معرفی و دانلود کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید

عکس جلد کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید

کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید نوشته‌ی نیل داگر راهنمایی است که توانایی‌های چت جی پی تی در حوزه‌ی پولسازی را برای شما نمایان می‌سازد و به شما می‌آموزد که چطور می‌توانید از قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن استفاده کنید، کسب‌وکار خود را گسترش دهید و به ثروت برسید. گفتنی است که این اثر یکی از عناوین پرفروش آمازون به شمار می‌رود.

درباره کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید

اگر از انجام کارهای کسل‌کننده‌ای مانند ترجمه‌ی متون یا پاسخ دادن به سؤالات کاربران کسب‌وکار خودتان خسته شده‌اید بهتر است به مطالعه‌ی کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید (The ChatGPT millionaire) نوشته‌ی نیل داگر (Neil Dagger) بپردازید. این کتاب به شما می‌آموزد که از چت جی پی تی برای صرفه‌جویی در وقت، خلق فرصت‌های جدید و پیشرفت خودتان استفاده کنید.

یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی دنیا، هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) است که در واقع مجموعه‌ای از الگوریتم‌ها و تکنیک‌های مبتنی بر داده است. هدف از طراحی هوش مصنوعی بهبود عملکرد ماشین‌ها در انجام کارهایی است که نیاز به اندیشه و تفکر دارند. چت جی پی تی یکی از سامانه‌های هوش مصنوعی در حوزه‌ی چت با تکنولوژی به شمار می‌آید. چت چی پی تی (ChatGPT) توسط شرکت OpenAI برای پاسخ به سؤالات کاربران و گفت‌وگو با آن‌ها طراحی شده است که از مدل زبانی Transformer برای تولید پاسخ‌های طبیعی و معنادار استفاده می‌کند.

مدل زبانی Transformer با در نظر گرفتن تمامی کلمات یک جمله و وابستگی‌های آن‌ها متن را پردازش می‌کند؛ این مدل با بهره‌گیری از شبکه‌های عصبی پیچشی، زبان طبیعی را با دقت و سرعت بیشتری نسبت به سایر روش‌ها پردازش می‌کند. از این مدل در ترجمه‌ی متون، خلاصه‌سازی متن، تشخیص خبر جعلی، پاسخ‌گویی به سؤالات و... استفاده می‌شود. چت جی پی تی نیز به‌عنوان یکی از این مدل‌ها در جایگاهی ویژه و برای چت بات‌ها طراحی شده است. چت جی پی تی کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه به دو مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم: با توجه به توانایی بالای چت جی پی تی می‌توان از آن در تولید پاسخ‌های مناسب در چت با کاربران استفاده کرد؛ می‌توان از آن در طراحی سامانه‌های آموزشی هوشمند آموزش‌وپرورش بهره گرفت.

معرفی و دانلود کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید

با مطالعه‌ی این کتاب با قابلیت‌ها و توانایی‌های مختلف چت جی پی تی آشنا خواهید شد و در خواهید یافت که چگونه از چت جی پی تی سؤال کنید که پاسخ دلخواهتان را بگیرید. از این الگو می‌توانید در ایجاد درآمد غیر فعال نظیر ویدیوهای یوتیوب و کتاب‌های الکترونیک استفاده کنید.

در کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید توصیه‌ها و مثال‌های متنوعی در رابطه با اینکه چطور با چت جی پی تی می‌توانید به اهدافتان برسید ارائه می‌شود. در این کتاب نمونه‌هایی از سؤال‌هایی که می‌توانید از چت جی پی تی بپرسید و اینکه چطور این سؤالات را سازماندهی کنید، گردآوری شده است.

چت جی پی تی شما را به یک فریلنسر ابرانسانی تبدیل می‌کند؛ چراکه زمان شما را در انجام کارهایی مثل ترجمه، تبلیغات، کدنویسی، بلاگ‌نویسی و... کاهش می‌دهد. و درنهایت ذکر این نکته ضروری می‌نماید که چت جی پی تی یک ابزار نیست، یک همراه واقعی است که تا رسیدن به موفقیت مالی در کنا شما خواهد بود.

کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید را به صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان و هر کسی که در پی تقویت استعدادها و مهارت‌های خود ازطریق چت جی پی تی است، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید می‌خوانیم

پست توییتر از پست اینستاگرام کوتاه‌تر است. پس پیام باید مختصر و جذاب باشد. سعی کردم اصل پیام را حفظ کنم و مزایای اصلی بستۀ اشتراکی و قابلیت دوستدار سازگار زیست بودن آن را برجسته کنم. همچنین سعی کردم مخاطب را به عضویت دعوت کنم، بسته را معرفی و با استفاده از هشتگ‌ها امکان دیده‌شدن آن را بیشتر کنم. استفاده از ایموجی متن را جذاب‌تر کرده و حس ارتباط با مخاطبانی را که طرف‌دار زندگی سبز هستند ایجاد کرده است.

