معرفی و دانلود کتاب توانبخشی شانه: اطلس جامع تمرین درمانی شانه

عکس جلد کتاب توانبخشی شانه: اطلس جامع تمرین درمانی شانه
قیمت:
۱۲۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توانبخشی شانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توانبخشی شانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توانبخشی شانه: اطلس جامع تمرین درمانی شانه

برای بازیابی توانایی عضلاتتان بعد از آسیب ورزشی یا عمل جراحی، انجام تمرینات استاندارد مؤثرترین و تنها راهکار موجود است. لنارد فانک کتاب توانبخشی شانه را با هدف ترمیم و تقویت عضلات شانه تدوین کرده و برای طراحی تک تک حرکات ورزشی موجود در آن از متخصصان فیزیوتراپ مشاوره گرفته است. بنابراین این کتاب یک راهنمای استاندارد و عملی برای شماست که می‌خواهید فعالیت‌های روزمره‌تان را سریع‌تر آغاز کنید.

درباره‌ی کتاب توانبخشی شانه

آیا می‌دانید بی‌تحرکی بعد از عمل جراحی می‌تواند تأثیرات مخربی بر بافت عضلات شما و میزان ترمیم آن بگذارد؟ اما خبر امیدوارکننده این است که به کمک انجام تمرینات ورزشی مناسب، خواهید توانست سرعت بهبود خود را به‌نحو چشمگیری افزایش دهید. کتاب توانبخشی شانه (Shoulder Rehabilitation) در حقیقت یک راهنمای اصولی برای کسانی‌ست که پس از آسیب شانه، دوران نقاهت را می‌گذرانند. لنارد فانک (Lennard Funk) با کمک یک تیم متخصص فیزیوتراپ و صرف زمانی طولانی، تمریناتی را تدوین کرده که می‌توانند جهت توصیه‌ی درمانگران و جراحان به بیمارانشان مناسب باشند.

با این حال این موضوع را که کدام یک از تمرینات کتاب با وضعیت فعلی شما تناسب بیشتری دارد، بر عهده‌ی درمانگرتان بگذارید. برخلاف آنکه گفته می‌شود درد نشانه‌ی تأثیرگذاری یک تمرین است، این توصیه درباره‌ی آسیب‌های ورزشی کاربردی ندارد و می‌تواند خطرناک باشد. بنابراین لطفا در صورت وجود درد برای انجام تمرینات کتاب عجله نکنید.

این تمرینات براساس وضعیت شما بعد از عمل جراحی به سه گروه مقدماتی، میانی و پیشرفته تقسیم شده‌اند و تمرینات مرحله‌ی دوم و سوم در توانبخشی سریع‌تر شما موثرتر خواهند بود. انتخاب اینکه کدام تمرینات برای شما مناسب‌ترند به تصمیم درمانگر شما بستگی دارد. بنابراین لازم است در تمامی مراحل از راهنمایی‌های چنین فردی کمک بگیرید.

کتاب توانبخشی شانه ترجمه‌ی حسین احمدی و سما عزیزمحمدی است که به‌تازگی از سوی انتشارات حتمی منتشر شده است.

کتاب توانبخشی شانه مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به درمانگران و متخصصان فیزیوتراپی که می‌خواهند تمریناتی موثر برای تسریع روند بهبود بیماران خود تجویز کنند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب توانبخشی شانه می‌خوانیم

با پاسچر مناسب درحالی که پاها به اندازه عرض شانه باز است بایستید. آرنج‌های خود را 90 درجه خم کنید و کش مقاومت حلقه‌ای را دور دستان/مچ‌های خود بیندازید. دست‌ها باید رو به یکدیگر باشند. یک قدم رو به جلو بردارید و با دور کردن دست‌ها به سمت خارج از بدن به آرامی کش را کشیده و بازوها را با صاف کردن آرنج‌ها به بالای سر ببرید. در نقطه اوج حرکت مکث کنید و سپس به آرامی با معکوس کردن حرکت و خم کردن آرنج‌ها به وضعیت ابتدایی بازگردید.

نکته: اگر در قدم برداشتن به جلو با کنترل دچار مشکل هستید، به عقب قدم بردارید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توانبخشی شانه: اطلس جامع تمرین درمانی شانه
نویسنده
مترجمحسین احمدی، سما عزیزمحمدی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات179
زبانفارسی
شابک978-600-355-657-7
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توانبخشی شانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توانبخشی شانه

برای دریافت کتاب توانبخشی شانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.