معرفی و دانلود کتاب بیلی سامرز

عکس جلد کتاب بیلی سامرز
قیمت:
159000 تومان - 16.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیلی سامرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیلی سامرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیلی سامرز

مردی خوب در حرفه‌ای بد. داستان‌سرای افسانه‌ای، استیون کینگ، این بار در کتاب بیلی سامرز داستان مردی را روایت می‌کند که در شغل خود بهترین است، اما در آستانه‌ی بازنشستگی‌اش، ناگهان همه‌چیز دگرگون می‌شود. این کتاب موفق شده در صدر پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بنشیند و به انتخاب بسیاری از منابع، بهترین کتاب سال 2021 شود.

درباره‌ی کتاب بیلی سامرز:

بیلی سامرز در حرفه‌ی خود بهترین است، اما او شغلی عادی ندارد. بیلی سامرز آدم‌کشی است که در ازای پول، آدم می‌کشد. اما او قانونی برای خودش دارد؛ فقط به کسانی شلیک می‌کند که انسان‌های بدی باشند. کتاب بیلی سامرز (Billy Summers) ماجرای این مرد و اتفاقاتی است که در آستانه‌ی بازنشستگی برایش روی می‌دهد.

بیلی قصد دارد کار خود را رها کند، اما پیشنهادی وسوسه‌انگیز به‌سراغش می‌آید: دو میلیون دلار به‌ازای یک شلیک. با این پول می‌تواند تا آخر عمر به‌راحتی زندگی کند، اما مسئله به همین سادگی‌ها نیست. ناگهان همه‌چیز به‌هم می‌ریزد. سامرز بهترین تک‌تیرانداز جهان است، او سرباز جنگ عراق بوده و مهارت چشمگیری در پنهان‌کاری دارد، پس چه مشکلی ممکن است پیش آمده باشد؟

استیون کینگ (Stephen King) در این کتاب معمایی و جنایی داستانی را روایت می‌کند که بخشی از آن داستانی جنگی است و بخشی دیگر بیان احساساتی به آمریکا و مردمی که آن‌جا زندگی می‌کنند. رمان بیلی سامرز کتابی در مورد عشق، شانس و سرنوشت است، ماجرای قهرمانی که رستگاری او در گرو تصمیماتش است.

کینگ در کتاب حاضر نیز، همانند آثار پیشین خود، نثر ساده و دلپذیری را خلق کرده که تصاویری واقعی و باورپذیر را پیش چشم مخاطبان می‌آورد. بیلی سامرز همچون سایر کتاب‌های کینگ سرشار از احساس است و خواننده را به‌سادگی همراه خود می‌کشاند.

افتخارات کتاب بیلی سامرز:

- بهترین کتاب سال به انتخاب بوک‌لیست، اسکئور، کیرکاس، پاراد، اسکریبد، اپل بوکس، وال استریت جورنال و...
- فینالیست جوایز منتخب گودریدز در سال 2021
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز
- بهترین کتاب آمازون در آگوست 2021

نکوداشت‌های کتاب بیلی سامرز:

- گواهی بر انرژی و اعتمادبه‌نفس بی‌پایان استیفن کینگ. نگاه او به جزئیات تیزبینانه است... سرزنده و سرسخت. (بررسی کتاب نیویورک تایمز)
- داستانی پرتنش و جذاب درباره‌ی آدم‌کش باهوشی که تقلا می‌کند در راه درست قدم بردارد... بهترین رمان نویسنده در چند سال اخیر. (بررسی کتاب لس آنجلس)
- رمان بیلی سامرز بهترین انتخاب برای تابستان است؛ بسیار مستحکم و به‌طرز شگفت‌انگیزی پر از تعلیق. کینگ با نهایت قدرت خود پیش می‌رود. (پورتلند پرس هرالد)
- بیلی سامرز بهترین رمان استیفن کینگ در چند سال اخیر است... این حرکت روبه‌جلوی غیرقابل مقاومت مشخصه‌ی تمام داستان‌هایی است که کینگ نوشته. (دانا وایلد)

کتاب بیلی سامرز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان داستان‌های استیون کینگ هستید، یا دوست دارید رمانی هیجان‌انگیز بخوانید که دیگر نتوانید زمینش بگذارید، این کتاب را از دست ندهید.

