
فصل بیستم - پایان
1 دقیقه
موسیقی
5 دقیقه
فصل بیست و یکم - رنگین کمان
1 دقیقه
موسیقی
5 دقیقه
فصل بیست و دوم - شش چهره
1 دقیقه
موسیقی
7 دقیقه
فصل بیست و سوم - شب آخر روز اول
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
فصل بیست و چهارم - بازگشت
1 دقیقه
موسیقی
8 دقیقه
فصل بیست و پنجم - هنوز آنجا نیستم
1 دقیقه
موسیقی
4 دقیقه
فصل بیست و ششم - پخش کردن خبر
1 دقیقه
موسیقی
6 دقیقه
فصل بیست و هفتم - بازگشت به خانه
1 دقیقه
موسیقی
3 دقیقه
فصل بیست و هشتم - فراواقعی
1 دقیقه
موسیقی
12 دقیقه
فصل بیست و نهم - تجربه مشترک
1 دقیقه
موسیقی
8 دقیقه
فصل سی‌ام - بازگشت از جهان مردگان
1 دقیقه
موسیقی
17 دقیقه
فصل سی و یکم - سه گروه
1 دقیقه
موسیقی
3 دقیقه
فصل سی ودوم - رفتن به کلیسا
1 دقیقه
موسیقی
31 دقیقه
فصل سی و سوم - معمای آگاهی
1 دقیقه
موسیقی
6 دقیقه
فصل سی و چهارم - نگرانی آخر
1 دقیقه
موسیقی
13 دقیقه
فصل سی و پنجم - عکس
1 دقیقه
موسیقی
2 دقیقه
ایترنیا
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
سپاس‌گزاری
1 دقیقه
موسیقی
2 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
موسیقی
3 دقیقه
پیوست الف
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
پیوست ب
1 دقیقه
موسیقی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ
نویسنده
مترجممحمود دانایی
راویکامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات صبح صادق
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 47600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ

Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۹/۳۰
به خاطر اینکه خودم زندگی نزدیک به مرگ رو به مدت ۹ ساعت تجربه کرده بودم، اکثر کتابها و مقالات و مستندهای در این زمینه رو خونده بودم، چیزی که باعث شد این کتاب رو تهیه کنم این بود که نویسنده این کتاب یک متخصص و جراح مغز و اعصاب بود که در اکثر مستنداتی که نگاه میکردم اینگونه افراد دلیل علمی و تولید در هرمون مغز رو دلیل برخی اتفاقات میدونستند یعنی اینکه هیچ اعتقادی به این موضوع نداشتن. حالاکتابصوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب٫ در زندگی پس از مرگ، من رو کنجکاوتر کرد که این کتاب صوتی رو بخونم. شک نکنید که این کتاب ارش خوندن داره چون از منظر شخصی نوشته شده که اکثر همکارانش این گونه پدیده‌های معنوی رو قبول ندارن و مهم تر از همه متفاوت بودن این نوشته‌های داخل این کتاب با دیگر کتابهای این مقوله هستش. در پایان، حتی اگه نمیدونید جریان این کتاب چیه به نظرم تهیه‌اش کنید و مطمئن باشید از گوش دادن بهش لذت خواهید برد.
Neema Rabiei
۱۳۹۹/۷/۴
لذت بردم
به NDE که دکتر ایبن الکساندر تجربه کرده، ایمان کامل دارم
چون خودم هم‌ تجربه نزدیک به مرگ داشتم و روح خودم‌ رو دیدم
تو سوره بقره، ایه ۳ نوشته شده "کسانی که به [جهان] پنهان ایمان میاورند"
واقعا توصیف روح‌ ناممکنه و اصلا نمیشه بیانش کرد و اینکه عجیب‌ترین و زیباترین چیزی هست که توی عمرم ما
دیدم
هدف زندگی انسان‌ها معنوی زندگی کردنه
حتی خداناباورانی مثل سم هریس و ریچارد داوکینز هم تو کتاب هاشون از معنوی زندگی کردن صحبت کردن
اونایی که میگن جهان فقط از ماده، در جوابشون باید بگم که من روح رو دیدم و دیگه به حرف هیچ خداناباوری ایمان ندارم
هیچ توصیف علمی برای شکل و شمایل و وجود روح نداره چون عضو جهان پنهان [بقره، ۳] هستش
روحی که دیدم به جهان متصل بود و ارتعاش بود
Mahnaz Hoseinian
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
این کتاب درباره تجربه نزدیک به مرگ دکتر ایین الکساندر با توضیحات علمی است که با توجه به تخصص دکتر الکساندر در زمینه جراحی مغز می‌تواند قابل اعتماد تر از سایر تجربیات باشد نکته جالب این است که در همه تجربیات نزدیک به مرگ تجربه کنندگان مواردی مشابه را توضیح می‌دهندکه بیانگر حقیقت عالم پس از این عالم می‌باشد.
