معرفی و دانلود کتاب بوو - بوو!

عکس جلد کتاب بوو - بوو!
قیمت:
9900 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بوو - بوو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بوو - بوو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بوو - بوو!

کتاب بوو - بوو! نوشته کارول زیوین و رونا سیلوربوش، در قالب یک داستان و با زبان کودکانه به بچه‌ها یاد می‌دهد که از زمین خوردن و زخمی شدن نترسند.

موضوع کتاب بوو - بوو (Boo - Boo) چیست؟

کارول زیوین (Carol Zeavin) و رونا سیلوربوش (Rhona Silverbush) در این کتاب به کودکان می‌گویند که زخمی شدن و زمین خوردن بخشی از فرایند رشد کردن و بزرگ شدن است و به والدین می‌آموزد که در این مواقع با فرزندشان چگونه برخورد کنند.

کودکانِ تازه به راه افتاده، خیلی به سطح زمین نزدیکند. آن‌ها پر از انرژی بوده و سرِ نترس دارند، بنابراین این بچه‌ها مستعد زخمی شدن هستند. حالا ممکن است این آسیب، جدی باشد یا یک بریدگی یا خراش یا ساییدگی ساده. همیشه بزرگ‌ترها قصد دارند زود تمیزش کرده و خیلی سریع باندپیچی کنند، اما از نظر کودکِ تازه به راه افتاده، یک خراش، مسئله‌ای بزرگ و حیاتی است. آن‌ها هنوز نمی‌دانند که زخمشان خود به خود خوب می‌شود.

برای کودکان نوپا، زخم، تهدیدی است که نمی‌توانند متوقفش کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که آسیب‌شان دائمی است. گاهی علی‌رغم این‌که از آسیب خوردن، درد داشته‌اند، ممکن است فکر کنند که درمان برای آن‌ها بدتر است؛ ولی چنانچه متوجه شوند که کمک‌های اولیه، نه تنها دشمن آن‌ها نیست، بلکه قرار است زخمشان را مداوا کند، حالشان بهتر شده و می‌پذیرند که پوشاندن (با پانسمان یا چسب زخم) قسمت آسیب دیده باعث می‌شود که اتفاقاً احساس بهبود پیدا کنند.

کتاب بوو - بوو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 2 تا 5 سال جذاب و آموزنده خواهد بود و به والدین نیز نکات مفیدی را یادآور می‌شود.

در بخشی از کتاب بوو - بوو می‌خوانیم:

بابا می‌گه: آخی، عزیزم متوجه‌ام که ترسیدی، من بهت کمک می‌کنم؛ اول زخمتو شستشو می‌دیم. گریه‌ی جوجو بیشتر می‌شه و می‌گه: نه نشوریم.

بابا می‌گه: می‌دونم سوزش و درد داره، بذار بشورمش، تا 10 بشمریم تمومه 1، 2، 3، ... 9، 10 حالا یه چسب زخم روی چونه‌ات می‌زنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بوو - بوو!
نویسنده،
مترجمنسیم قدسی، وندا انفرادی
ناشر چاپیانتشارات ناک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-6805-28-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بوو - بوو!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بوو - بوو!

برای دریافت کتاب بوو - بوو! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.