معرفی و دانلود کتاب مال خودمه!

عکس جلد کتاب مال خودمه!
قیمت:
۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مال خودمه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مال خودمه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مال خودمه!

کتاب مال خودمه! نوشته کارول زیوین و رونا سیلوربوش، با زبانی کودکانه و در قالب یک داستان تلاش می‌کند تا حس مشارکت را در بچه‌ها تقویت کند.

موضوع کتاب مال خودمه (All mine) چیست؟

کارول زیوین (Carol Zeavin) و رونا سیلوربوش (Rhona Silverbush) در این کتاب به کودکان یاد می‌دهند تا وسایل و اسباب‌بازی‌های خود را با دوستانشان شریک شوند و به والدین نیز می‌آموزند که هنگام درگیری و دعوای کودکان برای تصاحب یک اسباب‌بازی چگونه رفتار کنند.

همه والدین دوست دارند کودک‌شان روح بزرگ و بخشنده‌ای داشته باشد. اگر حسادتی در کودکان در این سن و سال می‌بینید، در واقع، مرحله‌ای از رشد است که در آن، کودک، در حال یادگیری تعلقات و حتی بدن خودش است. او در این مرحله از شناخت، متوجه می‌شود که از دیگران جداست. کودک نوپا در حال گذشتن از نوزادی به کودکیست. نوزاد نمی‌تواند خودش را از دیگران و محیط جدا ببیند. کودک نوپای شما با این رفتارها، محیط را کنکاش می‌کند، تا این مسئله‌ را توی ذهنش حل کند. کودک نوپا دراین مرحله برای ایجاد شخصیت و فردیت خویشتن، نیاز دارد تا روی هر چه دارد حساس شود. ابتدا باید حس تملک به وجود بیاید و این طبیعی است.

اگر کودکی حسودی می‌کند، دارد مفهوم تعلق را شکل می‌دهد که بعداً به استقلال برسد. از طرفی هنوز او مطمئن نیست که اگر تعلقاتش را به دیگران بدهد، دوباره به خودش برمی‌گردد. تقسیم کردن، مفهومی نیست که یک کودک نوپا، به سادگی هضمش کند. به طور غریزی در طول زمان، تملک کامل مقدمه‌ای برای بخشیدن است.

کتاب مال خودمه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 2 تا 5 سال آموزنده و سودمند است، همین طور نکات خوبی را به والدین یادآور می‌شود.

در بخشی از کتاب مال خودمه می‌خوانیم:

مربی می‌گه: کای داره از اون کلاه استفاده می‌کنه، آواجون، شما اجازه نداری کلاه کای رو به زور بگیری، ولی بیا این گردنبندی که برق می‌زنه رو بگیر.

آوا گردنبند براق رو می‌گیره، ولی هنوز اون کلاه قشنگ رو هم می‌خواد. کربی می‌گه: کای به آوا بگو: من فعلاً کلاه رو می‌خوام. کای به آوا می‌گه: خودم کلاه رو می‌خوام.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مال خودمه!
نویسنده،
مترجموندا انفرادی، نسیم قدسی
ناشر چاپیانتشارات ناک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-6805-29-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مال خودمه!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مال خودمه!

برای دریافت کتاب مال خودمه! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.