معرفی و دانلود کتاب تو

عکس جلد کتاب تو
قیمت:
۶۹۰۰۰ 34500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو

برای عشق حاضرید چه کنید؟ برای کتابفروش زیرکی که دختر رویاهایش را می‌یابد، جواب کاملاً روشن است: هر کاری! کتاب تو نوشته‌ی کرولاین کپنس که یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز است، ماجرای پسری به نام جو را روایت می‌کند که در یک نگاه شیفته‌ی بک می‌شود و برای به دست آوردنش از هر ترفندی استفاده می‌کند.

معرفی کتاب تو:

جو گلدبرگ به یکی از مشتریان خود در کتابفروشی علاقه‌مند می‌شود و نام او را در گوگل جست‌وجو می‌کند. نام این دختر جوان بک گوئینویر است و این نام به قدری عجیب محسوب می‌شود که جو به راحتی در فیسبوک او را می‌یابد.

بک نویسنده است؛ او بی‌وقفه در توییتر می‌نویسد و درباره‌ی همه‌چیز در صفحات مجازی صحبت می‌کند؛ با این اوصاف، جو هر آنچه نیاز دارد درباره‌ی بک بداند متوجه می‌شود، حتی منزل او را پیدا می‌کند. این کتابفروش جوان به مرور و با برنامه‌ریزی دقیق وارد زندگی بک می‌شود و کنترل زندگی‌اش را در دست می‌گیرد. جو به قدری شیفته‌ی بک است که برای از دست ندادن او حاضر است هر کاری انجام دهد، حتی قتل!

کرولاین کپنس (Caroline Kepnes) عمده‌ی شهرت خود را مدیون رمان تو (You) است و ادامه‌ای برای آن نوشته که تحت عنوان اجساد پنهان انتشار یافت.

نکوداشت‌های کتاب تو:

- مسحورکننده و ترسناک! هرگز کتابی شبیه آن را نخوانید. (استیون کینگ)
- تکان‌دهنده و غافلگیرکننده. (SAToday. com)
- «تو» رمانی عالی است؛ این کتاب بامزه، جالب و متفاوت به شمار می‌آید. (سوفی هانا، نویسنده)
- کتاب «تو» شما را به درون ذهن یک روانپریش می‌برد، یک داستان عاشقانه پر از جنون و فریبکاری! (TimeOut Australia)

اقتباس از کتاب تو:

در سال 2018 سریالی با اقتباس از این رمان جذاب و خواندنی ساخته شد و از سوی شبکه‌ی اینترنتی نتفلیکس انتشار یافت. این سریال نیز مانند رمان «تو» با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد.

افتخارات کتاب تو:

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- پرفروش‌ترین کتاب یو اس‌ ای تودی
- یکی از بهترین تریلرها و رمان‌های جنایی 2014 از نگاه گاردین

جملات برگزیده کتاب تو:

- هیچ‌کس، حتی باران، چنین دست‌های کوچکی ندارد.
- بعضی چیزهای خوب زود اتفاق می‌افتند (کتابی پرفروش)، و بعضی چیزهای خوب دیر رخ می‌دهند (عشق).
- شاید من اشتباه می‌کردم. شاید بین ما چیزی نبوده است. اما بعداز آن من شروع کردم به کشف تو و فهمیدم درمورد چیزهایی که واقعاً مهم‌اند چیزی نمی‌نویسی.

در بخشی از کتاب تو می‌خوانیم:

من هرگز به بار خیابان گرین‌پوینت نمی‌روم، جایی‌که مردم به‌دنبال نوشیدنی با آب خیارشور هستند، اما بک، این کار را به‌خاطر تو انجام می‌دهم. درست همان‌طورکه وقتی به‌خاطر تو از پنجره بیرون پریدم و به کمرم آسیب زدم؛ بیرون پریدم تا وقتی داشتم سعی می‌کردم تو را دید بزنم، تو را بشناسم، من را نبینی.

