معرفی و دانلود کتاب بی‌حد و مرز

عکس جلد کتاب بی‌حد و مرز
قیمت:
۴۹۰۰۰ 24500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بی‌حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بی‌حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بی‌حد و مرز

جیم کوییک متخصص عملکرد ذهن و مغز در کتاب بی‌حد و مرز تکنیک‌هایی شگفت‌انگیز را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید نبوغ درونی‌تان را به فعلیت برسانید و از توانایی‌های مغزتان بیشترین استفاده را ببرید. این اثر توانسته افتخارات گوناگونی کسب کند و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال قرار بگیرد.

درباره کتاب بی‌حد و مرز:

تصور کنید غولی هست و چراغی جادویی نیز همراه خود دارد. حالا این غول چراغ جادو پیش شما آمده و پیشنهاد داده تا یکی از آرزوهاتان را برآورده کند. اما فقط یک آرزو. انتخاب شما چه چیزی خواهد بود؟ قطعا درخواست می‌کنید بی‌‌حد و مرز آرزو داشته باشید!

خبر خوب اینجاست که آرزوی شما، البته تا حدودی برآورده شده است. جیم کوییک (Jim Kwik) در کتاب بی‌حد و مرز (Limitless)، به منزله‌ی غول چراغ یادگیری شماست و می‌تواند آرزوی یادگیری شما را برآورده کند. تفاوتی نمی‌کند موضوع آرزوی شما چیست یا می‌خواهید چه چیزی را یاد بگیرید. او می‌تواند با تقویت مهارت‌های یادگیری امکان آموختن هر چیزی را برای شما فراهم کند.

با مطالعه‌ی این اثر می‌آموزید که چگونه سریع‌تر، بهتر و موثرتر یاد بگیرید و آن را در همه چیز اعمال کنید. زمانی که بر انگیزه و طرز فکرتان مسلط شوید، دیگر یادگیری زبان چینی، بازاریابی، موسیقی و هنرهای رزمی آنقدرها هم دشوار نخواهد بود! اگر واقعا بدانید چگونه هوشمندانه‌تر یاد بگیرید، دیگر هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. شما به ابرقهرمان ذهنی خود تبدیل می‌شوید. هرچیزی ممکن است، زیرا بی‌‌حد و مرز هستید.

نویسنده در توضیحی مفصل به ما می‌آموزد در زندگی مدرن پنج خائن اصلی وجود دارد که نمی‌گذارند پیشرفت کنیم. اطلاعات زیاد دیجیتالی، گیجی دیجیتالی، نسیان دیجیتالی و برداشت و نتیجه‌گیری دیجیتالی! دستانمان را در دست جیم کوییک می‌‌گذاریم و با توصیه‌های آزموده‌شده‌ی او یاد می‌گیریم تا بر تبعات منفی دنیای دیجیتال غلبه کنیم. کتاب بی‌حد و مرز می‌تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند.

جوایز و افتخارات کتاب بی‌حد و مرز:

- جزو فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- از پرفروش‌ترین‌های وال استریت ژورنال

نکوداشت‌های کتاب بی‌حد و مرز:

- این کتاب مکاشفه‌ای در زمینه‌ی یادگیری محسوب می‌شود. (دکتر رودی تانزی، محقق بیماری آلزایمز)
- هیچ قرص نبوغی وجود ندارد، اما جیم به شما فرآیند باز کردن بهترین مغز و روشن‌ترین آینده را می‌دهد. (دکتر مارک هایمن، رئیسِ دپارتمانِ راهبرد و نوآوری در مرکز پزشکی کلینیک کلیولند، نویسنده‌ی 12 کتاب پرفروشِ نیویورک تایمز)
- جیم کوئیک می‌داند که چگونه از من به عنوان یک انسان حداکثر بهره را ببرد. (ویل اسمیت)
- به کسی بیشتر از جیم کوویک و برنامه‌های او برای بهینه سازی عملکرد مغز اعتماد ندارم. (دکتر دانیل آمن، نویسنده)
- به عنوان فردی که تمام زندگی خود را به دنبال دانش بوده است، من با آغوش باز پذیرای آنچه جیم در این کتاب آموزش می‌دهد هستم. زمانی که شما می‌آموزید که چطور یاد بگیرید، همه چیز ممکن است و جیم بهترین راهنما برای این کار است. (کوینسی جونز)

