معرفی و دانلود کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4

عکس جلد کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4
قیمت:
72000 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4

کتاب‌ تقویت هوش CGP - سطح 4 یک منبع استاندارد و بین‌المللی در زمینه‌ی تقویت ابعاد مختلف هوش کودکان است که به پرورش توانایی‌های بالقوه‌ی ذهنی کودک شما کمک می‌کند. این کتاب از منابع مهم آزمون‌های تیزهوشان به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4

شکوفایی مهارت‌های ذهنی کودکان منوط به عوامل متعددی چون آموزش صحیح، محیط آرام و مستعد و در نهایت وجود زمینه‌های ژنتیکی است. در میان همه‌ی این عوامل، نقش آموزش و پرورش فکری کودک، بسیار درخور توجه است و سرمایه‌گذاری روی این جنبه، می‌تواند آینده‌ای متفاوت برای کودک و جامعه‌اش رقم بزند. کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4، ترجمه‌ی مریم جامه بزرگ، با هدف طرح مباحث تقویت‌کننده‌ی هوش و تقویت توانایی‌های ذهنی کودک شما به نگارش درآمده است.

این کتاب شامل دو بخش آموزش (یادگیری) و ارزیابی (هوش‌نوردی) است که بخش اول 11 مبحث مختلف را دربرمی‌گیرد. بخش دوم نیز شامل 8 آزمون ارزیابی‌ست که زمان‌بندی مشخصی دارد. سوالات به‌مرور از مسائل آسان به سطح دشوار می‌رسد تا کودک گام‌به‌گام به توانایی ذهنی بالاتری دست یابد و سرعت و دقت او در حل مباحث گوناگون ارزیابی شود. لازم است والدین در زمان تمرین کودک، محیطی آرام و به دور از فشار برای او فراهم کنند تا عملکرد او به بهترین سطح برسد.

در طرح مسائل کتاب به شاخه‌های مختلفی مثل هوش منطقی و ریاضی، هوش کلامی و ابعاد متنوع دیگری چون هوش تصویری، طبیعت‌گرا، وجودی، بدنی، تصویری، میان‌فردی و خودآگاهی توجه شده تا جنبه‌های مختلف هوش کودک پرورش پیدا کند. کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4 اخیراً از سوی نشر پویش اندیشه‌ی خوارزمی که بر نشر هدفمند این‌گونه آثار تمرکز دارد، منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب های تقویت هوش CGP

مجموعه کتاب‌های تقویت هوش CGP، منبعی باکیفیت و مهم برای افزایش هوش‌های تصویری، تجسمی و هوش ریاضی است. طبق بررسی‌ها هرساله بسیاری از تست‌های آزمون‌های تیزهوشان ایران با بهره‌گیری از این منبع طراحی می‌شوند. بااین‌حال هدف از ترجمه‌ی این مجموعه تنها موفقیت در چنین آزمون‌هایی نیست. شما با استفاده از این کتاب‌ها می‌توانید مهارت‌های مهمی مثل حل مسئله، مهارت‌های کلامی و تحلیلی کودکتان را گسترش دهید تا او بتواند در فعالیت‌های متنوع آینده و ارتباط با دیگران از آنها کمک بگیرد. باید این مسئله را در نظر گرفت که هیچ‌چیز به اندازه‌ی تمرین و ممارست در تقویت هوش موثر نیست.

کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4 مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب دانش‌آموزان چهارم و پنجم دبستان است، چه آن‌هایی که خود را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کنند، چه کودکانی که والدینشان به ارتقای مهارت‌های فکری آن‌ها اهمیت می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

علائم
یادگیری
شکل‌ها
شمارش‌
اشاره
انواع خط و رنگ
ترتیب و جایگاه
دوران
بازتاب (قرینه)
موقعیت شکل‌ها
دوران شکل‌‌های سه‌بعدی‌
شکل‌های دوبعدی و سه‌بعدی
تا کردن کاغذ
هوش‌نوردی
طبقه 1
طبقه 2
طبقه 3
طبقه 4
طبقه 5
طبقه 6
طبقه 7
طبقه 8
پاسخ‌نامه
یادگیری
هوش‌نوردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقویت هوش CGP - سطح 4
مترجممریم جامه بزرگ
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-5868-04-5
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
72000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4

ارش
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
اینکه سطح به سطح پیش میرفتم رو دوست داشتم
حسین ارجمندسادات
۱۴۰۱/۱۲/۵
جهت تقویت حافظه وافزایش تمرکز کتاب مفیدی است
اعظم راینی زاده
۱۴۰۲/۶/۳
می‌بایست تنوع سوالش بیشتر بود
انیسا خوشبخت
۱۴۰۲/۲/۲۹
خیلی خوب بود ۸ مبحث زدم عالیه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4

برای دریافت کتاب تقویت هوش CGP - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.