چقدر نفرت‌انگیز است که ممکن است الان، در این بار، من را ببینی و فکر کنی من یک عوضی‌ام که ارزشِ فرهنگیِ مفاسدِ اخلاقی را زیادی دست‌بالا می‌گیرم و هرچیزی را که مفاسدِ اخلاقیِ لعنتی به من می‌گویند بنوشم می‌نوشم. بک، من دانشگاه نرفته‌ام، پس دوران بزرگ‌سالی‌ام را صرف زنده‌کردنِ خاطراتِ زمانِ دانشگاه نمی‌کنم. من از آن آدم‌های عوضیِ دل‌رحم نیستم که هیچ‌وقت جرئتِ در لحظه زندگی کردن را ندارند. من برای زندگی زندگی می‌کنم، و همین حالا، اگر مجبور نبودم با متصدی بار که تی‌شرتی با عکسِ بوکوفسکی به تن دارد حرف بزنم تا او بازهم از من بپرسد چه نوع نوشیدنی‌ای می‌خواهم، نوشیدنیِ دیگری سفارش می‌دادم.

حالم خوب نیست و تو با آن جورا‌ب‌های ساق‌بلندِ زردت داری کتاب می‌خوانی و جوراب‌هایت سوراخ‌اند و تو زیادی داری به خودت سختی می‌دهی. تو از تارِ شارلوت بیرون آمده‌ای، اما خودِ من هم آن‌قدرها جذاب نیستم. مجبور شدم از پنجره‌ات بیرون بپرم، ارتفاعش کم بود، اما سقوط سقوط است و کمرم درد می‌کند و اگر یک بارِ دیگر کلمه‌ی آب خیارشور را بشنوم، فحش می‌دهم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو
نویسنده
مترجمفریبا محمدی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-622-254016-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۰۰۰ 34500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو

shirin zbouri
۱۴۰۰/۶/۸
در مورد این کتاب یک احساس دوگانه دارم. هم از کتاب خوشم آمد و هم می‌تونم بگم حوصله سر بر بود. اما در کل به نظرم نویسنده خیلی کتاب را طولانی کرده است و تقریبا تا ۵۰ صفحه اول خیلی کسل کننده است البته بعد از اون هم خیلی جذاب نمی‌شود اما بعضی از خرده جزییات درون متن برای من جذاب بود. خصوصا قسمت‌های روانشناسی. کسانی که داستانهای روانشناسی، عاشقی، جنایی دوست دارند ممکنه این کتاب نظرشان را جلب کند.
محمد انوری
۱۴۰۰/۳/۳
کش‌دار. اولین چیزی که می‌تونم بگم همینه. یه نظرم اگه حداقل ۲۰۰ صفحه کوتاه‌تر می‌شد بد نبود.
خیلی جاهاش گنگ بود و نامفهوم‌
هک‌ها خیلی مبتدی و گاهی خنده‌دار بودن.
بعد این همه قتل و هیچکس قرار نیست خبردار شه؟
پایان جالبی نداشت. می‌تونید حدس بزنید چی میشه.
فقط بعضی جاها نگارشش رو خیلی دوست داشتم. نویسنده قلم خوبی داشت.
در ضمن خیلی هم آمریکایی بود‌ و احتمالا واسه فرهنگ خودشون جذاب و خوبه.
فریماه پالاش
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
من چند هفته‌ای رو با این کتاب زندگی کردم
داستان این کتاب به صورتی هست که تمام ذهن و فکرتو درگیر هیجانات روان پریشانه‌ی کاراکتر اصلی کتاب می‌کنه و تو مداوم دلواپسی که چه اتفاقی قراره بیفته.
در عین حال نکات خیلی خوبی رو هم راجب روابط میشه ازش یاد گرفت... مثل اینکه عشق، خودخواهی نیست!
امیدوارم از این کتاب که داستان عشق یه پسر روان پریش رو میگه لذت ببرین
فرزانه نجاری
۱۳۹۹/۱۰/۴
داستان جالبی بود قتل‌هایی که هیچ کس ازشون خبردار نمیشه و معما گونه‌اند و آدم‌هایی که واقعا خوب توصیف شده‌اند آدم‌های درگیر زندگی و روز مره گی و آدم‌هایی با رفتار‌های واقعا عجیب. برام کتاب جالبی بود یک درام جنایی - عاشقانه-روانشناختی که پیشنهاد میکنم بخونید ش حتما.
ممنون از کتابراه
محمد صادق ملیانی
۱۴۰۲/۴/۸
شاید کتاب طولانی و گاهی خسته کننده بود ولی عشق مریض گونه جو خیلی زیبا شرح داده شده بود.. ‌
لحظه قتل بک خیلی واقعی شرح داده شده بود و رسما اعصاب آدم خورد میکرد...
در کل برای یکبار خوندن ارزش داشت. ‌..
Fateme
۱۴۰۱/۱۱/۳
اینکه با افکار یه آدم روان پریش آشنا میشی خوبه، و البته خیلی شخصیت خودخواهی بود، چیزی که اسمشو عشق گذاشته بود، در کل کتاب خوبی بود، مخصوصا که کامل وقایع رو توصیف کرده بود، جوری که راحت میشد تصور کنی
مریم صراف زاده
۱۴۰۱/۴/۸
جزو کتاب‌هایی بود که اولش کمی گیجت میکنه و خسته میشی اما رفته رفته جذب داستان میشی.... نویسنده خیلی عالی قهرمان‌های داستان را به تصویر میکشه و تو میتونی راحت تجسم کنی.... با تشکر کتابراه
Zmoghani
۱۴۰۰/۷/۲۵
یک عاشقانه با دید دوم شخص که معمولا ازین زاویه کمتر استفاده شده پس یه امتیاز محسوب میشه، همزمان با داستان شما با افکار کارکتر هم برخورد دارید، داستان خوبی داره و میتونید امتحانش کنید
الهام. ت
۱۳۹۹/۸/۵
این کتاب زیادی آمریکایی بود، خیلی زیاد، ولی در کل بدک نیست. یه تجربه از ورای ذهن یک روانپریش
ممنونم کتابراه
Kasra MK
۱۳۹۹/۷/۲۸
بعضی جاها از توضیحات بیش از حد یکم خسته کننده میشد، اما درکل نمیتونی بزاریش کنار، میخوای ببینی اخرش چی میشه، قطعا ارزش وقت گذاشتن داره
زهره مرادی
۱۳۹۹/۷/۲۷
سریالی که ازش ساخته شده خیلی خوب بود امیدوارم متن کتاب هم به همین خوبی باشه
معصومه چهره زاد
۱۴۰۱/۵/۲۹
بنظر من شروع خوبی داشت بعدش خیلی کسل کننده میشه ونمی دونم چطور میشه اینهمه قتل اتفاق میافته و‌کسی متوجه نمیشه واخر کتاب بطرز بی معنی تموم میشه
نسیم کلانی
۱۳۹۹/۸/۲۲
کتاب شروع عالی‌ای داشت ولی وسط هاش خیلی کش آمده بود و احساس می‌کنم قابل باور نیست که این همه قتل اتفاق بیفته و هیچ کس نفهمه
پریسا همانی
۱۴۰۰/۱/۳۰
گنگ و ناملموس. داستانی در مورد یک مشت بیمار روانی که اصلا ارزش وقت گذاشتن نداشت نمیدونم چرا این همه امتیاز و نظر مثبت گرفته
ریحانه سامانی
۱۳۹۹/۹/۹
سریالشو دیدم
فوق العاده بود.
اصلا یه سریال مریضی بود که نمیشد ولش کرد.
شاید کتابشم به همون خوبی باشه
مشاهده همه نظرات 62

راهنمای مطالعه کتاب تو

برای دریافت کتاب تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.