معرفی و دانلود کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT: کسب درآمد آنلاین هیچوقت به این آسانی نبوده است

عکس جلد کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT: کسب درآمد آنلاین هیچوقت به این آسانی نبوده است
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT: کسب درآمد آنلاین هیچوقت به این آسانی نبوده است

ChatGPT به‌عنوان یک مدل زبانی قدرتمند، سریع‌ترین پلتفرم فناوری دنیای امروز است که نمی‌توان نقش آن را نادیده گرفت. ازاین‌رو نیل داگر، کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT را به رشته‌ی تحریر درآورده تا مدیران و صاحبان کسب‌وکار را به سمت استفاده‌ی درست و بهینه از فناوری‌های نوین هدایت کند. این کتاب، راهنمایی کارآمد جهت بهبود و گسترش کسب‌وکار خواهد بود.

درباره‌ی کتاب توسعه‌ی کسب‌وکار با ChatGPT

در سال‌های اخیر، هوش مصنوعی با سرعت بالایی توسعه یافته و به یک فناوری فراگیر در حوزه‌های مختلف بدل شده است. در این میان، ChatGPT شناخته‌شده‌ترین مدل زبانی موجود است که توانسته توجه افراد و کسب‌وکارهای بسیاری را جلب کند. بااین‌حال هنوز بسیاری از افراد نحوه‌ی درست استفاده از آن را نیاموخته‌اند و نمی‌دانند که این تکنولوژی چگونه می‌تواند به بهبود کارشان کمک کند. کتاب توسعه‌‌ کسب‌وکار با چت جی‌پی‌تی (The ChatGPT Millionaire) نوشته‌ی نیل داگر (Neil Dagger)، صاحبان کسب‌وکارها را در این زمینه راهنمایی می‌کند.

در سال‌های اخیر، هوش مصنوعی تأثیر بسیار گسترده‌ای بر حوزه‌های مختلف زندگی انسان‌ها گذاشته و بسیاری از مناسبات قدیمی را عوض کرده است. از طرف دیگر، تعدد کسب‌وکارها باعث شده هرکس برای جذب مخاطب، هزینه‌های سنگینی بپردازد. بازاریابی آنلاین و سئو از دیگر مواردی است که هزینه‌های گزافی در پی دارد. در چنین شرایطی هوش مصنوعی، گزینه‌ای راهگشا خواهد بود. این فناوری جدید می‌تواند با صرف زمان کمتر، مقالات و مطالب دلخواه کارفرما را تولید کند. میان مدل‌های موجود، ChatGPT شناخته‌شده‌ترین مدل است که امکانی فراهم می‌کند تا مدیران بدون پرداخت هزینه، کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

معرفی و دانلود کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT

نیل داگر، چگونگی استفاده از این فناوری را در کتاب پیش رو آموزش می‌دهد. خوانندگان می‌توانند به کمک تعالیم این کتاب، با قابلیت‌های پیشرفته‌ی ChatGPT آشنا شوند و از انجام کارهای تکراری و خسته‌کننده، دوری کنند. تسریع فرآیند پروژه‌ها، تحقیق و تولید محتوای با سرعت و با دقت بالا و ایجاد منابع غیرمستقیم مالی، از دیگر قابلیت‌های این مدل زبانی است.

شایان ذکر است که ChatGPT به‌عنوان محصولی انقلابی، با ایجاد فرصت‌های جدید برای درآمد‌زایی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، زمان و نیروی کار و مهم‌تر از همه بهبود نتایج، ابزاری ضروری برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود. همچنین ازآنجاکه احتمال زیادی برای اشباع این بازار وجود دارد، یاد‌گیری سریع‌تر این مهارت می‌تواند نقطه‌ی پرش و تمایز کسب‌وکار‌ها باشد.

کتاب حاضر، راهنمایی مقدماتی برای افرادی است که به تازگی با ChatGPT آشنا شده‌ و قصد استفاده از آن را دارند. با مطالعه‌ی این کتاب، اطلاعات مفیدی برای شروع کار با این مدل زبانی کسب خواهید کرد. توضیحات گام‌به‌گام و ارائه‌ی مثال‌هایی واضح از پیام‌واره‌ها و پاسخ‌ها، درک کاربردی‌تر از ChatGPT را در پی دارد و چارچوبی را برای استفاده‌ی راحت‌تر از آن در اختیار افراد قرار می‌دهد.