می‌توانید این کار را ادامه دهید و پست اولیه را به پست فیسبوک، لینکدین یا حتی فضاهای متفاوت‌تری مثل پینترست یا متن ویدیویی در تیک تاک تبدیل کنید. این کار زمانی زیادی برای شما می‌خرد و امکان داشتن لحن یکدست و مرتبط با برند در همۀ پلتفورم‌ها را فراهم می‌کند و همۀ اینها با حداقل انرژی انجام می‌شود. حالا فرض کنید یک فروشگاه اینترنتی دارید که محصولات دست‌ساز می‌فروشد. با استفاده از چت جی‌پی‌تی برای نوشتن معرفی محصول در Etsy یا فروشگاه خودتان می‌توانید تعداد علاقه‌مندان را افزایش دهید و به فروش بیشتر برسید. همچنین می‌توانید با استفاده از چت جی‌پی‌تی کمپین‌های بازاریابی ایمیلی اجرا کنید و محصولاتتان را معرفی کنید و تخفیف‌های ویژه یا مزایایی در راستای ترویج محصول به مشترکانتان ارائه دهید. همچنین تولید محتوای جذاب و قابل اشتراک‌گذاری در پلتفورم‌هایی مثل پینترست، توییتر و اینستاگرام بسیار راحت‌تر می‌شود و از این طریق می‌توانید به طیف وسیع‌تری از مخاطبان دسترسی داشته باشید و فالوئرهای وفاداری برای خود به‌همراه آورید. اگر بتوانید سراغ موضوعات و هشتگ‌های پربازدید بروید بسیار تأثیرگذار است و همین می‌تواند به شما کمک کند تا محتوایتان بازدید بسیار داشته باشد و مخاطبان و بازدیدهای بیشتری برای شما به‌همراه آورد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. همۀ این حرف‌ها درست، اما چت جی‌پی‌تی به چه کارمان می‌آید؟
2. شروع کار با چت جی‌پی‌تی
3. چند راهکار برای استفادۀ مؤثر از چت جی‌پی‌تی
4. تجربۀ رشد فزایندۀ بازدهی با چت جی‌پی‌تی
5. استفاده از چت جی‌پی‌تی برای ایجاد درآمدهای غیرفعال مستمر
6. با استفاده از چت جی‌پی‌تی تبدیل به یک فریلنسر اَبَرانسانی شوید
7. پرسش‌های «فرض کن...»، پرسش‌های موردعلاقۀ من
8. محدودیت‌ها
9. نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید
نویسنده
مترجممریم جامه بزرگ
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-93473-6-2
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید

محمد آذری موفق
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
سلام در این کتاب نحوه‌ی صحیح استفاده از هوش مصنوعی و روش سوال کردن و تعامل با آن را یاد میدهد. با پرسیدن سوالات صحیح به پاسخ های موثر دست پیدا میکنیم. توصیه میکنم برای بهره‌وری موثر در فعالیتهای خود این کتاب را مطالعه کرده و با استفاده صحیح از هوش مصنوعی نتایج موثر را در کارهای خود مشاهده کنید. با آرزوی موفقیت برای همه
جواد دادمرزی
۱۴۰۲/۷/۲۱
شلخته‌ترین کتابی بود که تا حالا خوانده ام. متن کتاب بیشتر شبیه پی دی اف‌های رایگانی هست که برخی سایتها می‌گذارند و اصلا روان نیست. اگر می‌خواهید این کتاب را بخوانید حتما در آرامش کامل و با دقت فراوان بخوانید وگرنه چیز زیادی دستگیرتان نخواهد شد.
Chia M
۱۴۰۳/۱/۶
من از مطالب این کتاب زیاد بهره بردم ولی آخرش رو چرا اینطوری تموم کرده،
در ضمن خود این کتابچه هم با استفاده از chatgpt نوشته شده
آزاده ش
۱۴۰۲/۸/۱۶
خیلی واقعبینانه نیست… اونطور هم که تبلیغ خودش رو‌میکنه جواب نمیده… اما نحوه استفاده از این ابزار قدرتمند رو خوب آموزش میده.
آرش ایران‌زاد
۱۴۰۲/۷/۳۰
جالب بود. در اصل عالی بود. توی آمازون هم نمره‌ی خیلی بالایی داره.
جمالی
۱۴۰۲/۷/۲۲
جالب و آموزنده بود. اولین کتابی بود که درمورد چت جی پی تی میخونم.
mohammad heydarpanah
۱۴۰۳/۱/۱۹
به نظر من خیلی کاربردی نیست بیشتر بیزنسیه
Raana Mansouri
۱۴۰۲/۸/۲۶
دوست نداشتم و اندازه هزینه‌ای که کردم جوابگو نبود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید

برای دریافت کتاب چطور می‌توانید با چت جی پی تی میلیونر شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.