با استیون کینگ بیشتر آشنا شویم:

شهرت این نویسنده‌ی آمریکایی مرهون رمان‌های پرفروش و اقتباس‌های سینمایی موفقی است که از آثارش شده است. استیون کینگ حدود 50 اثر ادبی در ژانر وحشت، جنایی، علمی‌تخیلی و فانتزی نوشته است که همگی از کتاب‌های پرفروش هستند و افتخارات بسیاری را نصیب این نویسنده کرده‌اند، از جمله جایزه‌ی ادگار، جایزه‌ی ملی کتاب، جایزه‌ی اُ. هنری و...

درخشش، مسیر سبز، رستگاری در شاوشنگ و... آثار سینمایی‌ای هستند که بر اساس کتاب‌های کینگ ساخته شده‌اند.

از این نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های بسیاری به فارسی منتشر شده که «شهربازی»، «مؤسسه»، «بعد» و... از جمله‌ی آن‌هاست.

در بخشی از کتاب بیلی سامرز می‌خوانیم:

به اتاقش که رسید، لپ‌تاپش را روشن کرد. حساب‌گر زمان ورود به اینترنت را تغییر داد و فیلترشکنش را بررسی کرد. هکرها عاشق کاربرانی بودند که از طریق وای‌فای هتل‌ها به اینترنت وصل می‌شدند. می‌توانست در گوگل دادگاه‌های بخشی لس‌آنجلس را جست‌وجو کند. درخواست استرداد متهمان آن‌قدر مهم بود که به اطلاع عموم برسد، اما راه ساده‌تری هم وجود داشت و بیلی آن راه ساده‌تر را انتخاب کرد. رونالد ریگن یک چیزی بارش می‌شد که گفت اعتماد کنید اما با تحقیق و ریزبینی اعتماد کنید.

بیلی وارد صفحه‌ی اِل. اِی تایم شد و شش ماه اشتراک خرید. برای خرید از کارت اعتباری یک شخصیت خیالی به اسم تامس هاردی استفاده کرد. هاردی، در زمانی که رشته‌ی طبیعت‌گرایی می‌خواند، نویسنده‌ی محبوب بیلی بود.

بیلی با ورود به صفحه‌ی اصلی اِل. اِی تایمز، در نوار جست‌وجو نوشت: نویسنده‌ی فمنیست و تلاش بر تجاوز. پنج یا شش گزارش پیدا کرد که هر کدام از دیگری کوتاه‌تر و خلاصه‌تر بود. عکسی از آن نویسنده‌ی فمنیست گذاشته بودند. خیلی جذاب بود و ظاهرش کلی حرف برای گفتن داشت. این حمله‌ به قصد تجاوز روبه‌روی هتل بورلی اتفاق افتاده بود. در تحقیقات مشخص شد متهم پرونده از چندین شناسنامه و کارت‌های اعتباری مختلف استفاده می‌کرد. با توجه به گزارشات تایمز، اسم واقعی او جو رَندالف اَلن بود. سال 2012 در ماساچوست به تجاوز متهم شده بود اما از آن اتهام مبرّا شد.

بیلی با خودش گفت پس جو سابقه دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیلی سامرز
نویسنده
مترجمزهرا چفلکی
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات694
زبانفارسی
شابک978-622-233-217-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
159000 ت - 16.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیلی سامرز