کتاب بی‌حد و مرز مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید محدودیت‌های ذهنی خود را کنار بگذارید، از ظرفیت‌های نامتناهی خود استفاده کنید و به اهداف بیشتری در زندگی دست بیابید، از مطالعه‌ی این اثر غافل نشوید. کتاب بی‌حد و مرز به شما کمک می‌کند تا به طرز نامحدودی یادگیری و خلاقیت خود را افزایش دهید.

با جیم کوییک بیشتر آشنا شویم:

او یکی از مشهورترین متخصصان در زمینه‌ی یادگیری سریع، بهبود حافظه و بهینه‌سازی مغز است. احتمالا مساله‌ای که جیم کوییک را به سمت تحقیق در زمینه‌ی یادگیری و بهبود عملکرد مغز سوق داد، آسیب مغزی‌ای بود که در دوران کودکی در مدرسه برای او اتفاق افتاد. او تمام زندگی خود را وقف کمک به دانش‌آموزان، سالمندان، مربیان و کارآفرینان کرده تا بتوانند از ذهن خود استفاده‌ی بیشتری کنند. او با مراکز جهانی معتبری همچون گوگل و هارواد و مدیران مشهوری در سراسر جهان همکاری دارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب بی‌حد و مرز:

- دلایل، نتایج را درو می‌کنند.
- این‌که ما محدود هستیم دروغ بزرگی است. تنها محدودیت‌هایی که داریم همان‌هایی هستند که باورشان کرده‌ایم.
- عادت، بهترینِ خادمان و بدترینِ اربابان است.
- هرگاه می‌خواهید به چیزی دست پیدا کنید، چشمانتان را باز نگه دارید، تمرکز کنید و مطمئن شوید که دقیقاً می‌دانید چه می‌خواهید. هیچ‌کس با چشمان بسته به هدف نمی‌رسد.

در بخشی از کتاب بی‌حد و مرز می‌خوانیم:

حقیقت این است که یادگیری همیشه آسان نخواهد بود، اما تلاش مزایای زیادی برایتان به ارمغان می‌آورد. در حقیقت، یادگیری باید دست‌کم کمی ناخوشایند باشد. در غیر این صورت، بیشتر آن‌چه را که از قبل می‌دانید تقویت می‌کند. اگر تا به ‌حال سعی کرده‌اید با تیغه‌ای کُند چوبی را ببُرید، می‌دانید که برای انجام این کار زمان و توانی بیش از آن‌چه باید لازم است. تقریباً به همین ترتیب، نداشتن انگیزه یا استفاده از روش‌های ناکافی سرعتتان را کُند می‌کند و باعث می‌شود احساس کنید یادگیری بسیار سخت است (بعداً در این کتاب به شما نشان خواهیم داد که چگونه این مسائل را برطرف کنید).

نکتۀ اصلی برداشتن گام‌های ساده و کوچک است. به سنگ‌تراش فکر کنید. سنگ‌تراش ممکن است مشغول‌به‌کار شود و برای مدتی که گویی ابدی است، به بلوک سنگی‌اش چکش بزند که فقط فرورفتگی‌هایی را این‌جا و آن‌جا ایجاد می‌کند. اما در یک لحظه، سنگ ترَک خواهد خورد. آیا تنها در آن لحظه این کار انجام شد؟ نه؛ به‌خاطر تمام تلاش مداومی بود که سنگ را آمادۀ شکافتن کرد. مانند سنگ‌تراش به یادگیری بنگرید. نیاز است صبر و شکیبایی و نگرش مثبت داشته باشید و با نیازهایتان سازگار باشید. اگر از یادگیرندگانی هستید که با داشتن کتابی در دست، تمام تلاشتان را به کار می‌برید خارق‌العاده است. اما اگر فهمیده‌اید که این روش به دردتان نمی‌خورد، چرا باید پی‌درپی همان کار را امتحان کنید؟ به‌دنبال روش‌های دیگری برای یادگیری باشید که برایتان مفید باشند.