این کتاب تاثیر بسیار خوبی بر من گذاشت درست در وضعیتی که دچار بعضی شک و تردید‌ها شده بودم این کتاب برایم حکم معجزه داشت که دوباره مرا به عالم معنویت پیوند دهد و قلبم را پر از آرامش و اطمینان کند این کتاب درست بعد از خواندن کتاب طرح بزرگ استیون هاوکینگ بعد از دعا به درگاه الهی به دستم رسید خدارا سپاس می‌گویم و توصیه می‌کنم این کناب را برای بالا بردن ایمان و یقین حتما مطالعه کنید.
سالار مرادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کتاب خوب و در عین حال نویسنده بسیار سعی کرده به نکات ریز توجه کند تا در بیان اهم بیوگرافی و سعی در بیان جزئیات تجربیات nde (با اینکه در هر صورت برای اشخاصی که nde را تجربه نکرده‌اند مثل خودم درک و فهم این مسائل بیشتر انتزاعیست تا درک کردنی) اما من در برخی از کتابهای تجربه پس از مرگ با برخی تجارب که اشخاص دارای nude مواجه شده‌ام به مسئله تناسخ اشاره میکنند در حالیکه در دین ما اسلام به کل این مطلب رد شده و همچنین بعضی از مطالب مانند اینکه در ان دنیا طبق نص صریح قران دینی به جز اسلام پذیرفتنی نیست اما در این تجربیات هر کس با ذهنیت و اعتقاد خودش ان دنیا را درک کرده یعنی مانند پلورالیسم دینی (و همگی نیز درست بوده) اینجاست که انسان سر در گم میشود علی الخصوص در مورد مسئله تناسخ (reincarnation)
کوشا عابدینی نسب
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
با سلام: به نظر من تجربه روحی منحصر به فردی بود که با تجربیات مشابه تفاوت داشت. من فکر می‌کنم بهتر بود نویسنده ویژگیهای خانوادگی و معرفی خود را یکسره در آغاز کتاب می‌نوشت و سپس به سفر روحی خود می‌پرداخت. و‌ای کاش در این باره بیشتر توضیح می‌داد. تلاش نویسنده بیشتر صرف توضیح و توجیه علمی این رویداد و برای همکاران دانشمندانی که به این مقوله باور ندارند شده است. به هر حال سعی نویسنده ستودنی است. من خودم به آخرت و دنیای پس از مرگ کاملا معتقدم و طبیعتاً مشتاق خواندن این گونه نوشته‌ها هستم و به دیگران توصیه می‌کنم. از سایت خوب و خدمت رسانی مسئولانه شما متشکرم.
فرزانه ابراهیم زاده
۱۴۰۲/۳/۲۴
کتاب خیلی خوبی بود برای کسانی که مثل من داغدار رفتن عزیزشون هستند مناسبه.. صدای گوینده عالی بود فقط اون قسمت‌های پاورقی را میتونستن یا نخونن یا معنی‌اش رو بگویند اینطوری حواس شنونده پرت میشد.. ولی در کل خیلی عالی بود.. پزشک جراحی که خدا و دنیای بعد از مرگ را باور نداشتن بر اثر تجربشون دیدگاهشون به نسبت زندگی‌ عوض شده و چقدر خوب که این موضوع را با همه به شکل یک کتاب به اشتراک گذاشته و اینکه بیشتر مطالبشون علمی بود از تجربه شون کم گفته شده... با سپاس از نویسنده گرامی و گوینده گرامی و کتابراه عزیز
فرح حقیقی
۱۴۰۱/۷/۲۸
تجربه NDE دکتر الکساندر جراح مغز و اعصاب کاملا واقعی و باورپذیر و دور از هر نوع گزافه گویی و اغراق است، ایشان بیوگرافی کامل خودشان را نوشته و در جایگاه فردی نخبه و صاحب نظر با دلایل گوناگون هر نوع نظر در مورد توهم بودن تجربه‌اش را رد نموده و واقعی بودن آنرا اثبات میکند. صدای گوینده هم خوب بود فقط جمله آخر هر فصل طوری ادا میشد که منتظر شنیدن ادامه جمله بودی، انتظار شنیدن موسیقی آخر فصل را نداشتی غافلگیر میشدی که البته مشکل مهمی نیست.