الهام کریمی
۱۴۰۲/۸/۳
واقعا ارزش پولی که دادم رو چندبرابر داشت من طوری شیفته‌اش شدم که چند شب تا ۲. ۵ بیدار موندم و تمومش کردم این کتاب شاهکار دیگری از اسطوره دوست داشتنی استیلان کینگ هست که در ژانری متفاوت و با خلاقیتی که در کمتر نویسنده‌ای یافت می‌شود نوشته شده، من هر بار با خواندن کتابهای آقای کینگ با خودم میگم باز و هم چیزی برای رو کردن حیران کردن خواننده هاش داره؟ و بعد در رمان بعدی میبینم بله داره، حتی بیشتر! و به این فکر میکنم چطور میتونه در چندین ژانر اینطور حرف اول و آخر رو بزنه؟! و تازه از کتابهاش فیلم‌هایی به یاد ماندنی و در صدر بهترین فیلم و سریالها هم ساخته بشه؟! واقعا در مغز این مرد چیست؟؟؟ با تشکر از کتابراه کاش میشد همه کتابهاش به فارسی ترجمه بشه
بیتا محصل
۱۴۰۱/۱۲/۱
غلط املایی زیاد داشت اما ترجمه خیلی خوب و کامل بود، خوشبختانه سانسور نداشت. اولش اصلا فکر نمی‌کردم کتابی در مورد یک قاتل استخدامی برام جالب باشه، حتی بعد از ۱۰۰ صفحه اول به نظرم معمولی اومد، ولی شخصیت پردازیش عالی بود، و بیلی شدیدا من رو یاد هولدن تو کتاب ناطوردشت مینداخت و خیلی برام دوست داشتنی بود
روناک نظرى
۱۴۰۲/۳/۲۵
تا حالا از خوندن کتاب هایى که از استیون کینگ خوندم پشیمون نشدم. واقعا قلم این نویسنده رو دوست دارم داستان بیلى هم در عین هیجان داشتن بیشتر درام بود رابطه بین این دو نفر یا حتى دوست هکر بیلى یا داستان نیمه اول کتاب که نقش بازى میکرد همه چى به جا بود. و البته یک انتها غم انگیز
Karamazov Shams
۱۴۰۲/۱/۱۷
داستان سرایی اقای کینگ که اصلا نیاز به تعریف نداره ولی این شاید یکی از ضعیفترین کارا باشه
داستان کلیشه‌ای (کپی شده از فیلم Lèon)، نوشتار خسته و کسل کننده و فلش بکای واقعا ازاردهنده از نظر من این کتاب رو بی ارزش میکنه اگه دنبال کتابی از استیفن کینگ هستید سراغ این کتاب نرید!
لیلا فرضی
۱۴۰۱/۵/۲۹
بعد از مدت‌ها یک رمان عالی خوندم
شاید اولش کند پیش رفت ولی از وسط‌های رمان دیگه بی نظیر شد
چررررررا اینطوری تموم شد…
چقدر شخصیت بیلی و دوست داشتم
چقدر خوب پیش رفت
محمد میلانی راد
۱۴۰۲/۴/۲۸
یک کتاب عالی با تصویر سازی فوق العاده و حیف که هنوز تبدیل به فیلم نشده، بهترین شخص از نظر من برای نقش اصلی تام هاردی هست
Raha Diba
۱۴۰۱/۴/۱۴
یکی از بهترین کتابایی ک خوندم، واقعا لذت بردم، وقتی این کتاب و میخونی دوس نداری بزاریش کنار، واقعا ارزش خوندن داره
عسل
۱۴۰۲/۴/۳۰
عالی و هیجان انگیز. تا اخرش کتاب رو یسره خوندم. آفرین به مترجم. مخصوصا توضیحات پاورقی عالی بودن.
ABR
۱۴۰۱/۷/۲
این کتاب عالیه
کتابای استفن کینگ همیشه بی نظیره
امیدوارم اثار بیشتری ازش ترجمه بشه
لیلا ز
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کتابی است پرکشش. من در چند روز تمامش کردم
ترجمه خوب و یکدستی هم داره
علی غلامی
۱۴۰۲/۱/۲۹
جالب بود و پرکشش
با ترجمه عالی و بی نقص
به جنائی پسندان پیشنهاد میکنم
الهام. ت
۱۴۰۱/۵/۱۱
خب نمیتونم بگم بد بود ولی باتوجه با تعریف و تمجید انتظار بیشتری داشتم
Sara Sh
۱۴۰۱/۵/۲۰
خیلی سرگرم کننده بود. متن روان بود.
حسین بهرامی
۱۴۰۱/۴/۶
کتاب پرکششی بود و مهیج
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب بیلی سامرز

برای دریافت کتاب بیلی سامرز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.