بدانید که این کار سخت نخواهد بود، اما به تلاش احتیاج دارد؛ گرچه شاید نه به همان اندازه که فکر می‌کنید. نکتۀ اصلی ثبات‌قدم است. باید حوصله داشته باشید تا پیوسته بارها و بارها آن را تکرار کنید. هنگامی که این کار را انجام می‌دهید، نه‌تنها پاداش دانشِ به‌سختی کسب‌شدۀ خود را درو خواهید کرد، بلکه به‌دلیل پرورش سرسختی برای ادامۀ تلاش، فرد بهتری خواهید بود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار    
مقدمه    
بخش اول) ذهنتان را خالی کنید    
فصل 1) بی‌حدومرز شدن
فصل 2) چرا این مسئله اکنون اهمیت دارد    
فصل 3) مغز بی‌حدومرز شما
فصل 4) چطور این کتاب (و هر کتابی) را بخوانید و به خاطر بسپارید    
بخش دوم) طرز فکر بی‌حدومرز
فصل 5) طلسم نظام‌های باور
فصل 6) هفت دروغ یادگیری    
بخش سوم) انگیزۀ بی‌حدومرز
فصل 7) هدف
فصل 8) انرژی
فصل 9) گام‌های کوچک ساده
فصل 10) غرقگی    
بخش چهارم) روش‌های بی‌حدومرز
فصل 11) تمرکز
فصل 12) مطالعه    
فصل 13) حافظه    
فصل 14) تندخوانی    
فصل 15) فکر کردن    
سخن پایانی) بازگشت به ممکن‌ها
برنامۀ ده‌روزۀ شروع کوئیک    
کودکان بی‌حدومرز
تیم‌های بی‌حدومرز    
دربارۀ نویسنده    
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بی‌حد و مرز
نویسنده
مترجمشهلا ثریاصفت
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-622-6840-66-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۰۰۰ 24500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بی‌حد و مرز