Hamidreza Asadi
۱۴۰۰/۱۲/۶
کتابی که مطالعه میکند تجربه ان دی‌ای پزشکی هست که تا قبل از تجربه خودش اعتقادی به این مسئله نداشته و حالا میخواد به عنوان یک پزشک، جراح و دانشمند به بقیه کسانی که مثل اون فکر میکردند ثابت کنه که معنویات وجود داره متن کتاب کمتر به تجربه می‌پردازه اگر برای شما عالم معنا اثبات شده هست توصیه میشه کتاب غرق در نور رو بخونید چون کتاب کاملا و بسیار جالب به احوالات عالم معنا میپردازه
shiva kad
۱۴۰۰/۱/۱۰
کتاب بسیار جالبی است بخصوص برای کسانی که به علم متافیزیک علاقمندند. متاسفانه صدای گویندی بسیار یکنواخت و کسالت آور است، انگار داره انشا میخواند! بدون بار احساسی، و آدم رو از ادامه کتاب منصرف میکنه، لطفا حداقل برای کتب عرفانی و ماوراء طبیعه از گویندگان حرفه‌ای با صدایی آرام بخش و بار مثبت استفاده کنید که زحمات نویسنده را ضایع نکند...!
alireza azimi
۱۴۰۱/۷/۳
کتابهایی مثل این بینش ادمها رو باز میکنه و خیلی خوب از زندان ذهنی که درست کردن برامون رها بشیم، کتاب لذت بخشیه، اما از نظر گویندگی دچار ضعفه، جوریکه حس میکنید انگار داره بهتون ریاضی درس میده، لطفا در انتخاب گوینده معیارهای بهتری رو مدنظرتون قرار بدید اما بطور کل متشکرم از کتابراه که این کتاب زیبا رو در دسترس ما قرارداد
hossein salimi
۱۳۹۸/۶/۱
عالیه اخیرا با حجمه‌های فراوان علیه وجود خدا و دنیای پس از مرگ نسبت به این موضوع دچار شک شده بودم. شک من با شنیدن این کتاب از بین رفت و دیگه هیچ چیز نمیتونه تو وجودم شک و تردید ایجاد کنه
کاربر Rahmati
۱۳۹۷/۱/۳۰
خلاصه کتاب:
فریب خوردن به دو گونه است: یکی باورکردن آنچه حقیقت ندارد و دیگری باورنکردن آنچه حقیقت دارد.
mona smi
۱۳۹۹/۲/۱۲
همه چیز با دلیل و هدف خاصی اتفاق می‌افته در جهان هستی.. دکتر مغز و اعصابی کهبه دنیای بعد از مرگ اعتقاد نداره و با نوعی باکتری عجیب مغزش از کار می‌افته و به دنیای دیگری از این جهان میره! نگاه خودش و آدم‌هایی ک این کتاب رو میخونن رو تغییر داد:)
Elham Shadmani
۱۳۹۷/۷/۲
خیلی جالب بود. به درک جدیدی از حقیقت انسان و جهان و خدا دست یافتم. و نکته از همه مهمتری که بهش دست یافتم عشق بی‌قید و شرط خداوند نسبت به بندگانشه.
نرگس سالمی
۱۴۰۰/۲/۲۳
با سلام و تشکر از شما بابت برنامه بسیار خوب و عالی کتابراه، در مورد کتاب باید بگم که کتاب خوبی بود، اما توضیحات اضافه خارج از موضوع کتاب خیلی زیاد بود. وکمتر موضوع اصلی رو توضیح داده بود، کتاب غرق در نور کتاب خیلی کاملتری هست. اما این کتاب هم خوب بود.
مشاهده همه نظرات 96

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ

برای دریافت کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد: سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.