کتاب توسعه‌‌ کسب‌وکار با ChatGPT نخستین‌بار در سال 2023 وارد بازار شد. این کتاب را انتشارات زمان تغییر با ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه تسلط بر ChatGPT

تسلط بر چت جی‌پی‌تی (ChatGPT Mastery)، مجموعه‌ای دوجلدی‌ست که با هدف افزایش مهارت استفاده از این مدل زبانی نوشته شده است. کتاب‌های «توسعه‌ی کسب‌وکار با ChatGPT» و «نینجا چت‌ جی‌پی‌تی» (The ChatGPT Ninja)، آثار این مجموعه‌اند. در این میان، کتاب نخست با عنوان «کتاب میلیونر» هم به فارسی ترجمه شده است.

کتاب توسعه‌‌‌ی کسب‌وکار با ChatGPT برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کارآفرینان، مدیران و افرادی که به دنبال راه‌اندازی یا رشد کسب‌وکار خود هستند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT: کسب درآمد آنلاین هیچوقت به این آسانی نبوده است می‌خوانیم

یک هدف واضح تعیین کنید: دقیقاً بدانید که می‌خواهید با محتوای خود به چه چیزی برسید و چه سودی برای کسب و کارتان خواهد داشت. این امر به شما کمک می‌کند محتوای هدفمندتر و مؤثرتری ایجاد کنید. به جای اینکه بپرسید "چگونه وب‌سایتی بسازیم که سود مرکب را محاسبه می‌کند» بپرسید – «به من کد صفحه index.html را بده که سود مرکب را محاسبه می‌کند»

آزمایش: از آزمایش دستورات و تنظیمات مختلف نترسید، چون شاید راه جدیدی برای تولید محتوایی پیدا کنید که قبلاً به ذهنتان نرسیده است. هنگام تولید محتوا می‌توانید بپرسید "این را با لحنی شوخ طبع، خنده دار و جذاب بنویس" یا حتی می‌توانید بخواهید آن را از طرف افراد دیگر بنویسد؛ مانند: «این مقدمه پادکست را به سبک جو روگان بنویس.»

ترفند «ایفای نقش به عنوان .... (Act as)» - این تکنیکی نهایی برای دریافت محتوای منحصر به فرد، شخصی و مفید از ChatGPT برای موقعیت‌های بسیار خاص است. با کپی و پیست کردن متن به صورت ایتالیک، می‌توانید مثال زیر را امتحان کنید:

درخواست: «من از تو می‌خواهم که به عنوان یک رمان نویس عمل کنی و داستان‌های خلاقانه و جذابی بنویسی که می‌توانند خوانندگان را برای مدت طولانی درگیر کنند. تو می‌توانی هر ژانری مانند تخیلی، عاشقانه، داستانی تاریخی و غیره را انتخاب کنی - اما هدف این است که چیزی بنویسی که دارای طرح داستانی برجسته، شخصیت‌های جذاب و اوج‌های غیرمنتظره باشد. اولین درخواست من این است «من باید یک مجموعه رمان علمی - تخیلی بنویسم.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
هدیه رایگان شما
1: این عالی است - اما چه استفاده‌هایی می‌توان از CHATGPT کرد؟
2: شروع کار با CHATGPT
3: در اینجا چند نکته برای استفاده مؤثر ازCHATGPT آورده شده است
4: با CHATGPT رشد چشمگیر بهره‌وری را تجربه کنید
5: از CHATGPT برای ایجاد جریان‌های درآمدی غیرفعال استفاده کنید
6: با CHATGPT به یک فریلنسر فوق بشری تبدیل شوید
7: درخواست‌های «ACT AS» - موارد دلخواه من
8: محدودیت‌ها
9: جمع‌بندی
10: ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT: کسب درآمد آنلاین هیچوقت به این آسانی نبوده است
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات154
زبانفارسی
شابک978-622-5872-41-7
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT

سعید کریمی
۱۴۰۳/۱/۳
استفاده از تکنولوژی در کسب کار بسیار تمر بخش است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT

برای دریافت کتاب توسعه کسب و کار با ChatGPT و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.