محمد حسین ادیبی
۱۴۰۱/۱/۳۱
نویسنده کتاب بی حد و مرز اصرار دارد که می‌خواهد روش موفقیت خود را با همه به اشتراک بگذارد و به نظر من (با توجه به اینکه روشهایش را بکار برده ام) در اینکار تا حد بسیار زیادی موفق شده است. باعث خرسندی من است که بگویم هرچه روشهایش را دقیق تر اجرا کنیم شادی زیادتری را پس از هر اجرا دریافت خواهیم کرد. بطور خلاصه باید بگویم کتاب بی حد و مرز راهی برای خروج از دور تسلسلی است که بیشتر ما به آن گرفتاریم.
Maede
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
واقعا جیم کوییک خوبه و تلاششو برای کمک بهتون بکار برده و ازونجایی که ایشون با مشکلاتی روبرو بودن و تموم مشکلا ناشی از ذهنه شما با خوندن این کتاب میفهمی ک هوش زیاد یا کم نداریم هممون مغزمون مثل بازو دست یا پا و شکم هست و هرچی بهتر و بیشتر ازش استفاده کنیم و ورزیده تر و باهوش تر میشیم حتی اگه فکر مثل کنین حافظتون ماهیه و اسم کوچتونم نمیدونین روشهایی توصیه میکنه احتمال زیادی بکارتون میاد
موفق باشین
و ممنون از کتابراه با قیمت مناسب
زیبا زیبایی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کتاب بی حد و مرز جز کتاب‌هایی هست ک برای افرادی ک از اهدافشون دور شدن و خودشون رو لایق بهترین هدف‌ها نمیدونن و دائم در حال سوکوب شدن هستند بسیار مناسبه.... به تجربه بنده یک کتاب عالی میتونه تو شرایط سخت کمک کننده تر از هر مشاور و خانواده باشه..... یادمون باشه احساسات و افکار ما هستند ک زندگی مارو میسازن، هر کدوم از ما یه قهرمان درون خفته ای داریم ک باید بیدارش کنیم
samold
۱۴۰۱/۵/۳۰
سلام، با تشکر از عوامل خوب کتابراه، این کتاب واقعا فوق العاده س پیشنهاد میکنم به اون دسته از آدمایی که ذهن شلوغ پلوغی دارن حتما مطالعه ش کنن، شک نکنید ک مسیر زندگیتون عوض میشه بازم مچکرم از آپ فوق العاده‌ی کتابراه ک انقد راحت و قوی اینهمه کتاب در اختیارمون قرار داده
بهزاد beigloo
۱۴۰۱/۹/۲۷
این کتاب رو پیشنهاد میکنم مطالعه کنید اگه میخواید
از محدودیت‌های ذهنیتون رها بشید. کتاب فوق العاده کاربردی هست که تمرین‌های مختلفی رو ارائه داده تا بتونیم با انجامش به هدفمون که رهایی از محدودیته نزدیکتر بشیم.
کوثر
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
عالیه عالی یعنی هر کی نخونه کل زندگیش به باد رفته ان قدر کتاب خوب و کاربردیه که نمیدونم چی باید بگویم فقط باید بخونیش تا به این برسی که چه قدر کتاب خوبیه
الهه حریری
۱۴۰۲/۷/۱۳
این کتاب ظرفیت و قدرت مغز انسان رو تعریف میکنه. اینکه هر چیزی آغازش با فکره و در ادامه مهیا کردن شرایط اون فکر و عمل کردن و در آخر رسیدن به خواسته ختم میشه. و این تازه آغاز راه زندگی کردن با خرد است.
tahere ziaghami
۱۴۰۲/۴/۱۳
یک کتاب فوق العادس بنظرم واجبه همه بخوننش. برای انسان‌های امروزی که بشدت درگیر دنیای مجازی شدن و ابزار و دنیای دیجیتال، بهمون یاد میده این ابرشرور هارو چطور کنترل کنیم.
رضوان طاوسی
۱۴۰۲/۱/۲۲
خیلی عالی بود و من هر کتابی که میخونم خلاصه برداری میکنم تکنیک‌های شروع کوئیک بینظیرن من فقط چند تاشو عملی کردم مثل تمرین حافظه و تند خوانی که عالی جواب گرفتم
Ali fallah
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
صفحات اول خیلی راحت قابل درک تر بودند و جذاب تر ولی از صفحه ۳۰ به بعد باید مفهومی به جملات مینگریستم تا بهتر درک کنم
ولی در واقع بسیار فوق العادست
نگار رمضانی
۱۴۰۱/۸/۱۲
کتاب خیلی خوبیه، واقعا روی ذهنتون و شکستن چارچوبهای بیهوده‌اش، تاثیر داره. به من که برا شروع یک بخش از زندگیم کمک‌ کرد
ممنون از کتابراه
Arezoo
۱۴۰۰/۹/۸
واقعا کتاب خیلی خوبیه. جذابیت خاصی داره👌
فاطمه صفری
۱۴۰۰/۸/۱۳
تا جایی که خوندم خیلی عالیه
Mahsa Mousavi
۱۴۰۲/۳/۲۴
برای یکبار خوندن کتاب خوبیه نکاتی رو یادآوری میکنه و تلنگر میزنه که واسه زندگی و ادامه راه کمک زیادی میکنه
Ali.sedighi
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
این کتاب واقعا فوق العادس بنظرم اگه کسایی که ذهن خیلی شلوغی دارن با این کتاب به تمرکز بالایی دست پیدا میکنن
مشاهده همه نظرات 55

راهنمای مطالعه کتاب بی‌حد و مرز

برای دریافت کتاب بی‌حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.