معرفی و دانلود کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1

عکس جلد کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1

کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1، یک منبع بین‌المللی موثق برای تقویت هوش کودکان است که با تمریناتی متنوع به یادگیری بهتر و ارزیابی جنبه‌های نهفته‌ی هوش کودک کمک می‌کند. این اثر برای موفقیت کودک شما در آزمون‌های تیزهوشان و مهم‌تر از آن در آزمون زندگی نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طبق نظریه‌ی هاوارد گاردنر هوش انسان به شاخه‌های مختلفی مثل هوش منطقی و ریاضی، هوش کلامی و ابعاد متنوع دیگری چون هوش تصویری، طبیعت‌گرا، وجودی، بدنی، تصویری، میان‌فردی و خودآگاهی تقسیم می‌شود. اما جالب‌تر اینکه در هر فردی جنبه‌هایی از هوش به‌شکل خدادادی قوی‌تر است. البته جنبه‌های دیگر نیز با تمرین و ممارست می‌توانند به حد مطلوبی برسند. کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1، ترجمه‌ی مریم جامه بزرگ، با هدف تقویت هوش کودکان و ارزیابی توانمندی ذهنی آن‌ها تدوین شده است.

این کتاب شامل دو بخش آموزش (یادگیری) و ارزیابی (هوش‌نوردی) است که بخش اول 11 مبحث مختلف را دربرمی‌گیرد. بخش دوم نیز شامل 13 آزمون ارزیابی‌ست که هرکدام ترکیبی از سوالات مباحث مختلف را شامل می‌شود. در روند حل آزمون‌ها سوالات به تدریج دشوارتر شده‌اند، تا کودک بتواند خود را با چالش‌های ذهنی بیشتری تطبیق دهد و گام‌به‌گام، موفق به حل مسائل بیشتری شود.

از ویژگی‌های این کتاب باید به آموزش همراه با مثال و چیدمان هدفمند در مسیر رشد ذهنی کودک اشاره کرد. این کتاب شامل 400 تست درجهت تقویت هوش بوده و از سوی نشر پویش اندیشه‌ی خوارزمی که در زمینه‌ی نشر کتاب‌های هوش کارنامه‌ای چشمگیر دارد، منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب تقویت هوش CGP

مجموعه کتاب‌های تقویت هوش CGP منبعی باکیفیت و مهم برای افزایش هوش‌های تصویری، تجسمی و هوش ریاضی است. طبق بررسی‌ها هرساله بسیاری از تست‌های هوش در آزمون‌های تیزهوشان ایران با استفاده از این منبع طراحی می‌شوند. اما هدف از ترجمه‌ی این مجموعه تنها موفقیت در چنین آزمون‌هایی نیست، بلکه با استفاده از این کتاب‌ها می توانید مهارت‌های مهمی مثل حل مسئله، هوش کلامی و قدرت تحلیل کودکتان را گسترش دهید تا کودک بتواند در فعالیت‌های متنوع و ارتباط با دیگران از آن‌ها به‌درستی بهره بگیرد. چرا که هیچ‌چیز به اندازه‌ی تمرین و ممارست در تقویت هوش موثر نیست.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1 مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان اول و دوم دبستان است، چه آن‌ها که خود را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کنند، چه کودکانی که والدینشان به ارتقای مهارت‌های ذهنی آن‌ها اهمیت می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

علائم
یادگیری
شکل‌ها
شمارش‌
اشاره
انواع خط و رنگ
ترتیب و جایگاه
دوران
بازتاب (قرینه)
موقعیت شکل‌ها
شکل پنهان
شکل‌های سه‌بعدی
اتصال شکل‌ها
هوش‌نوردی
طبقه 1
طبقه 2
طبقه 3
طبقه 4
طبقه 5
طبقه 6
طبقه 7
طبقه 8
طبقه 9
طبقه 10
طبقه 11
طبقه 12
طبقه 13
پاسخ‌نامه
یادگیری
هوش‌نوردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقویت هوش CGP - سطح 1
مترجممریم جامه بزرگ
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-622-98938-6-9
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1

mohammad rashidian
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب‌های این مجموعه جهت آمادگی دانش آموزان برای آزمون تیزهوشان ضروری است. ایرادی که اکثر دانش آموزان پایه ششم و نهم هنگام آزمون تیزهوشان دارند این است که مطالب پایه‌ای تیزهوشان را در سال‌های قبل مطالعه نکرده‌اند و ناگهان با حجم عظیمی از نکات مواجه می‌شوند. اگر دانش آموزان به صورت مرحله‌ای از این رو کتاب‌های سطح بندی شده استفاده کنند قطعا درک مطالب تیزهوشان برای آن‌ها ساده‌تر خواهد شد.
این کتاب‌ها همواره به دانش آموزان خودم توصیه می‌کنم؛ زیرا هم آن‌ها را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کنند و هم درک مطالب درسی را در آن‌ها افزایش می‌دهد.
روشن درفش کاویان
۱۴۰۲/۳/۱۵
خیلی زیباست از تلاش همه شما که در آموزش فرزندان میهنمان تلاش می‌کنید، سپاسگزارم
انیسا خوشبخت
۱۴۰۲/۲/۲۹
تست‌های مفیدی داره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1

برای دریافت کتاب تقویت هوش CGP - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.